TEMPERATURA LICHID RACIRE
Last Updated: Feb 28 2018 17:00, Started by
andrei8
, Feb 28 2018 01:01
·
0
#1
Posted 28 February 2018 - 01:01
Salut. Acul care indica temperatura lichidului de racire nu se misca deloc nici dupa ce mergeam 3 ore cu masina. Am schimbat termostatul, iar acum urca pana undeva la 60-70 de grade si acolo sta in cea mai mare parte a timpului. Are momente cand urca si la 90, dar cand conduc in oras. Daca ies din localitate si merg cu o viteza mai mare, sta la 60-70, si nici caldura nu prea baga (adica la maxim se simte ca si cum as selecta 23-24 de grade). Masina este un Ford Mondeo 2.0 tdci 131 cp. Ma poate ajuta cineva?
Edited by andrei8, 28 February 2018 - 01:02. |
#2
Posted 28 February 2018 - 01:10
Termostatul pare ca deschide prea repede, trebuie sa deschida dupa 80 grade in mod normal. Al tau deschizand devreme (sau e defect ori nu inchide niciodata de tot) nu mai apuca sa urce ca e racit prea mult.
Edited by andreic, 28 February 2018 - 01:11. |
#4
Posted 28 February 2018 - 01:16
Cauti in cartea tehnica a masinii si vezi care este temperatura de deschidere termostat pe circuitul scurt (motor-climatizare) si apoi verifici cu ce fel de termostat ai inlocuit, respectiv daca este in limita data de producator. Se pare ca i luat un termostat mai de "vara" ce se grabeste la deschidere si lasa lichidul de racire sa mearga pe circuitul mai lung (prin radiator)...
|
#5
Posted 28 February 2018 - 01:16
andreic, on 28 februarie 2018 - 01:10, said:
Termostatul pare ca deschide prea repede, trebuie sa deschida dupa 80 grade in mod normal. Al tau deschizand devreme (sau e defect ori nu inchide niciodata de tot) nu mai apuca sa urce ca e racit prea mult. |
#6
Posted 28 February 2018 - 01:20
andrei8, on 28 februarie 2018 - 01:16, said:
Pai cum ar putea fi defect cand l-am schimbat la reprezentanta Ford...este nou. Am inteles ca motorul asta ar mai avea un termostat pt ulei sau ceva de felul asta... |
#7
Posted 28 February 2018 - 01:28
pasilla, on 28 februarie 2018 - 01:20, said:
Pana cand iti rezolvi problema , un carton pus in fata radiatorului face minuni (macar zilele astea cu ger) . Atunci acel DOREL ce a montat piesa respectiva (poate fiu de primar sau ceva pe acolo) , sa-si ia adio de la job... LE : Te duci la reprezentanta Ford unde l-ai montat si le explici problema, daca NU, faci FORDUL de rahat peste tot pina se satura de tine si rezolva treaba. ASA merge in RO , trebuie sa fii mai smecher ca ei si sa-i arzi la cea mai mica abatere pina se invata sa respecte clientul. Edited by keta, 28 February 2018 - 01:32. |
#8
Posted 28 February 2018 - 03:53
E posibil sa fie si din cauza gerului. Motorul nu apuca sa se incalzeasca fiind racit de aerul rece care intra cu putere prin grila. In oras ajunge la 90 pentru ca mergi incet si aerul nu mai navaleste cu aceeasi viteza.
De aia iarna cand e frig ii vezi pe multi cu cartoane la grila. Mai ai si diesel. |
#9
Posted 28 February 2018 - 03:56
temostatul face "toata treaba" ! ...
in Siberia, la -47ºC, nu pune nimeni cartoane la grila radiatorului !... doar ca acolo motorul diesel "ti-l poti bate de scule" ! Edited by realduc, 28 February 2018 - 03:58. |
#11
Posted 28 February 2018 - 07:34
andrei8, on 28 februarie 2018 - 01:01, said:
.....Am schimbat termostatul, iar acum urca pana undeva la 60-70 de grade si acolo sta in cea mai mare parte a timpului...... nu-i asa ca manopera a fost mai scumpa decat pieasa? anumite piese, care oricum ocsta "5lei", nu merita sa le decat pe cele mai bune. Edited by arg, 28 February 2018 - 07:35. |
#12
Posted 28 February 2018 - 07:45
Voi nu ati avut niciodată diesel, astia de explicati ca termostatul e defect?
|
#13
Posted 28 February 2018 - 07:50
#14
Posted 28 February 2018 - 08:26
Una e ar trebui, alta e realitatea. Pur si simplu o gramada de dieseluri nu se incalzesc suficient cand e ger afara.
|
#15
Posted 28 February 2018 - 09:30
Ai doo variațiuni la -10°
- carton la drum lung - turat permanent peste 25oo Mondeo este campion în volumul radiatorului de rãcire....am tras 2o de ani de un motor fãrã probleme...a cedat caroseria! Polouțul meu la relanti cu aeroterma la maxim, rãcește spre zero lichidul la -15° la soare... Edited by sarac.lipit, 28 February 2018 - 09:37. |
|
#16
Posted 28 February 2018 - 09:34
Sunt mai multe posibilitati :
- termostatul deschide aiurea - radiatorul din habitaclu infundat , cu depuneri - comanda clapetelor de la ventilatie ( rece/cald ) - debit insuficient pompa de apa ( depuneri in zona ) |
#17
Posted 28 February 2018 - 09:38
#18
Posted 28 February 2018 - 09:50
in ce zona stai
la mine au fost 15 cu 21 resimtita ai pretentii sa stai in maieu in masina vara cum e? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users