Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor semnal hi to low

Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...

Recomandare demontare+instalare ...
 CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024

Scot penele dupa montajul tamplar...
 Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana
 Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 

Peugeot 508 (2019)

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
127 replies to this topic

#55
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,719
  • Înscris: 15.07.2013
Probabil ca pretul cu toate dotarile care nu iti trebuie o sa fie undeva pe la 40.000 eur (la fel ca Passat, Insignia, etc). O masina dotata decent o sa fie in jur de 32.000 - 35000 eur. Din pacate toti producatorii au urcat preturile si 40.000 a devenit noul 30.000 (de acum 10 ani).

#56
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 HEX2FUN, on 07 martie 2018 - 20:52, said:

Pai 508 modelul precedent este o mașina foarte buna. Designul este reușit, mașina deși este mare este bine proporționată. Eu am 508 din 2011 și a fost in service doar pentru revizie (0 probleme). RXH-ul este o mașina peste Passat, pot spune de avangarda, pentru ca încă nu exista alt producător o ofere ce oferă 508RXH.
Esti multumit de tinuta de drum a 508-ului pe care il ai?Este mare diferenta intre acesta, cand vine vorba de tinuta de drum, si BMW-ul tau?Are puntea spate independenta?

 HEX2FUN, on 07 martie 2018 - 21:20, said:

Probabil ca pretul cu toate dotarile care nu iti trebuie o sa fie undeva pe la 40.000 eur (la fel ca Passat, Insignia, etc). O masina dotata decent o sa fie in jur de 32.000 - 35000 eur. Din pacate toti producatorii au urcat preturile si 40.000 a devenit noul 30.000 (de acum 10 ani).
Datorita noilor tehnologii, autoturismele noi, full options, au pretul mentionat de tine.

#57
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,719
  • Înscris: 15.07.2013
Atat 508 cat si Seria 3 au suspensii multi-link pe spate. 508 SW este o masina mare, nu are valente sportive. Nu poti sa le compari din punctul asta de vedere, dar ambele sunt foarte comode la condus, cu un plus pentru 508 pe distante lungi. 508-ul cred ca este cea mai germanizata masina franceza, suspensia e tare si "scurta".

In general ca tinuta de drum F3x de la BMW nu are rival, este cea mai buna masina din clasa ei. O sa fie depasit anul acesta cand apare G20 (sper, nu se stie niciodata, in ultimul timp au inceput sa il "imblanzeasca" - eu am modelul Sport Line si am alta setare la suspensie).

#58
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 HEX2FUN, on 07 martie 2018 - 22:14, said:

508 SW este o masina mare, nu are valente sportive. .
Am crezut ca ai versiunea sedan.La 508 sedan m-am referit cand am vorbit de compararea tinutei de drum cu BMW-ul.Stiu ca BMW-ul pe care il ai este versiunea combi.

Edited by max_01, 08 March 2018 - 10:43.


#59
andrey_r

andrey_r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 338
  • Înscris: 20.12.2008
Hex2fun, 508 actual are un prieten bun, ai dreptate cu ce spui, este o mașină comoda, dar fără valente sportive, este o mașină foarte confortabila la drum lung. Legat de cea mai buna ținută de drum permite-mi sa te contrazic, Giulia e peste seria 3 actual , e posibil ca noua generație de seria 3 sa schimbe asta dar momentan Giulia are cel mai bun sașiu, direcție, asta dacă vorbim de valente sportive. Este îmbucurător ca în acesta clasa ai de unde alege in funcție de cea de dorești de la o berlina de clasa D.

#60
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
O masina cu un design exterior foarte frumos. Interiorul nu ma incanta. Overall, un aer proaspat in marea de masini germane terne:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6Dj9OFw7w9Y?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by edi10000, 08 March 2018 - 12:33.


#61
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 andrey_r, on 08 martie 2018 - 11:43, said:

Legat de cea mai buna ținută de drum permite-mi sa te contrazic, Giulia e peste seria 3 actual , e posibil ca noua generație de seria 3 sa schimbe asta dar momentan Giulia are cel mai bun sașiu, direcție, asta dacă vorbim de valente sportive. Este îmbucurător ca în acesta clasa ai de unde alege in funcție de cea de dorești de la o berlina de clasa D.
Poate ca Golful 7, Focusul 3 si Mazda 3, toate facelift, sunt peste Giulia, ca tinuta de drum.

#62
andrey_r

andrey_r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 338
  • Înscris: 20.12.2008
Max 1....buna gluma asta. Vorbeam de mașini de clasa D, nu de compacte.

#63
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 andrey_r, on 08 martie 2018 - 17:02, said:

Max 1....buna gluma asta. Vorbeam de mașini de clasa D, nu de compacte.
Alfa Romeo Giulia face parte din clasa compactelor.
https://en.wikipedia...meo_Giulia_(952)

#64
andrey_r

andrey_r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 338
  • Înscris: 20.12.2008
Giulietta e clasa compacta, Giulia e clasa medie adica D, împreună cu Audi A4  BMW serie 3, Merc clasa C.

