Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Practici comerciale incorecte
#37
Posted 02 March 2018 - 22:45
În momentul de față dacă reziliezi contractul la Orange trebuie să plătești integral abonamentul pe lunile rămase ceea ce este ilogic pentru că nu vei mai folosi resursele din abonament.
Chiar dacă ai primit un telefon la "ofertă" tot nu este normal să pună taxa de reziliere prețul 100% pentru abonamentul pe lunile rămase. (tot din același motiv - nu mai consumi nicio resursă în lunile rămase) |
#38
Posted 02 March 2018 - 23:39
#39
Posted 03 March 2018 - 01:52
andreic, on 02 martie 2018 - 09:41, said: Pai de ce, ca lumea poate nu si-ar permite sa cumpere altfel... Nu iti permiti? Foarte simplu: nu iti iei! Sau iti iei ce iti permiti. Extrem de simplu!! Multi nu isi permit o masina. Merg cu bicicleta/autobuzul/trenul/etc. Multi nu isi permit o casa cu 5 camere. O inchiriaza. Sau isi iau una cu 3. Nu iti permiti nu stiu ce Samsung Galacsiescinspe? Ia-ti dracului un Nokia cu butoane, un Xiaomi, e-boda, ceva. Sau du-te si fa-ti rate. Daca nu-ti permiti o rata pe doi ani pentru un telefon, ia-ti unul SH, iar daca nici asta nu iti permiti, in mod clar nu iti permiti nici un abonament de 10-15 eur pe doi ani si stai dracului la prepay, cu un telefon pe care ti-l poti permite. Foarte, foarte simplu. Aud multi natarai zilnic, care sunt "abuzati" de companiile de telecom. Unii au dreptate, altii nu. Unii urla ca n-au semnal...ok, cine plm te-a tinut sa nu verifici inainte, cu un prepay? Aaa, pai nu m-am gandit... Ok, atunci taci si inghite in tacere, prostia si domnia se platesc. Unii urla ca sunt abuzati, in cele mai diverse moduri: de la aflarea in zona de granita (aka roaming involuntar si facturi de sute de euro) si pana la informari de la operator "pe care nu le-au primit". Aia e, naspa. Daca esti bou si nu stii sa citesti numele retelei in care te afli, daca nu te-a durut capu' sa dezactivezi roamingu' cand stiai ca ai treaba pe langa granita sau esti atat de idiot incat nu stii ce spune sms-ul de informare primit...ai ghicit, prostia si domnia se platesc. Si as putea continua, dar umplu aproximativ degeaba o pagina sau doua de forum. Repet, ca poate citeste vreunu' pe fuga: unii au dreptate, altii nu. Si cand nu li se da dreptate, cu logica demonstrata si explicata (chiar de mai multe ori si in mai multe feluri) in fata, urla ca Romania e de cac*t si "in afara, acolo se face si se drege". Yeah, right... Am fost cam offtopic, lucru pentru care imi cer scuze. Edited by dygey, 03 March 2018 - 01:59. |
#40
Posted 03 March 2018 - 03:11
E un sport national sa dai vina pe altcineva si mai ales sa ai numai drepturi...obligatiile sunt asa mai optionale...
|
#41
Posted 03 March 2018 - 06:46
#42
Posted 03 March 2018 - 06:51
dygey, on 03 martie 2018 - 01:52, said:
Unii urla ca n-au semnal...ok, cine plm te-a tinut sa nu verifici inainte, cu un prepay? Edited by lucifer76, 03 March 2018 - 07:05. |
#43
Posted 03 March 2018 - 07:02
#44
Posted 03 March 2018 - 10:07
AlexEn, on 02 martie 2018 - 16:42, said:
Din pacate, asta se intampla si acum. Vad in supermaketuri, mai des decat mi-as dori, oameni care 'gusta' din fructe/legume si le pun inapoi, gusta din bomboanele vrac sau din alte alimente varsate. Cel mai trist este ca lor li se pare normal sa faca asta si ca nu au nicio obligatie de a plati ce consuma... In rest e absolut normal sa gusti o aluna, un fistic, etc inainte de a te hotara sa pui in punga, pentru ca se mai intampla sa fie marfa pusa acolo de mult timp si isi pierde din calitate, mai ales daca sta intr-un mediu mai umed, capata acel gust "rancezit". La fel si la standul cu servire asistata, iti ofera o mostra gratuita ca sa iti dai seama ce cumperi. Si o fac mult mai civilizat decat in piete, unde am vazut ca baga paleta in masline si o intinde in fata clientului (oricum intreg galantarul era sub nasul clientului total neprotejat) si clientul le atinge pe toate cand incearca sa prinda una, iar pe restul le arunca inapoi in galantar. Edited by lexis1, 03 March 2018 - 10:08. |
#45
Posted 03 March 2018 - 10:28
LV2355, on 02 martie 2018 - 22:45, said:
În momentul de față dacă reziliezi contractul la Orange Daca tu aui avea o firma si clientul ti-ar promite ca iti da banii in fiecare luna pe o perioada de 2 ani, si tu pe baza acestei promisiuni faci alte promisiuni la furnizorii tai, cum ti s-ar parea sa vina clientul si sa iti spuna: m-am razgandit ? Nu cred ca exista in lumea asta un lucru mai nociv pentru relatiile dintre oameni decat nerespectarea cuvantului dat. Edited by PlatonX, 03 March 2018 - 10:32. |
#46
Posted 03 March 2018 - 10:49
Exista niste legi, legi facute sa protejeze consumatorul, si e foarte bine ca e asa, pentru ca de foarte multe ori, furnizorii profitand de pozitia dominanta abuzeaza consumatorul si il si mint, de multe ori chiar pentru a il determina sa semneze.
Problema intervine cand unii consumatori vor sa o duca la extrem si sa abuzeze de lege, interpretand totul la extrem doar ca sa scape ei de plata. Si da, consider ca e absolut normal ca operatorii sa treaca in contract sumele pe care le pretind ca reduceri in favoarea clientului care semneaza pe 2 ani, iar clientul daca renunta la contract inainte de acea perioada din motive neimputabile operatorului sa plateasca ca despagubire acea valoare. Da, stiu, e complicat sa faca asta, asa ca operatorii alegeau taxa fixa sau taxa variabila in funtie de pretul abonamentului si lunile ramase, care daca o privim in mod obiectiv nu e corect fata de consumator. Sa iti dau si un exemplu, la un abonament de 11 euro iti ofera ca beneficiu o reducere la telefon 4G (cel mai ieftin, de 150 euro) de aproximativ 100 euro. Daca tu realizezi ca abonamentul nu te satisface in primele 4 luni si vrei sa reziliezi ei iti pretind sa ii despagubesti cu abonament*luni ramase, adica in cazul nostru 20 luni, adica aproape 200 euro, deci o valoare dubla fata de reducerea de care ai beneficiat in mod real. Ce spui, e corect? |
|
#47
Posted 03 March 2018 - 11:12
lexis1, on 03 martie 2018 - 10:49, said:
abuzeaza consumatorul si il si mint lexis1, on 03 martie 2018 - 10:49, said:
Daca tu realizezi ca abonamentul nu te satisface in primele 4 luni si vrei sa reziliezi ei iti pretind sa ii despagubesti cu abonament*luni ramase, adica in cazul nostru 20 luni, adica aproape 200 euro, deci o valoare dubla fata de reducerea de care ai beneficiat in mod real. Ce spui, e corect? Asa este si aici: Orange face niste promisiuni creditorilor si furnizorilor sai ca la data x ii va da banii y, bani care vor veni din contractele semnate de clieni. Problema nu se pune daca este corect sa platesti fara sa beneficiezi de servicii ulterior, problema se pune ca tu ai facut o promisiune si pe baza promisiunii tale, Orange a facut o promisiune furnizorilor sai care la randul lor au accesat un credit pe baza promisiunii de la Orange care la randul ei se bazeaza pe promisiunea ta. E ca si cum tu ai da bani imprumut la 10 oameni si, pe baza promisiunii lor ca iti vor da inapoi banii la data x, promiti unui client ca ii dai si tu banii la data x. Este vorba despre un lant de domino care se prabuseste, nu de alte calcule. Edited by PlatonX, 03 March 2018 - 11:15. |
#48
Posted 03 March 2018 - 11:21
De ce insisti sa faci comparatii de prost gust si sa compari marfa perisabila cu serviciile telecom?
Se strica MB si minutele afisate la Cronos si n-are cui sa le vanda dupa ce pleaca un client? |
#49
Posted 03 March 2018 - 11:32
lexis1, on 03 martie 2018 - 10:07, said:
Aici sper ca te referi la cei ce o duc la extrem. In rest e absolut normal sa gusti o aluna, un fistic, etc inainte de a te hotara sa pui in punga, pentru ca se mai intampla sa fie marfa pusa acolo de mult timp si isi pierde din calitate, mai ales daca sta intr-un mediu mai umed, capata acel gust "rancezit". La fel si la standul cu servire asistata, iti ofera o mostra gratuita ca sa iti dai seama ce cumperi. Si o fac mult mai civilizat decat in piete, unde am vazut ca baga paleta in masline si o intinde in fata clientului (oricum intreg galantarul era sub nasul clientului total neprotejat) si clientul le atinge pe toate cand incearca sa prinda una, iar pe restul le arunca inapoi in galantar. Nu, nu este deloc normal sa faci asta. Dar iti multumesc ca ai exemplificat la fix mentalitatea de care trebuie sa scapam. |
#50
Posted 03 March 2018 - 11:41
Da, ramai tu cu mentalitatea ta cea buna... sa vezi ce frumos e cand cumperi alune si fistic de zeci de lei si cand ajungi acasa sa descoperi ca erau rancezite toate si de neconsumat.
Dupa ce te frigi de cateva ori incepi sa te civilizezi si sa testezi produsul inainte de a da banii. |
#51
Posted 03 March 2018 - 11:45
AlexEn, on 03 martie 2018 - 11:32, said:
mentalitatea de care trebuie sa scapam. Edited by biogood, 03 March 2018 - 11:47. |
|
#52
Posted 03 March 2018 - 11:59
lexis1, on 03 martie 2018 - 11:21, said:
De ce insisti sa faci comparatii de prost gust si sa compari marfa perisabila cu serviciile telecom? Se strica MB si minutele afisate la Cronos si n-are cui sa le vanda dupa ce pleaca un client? |
#53
Posted 03 March 2018 - 13:58
Da, exact, la fiecare client care semneaza pe 24 de luni operatorul instaleaza o antena speciala pentru el, si daca vrea sa rezilieze ca ofera servicii mizerabile sau ca s-a prins ca a fost indus in eroare, trebuie sa plateasca antena aia de noua, nu? La fel si cu operatorii call center, la fiecare client ce semneaza pe 24 de luni se angajeaza un nou operator in call center special, si daca reziliaza clientul nu il poate da afara, il tine 24 de luni, nu?
Doar ca nu e asa, operatorul nu face altceva decat sa introduca intr-o baza de date un nou utilizator caruia ii da acces la antenele deja instalate si amortizate. Ce cheltuieli extra prevazute visati voi care sa justifice despagubiri aiurea. Ma gandesc sa aplicati regula asta si la RCA, daca iti face dauna totala un BMW seria5 din 1998, compania RCA sa iti ofere un BMW seria5 nou, tipla 2018, ca asa e corect, nu, il platesti de nou, nu? |
#54
Posted 03 March 2018 - 14:58
PlatonX, on 03 martie 2018 - 10:28, said:
Pai cum sa reziliezi ? Cand ai semnat nu ai stiut in ce te bagi ? Eu asta nu pot sa inteleg, cum vine asta: m-am razgandit ? Pai atunci ce sens mai are ca semenzi pentru 2 ani, mai bine nu te bagi si iti cumperi prepay, macar stii ca nu ai nici o obligatie. Cand semnezi ai o obligatie, si de aia se numete obligatie ca sa o respecti. Daca tu aui avea o firma si clientul ti-ar promite ca iti da banii in fiecare luna pe o perioada de 2 ani, si tu pe baza acestei promisiuni faci alte promisiuni la furnizorii tai, cum ti s-ar parea sa vina clientul si sa iti spuna: m-am razgandit ? Nu cred ca exista in lumea asta un lucru mai nociv pentru relatiile dintre oameni decat nerespectarea cuvantului dat. Prietene, rezilierea e un lucru normal. Dacă ai văzut (și citit) un contract există clauze care îți spun ce se întâmplă la reziliere. La Orange nu ai un preț clar pentru "ofertele" primite la semnare și nici cât trebuie plătit la reziliere. Rezilierea e un drept pe care toți îl au (inclusiv tu). Atâta timp cât plătești despăgubirile legale. Desigur există și clauze abuzive - cazul Orange. În mesajul meu ți-am explicat de ce e abuziv să îți ceară plata integrală a abonamentului rămas. Dacă ai citit prima postare o să vezi și ca ANPC este de aceeași părere. Iar judecătorii i-au dat dreptate. Singurii care nu au înțeles sunt cei de la Orange... și tu. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users