problema ping in jocuri online

Dilema Labirintului lui Pan

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

Mr_nobody_

Mr_nobody_

• Grup: Senior Members
Am revăzut recent filmul "El laberinto del fauno" (Pan's labyrinth) și l-am recomandat unui prieten care mi-a pus o întrebare ciudată: povestea magică din film se petrece doar în mintea copilei?

Mie nu mi-a trecut prin minte întrebarea și nu am știut ce să-i răspund, eu am considerat că acțiunea nu e doar în mintea copilei, dar înțeleg punctul lui de vedere. Voi ce credeți?

Dacă nu l-ați văzut, îl recomand, Guillermo del Toro pare a fi popular acum, tocmai a luat oscar-ul pentru Shape of water.

f300

f300

30k si ma duc

View PostMr_nobody_, on 05 martie 2018 - 09:17, said:

povestea magică din film se petrece doar în mintea copilei?

E ca "Lost": "It Was All The Dog's Dream."

YOUR_GOD

YOUR_GOD

Not assigned

În Lost a fost vis din lipsă de inspirație și disperarea de a mulge vaca s-o omori. Un film fără fir epic. Aiureală.

waterman

waterman

Guru Member

Is Ofelia physically experiencing the fairy tale, or is it her imagination?
According to his interview with twitchfilm.net, Guillermo Del Toro said that the fantasy world isn't only Ofelia's imagination; the fantasy world does exist. In the ending, Ofelia does actually live in the world (where she would be more happy to live in than the real world). A more subtle clue lies in the movie itself: After discovering that Ofelia knew the truth about Mercedes, Vidal has Ofelia locked in her room, and the guard stationed outside has orders to kill Ofelia first if anyone tries to come to her rescue. So if she didn't use the faun's magical chalk to create a door in the wall, how did Ofelia successfully leave her room and escape the notice of the guard? Her room had no windows for her to use, either.

Edited by exceswater, 05 March 2018 - 09:43.

Mr_nobody_

Mr_nobody_

View Postexceswater, on 05 martie 2018 - 09:43, said:

Am găsit interviul:

Michael Guillen: This is the dispute going on among people who have seen your film. Was Ofelia in her fantasy world? Was it a real world? I keep saying such questions pose a false dichotomy.

Guillermo Del Toro: Yes, of course. And it’s intimate. If the movie works as a piece of storytelling, as a piece of artistic creation, it should tell something different to everyone. It should be a matter of personal discussion. Now objectively, the way I structured it, there are three clues in the movie that tell you where I stand. I stand in that it’s real. The most important clues are the flower at the end, and the fact that there’s no way other than the chalk door to get from the attic to the Captain’s office.

Guillen: Yes, and again referring back to the dynamic of their dyad, Mercedes notices the chalk door; they aren’t just in Ofelia’s imagination.

Del Toro: Objectively, those two clues tell you it’s real. The third clue is she’s running away from her stepfather, she reaches a dead end, by the time he shows up she’s not there. Because the walls open for her. So sorry, there are clues that tell you where I stand and I stand by the fantasy. Those are objective things if you want. The film is a Rorschach test of where people stand.

rosix

rosix

Guru Member

View PostMr_nobody_, on 05 martie 2018 - 09:17, said:

Mie nu mi-a trecut prin minte întrebarea și nu am știut ce să-i răspund, eu am considerat că acțiunea nu e doar în mintea copilei, dar înțeleg punctul lui de vedere. Voi ce credeți?
Dacă nu l-ați văzut, îl recomand, Guillermo del Toro pare a fi popular acum, tocmai a luat oscar-ul pentru Shape of water.

Eu cred ca e viziunea autorului despre cum s-ar fi raportat copila la realitatile respective (cum ar fi combinat in mintea ei, realitatea cu fantezia, in conditiile dramatice de acolo). Pana la urma e important mesajul povestirii decat daca Ofelia a visat sau nu ceva in ultimele ei clipe de viata.

LE:  Mi-a placut mult cum a jucat Sergi Lopez, personajul Vidal... foarte realist si foarte apasat din punct de vedere actoricesc.  E un foarte bun actor, dupa parerea mea.

Edited by rosix, 08 March 2018 - 22:26.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate