Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
S9/S9+ probleme tehnice, burn-in, blocari, etc.
Last Updated: Dec 18 2019 00:02, Started by
Reactor2015
, Feb 26 2018 10:36
·
0
#19
Posted 20 April 2019 - 13:19
Salut, mai are cineva probleme cu sunetul de la speaker-u de sus? Se aude foarte incet, am incercat sa-l curat, am mai cautat solutii pe net dar nimic.
Cand apas -#0*# si testez speakerele, cel de jos se aude foarte ok, cel de sus foarte incet... Are cineva vreo rezolvare? Abia aud cand vorbesc cu cineva, trebuie sa-l pun pe speaker... |
#20
Posted 03 May 2019 - 22:53
Salut.
Am un S9+ de vreo 2 luni si am observat ca sta prost la capitolul conectivitate, mai exact, în provincie unde semnalul în retea (digi) este mai slab, abia reușesc să mă conectez la internet, sau nu reusesc deloc. Precizez ca soția are un Huawei P10lite, același abonament si nu are probleme în aceeași locație. Si pe wi-fi mai face câteodată figuri, trebuie să il restartez sa isi revina. Mai are cineva probleme de genul? Am uitat sa precizez ca este dual sim dar eu folosesc doar un slot |
#21
Posted 04 May 2019 - 04:28
Salut; fa schimb de sim cu sotia, vezi daca e la fel. Eventual instaleaza aceeasi aplicatie pe ambele telefoane si vezi ce date afiseaza referitor la semnal (networg signal info sau ceva de genul). La un s8+ am rezolvat problema asemanatoare cu inlocuire de sim la digi, dar era destul de vechi acela.
Daca nu-i dai de cap si face figuri si in zone cu semnal mai ok apeleaza la garantie (daca are). Eu am avut probleme cu wifi si doar asa am rezolvat, am scris ieri pe topicul de s9+ despre asta. |
#22
Posted 04 May 2019 - 20:07
Mersi. Am același sim ca soția, adică abonamentul este al meu si am 3 telefoane, toate cele 3 sim-uri au fost luate în același timp. Deci sigur nu este de la sim.
Cred ca o sa merg la garantie |
#23
Posted 19 August 2019 - 21:17
Salut, am un s9+ de vreo 6 luni, de vteo 2 luni incoace, in timpul apelurilor, trece singur pe difuzor, nu apas cu urechea si nici nu il ating de obraz, nici nu apare butonul de difuzor activat, dar totusi se aude ca si cum ar fii, a mai pățit cineva?
|
#24
Posted 17 December 2019 - 21:34
Salut! Aș dori să duc telefonul la service pentru schimbarea bateriei, telefonul fiind încă în garanție. Telefonul a venit in cutie cu softul de orange Romania, dar eu am pus dbt pentru a primi updateurile mai repede. Trebuie sa rescriu softul original pentru a fi primit la service sau îl pot duce și așa?
|
#25
Posted 17 December 2019 - 23:55
Din câte știu eu rescrierea softului nu anulează garanția.
Dar fă backup la tot, cred că îl reseteaza la fabrică. Mai simplu te duci și intrebi, vezi ce zic și dacă fac figuri te duci în altă zi după ce pui softul original. |
#26
Posted 18 December 2019 - 00:02
Nu are treabă. Eu m-am dus cu un soft de Franța, nu au comentat nimic. Mi-au instalat ei dbt și acum am dbt/oro, dbt/oro.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users