Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Google Sheet - Referire la textul...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?
 Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...
 Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 

Telekom Romania isi asuma "downtime-ul" de zilele trecute.

- - - - -
  • Please log in to reply
137 replies to this topic

#19
vag0

vag0

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 56
  • Înscris: 11.09.2017
e varza, cand faci mentenanta te asiguri ca nu lasi milioane de abonati fara semnal.
e ultima lor miscare, pierd masiv clienti, anul trecut 11% au pierdut.

#20
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005
Normal ca te asiguri doar nu VREI sa se intample ceva. Asta nu inseamna ca iti si iese. Oricum mi se pare pueril sa pleci de la un furnizor pentru ca a avut o problema in x ani. Ar fi insemnat sa plec de vreo 50 de ori de la digi la cate gauri de semnal, drop call, reatea busy am avut.

#21
gabybcr

gabybcr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,189
  • Înscris: 22.03.2008
E clar ca au inceput sa se trezeascã si sa se descotoroseasca de incompetenti chiar daca mai au destui. Daca se intampla asta in urma cu 2 ani probabil nici nu se sinchiseau sa vina cu atatea lamuriri.

#22
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018
E un semn bun, Orange cand a avut downtime erau aproape sa nu recunoasca ca a existat asa ceva.

Edited by lexis1, 08 March 2018 - 10:15.


#23
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,567
  • Înscris: 31.01.2010

View Postgabybcr, on 08 martie 2018 - 09:58, said:

E clar ca au inceput sa se trezească si sa se descotoroseasca de incompetenti chiar daca mai au destui. Daca se intampla asta in urma cu 2 ani probabil nici nu se sinchiseau sa vina cu atatea lamuriri.

Pai tocmai asta e problema, nu a`a intimplat acum 2 ani, s`a intimplat acuma dupa ce s`au descotorosit de "incompetenti" !
:D

#24
xeleron

xeleron

    Suflet de campion...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,709
  • Înscris: 01.01.2008

View PostdreaQ, on 08 martie 2018 - 09:19, said:

Normal ca te asiguri doar nu VREI sa se intample ceva. Asta nu inseamna ca iti si iese. Oricum mi se pare pueril sa pleci de la un furnizor pentru ca a avut o problema in x ani. Ar fi insemnat sa plec de vreo 50 de ori de la digi la cate gauri de semnal, drop call, reatea busy am avut.
Dracule nu-ti iese putin logica.Daca te asiguri inseamna ca ai 100% sanse sa mearga lucrurile cum trebuie, daca faci o romaneasca atunci cand te asiguri nu iti iese,fiindca la noi „merge si-asa”.

#25
gabybcr

gabybcr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,189
  • Înscris: 22.03.2008
Mergea din inertie. Ti se pare ca au facut ceva spectaculos la retea dupa preluare? Acum s-au atins de reteaua acoperita de praf si a cedat.

Edited by gabybcr, 08 March 2018 - 12:04.


#26
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018
Nu au facut nimic, doar au bagat 4G mai bun decat concurenta... un fleac.

Edited by lexis1, 08 March 2018 - 11:58.


#27
gabybcr

gabybcr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,189
  • Înscris: 22.03.2008
Eu vorbesc de 2014 - 2016. Nu ce au facut in 2017. Sigur ca au facut dar mai au multe de rezolvat.

Edited by gabybcr, 08 March 2018 - 12:06.


#28
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postlexis1, on 08 martie 2018 - 11:58, said:

au bagat 4G mai bun decat concurenta... un fleac.

Unde s-a intamplat asta?

#29
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018
In Romania

In locurile pe care le frecventez.

#30
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Atunci nu generaliza cu locurile pe care le frecventezi tu. Punctual sunt zone unde fiecare operator poate fi cel mai bun.

#31
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018
Fiecare vorbeste de experienta proprie.
Tu vrei sa vorbesc de experienta altuia?

#32
wantsome

wantsome

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,846
  • Înscris: 15.05.2017
Asa si pentru unii Dacia 1300 e masina vietii...
Cat despre recunoasterea faptului ca au avut downtime (record)... e oarecum firesc... initial au dat-o ca unii abonati experimenteaza unele dificultati  Posted Image  dar dupa ce s-au umplut facebook-ul si media in general de reactii ale clientilor satui si de la problemele, sicanele si tratamentele anterioare si mai ales s-a aflat amploarea si gravitatea caderii... n-au mai putut sa ascunda rahatul sub pres. A iesit la suprafata.
Ca au recunoscut, e ceva normal, nu cred ca trebuie laudata treaba. La cata caderea a fost ce sa mai spui... Numai in Romania normalul trece drept extraordinar :)

Edited by wantsome, 08 March 2018 - 13:24.


#33
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018
Nu doar au recunoscut, dar dau si ceva cadouri.

#34
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Da, cadouri consistente.

Clienţii cu servicii preplătite vor primi credit suplimentar cu echivalentul consumului mediu zilnic (la nivelul bazei de clienţi).

Sunt curios cat inseamna asta, 0,2 EUR?

#35
Commentator

Commentator

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 272
  • Înscris: 16.06.2017

View PostMembruAnonim, on 08 martie 2018 - 13:12, said:

Da, cadouri consistente.

Clienţii cu servicii preplătite vor primi credit suplimentar cu echivalentul consumului mediu zilnic (la nivelul bazei de clienţi).

Sunt curios cat inseamna asta, 0,2 EUR?

Nu te pripi...mai ai putina rabdare :)

#36
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,567
  • Înscris: 31.01.2010
Acei 0,2E sint dati, nu luati!
Daca ar fi fost luati era un scandal monstru, asa nici aia nu`s destui.
Oricum este ceva fata de altii!

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate