Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Vodafone nu pune in aplicare o sentinta definitiva si irevocabila
Last Updated: Mar 01 2019 21:41, Started by
danutz1
, Mar 07 2018 18:17
·
0
#37
Posted 23 March 2018 - 23:03
gump4, on 22 martie 2018 - 22:33, said:
Nu stiu si nici nu am timp sa caut daca e sentinta definitiva ,insa este aberanta...oare cine ii reprezinta? Vodafone a facut cunoscut acesti lucru prin sms plus ca informatia a fost postata pe site-ul lor.Oricine stie sa citeasca(chiar daca a fost inventat acum serviciul de "amprentare" la telefoanele foarte noi.... ) a aflat ca vor exista optiuni nationale si optiuni cu roaming la cartela, plus compania este libera sa faca ce oferte doreste, sa le modifice oricand, atat timp cat informeaza clientul si respecta legea.Aici nu ma transform in avocatul companiei, dar trebuie sa fim corecti pana la capat, compania a informat utilizatorii de abonament si utilizatorii de cartela de la bun inceput...ca unii dintre noi nu dorim sa citim(ori nu stim)informatiile, asta e alta discutie...fara suparare. Se pare ca niste judecatori nu sunt de acord cu judecata ta... Oare gandirea ta e gresita in acest caz? |
#38
Posted 28 March 2018 - 02:42
Daca tot discutam de legi si contracte:
Quote Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. |
#39
Posted 28 March 2018 - 07:24
Si unde spune in lege ca daca preiau 501 caractere se considera o incalcare?
|
#40
Posted 28 March 2018 - 07:29
Vad ca la poza de profil este Vodafone, si totusi ii tragi de urechi. Te rog sa te oprești sau vei fi sancționați conform legi art 252 din 1956, vei lua 49 de ani parnaie.
Asa ca sa mai radem... ca eu m-am prăpădit de ras pe foarte multe comentarii |
#41
Posted 12 April 2018 - 12:56
Vodafone se lupta pentru o amenda de 5000 de lei dar urmeaza sa primeasca una de peste 100 de milioane.
Vodafone anulează o amendă ANCOM pentru portabilitatea numerelor. Instanța: inspectorii au fost excesivi Judecătoria Pitești a admis cererea Vodafone România de anulare a unei amenzi de 5.000 de lei, sancțiune aplicată în martie 2017 de Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) pentru încălcarea prevederilor legale privind portabilitatea numerelor. Operațională din 21 octombrie 2008, portabilitatea permite unui client al unui utilizator de telefonie fixă sau mobilă să mute numărul în altă rețea. În martie, 2017, inspectorii ANCOM au mers la un magazin Vodafone din Pitești, amplasat în centrul comercial Kaufland, utilizat în numele de către societatea Delta Ambient SRL Voluntari (județul Ilfov), în urma unei petiții înaintată de o persoană fizică, prin care aceasta a reclamat că Vodafone România, al doilea jucător local de telefonie mobilă, nu a afișat și nu a pus la dispoziția publicului informații despre procedura de depunere, validare și anulare a cererii de portare, cererea de portare și cererea de anulare a portării. “Sub aspectul temeiniciei, instanța reține că agenții constatatori ai ANCOM au reținut că nu au identificat la punctul de lucru informații afișate de către Vodafone România în locuri vizibile sau puse la dispoziția publicului cu privire la procedura de depunere, validare și anulare a cererii de portare, cererea de portare și cererea de anulare a portării”, se arată în documentul de acum al instanței. Potrivit legislației, operatorii de telefonie trebuie să prezinte cliențiilor informații despre portabilitatea numerelor prin serviciul de relații cu clienții, furnizat cu titlu gratuit, prin afișare, în locuri vizibile, sau punere la dispoziția publicului, la oficiile comerciale și prin publicare pe pagina de internet. Suplimentar, la cerere, operatorii de telefonie vor transmite, cu titlu gratuit, informații în scris cu privire la serviciul de portabilitate. “În cauză, instanța constată că informațiile privind procedura portării trebuie oferite prin trei mijloace, în mod cumulativ, problema sesizată fiind aceea a nerespectării unuia dintre mijloace, respectiv cel de la litera b (prin afișare – n.r.)”, se mai arată în document. Vodafone România a susținut în instanță că a îndeplinit și această modalitate de a informa consumatorii în ceea ce privește procedura de portare, aspect realizat și la cererea agenților constatatori ai ANCOM, însă aceștia au refuzat să ia act de înmânarea materialelor tipărite. “În cauză, instanța apreciază că modalitatea aleasă de Vodafone România de a pune la dispoziția publicului, la punctele de lucru, a informațiilor cu privire la serviciul de portabilitate a numerelor, respectiv prin tipărirea acestora din aplicațiile interne ale companiei, la solicitarea oricărei persoane, întrunește cerințele impuse de dispozițiile articolului 8.2, litera b din Decizia ANRCTI 3444/2007”, se menționează în document. În 2017, potrivit ANCOM, aproape 840.000 de clienți și-au schimbat rețeaua de telefonie mobilă, din care Vodafone România a atras 155.905 de utilizatori, rezultat care a plasat operatorul pe locul trei, după RCS&RDS – 384.759 și Orange România – 191.767. “Instanța apreciază că interpretarea dată de ANCOM acestui mijloc de aducere la cunoștința publicului este excesivă, neputându-se pretinde comercianților să înmâneze oricărei persoane care intră în punctul de lucru toate materialele cu privire la acest serviciu (portabilitatea numerelor – n.r.), fără ca acestea să fie solicitate de către persoana căreia îi sunt înmânate. Față de cele expuse mai sus, instanța apreciază că procesul-verbal nu este temeinic întocmit astfel că, potrivit dispozițiilor articolului 34 din OG 2/2001 va admite plângerea, va anula procesul-verbal și va exonera Vodafone România de la plata amenzii”, se arată în sentința instanței consultată de Profit.ro. Hotărârea Judecătoriei Pitești a fost atacată cu apel de ANCOM în luna martie. Primul termen al dosarului nu a fost programat până în prezent. https://www.profit.r...cesivi-18059478 |
#42
Posted 02 May 2018 - 17:56
La 2 luni dupa pronuntarea sentintei definitive, articolele declarate ilegale inca se gasesc in TCG.
https://www.vodafone...v277824.pdf?v=4 |
#43
Posted 02 May 2018 - 18:01
Voi chiar credeți ca o sa renunțe la ilegalități ? Hai sa fim serioși pt ca este mai probabil sa dai tepe si sa plătești o parte din profitul de pe tepe decat sa nu dai nicio teapa si sa ai buzunarul gol.
Exemplu. Am un tig**an care are niște masini pline cu mancare pe care le vinde la um magazin. Masinile alea ocupa abuziv 2-3 locuri de parcare permanent 24/24. Alea sunt folosite ca depozite . Toata lumea a facut reclamație la politie, au fost date mai multe amenzi dar profitul tig***anului este mai mare decat daca nu ar avea ce sa vanda. |
#44
Posted 02 May 2018 - 18:01
Mare lucru!
Eu i-am stornat unui prieten vreo 800 lei pe cale amiabilă, doar spunându-le de legea 193. |
#45
Posted 02 May 2018 - 18:04
Tu si cativa care stiu ca nu trebuie sa plateasca taxe de rezilere chiar daca Vodafone le cere.
