Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
TEMPERATURA LICHID RACIRE
Last Updated: Feb 28 2018 17:00, Started by
andrei8
, Feb 28 2018 01:01
·
0
#19
Posted 28 February 2018 - 09:52
Se pare ca termostatul deschide prea devreme iar apa incepe sa circule prin radiator de la temperaturi prea mici. In mod normal ar trebui ca pe la 80 de grade sa inceapa apa sa circule prin radiator si temperatura sa stea intre 90-100C, spre 100C sa intre si electroventilatorul. Pe timp de vara nu cred ca ar fi o problema, insa un motor diesel pe frigul acesta nu ajunge la regimul normal de temperatura. Solutia rapida de moment este cartonul montat in fata radiatorului, la service iti vor spune ca e normal ca dieselul sa nu se incalzeasca la temperaturile acestea.
|
#20
Posted 28 February 2018 - 09:59
intreaba cate grade are afara si dupa incepeti cu daca si parca
|
#21
Posted 28 February 2018 - 10:04
slai, on 28 februarie 2018 - 08:26, said:
Una e ar trebui, alta e realitatea. Pur si simplu o gramada de dieseluri nu se incalzesc suficient cand e ger afara. In oras atingi 90 pentru ca tinde sa se supraincalzeasca neruland mult/repede oprind la stropuri samd... nu mai e racit asa mult radiatorul si apa din cicruit. Daca mai sta mult pe loc ii pleaca si ventilatorul spooky51, on 28 februarie 2018 - 09:52, said:
Se pare ca termostatul deschide prea devreme iar apa incepe sa circule prin radiator de la temperaturi prea mici. Edited by andreic, 28 February 2018 - 10:04. |
#22
Posted 28 February 2018 - 10:05
spooky51, on 28 februarie 2018 - 09:52, said:
... Solutia rapida de moment este cartonul montat in fata radiatorului, ..... cartonul ala se pune acolo ca sa nu mai "bata vantul" pe langa motor. |
#23
Posted 28 February 2018 - 10:11
@andreic
Vreau si eu sa vad un diesel caruia i se incalzeste motorul in ralanti. Nu de alta, dar toate pe care le-am vazut, se racesc incet si sigur. Vorbim de conditii de iarna, da? |
#24
Posted 28 February 2018 - 10:12
pasilla, on 28 februarie 2018 - 01:20, said:
Pana cand iti rezolvi problema , un carton pus in fata radiatorului face minuni (macar zilele astea cu ger) . Solutia asta era aplicata la microbuzele TV si la camioanele Bucegi. In zilele noastre,sporadic,mai apar masinile de firma a caror patroni jegosi nu baga bani in punerea la punct a masinilor. Decat sa pun la Mondeo acel carton,mai bine ii dau foc. initiator, Nu te lasa si intoarce-te in service si pretinde-le sa-ti puna masina la punct.Aminteste-le si de faptul ca exista ANPC. Pe langa disconfortul creat,temperatura scazuta influenteaza functionarea optima a motorului si creste consumul de combustibil. |
#25
Posted 28 February 2018 - 10:14
dan78rom, on 28 februarie 2018 - 10:11, said:
@andreic Vreau si eu sa vad un diesel caruia i se incalzeste motorul in ralanti. Nu de alta, dar toate pe care le-am vazut, se racesc incet si sigur. Vorbim de conditii de iarna, da? |
#26
Posted 28 February 2018 - 13:08
ceanu1980, on 28 februarie 2018 - 09:50, said:
in ce zona stai la mine au fost 15 cu 21 resimtita ai pretentii sa stai in maieu in masina vara cum e? Edited by andrei8, 28 February 2018 - 13:13. |
#27
Posted 28 February 2018 - 17:00
dan78rom, on 28 februarie 2018 - 10:11, said:
@andreic Vreau si eu sa vad un diesel caruia i se incalzeste motorul in ralanti. Nu de alta, dar toate pe care le-am vazut, se racesc incet si sigur. Vorbim de conditii de iarna, da? Edited by andreic, 28 February 2018 - 17:03. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users