Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

Google Sheet - Referire la textul...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...
 

LEON 1M - 1.9 TDI -diverse probleme

- - - - -
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
seejay47

seejay47

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 114
  • Înscris: 25.08.2014
Salutare tuturor .

Masina este Seat leon 1m - 2002  .
Motor : 1.9 TDI ASV 110CP
280000 KM ( teoretic )

As avea cateva intrebari pentru cei ce ma pot ajuta.

1. Tocmai am pus masina pe tester si omul mi-a zis ca injectorul cu fir nu functioneaza cum trebuie .

Intradevar de ceva vreme imi da niste "șuturi" undeva la 1800 de ture ca si cum s-ar opri motorul pentru jumatate de secunda .

Ar putea fi de la injector ? Inainte imi facea asa doar la frig . Acum mai mereu .

2.Masina consuma ceva ulei , completez cam 500ml odata la 1000 km sa zic . Poate e mult dar motorul merge inca destul de bine si se aude ok. Folosesc Castrol Magnatec 5w40

Ar trebui sa trec la 10w40 ? Aa incerca MobileOne.

3. Maneta de la schimbatorul de viteze are un joc destul de pronuntat.  Cineva mi-a zis sa schimb cautatorul si cutia . Dar asta ar rezolva doar intrarea in viteza . Ce ar trebui sa fac sa scap de acel joc ? Este vorba despre timonerie sau nuca de dedesubt?






#2
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Eu zic sa nu te apuci sa pompezi bani cu gramada in ea, ca nu merita, chiar daca o tii pe termen lung. Rezolva strict problemele grave, si in rest aduna kilometrii.

1. Daca ai vibratii urate, intreruperi intre turatii ele pot sa vina de la injectoare (uzura pronuntata la diuze/diuze infundate/jet inegal) se vede pe teste, ce injector are valori de + peste valoarea de 1. e in general defect, se poate trage de el inca putin dar trebuie schimbat. Eu iti recomand sa schimbi injectoarele/sau injectorul daca afli ca e cu probleme, de pe o masina cu acelasi cod motor ca si  al tau, nu alt cod motor deoarece o sa ai probleme. 4 injectoare sh 100-200euro, le iei cu proba/garantie.

2. masina consuma ulei, desfa tubulatura ce intra in intercooler/radiatorul de racire aer ce vine de la turbina, daca gasesti ulei acolo mai mult de 50-100grame, in intercooler si in tubulatura, atunci in mod clar iti manca ulei turbina, deoarece are joc mare in ax. Se remediaza cu o reconditionare de turbina. manopera+ piesa de schimb pt turbina (miez+curatare)=150-200euro.

3. daca are are joc mare, e din timonerie, e o bucsa de teflon care centreaza schimbatorul si il tine fix. Daca aveai probleme la cutie, iti intra greu in anumite viteze, sau iesea greu. Daca nu schimba unele trepte bine, pe cutie sunt niste cabluri cu arc, acel arc tensioneaza cablul care cupleaza schimbatul vitezei/cautatorul, deci reglezi de acolo tensionand acel arc. Atentie ca este tutorial pe youtube cum reglezi cutie viteze la golf 4, e aceasi masina, aceasi cutie. Cauta si vezi, daca nu 50 euro la un atelier. Piesa de la timonerie o gasesti pe epiesa/autopiesa si e sub 100ron.

In total daca e sa remediezi problema, si nu sunt sigur ca doar astea sunt problemele, o sa bagi mai mult de 2500ron in ea acum, s-ar putea sa mai necesite una alta, gen o-ringuri injectoare, curatare egr, pompa motorina, ambreiaj sau partial ambreiaj, ca o aduci in stare ok, 600-700euro minim.

Masina face 1500-2000euro? merita 700euro? clar nu, vinde masina, cumpara altceva cu mai putini km, benzina.

Daca vrei iar VAG (vw/audi/skoda) cauta 1.6 16 v.

Scrie din ce oras esti, si te trimit eu la cineva, sa-ti faca o constatare pe o suma mica. Apoi in functie de aia, iei o decizie. De obcei problemele le rezolvi in functie de gravitate.

Edited by Deenman, 21 February 2018 - 21:44.


#3
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
ASV-ul este un motor extrem de solid si fiabil. Intreruperea in mers este din alimentare . Acum ....sunt multe pe alimentare :, filtru , pompa de injectie , injectoare . Trebuie sa pleci dinspre rezervor spre injector . Verificatul injectoarelor pe stand costa 10 lei bucata si dureaza 10 minute toate 4. Asa vezi daca ai vreunul care nu lucreaza cum trebuie sau care a inghitit span. Pompa de injectie se poate verifica si ea pe un banc dar la o desfacere se vede imediat daca are vreo problema. Daca nu ai span in ea nu are ce sa se strice . Sunt pompe rotative Bosch , foarte fiabile , care functioneaza sui dupa 500.000 km. Practic este cea mai fiabila chestie mecanica din tot motorul . Verifica sa nu ai scapari pe la conducte . Verifica sa nu traga aer fals pe la furtunele de alimentare ( de aia una dintre conductele care duc la pompa este transparenta , ca sa vezi usor daca ai aer fals pe undeva ). Consumul de ulei este prea mare dar poate sa apara din multe motive. Unul si cel mai des intalnit este pe la turbina. Poti verifica cum a sugerat Deenman daca ai ulei pe tubulatura care duce spre intercooler. Daca ai doar albastru pe teava , adica il si arde , se poate sa faci o segmentare. DAca segmentii de ungere nu mai tin , uleiul se arde in cilindru si atunci este normal sa se consume . Poti face si un test de compresie , nu costa mult si se face la orice servis mai rasarit cu un minim de scule .

#4
seejay47

seejay47

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 114
  • Înscris: 25.08.2014
Sunt din Bacau .

Am uitat sa mentionez ca turbina a fost schimbata . Este de alfa romeo , cea de 130 de cai.

Am fost aici la o multime de service-uri dar nimeni nu ma lamureste si nu se ocupa de ea cu dedicatie .

Nu stiu sincer ce sa fac.
Pe masina am dat 2000 .
Fum nu scoate un gram nici in demaraje mai agresive .

Nu stiu daca sa investesc sau nu .

La fel si motorul . Foarte foarte ok.

Porneste la sfert la -15° .
Nu am vibratii ciudate . Nu trepideaza fara motiv.

Turbina nu fluiera , nici macar la rece . Daca e si asta un reper.

#5
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Număr de telefon
0756.260.608 - Catalin, e din Bacau, e cel mai bun mecanic. Vb cu el, din partea lui Denis, sa ti faca o constatare, te costa putin.


Spor.

#6
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Daca nu scoate fum si completezi ulei inseamna ca iti curge pe undeva . Uleiul ars face fum albastru pe teava . Uita-te sub ea si vezi daca se prelinge pe undeva . Probabil ca nu vezi tu dar consumul de ulei fara fum este imposibil .

#7
seejay47

seejay47

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 114
  • Înscris: 25.08.2014
Deenman iti multumesc frumos !

Masina nu scoate fum .
O sa vad cum fac , va multumesc .

#8
XrainX

XrainX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,469
  • Înscris: 28.09.2011

 Deenman, on 21 februarie 2018 - 21:43, said:

Piesa de la timonerie o gasesti pe epiesa/autopiesa si e sub 100ron.
E ceva de ăia de la autopiesa? Au piesele pe stoc sau trimit piesele după o săptămână? Văd că au prețuri bune.
De ăia de la epiesa m-am convins, sunt doar niște bișnițari cu prețuri mari, nu au nimic pe stoc. Nu văd niciun motiv pentru care cineva ar comanda de pe epiesa. În cazul în care piesa trimisă nu este OK, ți-o bagă pe aia cu montatul în service autorizat și tot felul de piedici să nu îți recuperezi banii.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate