Masina de oras cu programul rabla
Last Updated: Apr 20 2018 23:45, Started by
uhu10uhu
, Feb 28 2018 14:15
·
0
#19
Posted 01 March 2018 - 15:23
Nu ma pricep direct la masini altfel decat ca sofer si inginer de profesie, nu am de a face direct cu domeniul asta decat ca viitor cumparator in probabil urmatorul an. Avand in vedere faptul ca majoritatea masinilor tind sa devina niste rasnite cu motoare construite exact pentru asa ceva (0.9 TCE, 1,2 16V, 1.2 TSI, 1.0 ecoboost, etc.) care scot performante submediocre la turatii mari care sunt garantat deranjante, doar pentru ca "nu imi place" nu as lasa la o parte varianta Kia cu motor aspirat, tehnologie care aduce cu sine fiabilitate si costuri de intretinere mici. Kia ofera ceea ce foarte putin mai ofera astazi: garantie 7 ani. In vremurile in care totul este "designed/planned to fail" as pune argumentul asta ca prim motiv pentru care as lasa la o parte gusturile si as merge pe latura pragmatica a lucrurilor, in definitiv masina, mai ales cea de oras, este o ustensila.
|
#20
Posted 01 March 2018 - 15:25
Multumesc pentru opinii.
Peogeot 308 cade, e in alta liga de pret. 15000+ pentru facelift , varianta acces. 14000+ cu rabla pentru ce mai e pe stoc varianta veche. Probabil ca vand de rup la preturile astea. Astept un raspuns si de la Opel momentan pentru corsa. Fiesta si Swift trebuie sa le conduc. Swift se poate lua pe la 9900 in echipare passion cu motor 1.2 90 de cai. Are si volan piele, scaune incalzite, privacy glass, camera de mers inapoi, etc. Excelent dotat pentru banii ceruti. Fiesta e cam 10.000 cu rabla (9500+pret tichet) in echpare Trend, 1.1 85 cai. Ar avea ca bonus Volan de piele si oglinzi incalzite (fata de cerintele noatre minime) Edited by uhu10uhu, 01 March 2018 - 15:34. |
#21
Posted 01 March 2018 - 15:37
Vezi ca e posibil luna asta sa inceapa rabla , am fost sunat de un dealer sa ma grabesc daca vreau masina noua ( tot de oras )
|
#22
Posted 02 March 2018 - 12:22
Tetelu1980, on 01 martie 2018 - 15:23, said:
Nu ma pricep direct la masini altfel decat ca sofer si inginer de profesie, nu am de a face direct cu domeniul asta decat ca viitor cumparator in probabil urmatorul an. Avand in vedere faptul ca majoritatea masinilor tind sa devina niste rasnite cu motoare construite exact pentru asa ceva (0.9 TCE, 1,2 16V, 1.2 TSI, 1.0 ecoboost, etc.) care scot performante submediocre la turatii mari care sunt garantat deranjante, doar pentru ca "nu imi place" nu as lasa la o parte varianta Kia cu motor aspirat, tehnologie care aduce cu sine fiabilitate si costuri de intretinere mici. Kia ofera ceea ce foarte putin mai ofera astazi: garantie 7 ani. In vremurile in care totul este "designed/planned to fail" as pune argumentul asta ca prim motiv pentru care as lasa la o parte gusturile si as merge pe latura pragmatica a lucrurilor, in definitiv masina, mai ales cea de oras, este o ustensila. Poti sa imi dai mai multe detalii te rog la ce model/motorizare/oferta sub 10000 te referi de la kia? Multumesc! Momentan cea mai decenta mi se pare Swift. Nu are motor turbo versiunea vizata de noi. Am vorbit la Radacini si din pacate au la TD doar varianta 1.0 turbo, nu au si 1.2 de 90 de cai. Mai caut si la alti dealeri sa vedem. Oricum pe frigul asta nu cred ca ajung prea curand... |
#23
Posted 02 March 2018 - 17:47
uhu10uhu, on 02 martie 2018 - 12:22, said: Poti sa imi dai mai multe detalii te rog la ce model/motorizare/oferta sub 10000 te referi de la kia? Multumesc! Momentan cea mai decenta mi se pare Swift. Nu are motor turbo versiunea vizata de noi. Am vorbit la Radacini si din pacate au la TD doar varianta 1.0 turbo, nu au si 1.2 de 90 de cai. Mai caut si la alti dealeri sa vedem. Oricum pe frigul asta nu cred ca ajung prea curand... Sub 10000 nu exista Kia ceed. Exista la 10900, motor de 1.4, dotarea de inceput, plus start stop (e singura kia ceed care intra la rabla), bluetooth si culoare metalizata. |
#24
Posted 02 March 2018 - 19:33
Ok. Am mai facut progrese azi.
Swift passion e 9800 pret final. Corsa 1.4 90 cai e 9300 pret final. Mai putine dotari decat swift insa. C3 pica pentru ca nu-i place sotiei cum arata. Macar am mai redus lista. O sa fac o cerere de pret si pentru Mazda 2. E peste swift ca design in opinia mea. Dar 12000+ pret de lista. Denky, Kia mai are si Rio. Nu stiu ce si cum e insa. |
#28
Posted 02 March 2018 - 22:54
uhu10uhu, on 02 martie 2018 - 19:33, said:
Ok. Am mai facut progrese azi. Swift passion e 9800 pret final. Corsa 1.4 90 cai e 9300 pret final. Mai putine dotari decat swift insa. C3 pica pentru ca nu-i place sotiei cum arata. Macar am mai redus lista. O sa fac o cerere de pret si pentru Mazda 2. E peste swift ca design in opinia mea. Dar 12000+ pret de lista. Denky, Kia mai are si Rio. Nu stiu ce si cum e insa. M-am si urcat in Rio. E mai mica decat ceed, dar mai scumpa. Nu stiu de de, o fi model mai nou. |
|
#29
Posted 03 March 2018 - 13:37
La dealeri nu se vor mai gasi din abundenta masini pentru rabla.Odata cu stipularea noii prevederi AFM zilele trecute ,se imputineaza foarte mult numarul potentialelor candidate la rabla. Sa fim realisti,majoritatea erau relicve ce zaceau prin curti nemiscate de ani de zile ! Acum,pretinzand ca si conditie de eligibilitate sa aiba ITP-ul valabil,va dati seama cate mai raman valide dispuse spre vanzare la dealeri !
|
#30
Posted 03 March 2018 - 13:50
#31
Posted 03 March 2018 - 14:12
Mda.am fost la Mazda. Nu aveau Mazda 2 expusa. Best offer 11.700 din care se poate scoate rabla. Asta pentru versiunea de baza 1.5 75 cai. Ne-am uitat si la restul masinilor expuse. Excelenta fabricatie si ergonomie buna. Isi merita banii. Pentru cine isi permite...
Apoi am fost pe la Renault. Mult mai prost finisate decat mazda. Clio da senzatie de claustrofobie. Si Captur la fel. Nu am avut ce studia. Apoi la Skoda. Fabia arata bine. Am configurat un 1.0 tsi 95 cai pe la 11500 fara rabla. Multe optiuni utile. Ramane sa revenim pentru test drive. Am trecut si pe la Seat. N-au sanse sa vanda la nivelul skoda la ce preturi sunt. Ibiza 1.0 tsi pleaca de la 14.000. Am ajuns acasa cu gandul la un VW up electric. 22.000 minus prima de 10000 de la stat minus rabla e aproape in buget. Studiem si varianta asta. Un test drive ar ajuta... Weekendul viitor vedem Swift, Corsa si Fiesta. Edited by uhu10uhu, 03 March 2018 - 14:23. |
#34
Posted 06 March 2018 - 14:58
Dacia iese din discutie. Caut totusi un nivel minim decent de siguranta activa si pasiva pentru ca o sa circule sotia cu ea, o sa il duca pe cel mic la gradi. Le-am studiat oricum dar nu.
Toledo e sedan, nu e de oras. Rapid hatch e interesant ca pret, dar e urata cu spume. Rapid e 10.600. Decent pretul. |
#35
Posted 06 March 2018 - 15:07
Sedan construit pe platforma de clasa mica, la lungime rapidul spaceback nu cred ca este cu mult mai mic, cu siguranta insa este mai scump desi este fix aceeasi masina .
|
#36
Posted 06 March 2018 - 15:09
Toyota Yaris: o masina foarte buna, solid construita, dar e posibil sa i se para urata sotiei.
Citroen C3: cred ca i-ar place. Spatiu bun, confort bun, dotari ok... una dintre cele mai bune insonorizari din clasa mica. Cel putin mie asa mi s-a parut. Skoda Fabia: o vad ca fiind o combinatie reusita intre cele doua de mai sus. Este probabil una dintre cele mai bune masini de clasa mica in acest moment. As fi spus ca e Fiesta, daca nu ar fi (mult) mai scumpa. Arunca un ochi si la Up! sau Citigo. Nu au portbagaj prea mare. Defapt au 250 de litri. E ceva pentru o masina de clasa mica. Doar ca este cam ingust si adanc. Nu stiu cat de practica e solutia asta. Ceva asemanator e si la Peugeot 308. Insa spatiul interior e bun. Mai ales pentru cei din fata, dar si la nivelul capului. Daca dai atentie acestui segment, nu ignora Panda, Aygo sau 107. Edited by LauCalin, 06 March 2018 - 15:12. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users