Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Renault Megane Coupé, Opel Astra GTC sau WV Scirocco?
Last Updated: Apr 13 2018 05:00, Started by
LeopardSurd
, Mar 03 2018 02:04
·
0
#1
Posted 03 March 2018 - 02:04
Vreau să-mi iau una dintre ele, benzinară și pe automată. Dispun de 15000 €. Mai veche de 2010 nu vreau să fie. Nu prea cunosc chestii de fiabilitate. La putere nu prea mă interesează, ideea e să aibă peste 150 CP.
Mie personal îmi place exteriorul Astrei GTC și motorul de 2 l de pe Scirocco. Despre Megane nu prea știu mare lucru. Dar nu cunosc detalii despre motorizări. Știu doar că aia de 1,4 l de pe Scirocco e de kkt și de aceea de evitat. Cum stă pe șosea îmi plac Astra și Megane. Recomandări? Ceva de evitat? Are cineva idee pe forum? |
#2
Posted 03 March 2018 - 04:09
#3
Posted 03 March 2018 - 05:50
Opel Astra Gtc si Scirocco, a avut un vecin Renault Megane coupe nu stiu de ce dupa 4 saptamani de detinere a masinii a disparut din fata blocului si a aparut un fluence probabil ca nu i-a placut megane-ul. Eu am Scirocco si se tine bine pe curbe. De Astra Gtc nu stiu ce sa zic dar probabil este o varianta mai buna decat megane-ul.
Edited by alex14dlk, 03 March 2018 - 06:08. |
#4
Posted 03 March 2018 - 07:51
Eu am Astra GTC 2.0 (165 CP) diesel si automata de aproape doi ani si inca nu m-am saturat de ea. La Scirocco imi place doar fata, dar nu atat de mult sa ma convinga s-o iau, mai ales ca la aceeasi bani, pe Astra vei avea mai multe dotari.
Cea pe benzina consuma prea mult, eu fac cam 2000 de km/luna. Pe strada (in curbe) o simt ca la jocuri video, se duce doar unde vrei tu, la orice viteza. |
#5
Posted 03 March 2018 - 08:31
Ciudat sa spui asta cand masina e bazata pe o platforma ce subvireaza grav.
|
#6
Posted 03 March 2018 - 08:33
#7
Posted 03 March 2018 - 11:30
LeopardSurd, on 03 martie 2018 - 02:04, said:
Vreau să-mi iau una dintre ele, benzinară și pe automată. Dispun de 15000 €. Mai veche de 2010 nu vreau să fie. Nu prea cunosc chestii de fiabilitate. La putere nu prea mă interesează, ideea e să aibă peste 150 CP. Mie personal îmi place exteriorul Astrei GTC și motorul de 2 l de pe Scirocco. Despre Megane nu prea știu mare lucru. Dar nu cunosc detalii despre motorizări. Știu doar că aia de 1,4 l de pe Scirocco e de kkt și de aceea de evitat. Cum stă pe șosea îmi plac Astra și Megane. Recomandări? Ceva de evitat? Are cineva idee pe forum? renault. |
#8
Posted 03 March 2018 - 12:44
#11
Posted 03 March 2018 - 12:52
Există OPC-ul pe Astra cu 260 CP care e din păcate pe manuală. Ar fi fost pentru mine cea mai bună variantă dar vreau acum automată. Am găsit însă un GTC la 170 CP automată care e cam full options afară de scaunele de piele. Trebuie să o testez însă la fața locului. Renault nu prea găsesc. Iar Scirocco îl găsești cu kktul ăla de motor de 1,4, căruia îi pocnește pistonul și nu prea mă încântă.
La Renault e problema cu interiorul. Nu știu la ce s-au gândit când l-au proiectat. E ca pixul. Edited by LeopardSurd, 03 March 2018 - 12:54. |
#12
Posted 03 March 2018 - 17:01
xeleron, on 03 martie 2018 - 08:31, said:
Ciudat sa spui asta cand masina e bazata pe o platforma ce subvireaza grav. Alte solutii nu prea am. Ford ST arata plictisitor, e in 5 portiere si interiorul e jalnic. De la Peugeot nimic interesant. Iar ce ma interesa pe mine acum un an, noua Fiesta ST...asta vine in 3 Borcane si va fi pe manuala. |
#13
Posted 03 March 2018 - 19:42
Eu am o intrebare de ce ti-ar trebui automata cu ce te ajuta ? Nu mai ai un picior sau ce ?
|
#14
Posted 04 March 2018 - 02:30
Va fi folosita și în oraș, în plus am ceva probleme ortopedice incipiente și aș prefera să folosesc automata. Al treilea motiv ar fi că suntem aproape de 2020, există deja tot felul de sisteme de asistență pentru creșterea siguranței. Asta ar fi de fapt primul sistem după cel de căscat ochii. Am gărzi de noapte în care nu dorm niciodată și trebuie să conduc mașina în zori de zi deja destul de obosit. Sau e tura de seară prelungită peste program (frecvent în cazul meu). În situația asta prefer automată.
Eram sigur că se trezește unul care să vină cu întrebarea asta. E înjositor să ai automată sau ce? E chestie macho învârtitul măciucii la purtătorii de ouă? ericmario, on 03 martie 2018 - 12:45, said:
Uite aici ceva misto, doar ca are cutie manuala, schade. Edited by LeopardSurd, 04 March 2018 - 02:34. |
#15
Posted 04 March 2018 - 03:03
LeopardSurd, on 04 martie 2018 - 02:30, said:
Va fi folosita și în oraș, în plus am ceva probleme ortopedice incipiente și aș prefera să folosesc automata. Al treilea motiv ar fi că suntem aproape de 2020, există deja tot felul de sisteme de asistență pentru creșterea siguranței. Asta ar fi de fapt primul sistem după cel de căscat ochii. |
|
#16
Posted 04 March 2018 - 05:23
seria 1 coupe nu iti place? la 15.000 gasesti 2012. I-am luat sotiei unul din 2010 cu steptronic (6 trepte, putin cam smucita dar tu vei putea lua chiar cutia noua, in 8 trepte) si e incredibil de sportiva, atat de sportiva incat te doare rau cand iei o groapa, altfel sta perfect pe sosea, se conduce incredibil de bine...
Poti merge si pe 1 cu steptronic si motorul de 2.0 benzina aspirat. E incredibi lde interesant motorul. Zici ca e turbo....da' nu e. https://www.autovit....3fc5817Â Â asta e singura cumparata din Romania de pe autovit, acum. Cat despre cutia automata.....Manuala avea si Ford model T acum 1000 de ani!.... Vrei sa schimb tu musai, sa faci o frana de motor.....bagi in modul manual!....dar sa dai la manivela fiindca e "barbatese"...e patetic. |
#17
Posted 04 March 2018 - 09:09
In seria 1 depinde foarte mult cat esti de inalt(eu am 1.90).Intamplarea face sa am asa ceva,exact modelul si culoarea din link.Dupa parerea mea,confortul e foarte slab in aceasta masina,mai ales ca jante de dimensiunea aia,plus ca mai ai si runflat.Vizibilitatea oribila si daca omul are deja probleme ortopedice,trebuie sa fi masochis sa cumperi BMW-ul ala.De ce?Pentru ca nu poti spune ca "te urci in masina" ci mai degraba cobori in masina.Altminteri,in afara de faptul ca fetele de usi si chederele scartaie ca la balamul de la 10.000 de km,in 110.000 km,n-am avut probleme aiurea cu ea,singura chestie pe la EGR de curatat nu stiu ce.Unde pluseaza masina puternic sunt capitolul,frane,directie si tinuta de drum,dar atat.
|
#18
Posted 04 March 2018 - 13:05
dantt, on 04 martie 2018 - 09:09, said:
nu poti spune ca "te urci in masina" ci mai degraba cobori in masina. In rest, precum Scirocco, doar fata e frumoasa. Si GTC-ul e facut sa stai intins ca in pat (mie nu imi place), dar se rezolva tragand scaunul mai in fata si ramane problema centurii de siguranta, foarte in spate, te cam intinzi dupa ea, dar m-am obisnuit. Edited by dualis, 04 March 2018 - 13:08. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users