Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Sony Xperia XZ2 și Xperia XZ2 Compact
Last Updated: Apr 11 2022 13:56, Started by
nick5roo
, Feb 26 2018 11:36
·
0
#343
Posted 16 February 2020 - 09:41
Cristy0007, on 15 februarie 2020 - 14:09, said:
Proaste rau astea de la hama ca si calitate a materialului..... Hama functioneaza impecabil. Am avut si o chnezarie care baga la greu zgomot de fond si nu functiona pe microfon. e la gunoi demult. |
#344
Posted 02 March 2020 - 08:25
O noua versiune de soft disponibila!
52.1.A.0.618. Sa vedem ce minuni face asta ca in ultima vreme se consuma cam repede bateria... |
#345
Posted 02 March 2020 - 15:24
Eu am ramas la Android 9.0 si oricum nu am primit update la 10 dar nici nu vreau , asa ajung cu bateria pana a 2 zi fara probleme.
Mai am si un Samsung A40 configurat sa tina bateria de mine , dar aici se anunta vesti bune la update pentru Android 10 , de aceea si intarzie , sony sa cam grabit. |
#346
Posted 03 March 2020 - 07:09
Peste noapte, (8 ore) am avut 3% din baterie drain cu noul update. Plus o parte din micile chestii enervante, mici blocaje in browssing si in unele aplicații au disparut. De asemenea multi pe afara raporteaza ca si-a revenit senzorul de amprenta. Recunosc ca era enervant cu primul update la 10 cand se bloca aiurea
|
#347
Posted 03 March 2020 - 13:16
Pe android 9 nu am nici o problema , nu vad ce aduce bun 10 de ce nu am ramane la 9. Pana in toamna clar nu are rost, sa rezolve cu update uri si sa aduca schimbari in bine, pana acum vad numai minusuri, mai ales la baterie.
|
#348
Posted 06 March 2020 - 19:22
Update: Azi mia sosit Versiunea 52.1.A.0.618. de la 10, dar inca raman pe 9.0 , nu pot stinge de nicaieri mi-o baga pe gat .
Cine a testat versiunea sa imi zica cum este si daca bateria tine la fel macar ca la ultimul update pe android 9. !?!? |
#349
Posted 08 March 2020 - 19:45
Cristy0007, on 06 martie 2020 - 19:22, said:
Update: Azi mia sosit Versiunea 52.1.A.0.618. de la 10, dar inca raman pe 9.0 , nu pot stinge de nicaieri mi-o baga pe gat . Cine a testat versiunea sa imi zica cum este si daca bateria tine la fel macar ca la ultimul update pe android 9. !?!? |
#350
Posted 09 March 2020 - 01:19
Deci bateria se duce mai repede si bug uri si erori?
poti fi mai exact!? Ma streseaza uneori sa fac update la 10.... Edited by Cristy0007, 09 March 2020 - 01:21. |
#351
Posted 09 March 2020 - 08:27
Bateria nu se duce mai repede, ba chiar am impresia ca o gestioneaza un pic mai bine cu 10.
Au disparut majoritatea problemelor de la primul update cand mai agăța câte puțin. O singura dată am avut o problema la acest ultim update cu tema cand a inchis tot a reaplicat-o si a continuat sa functioneze ok pana i-am dat restart a doua zii. Dupa i-am golit memoria temporara nu am mai patit. Nu folosesc adaptorul de casti asa ca nu pot sa ma pronunt. Singurul semn de intrebare este referitor la semnal parca acum se incalzeste ceva mai mult in partea de sus cand semnalul este la limita, dar nu am sesizat probleme, astept vara. Tot pana la limita unde stiam ca prinde in subsol am semnal. |
#352
Posted 19 May 2020 - 08:58
In dimineata asata o noua actualizare a softului este disponibila. 52.1.A2.1...
sper ca e de bine! |
|
#354
Posted 19 May 2020 - 15:31
Ajunge si la 6,5 h depinde si de aplicatiile folosite , facebook este cel mai halitor , asa ca recomand facebook lite daca va uitati doar dupa postari basic , sau ce live-uri fac unii.
Avantajul xz2c este ca la cate socuri isi ia rezista cu brio. |
#355
Posted 27 May 2020 - 10:11
Filmarile in 4K mananca multa memorie de pe mini SD asa ca am trecut la 256GB.
