Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Vodafone nu pune in aplicare o sentinta definitiva si irevocabila

- - - - -
  • Please log in to reply
148 replies to this topic

#37
LV2355

LV2355

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 12.02.2013

View Postgump4, on 22 martie 2018 - 22:33, said:

Nu stiu si nici nu am timp sa caut daca e sentinta definitiva ,insa este aberanta...oare cine ii reprezinta?
Vodafone a facut cunoscut acesti lucru prin sms plus ca informatia a fost postata pe site-ul lor.Oricine stie sa citeasca(chiar daca a fost inventat acum serviciul de "amprentare" la telefoanele foarte noi....Posted Image ) a aflat ca vor exista optiuni nationale si optiuni cu roaming la cartela, plus compania este libera sa faca ce oferte doreste, sa le modifice oricand, atat timp cat informeaza clientul si respecta legea.Aici nu ma transform in avocatul companiei, dar trebuie sa fim corecti pana la capat, compania a informat utilizatorii de abonament si utilizatorii de cartela de la bun inceput...ca unii dintre noi nu dorim sa citim(ori nu stim)informatiile, asta e alta discutie...fara suparare.

Se pare ca niste judecatori nu sunt de acord cu judecata ta...

Oare gandirea ta e gresita in acest caz?

#38
ldcdc

ldcdc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 15.04.2004
Daca tot discutam de legi si contracte:

Quote

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

:)

#39
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Si unde spune in lege ca daca preiau 501 caractere se considera o incalcare?

#40
flashxml

flashxml

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 580
  • Înscris: 29.05.2010
Vad ca la poza de profil este Vodafone,  si totusi ii tragi de urechi. Te rog sa te oprești sau vei fi sancționați conform legi art 252 din 1956, vei lua 49 de ani parnaie.

Asa ca sa mai radem... ca eu m-am prăpădit de ras pe foarte multe comentarii :)

#41
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Vodafone se lupta pentru o amenda de 5000 de lei dar urmeaza sa primeasca una de peste 100 de milioane.

Vodafone anulează o amendă ANCOM pentru portabilitatea numerelor. Instanța: inspectorii au fost excesivi

Judecătoria Pitești a admis cererea Vodafone România de anulare a unei amenzi de 5.000 de lei, sancțiune aplicată în martie 2017 de Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) pentru încălcarea prevederilor legale privind portabilitatea numerelor.

Operațională din 21 octombrie 2008, portabilitatea permite unui client al unui utilizator de telefonie fixă sau mobilă să mute numărul în altă rețea. În martie, 2017, inspectorii ANCOM au mers la un magazin Vodafone din Pitești, amplasat în centrul comercial Kaufland, utilizat în numele de către societatea Delta Ambient SRL Voluntari (județul Ilfov), în urma unei petiții înaintată de o persoană fizică, prin care aceasta a reclamat că Vodafone România, al doilea jucător local de telefonie mobilă, nu a afișat și nu a pus la dispoziția publicului informații despre procedura de depunere, validare și anulare a cererii de portare, cererea de portare și cererea de anulare a portării. “Sub aspectul temeiniciei, instanța reține că agenții constatatori ai ANCOM au reținut că nu au identificat la punctul de lucru informații afișate de către Vodafone România în locuri vizibile sau puse la dispoziția publicului cu privire la procedura de depunere, validare și anulare a cererii de portare, cererea de portare și cererea de anulare a portării”, se arată în documentul de acum al instanței.

Potrivit legislației, operatorii de telefonie trebuie să prezinte cliențiilor informații despre portabilitatea numerelor prin serviciul de relații cu clienții, furnizat cu titlu gratuit, prin afișare, în locuri vizibile, sau punere la dispoziția publicului, la oficiile comerciale și prin publicare pe pagina de internet. Suplimentar, la cerere, operatorii de telefonie vor transmite, cu titlu gratuit, informații în scris cu privire la serviciul de portabilitate. “În cauză, instanța constată că informațiile privind procedura portării trebuie oferite prin trei mijloace, în mod cumulativ, problema sesizată fiind aceea a nerespectării unuia dintre mijloace, respectiv cel de la litera b (prin afișare – n.r.)”, se mai arată în document.

Vodafone România a susținut în instanță că a îndeplinit și această modalitate de a informa consumatorii în ceea ce privește procedura de portare, aspect realizat și la cererea agenților constatatori ai ANCOM, însă aceștia au refuzat să ia act de înmânarea materialelor tipărite. “În cauză, instanța apreciază că modalitatea aleasă de Vodafone România de a pune la dispoziția publicului, la punctele de lucru, a informațiilor cu privire la serviciul de portabilitate a numerelor, respectiv prin tipărirea acestora din aplicațiile interne ale companiei, la solicitarea oricărei persoane, întrunește cerințele impuse de dispozițiile articolului 8.2, litera b din Decizia ANRCTI 3444/2007”, se menționează în document. În 2017, potrivit ANCOM, aproape 840.000 de clienți și-au schimbat rețeaua de telefonie mobilă, din care Vodafone

România a atras 155.905 de utilizatori, rezultat care a plasat operatorul pe locul trei, după RCS&RDS – 384.759 și Orange România – 191.767. “Instanța apreciază că interpretarea dată de ANCOM acestui mijloc de aducere la cunoștința publicului este excesivă, neputându-se pretinde comercianților să înmâneze oricărei persoane care intră în punctul de lucru toate materialele cu privire la acest serviciu (portabilitatea numerelor – n.r.), fără ca acestea să fie solicitate de către persoana căreia îi sunt înmânate. Față de cele expuse mai sus, instanța apreciază că procesul-verbal nu este temeinic întocmit astfel că, potrivit dispozițiilor articolului 34 din OG 2/2001 va admite plângerea, va anula procesul-verbal și va exonera Vodafone România de la plata amenzii”, se arată în sentința instanței consultată de Profit.ro. Hotărârea Judecătoriei Pitești a fost atacată cu apel de ANCOM în luna martie. Primul termen al dosarului nu a fost programat până în prezent.

https://www.profit.r...cesivi-18059478

#42
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
La 2 luni dupa pronuntarea sentintei definitive, articolele declarate ilegale inca se gasesc in TCG.
https://www.vodafone...v277824.pdf?v=4

#43
flashxml

flashxml

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 580
  • Înscris: 29.05.2010
Voi chiar credeți ca o sa renunțe la ilegalități :) ? Hai sa fim serioși pt ca este mai probabil sa dai tepe si sa plătești o parte din profitul de pe tepe decat sa nu dai nicio teapa si sa ai buzunarul gol.

Exemplu. Am un tig**an care are niște masini pline cu mancare :) pe care le vinde la um magazin. Masinile alea ocupa abuziv 2-3 locuri de parcare permanent 24/24. Alea sunt folosite ca depozite :)  . Toata lumea a facut reclamație la politie, au fost date mai multe amenzi dar profitul tig***anului este mai mare decat daca nu ar avea ce sa vanda.

#44
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,189
  • Înscris: 18.04.2008
Mare lucru!
Eu i-am stornat unui prieten vreo 800 lei pe cale amiabilă, doar spunându-le de legea 193. Posted Image

#45
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Tu si cativa care stiu ca nu trebuie sa plateasca taxe de rezilere chiar daca Vodafone le cere.
Dar majoritatea care nu stiu si platesc?

#46
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

View Postgump4, on 07 martie 2018 - 22:03, said:

La fel cum, in actuala campanie"Vodafone te sarbatoreste-Cea mai buna retea te sarbatoreste", exista un regulament, ce trebuie citit si respectat.Acest regulament prevede, printre altele, ca orice bonus castigat se poate folosi doar cu o optiune activa la cartela ori cu un abonament activ.  Si, ce sa vezi, datorita unui bug, anumite premii au putut/pot fi folosite fara optiune activa la cartela.La fel, tot din cauza unui bug probabil, voucherele castigate in concurs au putut fi folosite pentru accesorii ori cartele, nu pentru reducere telefon cum era stipulat in regulament.In acest caz de ce nu am sarit in sus si sa anuntam compania, gandind ca orice situatie de genul poate sa ne afecteze pe viitor, indirect?Ori corectitudinea are nuante?

O astfel de prevedere in Termeni si Conditii este ilegala si am facut reclamatie la ANPC, pentru ca nu poti conditiona accesul la ruleta de reincarcare (invalideaza spiritul concursului cu premii si se transforma in oferta mincinoasa  - pui omul sa scoata cardul ca sa-i dai un eventual premiu din tombola).
In conditiile in care majoritatea premiilor sunt optiuni de minute si trafic de date, existenta unei optiuni active pe cont, practic invalideaza valoarea premiul, intrucat omul are deja o optiune activa care contine minute si date.

In privinta "bugurilor" care au condus la invalidarea premiilor corect castigate - acest aspect este ilegal (promotie mincinoasa) si am reclamat la ANPC.  Nu poti sa promiti ca dai omului ceva, dupa care sa-l blochezi in aplicatie cand vrea sa valorifice.  Sa vedeti amenda ce isi iau pe tema asta, daca se va dovedi ca a fost o chestie premeditata.

Edited by rosix, 08 May 2018 - 13:25.


#47
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007

View Postdanutz1, on 07 martie 2018 - 18:17, said:

Vodafone, puneti si voi in aplicare aceasta sentinta definitiva si irevocabila sau trebuie sa luam masuri?
Am luat masuri cu privire la punerea in aplicare de catre Vodafone a deciziei privind eliminarea clauzelor abuzive si cu privire la acest comunicat de presa al ANCOM.
Attached File  Untitled.png   16.24K   61 downloads

Va tin la curect ;)

#48
DieselCRDI

DieselCRDI

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,426
  • Înscris: 28.04.2010

View Postdanutz1, on 02 mai 2018 - 17:56, said:

La 2 luni dupa pronuntarea sentintei definitive, articolele declarate ilegale inca se gasesc in TCG.
https://www.vodafone...v277824.pdf?v=4

https://www.vodafone...set/v367105.pdf

Quote

...
Totodată, vă precizăm că următorele clauze din Clauze Contractuale Principale și Termeni Contractuali Generali
sunt eliminate conform Sentinței 8254/2015 pronunțată în Dosarul civil nr. 914/2/2015, dacă acestea se regăsesc în
contracul dumneavoastră aflat în executare:
“- a citit, a înţeles şi a acceptat clauzele cuprinse în CCP şi TCG şi a primit un exemplar din CCP semnat de ambele
părţi.
– a acceptat în mod expres clauzele din CCP: 2.6 – Utilizarea rezonabilă; 2.7-2.8 Suspendarea serviciilor, 5 -
Încetarea Contractului; 9 – Limitarea obligației”
...

La asta ai făcut referire?

Am citit pe diagonală dar nu am găsit vreo referire la abrogarea taxei ....nu mai țin minte cum îi zice exact dar pe care o cer când reziliezi abonamentul înainte de perioada minimă contractuală!

#49
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Nu am vazut acea notificare, oricum nu stiu cand a aparut pe site ca nu e datata.
Totusi, in TCG din  25.05.2018 apar aceleasi taxe de reziliere.
Nu inteleg de ce acea notificare face referire doar la contractele aflate in executare, nu si le cele care urmeaza a fi incheiate.
Adica ce sens mai au acele articole in TCG daca totusi a fost actualizat astazi?
Cumva sa bage frica in clientii care nu cunosc legea?

Edited by danutz1, 25 May 2018 - 15:33.


#50
emanu900

emanu900

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,344
  • Înscris: 03.04.2004
Mie asa imi apare in cont de saptamana trecuta.
I-am sunat la oha sa-i intreb daca pot rezilia prin trecere pe cartela abonamentul dat fiind faptul ca s-au schimbat conditiile contractuale) si mi-au spus ca pana lunea asta voi primi un raspuns.
Luni mi-au dat bonusul acela 'Smart Family' de 25 GB valabili 15 zile, desi nu am mai adaugat pe nimeni pe aceasta oferta, probabil ca sa-mi inchida gura Posted Image

Attached Files


Edited by emanu900, 25 May 2018 - 15:44.


#51
DieselCRDI

DieselCRDI

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,426
  • Înscris: 28.04.2010

View Postemanu900, on 25 mai 2018 - 15:43, said:

Mie asa imi apare in cont de saptamana trecuta.
I-am sunat la oha sa-i intreb daca pot rezilia prin trecere pe cartela abonamentul dat fiind faptul ca s-au schimbat conditiile contractuale) si mi-au spus ca pana lunea asta voi primi un raspuns.
Luni mi-au dat bonusul acela 'Smart Family' de 25 GB valabili 15 zile, desi nu am mai adaugat pe nimeni pe aceasta oferta, probabil ca sa-mi inchida gura Posted Image
Stai că mă interesează! La ce schimbare contractuală te referi exact? Că poate scap de ei și nu mai stau până în vara lui 2019! :D

Edited by DieselCRDI, 25 May 2018 - 16:10.


#52
emanu900

emanu900

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,344
  • Înscris: 03.04.2004
Sa ne raspunda @danutz1  :)

#53
DieselCRDI

DieselCRDI

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,426
  • Înscris: 28.04.2010

View Postdanutz1, on 25 mai 2018 - 15:30, said:

Nu am vazut acea notificare, oricum nu stiu cand a aparut pe site ca nu e datata.
...
Azi am văzut notificarea când am intrat în My Vodafone din browser-ul laptopului.

#54
DieselCRDI

DieselCRDI

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,426
  • Înscris: 28.04.2010

View Postemanu900, on 25 mai 2018 - 16:22, said:

Sa ne raspunda @danutz1  :)
Dar tu cum ți-ai motivat cererea/întrebarea?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate