Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Vodafone nu pune in aplicare o sentinta definitiva si irevocabila

- - - - -
  • Please log in to reply
148 replies to this topic

#109
danutz21

danutz21

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 470
  • Înscris: 18.07.2018
Campania de măsurători a ANCOM s-a derulat pentru a verifica în ce măsură operatorii de telefonie mobilă respectă obligaţia de acoperire cu servicii de voce a zonelor locuite de cel puțin 98% din populația României, obligație asumată prin licenţe. Rezultatele campaniei de măsurători privind acoperirea cu servicii de voce sunt următoarele: Orange România -97.56% din populație, Telekom România Mobile Communications - 96.8% din populație și Vodafone Romania - 97.80% din populație. Pentru că niciunul dintre operatorii de telefonie mobilă nu a atins valoarea stabilită prin licențe şi ținând cont de gradul de îndeplinire a obligației, ANCOM a sancționat contravențional Orange România și Vodafone Romania cu avertisment și Telekom România Mobile Communications cu amendă în cuantum de 500.000 de lei

http://www.ancom.org...i-de-voce-_5982

#110
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Ai deschis topic, ai postat-o aici, sper ca nu umpli forumul cu asta. O sa mai vina foarte curand si niste chestii de la Consiliul Concurentei.

#111
danutz21

danutz21

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 470
  • Înscris: 18.07.2018
Am postat pe 3 topicuri pentru ca are legatura cu 3 operatori.
Daca e prea mult, poate ramane un singur topic care sa fie mutat unde crezi de cuvinta.

Edited by danutz21, 27 August 2018 - 17:00.


#112
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Momentan o lasam asa.

#113
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

 RealThing, on 27 august 2018 - 16:56, said:

O sa mai vina foarte curand si niste chestii de la Consiliul Concurentei.
Ce chestii?

#114
omegaa

omegaa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 874
  • Înscris: 19.04.2011
A venit si factura pe septembrie: "Total sume neincluse în baza de impozitare TVA 231,85"
Am facut reclamatie la anpc.

#115
gceusan

gceusan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 134
  • Înscris: 03.03.2016
am primit deja factura de despagubire , cica de prejudiciu de 80 euro,,aveam un ab. de 10 euro fara telefon. ce pot sa fac......

#116
emanu900

emanu900

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,335
  • Înscris: 03.04.2004
Ca in postul anterior..

#117
danutz06

danutz06

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 80
  • Înscris: 27.10.2018
Unde dai și unde crapă. Disfuncționalitățile Telekom din vara anului 2017 au avut ca efect amendarea Vodafone cu 10.000 lei. Sancțiunea a fost aplicată în urma reclamației unui fost client RCS&RDS

Protecția Consumatorului a amendat Vodafone România cu 10.000 lei în luna aprilie a acestui an pentru că nu a informat un client din Oradea, care și-a mutat numărul de telefon prin portare din rețeaua RCS&RDS, că nu poate fi apelat și nici nu poate primi mesaje scrise (SMS) din rețeaua Telekom, disfuncționalitatea fiind cunoscută încă din vara anului trecut, când subsidiara locală a grupului german Deustche Telekom a demarat un proces de optimizare a sistemelor IT.

Vodafone România a contestat sancțiunea in luna mai a acestui an, dar a pierdut acum la prima instanță, judecătorii respingând cererea operatorului de telefonie mobilă.

La 5 ianuarie 2018, un client din Oradea a încheiat cu Vodafone România un abonament RED 15. O lună mai târziu, acesta a trimis o petiție către Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CRPC) Bihor, prin care reclama faptul că Vodafone România "a aprobat portarea numărului său de telefon din rețeaua Digi Mobile (RCS&RDS) deși știa că nu poate fi apelat și nici nu poate primi mesaje scrise din rețeaua Telekom, iar la momentul portării nu a fost informat cu privire la aceste disfuncționalități între rețeaua Vodafone și Telekom”.

La începutul lunii aprilie, comisarii CRPC Bihor au aplicat Vodafone România, pentru situația menționată anterior, o amendă de 10.000 lei conform prevederilor Legii 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianților în relația cu consumatorii și armonizarea reglementărilor cu legislația europeană privind protecția consumatorilor. De asemenea, reprezentanții Protecției Consumatorului au dispus măsura încetării practicii comerciale incorecte.

Vodafone România a susținut în fața instanței că un reprezentant al Serviciului de Relații cu Clienții i-a comunicat telefonic clientului din Oradea faptul că disfuncționalitatea din rețeaua Telekom este cunoscută și a fost notificată autoritatea de reglementare în comunicații (ANCOM).

“Remedierea acestei defecțiuni nu este în controlul Vodafone România. Conform detaliilor existente la adresa www.telekom.ro/asistenta/informare încă din data de 06 iulie 2017, Telekom România a demarat un proces de optimizare a sistemelor IT ale companiilor din grup, ce vor asigura procese orientate către client și procese de suport îmbunătățite. Noul set de sisteme IT va oferi un suport sporit echipelor de vânzări Telekom, care vor putea să răspundă mai bine și mai rapid nevoilor șl solicitărilor clienților. Acest proces a fost finalizat, iar în această perioadă echipele tehnice Telekom lucrează la definitivarea ultimelor detalii de natură tehnică și la remedierea oricăror disfuncționalități”, se arată în motivarea instanței obținută de Profit.ro.

În urma sesizărilor Vodafone România și a controlului efectuat, ANCOM a sancționat Telekom România Mobile Communications (fost Cosmote), la 01.11.2017, cu amendă în cuantum de 200.000 de lei pentru nerealizarea portării unui număr de 1.232 de numere de telefon și întârzierea procesului de portare pentru alte 4.941 de numere de telefon.

“Raportat la valorile sociale ocrotite prin norma de drept încălcată și luând în considerare faptul că aceste disfuncționalități au afectat un număr foarte mare de clienți (așa cum a arătat chiar Vodafone România) instanța apreciază că în speță nu se impune nici reindividualizarea sancțiunii sub aspectul limitei de amendă contravențională, nici înlocuirea amenzii cu avertisment. Raportat și la scopul sancționării contravențiilor din perspectiva formării unei conduite civice corecte a făptuitorului, prevenirea comiterii unor noi contravenții atât de către contravenientul însuși, cât și de către alte persoane, se cuvine menținerea amenzii aplicate, instanța apreciind că scopul educativ al acesteia nu poate fi atins doar prin aplicarea sancțiunii contravenționale a avertismentului și atenționarea Vodafone României ca pe viitor sa nu mai încalce prevederile legale în materie. Față de toate aceste considerente, instanța va respinge plângerea contravențională conform dispozitivului”, se mai arată în motivare.

https://www.profit.r...cs-rds-18660596

#118
DieselCRDI

DieselCRDI

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,426
  • Înscris: 28.04.2010
Sunt ultimul care să "țină" cu Vodafone dar mi se pare o prostie de noaptea minții!!! Cum să amendezi Vodafone din cauza sistemelor proaste aparținând Telekom????

#119
DieselCRDI

DieselCRDI

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,426
  • Înscris: 28.04.2010
Asta cu "știau" e șubredă rău!
Părerea mea!

#120
Lieutenant

Lieutenant

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 555
  • Înscris: 13.07.2014
Nici eu nu mai am pe Vodafone la inima, dar nu mi se pare corecta interpretarea data. Ok, la nivel tehnic se stia de disfunctionalitate. Ce se putea face preventiv din punct de vedere comercial? Ar fi trebuit ca Vodafone sa informeze proactiv clientii care vin cu portare ca este posibil sa nu primeasca apel/sms din retelele Telekom? Adica potential cateva milioane de oameni din Telekom nu pot sa va contacteze? Motivand prin faptul ca reteaua Telekom are incidente in sistemele informatice?

Nu cred ca este o solutie nici din punct de vedere comercial pentru Vodafone, nici din punct de vedere imagine pentru ambele companii. Si nici nu stiu daca sunt autorizati sa informeze in proactiv pe cineva despre problemele tehnice de la un (operator) concurent, desi aceste probleme te pot afecta direct/indirect.

 danutz06, on 15 noiembrie 2018 - 22:13, said:


[...]

La 5 ianuarie 2018, un client din Oradea a încheiat cu Vodafone România un abonament RED 15.

[...]

Vodafone România a susținut în fața instanței că un reprezentant al Serviciului de Relații cu Clienții i-a comunicat telefonic clientului din Oradea faptul că disfuncționalitatea din rețeaua Telekom este cunoscută și a fost notificată autoritatea de reglementare în comunicații (ANCOM).

[...]

https://www.profit.r...cs-rds-18660596

Parerea mea, din punct de vedere comercial, in situatia retinuta in citatul de mai sus, daca as fi fost Vodafone, i-as fi anulat perioada contractuala si l-as fi lasat pe client sa decida daca doreste sa mai ramana sau nu client Vodafone asteptand sau nu rezolvarea problemelor tehnice.

#121
danutz06

danutz06

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 80
  • Înscris: 27.10.2018
La altii se poate dar la noi nu se vrea:

Operatorii britanici de telefonie mobilă EE și Virgin Media, amendați cu 17 milioane dolari pentru că și-au suprataxat clienții

EE, cea mai mare companie de telefonie mobilă din Marea Britanie, și rivalul Virgin Media, subsidiara locală a operatorului american de servicii prin cablu și telefonie Liberty Global, au fost sancționate cu o amendă totală de 13,3 milioane de lire sterline (17 milioane dolari) din cauză că au suprataxat sute de mii de clienți care și-au reziliat contractele înainte de termen.

Aproximativ 400.000 de abonați EE și 82.000 clienți Virgin Media au fost suprataxați când au cerut încetarea serviciilor înainte de termenul stipulat în contract, potrivit rezultatelor unei anchete derulate de autoritatea britanică de reglementare în comunicații Ofcom.

Ofcom a calculat că abonații EE au fost suprataxați cu 4,3 milioane de lire în total, iar abonații Virgin Media, cu aproximativ 2,8 milioane de lire. Totodată, Ofcom a arătat că cele două companii nu au stabilit clar tarifele pe care clienții trebuiau să le plătească la încheierea contractelor înainte de termen.

“EE și Virgin Media au încălcat regulamentele Ofcom, prin suprataxarea celor care și-au reziliat contractele înainte de termen. Acei oameni au suferit pierderi, iar taxele s-au ridicat la milioane de lire. Este inacceptabil”, a spus Gaucho Rasmussen, director de investigații la Ofcom.

EE a fost amendată cu 6,3 milioane de lire, în timp ce Virgin Media a primit o sancțiune de 7 milioane de lire, plus o amendă suplimentară de 25.000 de lire din cauză că nu a furnizat toate datele cerute de Ofcom.

EE a beneficiat de o reducere de 30% a amenzii aplicate, datorită faptului că a recunoscut că a încălcat regulamentele Ofcom și a fost de acord să soluționeze cazul.

Ambele companii au cerut scuze clienților și au luat măsuri de remediere, inclusiv în scopul returnării sumelor încasate în plus.

În timp ce EE a anunțat că nu contestă decizia Ofcom, Virgin Media a catalogat amenda drept excesivă și a indicat că va face apel.

“Imediat ce am devenit conștienți de greșeală, am cerut scuze și am acționat rapid să remediem situația, prin rambursarea fondurilor, plus dobânzi, către toți cei afectați”, potrivit directorului general al Virgin Media, Tom Mockridge, citat de Reuters.

Ancheta Ofcom a relevat că, timp ce aproape un an, Virgin Media a încasat taxe mai mari pentru rezilierea anticipată a contractelor comparativ cu sumele agreate cu clienții la data semnării acestora.

Luna trecută, Ofcom a lansat o investigații separată, pentru a determina dacă EE și Vodafone au furnizat informații exacte cu privire la acoperirea rețelelor de telefonie mobilă 3G și 4G.

https://www.profit.r...ientii-18664128

#122
heinz

heinz

    Cheers!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,586
  • Înscris: 11.02.2016
La noi doar dacă iti cunoști drepturile ai șanse sa fii tratat normal, altfel ești luat de fraier.
Cine cunoaște legea reziliază fără despăgubiri, cine nu, plătește.

#123
emanu900

emanu900

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,335
  • Înscris: 03.04.2004
Care era legea aia care te scapa de ei daca ai avut contract pe 1 an si fara terminal achizitionat?
Recunosc, mi-e lene sa dau Search.

Multam

#124
emanu900

emanu900

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,335
  • Înscris: 03.04.2004
Ok, m-am lamurit.
Daca ma factureaza cu despagubiri baietii dupa reziliere, ANPC-ul ii asteapta (contract pe 1 an, fara terminal).
De data asta nu-i mai iert, no more nice guy.

Edited by emanu900, 19 November 2018 - 23:47.


#125
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Cu ce operatori ramai?

#126
emanu900

emanu900

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,335
  • Înscris: 03.04.2004
Digi si T.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate