Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Samsung Galaxy S9 versus iPhone X

* - - - - 3 votes
  • Please log in to reply
142 replies to this topic

#127
i0nut_tt

i0nut_tt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,540
  • Înscris: 30.06.2014

View Postbreitner, on 08 iulie 2018 - 13:49, said:

Ma lasi?
Chiar nu stii la ce foloseste RAM-ul?
Poate ma inveti tu?!? Orice lucru(aplicatie, melodie, poza, document, etc.) dintr-un pc, tableta, se deschide in RAM(Random Acces Memory). A spune ca este mai bine cu mai putin RAM(disponibil) decat cu mai mult este o prostie mare cat toate zilele. Memoria RAM, daca este "multa" ajuta in lucrul cu fisiere mari, multitasking, daca nu, nu exista suficient spatiu de lucru/RAM si aplicatiile se inchid, iar "nenea" Apple iti lasa doar aparenta ca aplicatia ar fi deschisa cand ea in realitate reporneste.

Edited by i0nut_tt, 08 July 2018 - 14:17.


#128
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,335
  • Înscris: 22.10.2007
din ce am mai vazut prin review-uri mai tehnice problema x-ului e managementul agresiv al memoriei, nu neaparat cantitatea, 3gb ar trebui sa ajunga in majoritatea cazurilor.

#129
i0nut_tt

i0nut_tt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,540
  • Înscris: 30.06.2014

View Post_-livio-_, on 08 iulie 2018 - 18:57, said:

din ce am mai vazut prin review-uri mai tehnice problema x-ului e managementul agresiv al memoriei, nu neaparat cantitatea, 3gb ar trebui sa ajunga in majoritatea cazurilor.
OK, management agresiv al memoriei dar din moment ce unele le tine iar altele nu poate fi vorba de asa ceva, mai ales ca in testele efectuate nu le poate tine pe cele dinspre coada, adica deschise primele. Deci nu are cum sa fie management agresiv ca poate se inchidea ultima aplicatie deschisa-prima aplicatie redeschisa dar nu e cazul caci se inchid, de la un anumit punct, toate.

#130
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,335
  • Înscris: 22.10.2007
managementul memoriei cam asa merge, inchide cele mai vechi aplicatii in ordinea de pe tricou.
practic le inchide prea repede, dar aici doar cei de la apple stiu de ce.

#131
i0nut_tt

i0nut_tt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,540
  • Înscris: 30.06.2014

View Post_-livio-_, on 08 iulie 2018 - 19:49, said:

managementul memoriei cam asa merge, inchide cele mai vechi aplicatii in ordinea de pe tricou.
practic le inchide prea repede, dar aici doar cei de la apple stiu de ce.
Intreb si eu, pentru un prieten, daca este din soft nu se putea rezolva cu un update? Adica ma gandesc ca au tot interesul ca sa il faca mai putin agresiv dar cel mai probabil nu mai are disponibil si gata. La Android, cel putin la S9+ am aproape 1GB RAM (rezervat, "reserved") 2, foloseste telul fara sa faca nimic(sistem de operare, servicii, etc.) si 3 GB liberi. Nu inteleg indarjirea privind RAM ca nu ar fi util. Adica S9+ are liber cat are Iphone pe hartie, nu msi pun la socoteala acel 1 GB rezervat ca nu stiu sigur ce ar putea insemna(ori sunt rezervati pt. GPU) ori functioneaza ca o marja de "eroare", softul lasand aplicatii pana se "ocupa" cei 3GB si chiar si atunci prin acel 1 GB ar merge bine).
Nu vreau sa ma gandesc la cei cu 8GB RAM de pe alte telefoane au undeva la 5-6 GB in permanenta neocupati.

Edited by i0nut_tt, 08 July 2018 - 21:42.


#132
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,335
  • Înscris: 22.10.2007
nush boss, nu lucrez la apple, eu doar zic cum sta treaba dpmdv si din informatiile prin care am mai trecut.
n-a zis nimeni ca more is not better, dar discutam daca ajung sau nu, iar aia mai tehnici zic ca ajung dar...

aia 1gb sunt rezervati pt gpu, e asa de pe vremea lui s1, dar am senzatia ca doar samsung ii aloca asa.

memoria nu functioneaza la fel pe ios si android, era un articol pe undeva ce arata exact ce si cum, ideea de baza e ca pe hartie ios are nevoie de mai putina memorie decat androidul pt ca o aloca altfel, fiind oricum sisteme de operare diferite nu prea poti compara 100% corect in functie de cantitate.
n-am idee cum stau telefoanele mele cu memoria, niciodata nu m-a interesat, dar nici nu trec prin 10 jocuri odata cu asteptarea sa fie toate in memorie, mai folosesc chestia aia cu 2 aplicatii odata si nu a dat chix nici pe s7 nici pe 8.

Edited by _-livio-_, 08 July 2018 - 21:51.


#133
i0nut_tt

i0nut_tt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,540
  • Înscris: 30.06.2014
Nu sunt chiar atat de diferite, doar programarea sistemelor de operare se face diferit. La baza toate au arhitectura ARM. Se mai inventeaza/inoveaza un nou tip de nucleu iar apoi Qualcomm, Samsung sau Apple il integreaza, personalizat sau nu, intr-un procesor, doar Apple nu spune ce fel de nuclee foloseste. Samsung poate face oricand procesoare mai bune ca si Qualcomm dar Samsung produce procesoarele Qualcoom, Qualcomm vine cu "schema" si Samsung produce. Cand Qualcomm vinde un procesor concurentei Samsung castiga. Presupun ca Samsung fabrica si alte cipuri apartinand Qualcomm de aici indarjirea Apple de a renunta la Qualcomm deci Samsung.

Edited by i0nut_tt, 08 July 2018 - 22:07.


#134
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,335
  • Înscris: 22.10.2007
lasa hardware-ul, aici e vorba de software, ambele sisteme sunt bazate pe unix/linux dar asemanarile de sub capota se cam termina acolo, de asta si diferenta de ram si modul in care e gestionat.

#135
i0nut_tt

i0nut_tt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,540
  • Înscris: 30.06.2014

View Post_-livio-_, on 08 iulie 2018 - 22:22, said:

lasa hardware-ul, aici e vorba de software, ambele sisteme sunt bazate pe unix/linux dar asemanarile de sub capota se cam termina acolo, de asta si diferenta de ram si modul in care e gestionat.
Da Android se foloseste de Java iar ios nu mai tin minte de ce exact. Exista un consum mai mare de resurse(procesor si RAM) pe Java dar este undeva la maxim 20 de procente. Viteza Ios venea de la faptul ca este un sistem de operare simplu/simplist, fara prea multe functii iar viteza jocurilor si aplicatiilor din Aaple store venea din faptul ca procesul era: anuntarea Apple a intentiei de "face" un joc, urma acordul Apple iar Apple spunea clar cat la suta din procesor poste sa consume, si cat RAM maxim alocat. Ca jocul mergea repede era una ca era trunchiat si adaptat, saracit de complexitate era alta.

#136
silviu03

silviu03

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,457
  • Înscris: 07.01.2011
Ionut,ai o obsesie pentru RAM !

#137
Paranoir

Paranoir

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,877
  • Înscris: 01.05.2008
@i0nutt_tt: ce-ti mai place sa vorbesti din auzite...

#138
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,870
  • Înscris: 03.02.2005
Oameni buni terminati-o cu offtopicul.
Nu va inteleg, sunteti angajati sau primiti dividente de la verunul dintre cei doi producatori cuprinsi in versus?
Nu incercati sa va justificati preferintele cu raspunsuri pseudo tehnice.
E un topic pe care se tot abereaza, va rog abtineti-va de la a mai scrie offtopic.

#139
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,335
  • Înscris: 22.10.2007
Huh sa compari cele 2 sisteme de operare pe un thread de vs e offtopic?
Reducem discutia la unul vine in gri si alb si celalalt in mai multe culori?
Culmea e ca eu am si iphone si android, nu-l prefer pe unul in special, ma inteleg cu amandoua acceptand limitarile fiecaruia.

Edited by _-livio-_, 09 July 2018 - 21:31.


#140
i0nut_tt

i0nut_tt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,540
  • Înscris: 30.06.2014

View PostCiubex, on 09 iulie 2018 - 15:58, said:

Oameni buni terminati-o cu offtopicul.
Nu va inteleg, sunteti angajati sau primiti dividente de la verunul dintre cei doi producatori cuprinsi in versus?
Nu incercati sa va justificati preferintele cu raspunsuri pseudo tehnice.
E un topic pe care se tot abereaza, va rog abtineti-va de la a mai scrie offtopic.

Eu nu inteleg de ce au fost sterse comentariile mele? Ca unii nu stiu ce inseamna "expresia din auzite" sau ca altii au studii de psihologie(de cartier) si remarca obsesii si alte "patologii"(puerilitate, superficialitate).

Revin, pentru cine trebuie sa priceapa, si pentru ca a fost sters: "A vorbi din auzite" nu inseamna ca auzi, ci zvon, barfa. Vrei nu vrei, dezvoltatorii de software pentru iOS sunt limitati in dezvoltarea aplicatiilor, un joc pentru Android merge pe unele deviceuri(pe altele mai bine pe altele mai prost) iar pe altele nu. La iOS acelasi joc merge pe toate, asta nu presupune ca jocul este astfel realizat incat sa consume cat mai putine resurse(ca sa functioneze si pe Iphoneul mai slab/vechi)?
Nu, nu am obsesie cu memoria RAM, presupusa patologie a fost "diagnosticata" din cauza lipsei de argumente a unora: ca nu stiu ce inseamna RAM, ca este mai bine cu mai putin, ca Iphone nu are nevoie ca este optimizat ca bla, bla, bla.
Eu nu sunt fanul niciunui producator, ca deocamdata platesc pentru produsele lor dar imi mentin parerea ca: fanii Apple sunt mai rau ca extremistii religiosi, sau ca cine nu e de aceeasi parere cu ei e inferior si altele. :)

Edited by i0nut_tt, 09 July 2018 - 23:31.


#141
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,870
  • Înscris: 03.02.2005

View Posti0nut_tt, on 09 iulie 2018 - 23:27, said:

dezvoltatorii de software pentru iOS sunt limitati in dezvoltarea aplicatiilor
Ar fi bine sa lasi atunci auzitele si sa studiezi, pentru ca cine o sa citeasca sau auda ce spui, poate o sa creada.
Nu exista limitare in dezvoltarea aplicatiilor in ceea ce priveste memoria alocata (RAM), exista o limitare a sistemului de operare in ceea ce priveste folosirea memoriei, asta tine de implementarea sistemului de operare si nu de dezvoltatorii aplicatiilor.
Si cu asta sper ca ati incheiat capitolul aberatii despre RAM.

#142
i0nut_tt

i0nut_tt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,540
  • Înscris: 30.06.2014

View PostCiubex, on 10 iulie 2018 - 08:19, said:


Ar fi bine sa lasi atunci auzitele si sa studiezi, pentru ca cine o sa citeasca sau auda ce spui, poate o sa creada.
Nu exista limitare in dezvoltarea aplicatiilor in ceea ce priveste memoria alocata (RAM), exista o limitare a sistemului de operare in ceea ce priveste folosirea memoriei, asta tine de implementarea sistemului de operare si nu de dezvoltatorii aplicatiilor.
Si cu asta sper ca ati incheiat capitolul aberatii despre RAM.
Nu prea intelegi?Dezvoltatorii iOS pot sa faca o aplicatie(exemplu joc) care sa consume/aloce maxim 3GB-cat consuma iOS. Acelasi joc dezvoltat pentru Android pot sa il faca pentru deviceurile cu 4GB,6GB, 8GB ram, daca vor asta o fac, nu ii opreste nimeni. La fel ca pe windows unele jocuri merg pe anumite configuratii iar pe altele nu. Ce este asa de greu?

#143
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,870
  • Înscris: 03.02.2005
Tu scrii astea din punctul tau de vedere ca programator?

Eu ti-am scris din experienta mea ca dezvoltator de aplicatii pentru Android (Java) si iOS (dezvoltate in Objective-C).
Singura restrictie care exista, pentru aplicatiile mobile e legata de marimea fisierului executabil, dar nu are legatura cu memoria consumata.

Detalii:
- Android: APK Expansion Files;
- iOS: Maximum build file sizes.

Repet, restrictiile de folosire a memoriei sunt la nivelul dispozitivului, active in momentul utilizarii.
De regula producatorii implementeaza niste restrictii pentru a permite ca-n acelasi timp sa fie folosite celelate functii ale dispozitivului. Bunaoara in mediul iOS unei aplicatii ii este permis sa foloseasca intre 50 si maxim 70% din memoria ram, dar asta doar in functie de capacitatea memoriei de pe dispozitiv. La cele cu memorie mai multa i se permite pana la maxim 70%, iar la cele cu memorie mai putin pana la 50%.
In momentul in care aplicatia ajunge sa foloseasca multa memorie RAM si ajunge la limita ce-i este permisa de sistem primeste niste exceptii (notificari) si programatorul ar putea implementa in punctele cheie ale aplicatiei niste zone in care sa prinda aceste exceptii si sa elibereze memoria folosita in mod controlat, fara a afecta functionalitate aplicatiei. Insa in practica e foarte dificila o asemenea abordare. De aceea de cele mai multe ori, aplicatiile care folosesc foarte multa memorie la un momentat se inchid, pentru ca OS-ul le inchide. Eventual in unele cazuri, depinde iar de cei ce au dezvoltat sistemul de operare, redeschid aplicatia inchisa fortat.

Cred ca am scris prea multe si sunt convins ca nu esti lamurit si iti vei sustine in continuare parerile facute pe baza auzului, de aceea, te rog nu mai insista cu parerile despre RAM, le-am inteles.

Continuati discutia despre alte aspecte ale celor doua dispozitive.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate