Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor semnal hi to low

Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...

Recomandare demontare+instalare ...
 CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024

Scot penele dupa montajul tamplar...
 Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana
 Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 

Vodafone nu pune in aplicare o sentinta definitiva si irevocabila

- - - - -
  • Please log in to reply
148 replies to this topic

#145
emanu900

emanu900

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,346
  • Înscris: 03.04.2004
Am primit rezolutie favorabila zilele trecute cu factura storno de la VDF legata de plangerea mea formulata anul trecut catre ANPC in Decembrie pe reziliere contract servicii (fara terminal achizitionat) fiind amenintat de VDF ca ma dau in judecata, adauga in Preventel, ca trebuie sa le platesc avocati, costuri de judecata si alte mizerii.
Deci nu va descurajati indiferent ce prostii va vor trimite astia; daca aveti terminal achizitionat platiti-le ratele/contravaloarea, dar pe partea de servicii nu au voie sa factureze in avans in afara perioadei deja platite/in care ati fost la ei in retea. ANPC este solutia 100%
Se pare ca de acum (sau cel putin in cazul meu) se 'ocupa' ei direct de amenintari, nu mai vand asa-zisele datorii catre terti ca sa inceapa acestia cu amenintarile (GDPR-ul fiind probabil motivul principal).

Nu va mai spun cata prosteala mi-au dat cand sunat la ei in repetate randuri sa-mi trimita factura pe baza caruia imi imputau acea suma, trebuia sa tot trimit mail-uri catre unii si altii de la *222 si bineinteles ca treceau zilele si nu primeam nici un raspuns, in schimb ma puneau de fiecare data on-hold si cand reveneau imi spuneau ca aia e o factura proforma si ca trebuie sa mai astept pana se va emite cea finala, deci dat cu var pe fata. Bine cine nu se prinde, nu cunoaste atunci o musca.
Deci baieti au o strategie bine definita in astfel de situatii, na, pana la urma au si ei niste targeturi de indeplinit si pe zona asta, poate pica fraierii in plasa totusi (dupa mintea lor).

Am facut totusi rost de factura aceea (nu dau detalii, ca mai citesc si altii pe aici) si am adaugat-o evident la plangerea ANPC facuta online (posibil doar plicul cu amenintarea lor scrisa sa fi fost totusi de ajuns la plangere, dar am vrut sa ofer cat mai multe detalii).

Edited by emanu900, 28 January 2019 - 15:14.


#146
danutz34

danutz34

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,024
  • Înscris: 23.11.2018

View Postdanutz21, on 19 iulie 2018 - 13:15, said:

Ia uite ce mi-a picat in mana:
Attachment Untitled.png

Personaje principale:
1. Telekom Romania Communication
2. GETBACK RECOVERY SRL

Astept sa gaseasca contractul amicul meu apoi va incepe distractia.

De la Getback Recovey am primit pe mail facturile impreuna cu un text ce explica sumele restante si bineinteles somatia de plata.
In cc erau inca vreo doua adrese de-ale lor, una de suport clienti iar cealalta probabil a vreunui sef.
Sunt nerabdator sa le raspund Posted Image

Cu Orange am avut o experienta asemanatoare dar era in faza incipienta, doar emisesera factura cu taxa de despagubire.
Nu s-a mai ajuns la recuperatori pentru ca au stornat-o. Cu Telekom incepe distractia de azi iar la Vodafone inca nu mi-a picat pe mana nicio factura cu despagubiri.
Revin cu continuarea.

Am facut o solicitare telefonica pentru a primi facurile restante. Mi-au dat un raspuns tipic de genul:


Subscrisa, ......................conform contractului de cesiune a creantelor incheiat cu Telekom Romania Communications SA (fosta Romtelecom SA), prin care a fost cesionata societatii noastre creanta in valoare  de ......................izvorata din Contractul de funizare servicii nr. .......................

In atasament va rog sa regasiti ultimele facturi restante.

Va comunicam faptul ca suma datorata conform contractului mentionat, in valoare de ......................., este compusa din:

................, reprezinta contravaloare abonamente;
............, reprezentand penalitati contractuale;
.............., reprezentand despagubiri pentru incetarea prematura a contractului.


In ceea ce priveste suma de ............... reprezentand debit principal, mentionam faptul ca furnizorul de servicii Romtelecom SA a stabilit aceasta suma prin facturile fiscale emise, cu titlu contravaloare  pachete servicii prestate.

Ca urmare a neachitarii contravalorii serviciilor de care ati beneficiat in temeiul Contractul de fumizare servicii .................., au fost calculate penalitati contractuale in cuantum total de ...... conform clauzelor contractuale cuprinse la capitolul ,,Plata", care prevede urmatoarele: ........................

Acum urmeaza partea cea mai interesanta:

Totodata, creditorul cedent Romtelecom SA a stabilit si calculat despagubiri ca urmare a incetarii prematura a contractului, la echivalentul sumei de ............. ca urmare a incetarii contractului de servicii înainte de expirarea perioadei minime.

In concluzie, in vederea stingerii creantei ramase de achitat, in cuantum de ............. a Contractului de furnizare servicii ..................., va solicitam sa achitati suma in contul...............

Perfect, mi-au ridicat mingea la fileu Posted Image

Si acum raspunsul meu:



Buna ziua,

Va multumesc pentru trimiterea facturilor.

Referitor la sumele mentionate de dvs, am de facut urmatoarele precizari:

1.    Contravaloarea abonamentelor
Din totalul debitului de .............. ati mentionat ca ................. reprezinta debit principal respectiv contravaloare pachete servicii prestate.
In documentul Termeni si Conditii - Aplicabile Tuturor Serviciilor Telekom Romania (fosta Romtelecom) si Echipamentelor Telekom Romania furnizate Clientului, capitolul IV – Plata, disponibil aici https://media.teleko... precizeaza urmatoarele:

Neplata totala/partiala a facturii la scadenta da dreptul Telekom Romania sa suspende furnizarea Pachetului de Servicii. Neplata totala/partiala a facturii peste 60 zile fata de scadenta da dreptul Telekom Romania sa rezilieze Contractul de plin drept, fara interventia instantei sau alte formalitati, cu notificare prealabila scrisa de 15 zile.

Presupunand faptul ca Telekom Romania (fosta Romtelecom) nu a suspendat furnizarea serviciilor la data scadenta a facturii, conform clauzei de mai sus, Telekom Romania a reziliat contractul de plin drept dupa cele 60 de zile de la data scadenta. Urmare a rezilierii unilaterale din partea Romtelecom, serviciile au fost suspendate incepand cu a 61-a zi dupa data scadenta. Prin urmare, un serviciu suspendat nu poate fi considerat un serviciu prestat si, in consecinta, suma de ................ pretinsa de dvs. nu este justificata.

Conform precizarilor din documentul Termeni si conditii, serviciile au mai fost prestate pentru inca 60 de zile de la data scadenta. Astfel, contravaloarea serviciilor prestate reprezinta abonamentele facturate ce nu au fost achitate la data scadenta plus abonamentele aferente urmatoarelor 60 de zile de la data scadenta, adica 90 de zile in total. Altfel spus, contravaloarea serviciilor prestate reprezinta pretul abonamentelor aferente ultimelor 3 luni (1 luna reprezentand abonamentele aferentei facturii scadente plus 2 luni aferente perioadei ulterioare datei scadente pentru care serviciile au continuat sa fie prestate).

Pentru un calcul exact al sumei aferente serviciilor prestate, va rog sa-mi trimiteti o copie dupa contractul de servicii si orice alt document incheiat intre Romtelecom SA si debitorul .................. De ajutor ar fi si facturile emise imediat dupa aparitia sumelor restante.

2.    Penalitati contractuale
Ca debitor somat sa platesc suma pretinsa de dvs. am dreptul sa stiu ce reprezinta fiecare leu ce formeaza debitul total. Prin urmare, va rog sa-mi prezentati calculul care a condus la stabilirea sumei de ............ conform clauzelor contractuale la care faceti referire adica:

(Valoare factura restanta1 x 0,15% x 15 zile) + (Valoare factura restanta2 x 0,35% x 45 zile) = ...........

Este lesne de inteles ca suma va fi ajustata conform valorilor facturilor restante calculate la punctul 1 si va fi redusa in consecinta.
Este de remarcat si faptul ca numarul total de zile la care se aplica penalizari (15 zile cu 0,15% pe zi + 45 de zile cu 0,35% pe zi)  este egal cu numarul de zile trecute dupa data scadenta pentru care serviciile au continuat sa fie prestate. Prin urmare, inclusiv din calculul penalitatilor se constata ca serviciile au mai fost prestate numai o perioada de 60 de zile dupa data scadenta asa cum am aratat si la punctul 1.


3.    Despagubiri pentru incetarea prematura a contractului
Sper ca nu va asteptati sa platesc suma de .............. pentru simplul fapt ca “Romtelecom SA a stabilit si calculat despagubiri ca urmare a incetarii premature a contractului, la echivalentul sumei de ...........”. Cu  astfel de povesti sa va adresati celor care nu au minime cunostinte in domeniu si pe care ii terorizati psihic cu telefoane si amenintari.
Asa ca va rog respectuos sa-mi prezentati calculul care a condus la stabilirea sumei de ..................

In afara de calculul care il astept de la dvs, va prezint in cele ce urmeaza modalitatea legala de calcul a acestor despagubiri.

Conform articolului 1 din legea 161/2010 pentru modificarea art. 84 din Legea nr. 296/2004 privind Codul consumului si a Legii nr. 193/2000 privind clauzele abuzive din contractele incheiate intre comercianti si consumatori, "Dreptul consumatorului la denuntarea sau rezilierea contractului nu poate fi Anulat sau restrans de nicio clauza contractuala sau intelegere intre parti, in cazurile prevazute de lege, aceasta fiind considerata nula de drept.  Drepturile partilor referitoare la o justa despagubire nu vor fi afectate in cazul denuntarii unilaterale."
Justa despagubire reprezinta contravaloarea unor beneficii acordate consumatorului la semnarea contractului, daca valoarea acestor beneficii este cuantificabila si echitabila prin raportarea la produse sau servicii similare de pe piata.

Aplicand acest articol la situatia de fata, taxa de justa despagubire este formata din:
-   Eventuale reduceri ale preturilor abonamentelor acordate clientului
-   Eventuale reduceri ale preturilor echipamentelor acordate clientului

Aceste prevederi ar trebui sa fie clar specificate in contract, prin urmare, va rog inca o data sa imi prezentati o copie dupa contract si orice alte documente incheiate intre Romtelecom SA si debitorul ....................

In cazul in care va ganditi sa-mi justificati suma de ........... dupa vreo formula dubioasa de genul "numarul de luni ramase pana la expirarea contractului x pretul abonamentelor" sau dupa alte inventii ale Romtelecom, va rog sa renuntati pentru ca nu reprezinta decat o pierdere de timp. Nu fac parte din acea categorie de consumatori care platesc cu ochii inchisi de din cauza unor amenintari perfide venite de la firme de recuperare cum sunteti si dvs.

Concluzionand cele de mai sus, valoarea reala a despagubirilor pretinse este formata din:

Contravaloarea serviciilor prestate reprezentand pretul abonamentelor aferente ultimelor 3 luni anterioare rezilierii unilaterale a contractului din partea Romtelecom
Penalitati contractuale calculate conform clauzei de la capitolul Plata, adica (Valoare factura restanta1 x 0,15% x 15 zile) + (Valoare factura restanta2 x 0,35% x 45 zile) si a sumei stabilite la punctul 1.
Despagubiri pentru incetarea prematura a contractului calculate conform articolului 1 din legea 161/2010 pentru modificarea art. 84 din Legea nr. 296/2004 privind Codul consumului si a Legii nr. 193/2000 privind clauzele abuzive din contractele incheiate intre comercianti si consumatori.


Va rog respectuos sa-mi furmizati documentele solicitate astfel incat sa putem stabili de comun acord valoarea reala a despagubirilor ce trebuie platite.

Prezenta notificare reprezinta o incercare de solutionare amiabila a conflictului. In cazul refuzului de a colabora in vederea atingerii acestui obiectiv, ma voi adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorului.

Dupa acest email au continuat cu amenintarile si cu mesajele pe telefon in care faceau oferte valabile doar astazi.
A trebuit sa sun tot eu si sa le cer explicatii. Am convenit sa imi trimita contractul pe email. Acesta a fost ultimul contact cu ei.
Nu am mai primit nici contract, nici telefoane. Asa ca aveti grija ce platiti in cazul in care aveti de a face cu acesti camatari.

Edited by danutz34, 30 January 2019 - 21:23.


#147
emanu900

emanu900

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,346
  • Înscris: 03.04.2004
Ei trebuie sa-si faca jobul, anume de a incasa acele sume intrucat le-au 'cumparat' de la T.
Ca incalca legea e partea 2.
Normal ca nu vor sa poarte un dialog normal pentru ca nu vor sa ramana fara paine.
In cazurile astea, cand se ajunge la Ghita/Camatari SRL singura varianta e ANPC.
Eu cred ca ar trebui sa se dea o lege care sa-i arda pe operatori daca mai recurg la figuri din astea, cu atat mai grav daca vand asa-zisele 'datorii' tertilor pentru intimidari&shit.

Edited by emanu900, 31 January 2019 - 09:50.


#148
Inginerul_

Inginerul_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,946
  • Înscris: 18.02.2018

View Postemanu900, on 31 ianuarie 2019 - 09:50, said:

Ei trebuie sa-si faca jobul, anume de a incasa acele sume intrucat le-au 'cumparat' de la T.
Ca incalca legea e partea 2.
Poate nu ar fi stricat sa le reaminteasca faptul ca prin cererile formulate, firma respectiva de recuperari creante isi crea un venit necuvenit si genera premisele unei inselaciuni in conventie, prin reprezentarea falsa a unor sume pe care de fapt clientul nu le datora, ca fiind o datorie certa, lichida si exigibila.

#149
omegaa

omegaa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 874
  • Înscris: 19.04.2011

View Postomegaa, on 05 decembrie 2018 - 13:47, said:

La mine au trecut 2 luni si nu am primit raspuns de la anpc.
3 luni mai tarziu si 2 reclamatii in total cu urmatorul rezultat: taxa se restituie.
Multumesc celor care au postat informatii in acest topic.

Edited by omegaa, 01 March 2019 - 21:43.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate