Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?
 

TEMPERATURA LICHID RACIRE

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#1
andrei8

andrei8

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 08.06.2012
Salut. Acul care indica temperatura lichidului de racire nu se misca deloc nici dupa ce mergeam 3 ore cu masina. Am schimbat termostatul, iar acum urca pana undeva la 60-70 de grade si acolo sta in cea mai mare parte a timpului. Are momente cand urca si la 90, dar cand conduc in oras. Daca ies din localitate si merg cu o viteza mai mare, sta la 60-70, si nici caldura nu prea baga (adica la maxim se simte ca si cum as selecta 23-24 de grade). Masina este un Ford Mondeo 2.0 tdci 131 cp. Ma poate ajuta cineva?

Edited by andrei8, 28 February 2018 - 01:02.


#2
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,289
  • Înscris: 07.02.2003
Termostatul pare ca deschide prea repede, trebuie sa deschida dupa 80 grade in mod normal. Al tau deschizand devreme (sau e defect ori nu inchide niciodata de tot) nu mai apuca sa urce ca e racit prea mult.

Edited by andreic, 28 February 2018 - 01:11.


#3
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Verifica si senzorul/senzorii de temperatura.

#4
keta

keta

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,834
  • Înscris: 31.12.2007
Cauti in cartea tehnica a masinii si vezi care este temperatura de deschidere termostat pe circuitul scurt (motor-climatizare) si apoi verifici cu ce fel de termostat ai inlocuit, respectiv daca este in limita data de producator. Se pare ca i luat un termostat mai de "vara" ce se grabeste la deschidere si lasa lichidul de racire sa mearga pe circuitul mai lung  (prin radiator)...

#5
andrei8

andrei8

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 176
  • Înscris: 08.06.2012

 andreic, on 28 februarie 2018 - 01:10, said:

Termostatul pare ca deschide prea repede, trebuie sa deschida dupa 80 grade in mod normal. Al tau deschizand devreme (sau e defect ori nu inchide niciodata de tot) nu mai apuca sa urce ca e racit prea mult.
Pai cum ar putea fi defect cand l-am schimbat la reprezentanta Ford...este nou. Am inteles ca motorul asta ar mai avea un termostat pt ulei sau ceva de felul asta...

#6
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

 andrei8, on 28 februarie 2018 - 01:16, said:

Pai cum ar putea fi defect cand l-am schimbat la reprezentanta Ford...este nou. Am inteles ca motorul asta ar mai avea un termostat pt ulei sau ceva de felul asta...
Pana cand iti rezolvi problema , un carton pus in fata radiatorului face minuni (macar zilele astea cu ger) .

#7
keta

keta

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,834
  • Înscris: 31.12.2007

 pasilla, on 28 februarie 2018 - 01:20, said:

Pana cand iti rezolvi problema , un carton pus in fata radiatorului face minuni (macar zilele astea cu ger) .
S-ar putea , daca acel termostat este "gresit sau defect ca piesa montata"
Atunci acel DOREL ce a montat piesa respectiva  (poate fiu de primar sau ceva pe acolo) , sa-si ia adio de la job...


LE : Te duci la reprezentanta Ford unde l-ai montat si le explici problema, daca NU, faci FORDUL de rahat peste tot pina se satura de tine si rezolva treaba.
ASA merge in RO , trebuie sa fii mai smecher ca ei si sa-i arzi la cea mai mica abatere pina se invata sa respecte clientul.

Edited by keta, 28 February 2018 - 01:32.


#8
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
E posibil sa fie si din cauza gerului. Motorul nu apuca sa se incalzeasca fiind racit de aerul rece care intra cu putere prin grila. In oras ajunge la 90 pentru ca mergi incet si aerul nu mai navaleste cu aceeasi viteza.
De aia iarna cand e frig ii vezi pe multi cu cartoane la grila.
Mai ai si diesel.

#9
realduc

realduc

    traieste, si lasa-i si pe ceilalti sa traiasca

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,062
  • Înscris: 04.09.2017
temostatul face "toata treaba" ! ...
in Siberia, la -47ºC, nu pune nimeni cartoane la grila radiatorului !...
doar ca acolo motorul diesel "ti-l poti bate de scule" !Posted Image

Edited by realduc, 28 February 2018 - 03:58.


#10
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Eu cred ca se comporta normal masina ta pentru un diesel Ford.

#11
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,128
  • Înscris: 19.09.2005

 andrei8, on 28 februarie 2018 - 01:01, said:

.....Am schimbat termostatul, iar acum urca pana undeva la 60-70 de grade si acolo sta in cea mai mare parte a timpului......
a fost ieftin nu?
nu-i asa ca manopera a fost mai scumpa decat pieasa?

anumite piese, care oricum ocsta "5lei", nu merita sa le decat pe cele mai bune.

Edited by arg, 28 February 2018 - 07:35.


#12
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,771
  • Înscris: 25.01.2007
Voi nu ati avut niciodată diesel, astia de explicati ca termostatul e defect?

#13
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,128
  • Înscris: 19.09.2005

 slai, on 28 februarie 2018 - 07:45, said:

Voi nu ati avut niciodată diesel, astia de explicati ca termostatul e defect?
diesel nediesel tot la 90 trebuie sa lucreze motorul.

#14
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,771
  • Înscris: 25.01.2007
Una e ar trebui, alta e realitatea. Pur si simplu o gramada de dieseluri nu  se incalzesc suficient cand e ger afara.

#15
sarac.lipit

sarac.lipit

    Cînd ești condus de proști, toate merg prost

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,828
  • Înscris: 14.06.2006
Ai doo variațiuni la -10°
- carton la drum lung
- turat permanent peste 25oo
Mondeo este campion în volumul radiatorului de rãcire....am tras 2o de ani de un motor fãrã probleme...a cedat caroseria!

Polouțul meu la relanti cu aeroterma la maxim, rãcește spre zero lichidul la -15° la soare...

Edited by sarac.lipit, 28 February 2018 - 09:37.


#16
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Sunt mai multe posibilitati :
- termostatul deschide aiurea
- radiatorul din habitaclu infundat , cu depuneri
- comanda clapetelor de la ventilatie ( rece/cald )
- debit insuficient pompa de apa ( depuneri in zona )

#17
sarac.lipit

sarac.lipit

    Cînd ești condus de proști, toate merg prost

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,828
  • Înscris: 14.06.2006

 slai, on 28 februarie 2018 - 08:26, said:

Una e ar trebui, alta e realitatea. Pur si simplu o gramada de dieseluri nu  se incalzesc suficient cand e ger afara.
Corect
D-aia din a doua o scot doar cînd apa a urcat la 9o

#18
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,087
  • Înscris: 15.05.2008
in ce zona stai
la mine au fost 15 cu 21 resimtita
ai pretentii sa stai in maieu in masina
vara cum e?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate