Vodafone nu pune in aplicare o sentinta definitiva si irevocabila
#19
Posted 07 March 2018 - 21:26
danutz1, on 07 martie 2018 - 21:17, said:
Nu e treaba noastra.... Iti multumim ca ne informezi, dar este obligatia fiecarui client sa citeasca si sa fie de acord cu un contract sau nu. Orice clauza abuziva din orice contract este nula, deci, despre ce vorbim? Numai bine! Edited by gump4, 07 March 2018 - 21:26. |
#20
Posted 07 March 2018 - 21:29
#21
Posted 07 March 2018 - 21:33
gump4, on 07 martie 2018 - 21:26, said:
Orice clauza abuziva din orice contract este nula, deci, despre ce vorbim? Dar te-ai intrebat cati dintre cei care au reziliat inainte de termen si au platit despagubiri stiu acest lucru? Te-ai intrebat cate milioane de euro a incasat Vodafone dintr-o clauza abuziva care exista in continuare in TCG desi a fost declarata ilegala? Te-ai intrebat cate familii poate ca si-au rupt de la gura ca sa plateasca despagubiri pe baza unei clauze abuzive? gump4, on 07 martie 2018 - 21:26, said:
In primul rand este treaba celor ce au abonament la aceasta companie, nu? Si cum toate partile sunt foarte interesate de aceasta cauza, problema e ca si rezolvata. Edited by danutz1, 07 March 2018 - 21:35. |
#23
Posted 07 March 2018 - 21:48
ce ai citit tu pe portal este incheierea de sedinta, o minuta. ca sa fie pusa in aplicare solutia trebuie sa fie definitiva si executorie.
ca sa fie definitiva trebuie sa fie redactata (poate in forma redacata scrie ceva si partile gasesc o solutie extraordinara de atac), si comunicata partilor in forma completa. cum s-a spus mai sus , redactarea poate dura si 60 de zile. cam asta-i circuitul unei decizii judecatoresti civile, in mare, fara a ne referi la exceptii. dispozitia aceea - sa scoata vodafone din toate contractele nu stiu ce clauza, nu stiu daca nu e discutabila, mai vedem. in ce priveste familiile care si-au rupt de la gura ca sa plateasca clauza de reziliere, las-o jos ca macane. abonamentul la telefonia mobila chiar nu mi se pare ca este ceva strict necesar. trebuiau sa stea la cartela. 5 euro iti o gramada de beneficii. prostia si domnia se platesc. Pe de alta parte, esti nervos pe ei, reziliaza si du-te la altii. ai timp si nervi de pierdut? fa un contract cu aceste clauze abuzive, si da-i in judecata ca n-au respectat o decizie judecatoreasca. n-ai abonament la ei ? uita-i ! Edited by strongsss, 07 March 2018 - 21:58. |
#24
Posted 07 March 2018 - 21:50
gump4, on 07 martie 2018 - 21:45, said:
Pai si tu ai abonament la Vodafone? strongsss, on 07 martie 2018 - 21:48, said:
in ce priveste familiile care si-au rupt de la gura ca sa plateasca clauza de reziliere, las-o jos ca macane. abonamentul la telefonia mobila chiar nu mi se pare ca este ceva strict necesar. trebuiau sa stea la cartela. 5 euro iti o gramada de beneficii. prostia si domnia se platesc. Ma refeaream la taxa de justa despagubire care trebuie platita, nu la pretul abonamentului. Uite un exercitiu de imaginatie: Ne-a Costica are 2 copii si un loc de munca unde are salariul minim pe economie. Are si cel mai ieftin abonament la Vodafone dar afla de la Ion ca si-a portat numarul la alt operator si plateste mai putin, asa ca porteaza si el doua numere (al lui si al sotiei) chiar daca prelungise contractul in urma cu 3 luni. Conform TCG Vodafone, nea Costica urmeaza sa plateasca urmatoarele despagubiri: Formulă de calcul: Justă Despăgubire = (A : B ) x C A = Suma Inițială B = Perioada minimă contractuală C = Numărul de luni rămase până la expirarea Perioadei minime inițiale Punctul 10.4 din TCG Justa despagubire = (100 euro: 24 luni) x 21 = 87,5 euro/numar adica 175 de euro in total. Asta inseamna 70% din salariul lui. 1.png 35.58K 25 downloads Ce le mai da nea Costica de mancare la copii dupa ce plateste taxa de despagubire? gump4, on 07 martie 2018 - 22:03, said:
Poti fi banat pentru motive ce tin de regulament, deci nu bate campii. Din moment ce recunosti ca nu ai abonament la ei, colegii de forum ce nu stiau deja , trebuie sa-ti multumeasca pentru informare.Dar, repet, din moment ce orice clauza abuziva dintr-un contract ori altul este de drept nula, despre ce vorbim? Si eu repet: daca este nula, de ce Vodafone se foloseste de ea si taxeaza clientii? Edited by danutz1, 07 March 2018 - 22:20. |
#25
Posted 07 March 2018 - 22:03
Poti fi banat pentru motive ce tin de regulament, deci nu bate campii.
Din moment ce recunosti ca nu ai abonament la ei, colegii de forum ce nu stiau deja , trebuie sa-ti multumeasca pentru informare.Dar, repet, din moment ce orice clauza abuziva dintr-un contract ori altul este de drept nula, despre ce vorbim? Poti da la drept si poti deveni avocat, eventual poti lucra "pro bono" si astfel vei ajuta in mod real eventualele persoane ce au fost prejudiciate ori nu de o companie ori alta. Fiecare este obligat sa citeasca si sa fie de acord sau nu cu un contract,ori cu termeni si conditii. Orice contract se negociaza, iar in cazul in care nu se poate , de asemenea este problema... La fel cum, in actuala campanie"Vodafone te sarbatoreste-Cea mai buna retea te sarbatoreste", exista un regulament, ce trebuie citit si respectat.Acest regulament prevede, printre altele, ca orice bonus castigat se poate folosi doar cu o optiune activa la cartela ori cu un abonament activ.Si , ce sa vezi, datorita unui bug, anumite premii au putut/pot fi folosite fara optiune activa la cartela.La fel, tot din cauza unui bug probabil, voucherele castigate in concurs au putut fi folosite pentru accesorii ori cartele, nu pentru reducere telefon cum era stipulat in regulament.In acest caz de ce nu am sarit in sus si sa anuntam compania, gandind ca orice situatie de genul poate sa ne afecteze pe viitor, indirect?Ori corectitudinea are nuante? eu nu sunt avocatul companiei, dar daca vrei neaparat, poti lua legatura cu ei, cred... Edited by gump4, 07 March 2018 - 22:06. |
#26
Posted 08 March 2018 - 08:41
RealThing, on 07 martie 2018 - 21:18, said:
Asta e problema celor de la Vodafone. |
#27
Posted 08 March 2018 - 09:12
Ai impresia ca daca eu, tu sau oricine altcineva de aici va spune "da, Voda trebuie sa-si schimbe termenii si conditiile" aia se executa instant, sau cum? Unii dintre voi postati fara a gandi putin ce scrieti.