#65
rogedan

rogedan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 376
  • Înscris: 06.02.2007

 ericmario, on 07 martie 2018 - 19:32, said:

Asa si?
Care-i supararea?
Dumnezeul VAG nu a reusit sa faca un astfel de motor?
Ah shade!

Stai! Daca VAG scotea atatia cai din 1.6, ar fi fost motorul anului, promovat de 3T si de frate-su' pana in panzele albe.
Dar ghinion.
Unii sunt specializati in softuri mincinoase, altii in motoare performante.
Lasa-l ca VW a pus pe Arteon 1,5 TSI de 150 cai. Acolo nu e bai.
Plus ca Peugeot a reusit sa scoata 270 de cai din motorul de 1,6 L , e pusa pe RCZ din 2013.
https://www.auto-dat...thp-270hp-21029

Edited by rogedan, 11 March 2018 - 19:08.


#66
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
Noul Peugeot 508 care va intra in productia de serie, din luna septembrie 2018, are si 4 motorizari diesel care respecta norma de poluare 6d.Toate modelele PSA, care au iesit sau vor iesi in curand pe piata au si motorizari diesel.Asa ca ma indoiesc ca in urmatorii cel putin 10 ani, in Franta  va fi interzis dieselul care respecta norma de poluare euro 6d.

#67
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Test drive cu 508 GT. Intrebare: cati dintre voi ati alege un premium german (A4, seria 3, clasa C) si cati pe asta? In cazul meu, as alege 508, se vede ca este o masina facuta cu suflet.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/QpkT2dsXHbs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by edi10000, 18 October 2018 - 13:53.


#68
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,150
  • Înscris: 13.11.2017

 max_01, on 12 martie 2018 - 17:15, said:

Noul Peugeot 508 care va intra in productia de serie, din luna septembrie 2018, are si 4 motorizari diesel care respecta norma de poluare 6d.Toate modelele PSA, care au iesit sau vor iesi in curand pe piata au si motorizari diesel.Asa ca ma indoiesc ca in urmatorii cel putin 10 ani, in Franta  va fi interzis dieselul care respecta norma de poluare euro 6d.

Nu e nevoie sa-l interzica dar vanzarile de diesel vor scadea in continuare. Bulgarele cand porneste la vale nu mai poate fi oprit. Deja oamenii au inceput sa dea de gustul benzinarelor tubo, foarte reusite la Peugeot si in privinta consumului. Cum pe parte de dinamica dieselele au fost demult depasite de noile motorizari turbo, mica diferenta de consum care a mai ramas, coroborat cu neincrederea aparuta in 'curatenia' acestor motorizari (e greu sa-l mai convingi acum pe om ca ai reusit o motorizare curata dupa ce 20 de ani l-ai mintit si in plus ei stiu ca dieselului EURO6 i se permite in continuare sa aiba emisii de NOx mai mari ca ale benzinarelor EURO6), va face ca vanzarile de diesel sa scada in continuare pana va ajunge la cote mai suportabile pentru marile orase (adica sub 10%)

#69
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Arata bine de tot noul 508.

Mi se pare cel mai frumos sedan din clasa lui, atat la interior cat si la exterior, indiferent de bani. (pentru mine locul asta era pana acum rezervat lui Mazda 6).

Nu suna prea bine din video acel motor dar totusi are 225CP. Varianta hibrida AWD ar fi super interesanta.

#70
alex87nfs

alex87nfs

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 127
  • Înscris: 03.12.2016
Si la mine e sus pe lista impreuna cu Mazda 6 pt o viitoare achizitie..astept sa fac un drive test sa "pipai " un pic masina,cu 3008 am fost anul trecut si mi-a placut insa tot nu as renunta la pozitia de condus joasa cu care is obisnuit

#71
publikdreams

publikdreams

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 30.12.2008
Salut, astăzi am văzut mașina și pot sa spun ca arata super, senzația la volan este deosebita. Maine am programat un drive test. Precizez ca sun proaspăt posesor de Mazda 6 și de-abia aștept sa fac o comparație.

#72
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 publikdreams, on 17 noiembrie 2018 - 16:37, said:

Salut, astăzi am văzut mașina și pot sa spun ca arata super, senzația la volan este deosebita. Maine am programat un drive test. Precizez ca sun proaspăt posesor de Mazda 6 și de-abia aștept sa fac o comparație.
Ce motorizare de Mazda ai si ce motorizare de Peugeot ai testat?Presupun ca in acest moment deja ai facut drive testul.Cum ti se pare fata de Mazda ta, ca dinamica, tinuta de drum, ergonomie, calitate a materialelor, confort?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate