Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Masinile SH sub asediu
Last Updated: Jun 01 2018 10:42, Started by
rosix
, Feb 28 2018 10:44
·
0
#307
Posted 15 April 2018 - 10:05
Tu intri numai că să spui prostii ?
Ia adu tu o dovadă că un benzinar fie el și cu injecție directă scoate mai multe particule decât un diesel fără DPF. Poate așa te mai documentezi și tu înainte de a o lua pe arătură pe aici. Edited by Ford4, 15 April 2018 - 10:06. |
#308
Posted 15 April 2018 - 19:11
Hansolo, on 14 aprilie 2018 - 11:51, said:
Nu e deloc asa, de exemplu un diesel fara DPF emite mult mai multe particule PM decat un benzinar echivalent, desi emite mai putin CO2. Cantitatea nociva cunoscuta nu e CO2 ci ce am trecut eu in link, clasele Euro dupa alea se verifica. |
#309
Posted 18 April 2018 - 10:48
Consilierul general PMP, Lucian Iliescu, vrea să depună, miercuri, un proiect de hotârâre care prevede interzicerea circulaţiei în Capitală, de la 1 ianuarie 2019, a autoturismelor Euro 1 şi Euro 2. De asemenea, Iliescu cere interzicerea autoturismelor Euro 3 şi Euro 4 din 2020, respectiv 2021.
„Dacă va fi votată, hotărârea intră în vigoare la 1 ianuarie 2019, pentru maşinile non-euro, Euro 1 şi Euro 2. Pentru aceste maşini, interzicerea circulaţiei este valabilă în intervalul orar 6 dimineaţa – 10 seara, adică pot circula noaptea, pentru că sunt şoferi care vin în tranzit, de exemplu. Vor intra în aceasă categorie de maşini şi cele utiltare, care transportă beton, dar şi taxiurile. Amenzile vor fi de 2.000 de lei pentru nerespectarea acestei prevederi. În ceea ce priveşte maşinile Euro 3, acestea ar urma să fie interzise din 2020, iar cele Euro 4 din 2021. La fel se întâmplă în oraşe precum Bologna, Torino sau Bruxelles şi Budapesta”, a declarat, pentru MEDIAFAX, Lucian Iliescu, consilier al Partidului Mişcarea Populară. Edited by cata, 18 April 2018 - 10:48. |
#310
Posted 19 April 2018 - 08:44
Ar fi mai simplu sa fie permise doar masinile care au maxim 5 ani de la data fabricatiei.
|
#311
Posted 19 April 2018 - 10:03
Maşini sub Euro 2 nici nu prea am mai văzut în Bucureşti. Şi le observ, din moment ce îmi plac lucurile vechi.
|
#312
Posted 19 April 2018 - 11:17
Nu ai văzut Dacii 1310/tico/matiz/opel uri vechi? Sunt o grămadă
|
#313
Posted 19 April 2018 - 11:46
Sunt, dar nu chiar aşa de multe faţă de astea noi. Să zic că maxim 15-20% din maşinile din Bucureşti sunt mai vechi de anul 2000.
|
#314
Posted 19 April 2018 - 13:17
Dintre acestea puțin peste un milion sunt autoturisme. Majoritatea vehiculelor se încadrau, la finele anului trecut, în categoria de vechime 6-10 ani (346.594 unități), urmate de cele mai vechi de 11-15 ani (301.648 unități) și de cele cu peste 20 de ani uzură (195.666 unități).
Statistica pentru București de anul trecut. Poți sa cauți dacă vrei și pentru București-Ilfov |
#316
Posted 19 April 2018 - 13:20
MicroEdge, on 19 aprilie 2018 - 13:17, said:
Dintre acestea puţin peste un milion sunt autoturisme. Majoritatea vehiculelor se încadrau, la finele anului trecut, în categoria de vechime 6-10 ani (346.594 unități), urmate de cele mai vechi de 11-15 ani (301.648 unități) și de cele cu peste 20 de ani uzură (195.666 unități). Statistica pentru București de anul trecut. Poți sa cauți dacă vrei și pentru București-Ilfov Edited by cata, 19 April 2018 - 13:21. |
|
#317
Posted 19 April 2018 - 14:32
cata, on 18 aprilie 2018 - 10:48, said:
Consilierul general PMP, Lucian Iliescu, vrea să depună, miercuri, un proiect de hotârâre care prevede interzicerea circulaţiei în Capitală, de la 1 ianuarie 2019, a autoturismelor Euro 1 şi Euro 2. De asemenea, Iliescu cere interzicerea autoturismelor Euro 3 şi Euro 4 din 2020, respectiv 2021. „Dacă va fi votată, hotărârea intră în vigoare la 1 ianuarie 2019, pentru maşinile non-euro, Euro 1 şi Euro 2. Pentru aceste maşini, interzicerea circulaţiei este valabilă în intervalul orar 6 dimineaţa – 10 seara, adică pot circula noaptea, pentru că sunt şoferi care vin în tranzit, de exemplu. Vor intra în aceasă categorie de maşini şi cele utiltare, care transportă beton, dar şi taxiurile. Amenzile vor fi de 2.000 de lei pentru nerespectarea acestei prevederi. În ceea ce priveşte maşinile Euro 3, acestea ar urma să fie interzise din 2020, iar cele Euro 4 din 2021. La fel se întâmplă în oraşe precum Bologna, Torino sau Bruxelles şi Budapesta”, a declarat, pentru MEDIAFAX, Lucian Iliescu, consilier al Partidului Mişcarea Populară. Sunt si eu de acord, daca masina e un harb si nu corespunde. Dar sunt de acord si pentru ca-mi place numele de Iliescu. Stima. Să Trăiți !!!! |
#318
Posted 19 April 2018 - 14:35
#319
Posted 19 April 2018 - 14:38
Colegul a zis-o la mişto pe aia cu simplitatea, pentru a sublinia absurdul situaţiei.
|
#320
Posted 19 April 2018 - 14:56
#322
Posted 21 April 2018 - 10:26
Totuși sunt foarte multe și statistica era doar pt mașinile înregistrate în București. Dacă punem și județele limitrofe numărul mașinilor de peste 15 ani creste
|
#323
Posted 22 April 2018 - 03:39
Așa și ? Care sunt factorii care determină vârstă parcului auto ?
Umbla la aia daca vrei parc auto mai nou, nu aiureli artificiale pt că nu vei rezolva nimic. |
#324
Posted 22 April 2018 - 05:49
irulan_corrino, on 22 aprilie 2018 - 03:39, said:
Așa și ? Care sunt factorii care determină vârstă parcului auto ? ........... Virsta parcului auto este clara , intrebarea este CINE stabileste ca o masina este veche , rabla ?????? Se stabileste " din birou " politic , sau de catre starea tehnica ? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users