|
#28
Posted 08 March 2018 - 09:34
gump4, on 07 martie 2018 - 22:03, said:
Fiecare este obligat sa citeasca si sa fie de acord sau nu cu un contract,ori cu termeni si conditii. Orice contract se negociaza, iar in cazul in care nu se poate , de asemenea este problema... Pe bune acum, ce zici tu mai sus sunt vise; cine naiba sta sa citeasca, si sa mai si inteleaga, ce scrie in paginile alea ? Ce negociere poti face in mod real ? Si prin negociere inteleg negociere din aia de bazar turcesc sau chinezesc, termenul arhaic poate fi negustorie, nu faptul ca angajatul zice X, tu zici TZ, si ori tu cedezi pana la urma fiindca vrei neaparat lucrul ala, ori va despartiti amandoi nervosi. Dar nu-i doar problema VDF, e o problema comuna tuturor operatorilor, plus ca peste tot, si la Enel, Engie sau whatever se intampla acelasi lucru, aceeasi "negociere", aceleasi gen de contracte pe care nu le citeste nimeni si care nu sunt explicate de catre operatorii celor care incheie contractele. De banci nici nu mai aduc vorba. Problema descrisa de initiator e mai degraba una de sistem politic, sau de sistem social, nu are o legatura stricta cu telecomunicatiile. |
|
#29
Posted 08 March 2018 - 10:12
#30
Posted 08 March 2018 - 11:27
ma fratilor, ideea e in felu' urmator: initiatorul, pana la urma face un lucru bun. adica e clar ca omu'
e pasionat, are talent sa sape dupa chestii, are boala pe toti operatorii, you name it. dar tragand o linie, la final face ceva util, cel putin pentru unii. raspandeste chestii, atrage atentia, informeaza pe cei mai putin informati si capabili sa se informeze...toate in stilul lui. mai vehement, mai intepat, mai cum o fi, bine c-o face. de exemplu eu, desi stiam de legea clauzelor abuzive (care intre noi fie vorba, e interpretabila rau), nu stiam ca vodafone si-a mai luat-o odata-n plus. aia e, vedem ce urmeaza dupa ce sentinta este redactata si comunicata...ori se supun (mira-m-as), ori cauta vreo cale extraordinara de atac, ori ii doare la bascheti ca de obicei, etc. vedem. worldwide, on 08 martie 2018 - 09:34, said:
Pe bune acum, ce zici tu mai sus sunt vise; cine naiba sta sa citeasca, si sa mai si inteleaga, ce scrie in paginile alea ? Ce negociere poti face in mod real ? pe principiul: "mosule, asta e contractul standard, asa l-a facut aia de la x, y sau z. io nu-s avocat sa stau sa negociez clauze cu tine, daca-ti convine bine, daca nu, canta la alta masa". si aici ai terminat-o. ori iesi pe usa, ori il iei si-l semnezi asa. insa la partea cu cititul si intelesul...aici avem o problema. zilnic ma lovesc de ea si de cetateni grabiti, care semneaza ca primarii ca "ma grabeam si cine sta sa citeasca douaj de foi". sau care desi citesc, habar n-au ce-au citit. si avem o problema reala cand se intampla asta, iar replica mea e de fiecare data aceeasi: "daca acolo scria ca iti vinzi casa sau ca-ti donezi un rinichi..." si aici ma opresc. sa vezi reactii, soc si groaza sau "pai da, da'...". pai da ce? am dreptate? stiu, nasol. daca nu intelegi, ceri lamuriri. nu le primesti, pleaca instant d-acolo. daca nu citesti, din varii si tampite motive, pai asuma-ti. un contract nu e un kil de cartofi..."pai ma grabeam si n-am stat sa-i aleg si am nimerit si stricati". e un contract, niste clauze, niste bani, niste chestii. e ca-n bancul ala: "daca gandesti, sa nu spui. daca spui, sa nu scrii. daca scrii, sa nu semnezi. daca semnezi, sa nu te miri." @danuz1: ma frate-meu, consider ca-ti sunt dator cu niste explicatii, ca sa ma intelegi mai bine. asa cum tu ai stilul tau, il am si eu p-al meu. n-am nimic cu tine. iti combat doar modul vehement, sau (ca mai devreme) chestia aia cu "sa se faca ceva, e scandalos, sa facem si sa dregem", dar altii daca se poate, noi sa ramanem cu tastatura. recunosc, uneori sunt mai acid in exprimare, dar asta nu inseamna ca sar gardu', desi poate unora li se poate parea asta. si aia la tv folosesc beep-uri si tot iti dai seama ce voiau sa zica. eu am folosit stelute. e tot aia. sa nu ajungem de rasu' curcilor acum si sa ne ascundem dupa deget, pudici, ca unii care nici una, nici doua "cuvintele dor/ranesc, #panselute, sa fie pace-n lume". de exemplu, uite ce inseamna "a latra" ala, unde poate era mai bine sa zic asa cum spunea si @Real, cu batul ala prin gard: https://dexonline.ro... LĂTRÁ, látru, vb. I. Intranz. 1. (Despre câini; la pers. 3) A scoate sunete scurte, sacadate, caracteristice speciei; a hămăi, a bate. ♦ Tranz. A se repezi asupra cuiva cu lătrături furioase. 2. (Depr.; despre oameni) A vorbi întruna, zadarnic și pe un ton răstit, a-și bate gura. – Lat. latrare. deci cu ce-am gresit ca am descris o stare de fapt? pe bune acu' lasand la o parte totul. in fine, repet: ideea e ca apreciez ce faci, rabdarea de care dai dovada, comentam doar asupra "modus operandi", in speranta ca se poate chiar sa-ti "iasa" mai bine decat atat efortul asta de a face unii oameni sa constientizeze ce drepturi au. numai bine. @restu': imi cer scuze pentru offtopicul din ultima bucata. |
#31
Posted 08 March 2018 - 11:34
danutz1, on 07 martie 2018 - 21:50, said:
Ce le mai da nea Costica de mancare la copii dupa ce plateste taxa de despagubire? Nu inteleg unde bati cu intrebarea ta retorica! Sa nu-i mai lasi sa faca copii pe aia suficient de timpiti sa faca 4 abonamente in 3 luni (+taxa de reziliere) sperind ca asa o sa iasa cumva mai ieftin (si care mai au in casa si doar un salariu si ala minim)? Sau pe aia care fac CINCI abonamente vodafone si se trezesc ca nu mai au nici macar un salariu minim din care sa plateasca ? Oricind o sa poti sa-ti cheltuiesti tot salariul (si mai ales unul mic) pe lucruri fara sens, ca e vorba de iphone, jocuri de noroc, un bilet de avion, tigle sau leucoplast nu conteaza. Daca nu esti responsabil exista institutii care pot sa aibe grija de tine, doar ca n-o sa imai ai salariu, nu poti sa mai ai grija de copii, etc. |
#32
Posted 08 March 2018 - 15:08
dygey, on 08 martie 2018 - 11:27, said:
la partea cu negocierea sunt total de acord cu tine. n-ai loc de manevra, ca te trimit aia la dracu' instant, pe principiul: "mosule, asta e contractul standard, asa l-a facut aia de la x, y sau z. io nu-s avocat sa stau sa negociez clauze cu tine, daca-ti convine bine, daca nu, canta la alta masa". si aici ai terminat-o. ori iesi pe usa, ori il iei si-l semnezi asa. insa la partea cu cititul si intelesul...aici avem o problema. zilnic ma lovesc de ea si de cetateni grabiti, care semneaza ca primarii ca "ma grabeam si cine sta sa citeasca douaj de foi". sau care desi citesc, habar n-au ce-au citit. si avem o problema reala cand se intampla asta, iar replica mea e de fiecare data aceeasi: "daca acolo scria ca iti vinzi casa sau ca-ti donezi un rinichi..." si aici ma opresc. sa vezi reactii, soc si groaza sau "pai da, da'...". pai da ce? am dreptate? stiu, nasol. daca nu intelegi, ceri lamuriri. nu le primesti, pleaca instant d-acolo. daca nu citesti, din varii si tampite motive, pai asuma-ti. un contract nu e un kil de cartofi..."pai ma grabeam si n-am stat sa-i aleg si am nimerit si stricati". e un contract, niste clauze, niste bani, niste chestii. Cu cititul si intelesul cam ai dreptate...teoretic, practic e uneori, si nu doar la VDF, jecmaneala pe fata. Sau ii poti spune foarte usor si inselaciune desi nu e strict in intelesul codului penal dar tu, ca si angajat al operatorului, stii foarte bine, iti dai seama, ca cel din fata ta nu pricepe o iota din ce-i insiri tu acolo. Adica cand incep aia sa-ti spuna ca ai nelimitat/nelimitat/nelimitat/nelimitat...dar stai ca ai atatea minute, si atatea din alea in retea, iar alea nationale sunt tacute sub tacere, nu sunt amintite, si viteza e nu stiu cat dupa care scade la nu stiu ce chilobitzi...noi vorbim pe un forum unde, o destul de mare parte a utilizatorilor acestuia au cat de cat o idee despre una sau alta, dar afara, in strada, alta-i situatia. |
#33
Posted 08 March 2018 - 18:58
danutz1, on 07 martie 2018 - 21:50, said:
Ne-a Costica are 2 copii si un loc de munca unde are salariul minim pe economie.Are si cel mai ieftin abonament la Vodafone ... formula aplicata mi se pare de mijloc. cea mai naspa era 21 luni x 8 Euro / luna = 168 Euro pt abonament. forumula de mijloc este cea data de tine din contract, 87 eur abonament formula OK este 21 luni X 2 euro / luna (o suma minima considerata profit nerealizat ) = 44 euro. formula care nu exista => reziliezi cand vrei. in concluzie, ai semnat un contract, ai toate obligatiile, nu numai plata facturii. Quote
Ce le mai da nea Costica de mancare la copii dupa ce plateste taxa de despagubire? worldwide, on 08 martie 2018 - 15:08, said:
Cu cititul si intelesul cam ai dreptate...teoretic, practic e uneori, si nu doar la VDF, jecmaneala pe fata. Sau ii poti spune foarte usor si inselaciune desi nu e strict in intelesul codului penal dar tu, ca si angajat al operatorului, stii foarte bine, iti dai seama, ca cel din fata ta nu pricepe o iota din ce-i insiri tu acolo. pe de alta parte serviciile de calitate ( sa nu iti moara reteua o jumate de zi, in toata tara, cum a fost la TLK, marti) se ofera cu investitii costisitoare. Edited by strongsss, 08 March 2018 - 19:01. |
|
#34
Posted 12 March 2018 - 21:24
Vodafone trebuie să plătească unui client daune morale de 10.000 lei pentru conduită contractuală abuzivă
Judecătoria Sector 1 a obligat Vodafone Romania să plătească unui client despăgubiri morale de 10.000 de lei pentru conduită contractuală abuzivă, plus cheltuieli de judecată de aproape 3.000 de lei, potrivit datelor consultate de Profit.ro. De asemenea, instanța a constatat că subsidiara locală a grupului britanic Vodafone, al doilea jucător de telefonie mobilă, a restricționat abuziv serviciile furnizate clientului, precum și caracterul abuziv al unei clauze privind rezilierea contractului. Decizia nu este definitivă și poate fi contestată cu apel la instanța superioară. Profit.ro a anunțat, în februarie, că Vodafone Romania a pierdut anul trecut, printr-o decizie definitivă și irevocabilă, apelul înaintat împotriva unei hotărâri a Tribunalului București (TB) din noiembrie 2015, care a decis ca operatorul de telefonie mobilă să elimine mai multe clauze abuzive legate de despăgubirile pe care clienții trebuie să le achite companiei dacă reziliază contractele înainte de expirarea duratei minime a acestora. Profit.ro a anunțat, în februarie, că Vodafone Romania a pierdut anul trecut, printr-o decizie definitivă și irevocabilă, apelul înaintat împotriva unei hotărâri a Tribunalului București (TB) din noiembrie 2015, care a decis ca operatorul de telefonie mobilă să elimine mai multe clauze abuzive legate de despăgubirile pe care clienții trebuie să le achite companiei dacă reziliază contractele înainte de expirarea duratei minime a acestora. Prin decizia adoptată, Judecătoria Sector 1 a constatat abuzivă o clauză din două contracte care face referire la obligarea abonatului la plata unei despăgubiri în cazul încetării contractului înainte de expirarea perioadei minime contractuale stabilite. În plus, instanța a mai constat "caracterul nedatorat" al unei sume totale de peste 700 de lei, achitată de client în urma facturilor emise de Vodafone Romania. “Obligă pârâta la plata către reclamant a sumei de 10.000 lei, reprezentând daune morale, pentru conduită contractuală abuzivă. Respinge în rest cererea de chemare în judecată, ca neîntemeiată. Obligă pârâta la plata către reclamant a sumei de 2.917,86 lei reprezentând cheltuieli de judecată, din care 240 lei taxa judiciară de timbru, respectiv 2.677,86 lei onorariu avocat. Cu apel în 30 zile de la comunicare, care se depune la Judecătoria Sector 1 București. Pronunțată în ședință publică, 08.03.2018”, se arată pe pagina web a instanței. https://www.profit.r...buziva-17942864 |
#35
Posted 22 March 2018 - 22:09
Lovitură pentru Orange şi Vodafone: ANCOM i-a amendat pentru pentru nerespectarea regulamentului european privind roamingul
Operatorii de telefonie mobilă Vodafone şi Orange au fost amendaţi de Autoritatea Naţională de reglementare în domeniul Comunicaţiilor - ANCOM - pentru nerespectarea regulamentului european privind roamingul, a anunţat joi instituţia de supraveghere. „În urma unor sesizări venite din partea utilizatorilor, ANCOM a investigat modul în care operatorii aplică regulamentul european Roam like at home în România. Controalele au evidenţiat nereguli, aşadar am solicitat furnizorilor de servicii de comunicaţii electronice să remedieze în anumite termene problemele identificate şi am aplicat amenzi în valoare de 180.000 de lei”, a declarat Sorin Grindeanu, preşedintele ANCOM. Având în vedere faptul că multe dintre sesizările primite au venit din partea utilizatorilor de cartele preplătite, ANCOM a derulat o investigaţie privind modul în care aceştia au fost informaţi despre modificarea condiţiilor în care Vodafone furnizează serviciul de roaming în Spaţiul Economic European (SEE), după intrarea în vigoare a regulamentului european Roam like at home. Rezultatul investigaţiei a arătat că „Vodafone a modificat condiţiile în care utilizatorii de cartele preplătite pot beneficia de serviciul de roaming, lansând pe piaţă oferte noi, cu sau fără acces la acest serviciu, însă fără a-i informa în mod corect şi complet pe aceştia cu privire la faptul că utilizarea/activarea serviciului de roaming este condiţionată, după data de 15 iunie 2017, de achiziţionarea unor anumite opţiuni sau de dezactivarea opţiunii naţionale”. Mai exact, „Vodafone nu a notificat utilizatorii că a modificat, în fapt, nu doar caracteristicile planului tarifar (extraopţiuni) de care beneficiau anterior intrării în vigoare a regulamentului, ci şi clauzele contractuale (respectiv Termenii şi condiţiile generale de utilizare a serviciilor preplătite) referitoare la condiţiile în care este furnizat serviciul de roaming”, se arată într-un comunicat al ANCOM. Astfel, „operatorul nu a informat utilizatorii despre faptul că acest serviciu va putea fi utilizat doar în condiţiile achiziţionării unei opţiuni care oferă acces la serviciul de roaming şi nici despre faptul că acesta nu poate fi folosit dacă abonatul are activă o opţiune care oferă beneficii exclusiv naţionale”. „Neregulile constatate au fost sancţionate cu amendă în valoare de 30.000 de lei, operatorul remediind problemele identificate înainte de termenul acordat de 90 de zile”, precizează ANCOM. De asemenea, ca urmare a numărului mare de sesizări din partea utilizatorilor cu privire la condiţiile de utilizare a serviciilor de roaming, ANCOM a verificat modalitatea prin care furnizorii i-au informat pe abonaţi cu privire la aplicarea unei politici de utilizare rezonabilă sau, în cazul RCS&RDS, cu privire la aplicarea suprataxelor autorizate. „Investigaţiile au relevat că doi operatori, Orange şi Vodafone, au aplicat utilizatorilor o politică de utilizare rezonabilă, fără ca aceasta să fi fost introdusă în contractele încheiate cu utilizatorii pe bază de abonament, respectiv, în Termenii şi condiţiile generale de utilizare în cazul posesorilor de cartele preplătite”, menţionează instituţia de supraveghere. Astfel, ANCOM a aplicat operatorilor Orange şi Vodafone câte o amendă în valoare de 50.000 de lei pentru neintroducerea politicii de utilizare rezonabilă în contractele încheiate cu utilizatorii de servicii de telefonie mobilă pe bază de abonamente. Vodafone a mai fost sancţionat cu o amendă în valoare de 50.000 de lei pentru neintroducerea politicii de utilizare rezonabilă în Termenii şi condiţiile generale de utilizare a cartelelor preplătite. http://www.zf.ro/bus...mingul-17075268 130.000 lei Vodafone 50.000 lei Orange Edited by danutz1, 22 March 2018 - 22:10. |
#36
Posted 22 March 2018 - 22:33
danutz1, on 22 martie 2018 - 22:09, said:
.... Rezultatul investigaţiei a arătat că „Vodafone a modificat condiţiile în care utilizatorii de cartele preplătite pot beneficia de serviciul de roaming, lansând pe piaţă oferte noi, cu sau fără acces la acest serviciu, însă fără a-i informa în mod corect şi complet pe aceştia cu privire la faptul că utilizarea/activarea serviciului de roaming este condiţionată, după data de 15 iunie 2017, de achiziţionarea unor anumite opţiuni sau de dezactivarea opţiunii naţionale”. Mai exact, „Vodafone nu a notificat utilizatorii că a modificat, în fapt, nu doar caracteristicile planului tarifar (extraopţiuni) de care beneficiau anterior intrării în vigoare a regulamentului, ci şi clauzele contractuale (respectiv Termenii şi condiţiile generale de utilizare a serviciilor preplătite) referitoare la condiţiile în care este furnizat serviciul de roaming”, se arată într-un comunicat al ANCOM. Astfel, „operatorul nu a informat utilizatorii despre faptul că acest serviciu va putea fi utilizat doar în condiţiile achiziţionării unei opţiuni care oferă acces la serviciul de roaming şi nici despre faptul că acesta nu poate fi folosit dacă abonatul are activă o opţiune care oferă beneficii exclusiv naţionale”. .... Vodafone a facut cunoscut acesti lucru prin sms plus ca informatia a fost postata pe site-ul lor.Oricine stie sa citeasca(chiar daca a fost inventat acum serviciul de "amprentare" la telefoanele foarte noi.... ) a aflat ca vor exista optiuni nationale si optiuni cu roaming la cartela, plus compania este libera sa faca ce oferte doreste, sa le modifice oricand, atat timp cat informeaza clientul si respecta legea.Aici nu ma transform in avocatul companiei, dar trebuie sa fim corecti pana la capat, compania a informat utilizatorii de abonament si utilizatorii de cartela de la bun inceput...ca unii dintre noi nu dorim sa citim(ori nu stim)informatiile, asta e alta discutie...fara suparare. Edited by gump4, 22 March 2018 - 22:37. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users