Dar majoritatea care nu stiu si platesc? |
#46
Posted 08 May 2018 - 13:11
gump4, on 07 martie 2018 - 22:03, said:
La fel cum, in actuala campanie"Vodafone te sarbatoreste-Cea mai buna retea te sarbatoreste", exista un regulament, ce trebuie citit si respectat.Acest regulament prevede, printre altele, ca orice bonus castigat se poate folosi doar cu o optiune activa la cartela ori cu un abonament activ. Si, ce sa vezi, datorita unui bug, anumite premii au putut/pot fi folosite fara optiune activa la cartela.La fel, tot din cauza unui bug probabil, voucherele castigate in concurs au putut fi folosite pentru accesorii ori cartele, nu pentru reducere telefon cum era stipulat in regulament.In acest caz de ce nu am sarit in sus si sa anuntam compania, gandind ca orice situatie de genul poate sa ne afecteze pe viitor, indirect?Ori corectitudinea are nuante? O astfel de prevedere in Termeni si Conditii este ilegala si am facut reclamatie la ANPC, pentru ca nu poti conditiona accesul la ruleta de reincarcare (invalideaza spiritul concursului cu premii si se transforma in oferta mincinoasa - pui omul sa scoata cardul ca sa-i dai un eventual premiu din tombola). In conditiile in care majoritatea premiilor sunt optiuni de minute si trafic de date, existenta unei optiuni active pe cont, practic invalideaza valoarea premiul, intrucat omul are deja o optiune activa care contine minute si date. In privinta "bugurilor" care au condus la invalidarea premiilor corect castigate - acest aspect este ilegal (promotie mincinoasa) si am reclamat la ANPC. Nu poti sa promiti ca dai omului ceva, dupa care sa-l blochezi in aplicatie cand vrea sa valorifice. Sa vedeti amenda ce isi iau pe tema asta, daca se va dovedi ca a fost o chestie premeditata. Edited by rosix, 08 May 2018 - 13:25. |
|
#47
Posted 14 May 2018 - 15:21
danutz1, on 07 martie 2018 - 18:17, said:
Vodafone, puneti si voi in aplicare aceasta sentinta definitiva si irevocabila sau trebuie sa luam masuri? Untitled.png 16.24K 61 downloads Va tin la curect |
#48
Posted 25 May 2018 - 15:23
danutz1, on 02 mai 2018 - 17:56, said:
La 2 luni dupa pronuntarea sentintei definitive, articolele declarate ilegale inca se gasesc in TCG. https://www.vodafone...v277824.pdf?v=4 https://www.vodafone...set/v367105.pdf Quote
... Totodată, vă precizăm că următorele clauze din Clauze Contractuale Principale și Termeni Contractuali Generali sunt eliminate conform Sentinței 8254/2015 pronunțată în Dosarul civil nr. 914/2/2015, dacă acestea se regăsesc în contracul dumneavoastră aflat în executare: “- a citit, a înţeles şi a acceptat clauzele cuprinse în CCP şi TCG şi a primit un exemplar din CCP semnat de ambele părţi. – a acceptat în mod expres clauzele din CCP: 2.6 – Utilizarea rezonabilă; 2.7-2.8 Suspendarea serviciilor, 5 - Încetarea Contractului; 9 – Limitarea obligației” ... La asta ai făcut referire? Am citit pe diagonală dar nu am găsit vreo referire la abrogarea taxei ....nu mai țin minte cum îi zice exact dar pe care o cer când reziliezi abonamentul înainte de perioada minimă contractuală! |
#49
Posted 25 May 2018 - 15:30
Nu am vazut acea notificare, oricum nu stiu cand a aparut pe site ca nu e datata.
Totusi, in TCG din 25.05.2018 apar aceleasi taxe de reziliere. Nu inteleg de ce acea notificare face referire doar la contractele aflate in executare, nu si le cele care urmeaza a fi incheiate. Adica ce sens mai au acele articole in TCG daca totusi a fost actualizat astazi? Cumva sa bage frica in clientii care nu cunosc legea? Edited by danutz1, 25 May 2018 - 15:33. |
#50
Posted 25 May 2018 - 15:43
Mie asa imi apare in cont de saptamana trecuta.
I-am sunat la oha sa-i intreb daca pot rezilia prin trecere pe cartela abonamentul dat fiind faptul ca s-au schimbat conditiile contractuale) si mi-au spus ca pana lunea asta voi primi un raspuns. Luni mi-au dat bonusul acela 'Smart Family' de 25 GB valabili 15 zile, desi nu am mai adaugat pe nimeni pe aceasta oferta, probabil ca sa-mi inchida gura Attached FilesEdited by emanu900, 25 May 2018 - 15:44. |
#51
Posted 25 May 2018 - 16:09
emanu900, on 25 mai 2018 - 15:43, said:
Mie asa imi apare in cont de saptamana trecuta. I-am sunat la oha sa-i intreb daca pot rezilia prin trecere pe cartela abonamentul dat fiind faptul ca s-au schimbat conditiile contractuale) si mi-au spus ca pana lunea asta voi primi un raspuns. Luni mi-au dat bonusul acela 'Smart Family' de 25 GB valabili 15 zile, desi nu am mai adaugat pe nimeni pe aceasta oferta, probabil ca sa-mi inchida gura Edited by DieselCRDI, 25 May 2018 - 16:10. |
|
#53
Posted 25 May 2018 - 16:33
#54
Posted 25 May 2018 - 17:54
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users