Momentan merge...natural, sper sa nu am surprize! |
#356
Posted 03 June 2020 - 03:48
Asa mult filmezi 4K? Nu vad rostul filmariilor pe 4K cu tel , ocupand si atat de mult , la 1080p e super eficient si stabilizare mai buna. Plus ca daca nu te uiti pe un 4K imens la ce ai filmat nu vad rostul , nici sa faci vlog ing cu telefonul in 4K nu are noima. Ai nevoie de mult material , si multa munca apoi sa editezi sa compresezi la greu .... sa urci un 4K pe youtube de 20 min , fara net bun e deja chin.
|
#357
Posted 06 June 2020 - 08:30
Pai un filmulet de 30'' inghite aproape jumatate de Giga. Sunt lucrui interesante care merita filmate in 4K mai ales daca lumina este buna, cea naturala! Le redau pe TV.
Deci pentru mine are rost 256GB! |
|
#358
Posted 12 June 2020 - 04:56
Haideți sa va spun și pățania mea cu telefonul sony xz2. În principiu îmi doresc sa nu aveți nevoie de servisare în România pt ca au cel mai incompetent partener de service, Regenersis. Pana sa încep relatarea as dori sa îmi spuneți dacă și voi aveți probleme cu senzorul de proximitate, în sensul în care se activează ecranul când vorbești la telefon și se apasă de fiecare data difuzorul și alte butoane care sunt disponibile în timpul unui apel?
În fine, asta e una dintre problemele telefonului, cea de-a doua este ca bateria se consuma inexplicabil de rapid, pana la ora 12 trebuia încărcat din nou asta în condițiile unei utilizări rezonabile. O alta problema era ca se bloca inexplicabil, apărea eroare cu memorie cache plina, trebuia închis și nu mai pornea 15-20 de minute. În regula, telefonul este cumpărat de la Orange prin abonament, l-am trimis la dânșii iar aceștia l-au redirecționat Regenersis. De acolo începe distracția, a fost primit, iar în câteva zile s-a întors cu mențiunea "resoftare", dar telefonul având aceleași probleme, ba mai mult camera avea probleme la focalizare. După 2-3 zile m-am întors la Orange și l-am retrimis către service. Am urmărit statusul zi cu zi pe site-ul dansilor iar la un momentdat, vreo 3 zile avea statusul "Așteaptă piese", ceea ce înseamnă că au descoperit ceva și așteptau o piesa de la producător. Între timp am făcut o sesizare și la Sony România dar se pare ca aceștia nu iau nicio măsură, le fac jocul celor de la Regenersis. Ieri, în a 13-a zi de servisare ma suna personal tehnicianul care s-a ocupat de caz și îmi spune cu seninătate ca telefonul nu are nicio problema ca personal l-a verificat și nu se manifesta niciun defect reclamat de mine. I-am zis "Domne credeți ca de nebun trimit telefonul 1 luna în service dacă nu avea nimic, poate are vreo hiba softul dvs cu care verificați și nu constata aceste deficiente ale produsului? ". N-am avut cu cine sa ma înțeleg, l-am întrebat referitor la statusul acela și a spus ca nu aștepta nimic, doar s-a aflat în teste și chiar și de data aceasta din nou i-au dat soft. I-am răspuns ca dacă prima data i-a dat soft și considera ca telefonul nu are nimic de ce i-a mai dat și a doua oara. E bătaie de cap lunga cu ăștia, sunt plini de recenzii proaste. Ieri a plecat produsul, tot ce ma rog este sa nu ajungă asta în Orange azi pt ca astfel s-ar depăși termenul legal și astfel as beneficia de negație pentru depășirea termenului de 15 zile. |
#359
Posted 13 June 2020 - 11:19
Vezi dacă rezolvi ceva cu protecția consumatorului
Sau dacă ai prieteni în altă țară, poate reușești să-l faci în altă țară. Eu am avut un Sony Z3 Compact cumpărat din România și l-am reparat pe garanție în UK |
#360
Posted 14 June 2020 - 05:29
L-am primit înapoi și manifesta aceleași defecte, senzorul de proximitate nu funcționează, ba se activează difuzorul, ba se trage bara de instrumente de sus, iar bateria a ținut de la ora 7 dimineața scos la 100% pana la ora 17-18 în condiții minime de utilizare, la final aveam 2h30 utilizare ecran, extrem de puțin, iar aia spun ca nu s-a manifestat niciun defect. Deja am făcut poze, filmări cu defectele și am deschis sesizări la Orange, Sony România și ANPC. Sunt curios dacă rezolva ceva de aceasta data. M-a deranjat cel mai mult faptul ca în 2 intervenții ei nu au schimbat nici măcar o piesa, o baterie dacă schimbau și "îmi luau ochii". Și uite asa am mai bine de 1 luna fără telefon, luna în care eu plătesc abonamentul ca un client conștiincios.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users