Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Masinile SH sub asediu

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
340 replies to this topic

#307
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,156
  • Înscris: 13.11.2017
Tu intri numai că să spui prostii ?
Ia adu tu o dovadă că un benzinar fie el și cu injecție directă scoate mai multe particule decât un diesel fără DPF.
Poate așa te mai documentezi și tu înainte de a o lua pe arătură pe aici.

Edited by Ford4, 15 April 2018 - 10:06.


#308
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 08.09.2006

 Hansolo, on 14 aprilie 2018 - 11:51, said:

Nu e deloc asa, de exemplu un diesel fara DPF emite mult mai multe particule PM decat un benzinar echivalent, desi emite mai putin CO2.
Cantitatea nociva cunoscuta nu e CO2 ci ce am trecut eu in link, clasele Euro dupa alea se verifica.
Corect, de asta si filtrul DPF este de mult timp implementat pe diesel si abia acum apare pe la benzina.

#309
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Consilierul general PMP, Lucian Iliescu, vrea să depună, miercuri, un proiect de hotârâre care prevede interzicerea circulaţiei în Capitală, de la 1 ianuarie 2019, a autoturismelor Euro 1 şi Euro 2. De asemenea, Iliescu cere interzicerea autoturismelor Euro 3 şi Euro 4 din 2020, respectiv 2021.
„Dacă va fi votată, hotărârea intră în vigoare la 1 ianuarie 2019, pentru maşinile non-euro, Euro 1 şi Euro 2. Pentru aceste maşini, interzicerea circulaţiei este valabilă în intervalul orar 6 dimineaţa – 10 seara, adică pot circula noaptea, pentru că sunt şoferi care vin în tranzit, de exemplu. Vor intra în aceasă categorie de maşini şi cele utiltare, care transportă beton, dar şi taxiurile. Amenzile vor fi de 2.000 de lei pentru nerespectarea acestei prevederi. În ceea ce priveşte maşinile Euro 3, acestea ar urma să fie interzise din 2020, iar cele Euro 4 din 2021. La fel se întâmplă în oraşe precum Bologna, Torino sau Bruxelles şi Budapesta”, a declarat, pentru MEDIAFAX, Lucian Iliescu, consilier al Partidului Mişcarea Populară.

Edited by cata, 18 April 2018 - 10:48.


#310
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,045
  • Înscris: 02.03.2003
Ar fi mai simplu sa fie permise doar masinile care au maxim 5 ani de la data fabricatiei.

#311
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,554
  • Înscris: 13.06.2004
Maşini sub Euro 2 nici nu prea am mai văzut în Bucureşti. Şi le observ, din moment ce îmi plac lucurile vechi.

#312
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,280
  • Înscris: 16.08.2016
Nu ai văzut Dacii 1310/tico/matiz/opel uri vechi? Sunt o grămadă

#313
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,554
  • Înscris: 13.06.2004
Sunt, dar nu chiar aşa de multe faţă de astea noi. Să zic că maxim 15-20% din maşinile din Bucureşti sunt mai vechi de anul 2000.

#314
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,280
  • Înscris: 16.08.2016
Dintre acestea puțin peste un milion sunt autoturisme. Majoritatea vehiculelor se încadrau, la finele anului trecut, în categoria de vechime 6-10 ani (346.594 unități), urmate de cele mai vechi de 11-15 ani (301.648 unități) și de cele cu peste 20 de ani uzură (195.666 unități).
Statistica pentru București de anul trecut. Poți sa cauți dacă vrei și pentru București-Ilfov :)

#315
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,554
  • Înscris: 13.06.2004
Eu vreau stasstică pentru fiecare judeţ.

#316
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

 MicroEdge, on 19 aprilie 2018 - 13:17, said:

Dintre acestea puţin peste un milion sunt autoturisme. Majoritatea vehiculelor se încadrau, la finele anului trecut, în categoria de vechime 6-10 ani (346.594 unități), urmate de cele mai vechi de 11-15 ani (301.648 unități) și de cele cu peste 20 de ani uzură (195.666 unități).
Statistica pentru București de anul trecut. Poți sa cauți dacă vrei și pentru București-Ilfov Posted Image
Ilfov 2017 132xxx masini

Edited by cata, 19 April 2018 - 13:21.


#317
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

 cata, on 18 aprilie 2018 - 10:48, said:

Consilierul general PMP, Lucian Iliescu, vrea să depună, miercuri, un proiect de hotârâre care prevede interzicerea circulaţiei în Capitală, de la 1 ianuarie 2019, a autoturismelor Euro 1 şi Euro 2. De asemenea, Iliescu cere interzicerea autoturismelor Euro 3 şi Euro 4 din 2020, respectiv 2021.
„Dacă va fi votată, hotărârea intră în vigoare la 1 ianuarie 2019, pentru maşinile non-euro, Euro 1 şi Euro 2. Pentru aceste maşini, interzicerea circulaţiei este valabilă în intervalul orar 6 dimineaţa – 10 seara, adică pot circula noaptea, pentru că sunt şoferi care vin în tranzit, de exemplu. Vor intra în aceasă categorie de maşini şi cele utiltare, care transportă beton, dar şi taxiurile. Amenzile vor fi de 2.000 de lei pentru nerespectarea acestei prevederi. În ceea ce priveşte maşinile Euro 3, acestea ar urma să fie interzise din 2020, iar cele Euro 4 din 2021. La fel se întâmplă în oraşe precum Bologna, Torino sau Bruxelles şi Budapesta”, a declarat, pentru MEDIAFAX, Lucian Iliescu, consilier al Partidului Mişcarea Populară.


Sunt si eu de acord, daca masina e un harb si nu corespunde. Dar sunt de acord si pentru ca-mi place numele de Iliescu. Stima. Să Trăiți !!!!

#318
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,696
  • Înscris: 23.04.2007

 terratec, on 19 aprilie 2018 - 08:44, said:

Ar fi mai simplu sa fie permise doar masinile care au maxim 5 ani de la data fabricatiei.
In ce consta aceasta simplitate ?

#319
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,554
  • Înscris: 13.06.2004
Colegul a zis-o la mişto pe aia cu simplitatea, pentru a sublinia absurdul situaţiei.

#320
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,280
  • Înscris: 16.08.2016

 djl, on 19 aprilie 2018 - 13:19, said:

Eu vreau stasstică pentru fiecare județ.
Www.google.ro
Www.bing.com
Www.yahoo.com
Www.(orice motor de căutare).com
Iti arătăm ca în București sunt multe mașini cu vechime de peste 20 de ani :)

#321
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,554
  • Înscris: 13.06.2004
Dar nu sunt 40%.

#322
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,280
  • Înscris: 16.08.2016
Totuși sunt foarte multe :) și statistica era doar pt mașinile înregistrate în București. Dacă punem și județele limitrofe numărul mașinilor de peste 15 ani creste

#323
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018
Așa și ? Care sunt factorii care determină vârstă parcului auto ?
Umbla la aia daca vrei parc auto mai nou, nu aiureli artificiale pt că nu vei rezolva nimic.

#324
86-APP

86-APP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,278
  • Înscris: 01.03.2017

 irulan_corrino, on 22 aprilie 2018 - 03:39, said:

Așa și ? Care sunt factorii care determină vârstă parcului auto ?
...........
Ai gresit intrebarea !
Virsta parcului auto este clara , intrebarea este CINE stabileste ca o masina este veche , rabla ??????
Se stabileste " din birou " politic , sau de catre starea tehnica ?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate