Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping
 Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font
 problema ping in jocuri online

Problema calculator

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...
 Masina de copt paine - pareri

Rfg crescut

Cum reactivez Google Maps?

Conectare tableta X220la Tv
 

Viza SUA

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#1
Villefort

Villefort

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,061
  • Înscris: 22.04.2016
Salutari.

Intentionez sa merg in scop turistic in SUA anul asta si am cateva intrebari cu privire la viza:

1. Locuiesc in Olanda, ar trebui sa ma duc la ambasada SUA de acolo pentru viza sau trebuie sa ma duc in Romania?

2. Am cateva rude care locuiesc acolo ilegal. Ar putea afecta aspectul asta cu ceva? Eu sunt student deci practic nu prea as avea motive sa raman acolo.

Multumesc.

#2
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,144
  • Înscris: 19.09.2005
succes

View PostVillefort, on 25 februarie 2018 - 16:25, said:

Salutari.

Intentionez sa merg in scop turistic in SUA anul asta si am cateva intrebari cu privire la viza:

1. Locuiesc in Olanda, ar trebui sa ma duc la ambasada SUA de acolo pentru viza sau trebuie sa ma duc in Romania?

2. Am cateva rude care locuiesc acolo ilegal. Ar putea afecta aspectul asta cu ceva? Eu sunt student deci practic nu prea as avea motive sa raman acolo.

Multumesc.
1. te duci unde vrei, depinde cum aplici sau mai precis ce scrii in aplicatie.
2. daca sunt apropiate si te intreaba de ele da. dar ma nasol e sa minti in legatura cu ele.

Edited by arg, 25 February 2018 - 16:30.


#3
Villefort

Villefort

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,061
  • Înscris: 22.04.2016
Este vorba despre 2 matusi. Nu purtam acelasi nume de familie.

#4
arg

arg