Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Honda Civic 2018 1.5T MT Brilliant Sporty Blue Mettalic

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
163 replies to this topic

#37
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015
Alegerea unei masini este personala si fiecare isi stabileste criteriile care considera ca sunt importante pentru el. Piata ofera o varietate mare de masini si ai de unde alege in functie de bugetul alocat si de dorintele fiecaruia. Sfaturile de pe forumuri contin subiectivismul celor care emit parerea/recomandarea si de aceea se impune neaparat test-drive-ul inainte de cumparare. Cu Honda nu iei teapa cand cumperi o masina produsa de ei sau sub licenta lor.

#38
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Foarte adevarat postul tau si e universal valabil.Pana la urma fiecare isi alege,din diversitatea de optiuni de pe piata,modelul care i se potriveste nevoilor lui.Slava Cerului ca e aceasta diversitate.

#39
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Pe vremea asta “minunata” n-am mai miscat masina,neavand anvelope de iarna.Cred ca si daca aveam,tot n-o scoteam.Astazi au sosit doar jantele,se pare ca vin maine anvelopele si rezolv problema.Sunt tare curios cum o sa vina pe masina.O sa atasez si poze.

Attached Files



#40
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Un clip foarte interesant apropo de punctele tari/slabe ale motoarelor cu injectie directa de benzina.Se pare ca,indiferent de marca,mai devreme sau mai taziu tot apar probleme.Mai ales la cele turbo.Il urmaresc pe tipul asta de ceva timp si-mi place omul.

https://m.youtube.co...h?v=xrLNDgrIw3U

Edited by dantt, 27 February 2018 - 22:09.


#41
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,430
  • Înscris: 08.12.2006
Dap, se stie de multa vreme de ele si se vorbeste in comunitatile auto despre asta. De asta ziceam eu pe topicul meu ca ma incapatanez sa caut ceva motor cu injectie duala.

Edited by closchkutza, 27 February 2018 - 23:01.


#42
Cris007

Cris007

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 52,725
  • Înscris: 06.08.2004

View Postdantt, on 22 februarie 2018 - 19:19, said:

Multumesc wolffy,da,nu stiu ce sa zic de aspect,incerc din rasputeri sa "il inghit" poate cu timpul o sa ma obisnuiesc.Oricum din punctul asta de vedere masina atrage privirile intr-un mod nedorit de mine,fiind o persoana mai discreta de fel.Si aici trebuie sa ma obisnuiesc si sper sa vad cat mai multe si pe la noi.Iti stiu povestea,tu ai avut un sedan cu CVT.Am spus-o si atunci,o spun si acum,ca om care a condus ambele tipuri de transmisii-daca ar fi fost sa aleg doar cu cutia CVT Civicul asta,ziceam pas fara discutii.E din alt film din punctul meu de vedere,din pacate nu unul bun.Ce tu acum e super,bravo.

Nu stiu ce sa zic, mie imi place senzatia la condusul CVT-ului si schimbatul vitezelor din padelele de la volan.
Chestii de gust intr-adevar. Oricum, senzatia la condusul mai sportiv e chiar fun, fun.

#43
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008

View Postcloschkutza, on 27 februarie 2018 - 23:00, said:

Dap, se stie de multa vreme de ele si se vorbeste in comunitatile auto despre asta. De asta ziceam eu pe topicul meu ca ma incapatanez sa caut ceva motor cu injectie duala.
Nu stiu ce sa zic si cu injectia duala,mi-e sa nu atraga alte probleme prin natura complicarii lucrurilor.Timpul o va dovedi.

#44
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,430
  • Înscris: 08.12.2006
Pai eu am gandit-o asa:
- singura complicatie este existenta unui sistem de injectie clasic, port, in plus;
- piesa cea mai sensibila si scumpa o reprezinta sistemul de injectie directa, care e prezent la toate, mai nou;
- sistemul de injectie port este rezistent si ieftin de reparat, in caz de dude;

Deci complicarea prin folosirea sistemului dual nu poate fi mai putin fiabila decat sistemul de injectie directa,  care e veriga slaba si de care oricum nu scapi.

In practica insa, Toyota / Lexus folosesc sistemul asta de prin 2006-2007, fara probleme pe partea de injectie. Deci si-a cam dovedit fiabilitatea, nu e ceva experimental inca. Si scade si cantitatea de particule emise de motor pentru ca foloseste injectia directa doar atunci cand este eficienta ( ex: la pornire la rece este folosita injectia clasica, mai putin poluanta si mai prietenoasa cu motorul). Nu inteleg insa de ce nu este adoptata aceasta tehnologie (veche deja) si de alti producatori.

Edited by closchkutza, 27 February 2018 - 23:46.


#45
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postcloschkutza, on 27 februarie 2018 - 23:00, said:

De asta ziceam eu pe topicul meu ca ma incapatanez sa caut ceva motor cu injectie duala.

Pe langa 1.8TSI si 2.0TSI de la VAG (cele 2013+) mai este vreun motor pe clasa compacta cu injectie duala?

#46
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Am inteles ca Type R este cu injectie duala de benzina.Si este implementata de Honda inca din 2012 pe nu stiu ce modele.In alta ordine de idei,ce parere aveti de chestia asta,chiar trebuie adaugata pentru protectia motorului?

https://www.mishimot...h-can-2016.html

#47
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,430
  • Înscris: 08.12.2006
Sincer, nu vad ce ar putea sa strice si la orice masina este indicat sa ajunga cat mai putini vapori de benzina in admisie.

Motorul de pe Type R are doar injectie directa.

View PostMembruAnonim, on 28 februarie 2018 - 00:46, said:

Pe langa 1.8TSI si 2.0TSI de la VAG (cele 2013+) mai este vreun motor pe clasa compacta cu injectie duala?
Mai, nu prea. Nu stiu daca au ajuns ceva modele Ford cu injectie duala si pe la noi (nu cred insa) insa nu, nu cred ca sunt.
Singurul care imi vine in minte acum (pe langa motoare de capacitate cilindrica mare de la Toyota) este motorul de 2.0l de pe GT86 insa nu este montat pe masini mai..normale.

Edited by closchkutza, 28 February 2018 - 12:04.


#48
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Type R este cu injectie directa, nici vorba de duala.

#49
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Da,asa e,scuze de dezimformare.Rype R e doar cu injectie directa.In alta ordine de idei,am reusit sa iau legatura telefonic cu un baiat de la service Asko.Mi-a zis ca nici n-a auzit de oil catch can si nu recomanda astfel de modificari.

Edited by dantt, 28 February 2018 - 16:03.


#50
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Personal nu m-as complica cu oil catch-can atata timp cat garantia iti poate fi afectata ca sa previi o problema care s-ar putea sa nu o ai.

Eu cred ca depunerile de carbon pe supape e o problema ce apare la 100-150.000km la motoarele astea mai noi cu injectie directa.

Clipul respectiv e mai documentat cu cazuri din US unde sunt alte uleiuri, benzina si regim de mers. Prima revizie la Honda Civic m-a costat $55 si a insemnat schimb de ulei, filtru, rotit rotile si verificarea de rigoare. Ce e interesant e ca am bifat eu ca vreau ulei "sintetic" ca altfel era chiar mai ieftin de 55$.

Nu stiu ce ulei mi-au putut pune de au taxat cu $55 ulei, filtru si manopera intr-un oras unde salariul mediu e de $4500/luna. ($5 uleiul + filtru si restul manopera?)

Faci 20.000km/an si intentionezi sa pastrezi masina 10 ani? Eu nu as face nicio modificare ca riscgarantia de la producator, lasi pe urmatorul proprietar sa-si bata capul cu treaba asta peste vreo 5-6 ani (daca intr-adevar ar fi o problema) sau pui 2RON/saptamana in pusculita si peste 5-6 ani, daca vrei sa tot pastrezi masina, desfaci pe la motor si curati manual toate acele depuneri, admisie, evacuare, etc. Daca e o problema ce o sa se manifeste la scara larga, o sa apara si service-uri specializate pentru asa ceva.

Multa lume cumpara TSI-uri cu 150.000km+ din Germania si sincer nu prea am vazut pe forum prin Romania sa se planga lumea de asa ceva (am urmarit vwforum). Lasa-i pe cei cu VW sa-si bata intai capul, sa creeze piata pentru curatat supape si apoi dupa ce tehnicienii capata experienta, te gandesti si tu.

Edited by MembruAnonim, 28 February 2018 - 18:12.


#51
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Da,bine spus wolffy,exact asta am sa fac,am sa o las in pace asa cum e.Intentionez sa tin masina chiar 10 ani daca se dovedeste a fi de incredere,pana la urma nu sunt genul care sa schimbe masinile ca s-a plictisit de cea din prezent.Nu vad nici eu o problema cu adevarat reala si cred ca astia de la Honda nu s-ar impusca aiurea in picior,dat fiind faptul ca acest motor e prezent pe mai multe modele ale lor,unele chiar avand rulaj de peste 100.000 mile,cum am vazut pe civix.com.Multumesc mult de comentariul tau cat se poate de pertinent.

#52
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Esti sigur ca vorbesti de motorul turbo de 1.5 litri? Nu a avut prea mult timp, in SUA e prezent din 2016, cred. Inca e "copil".

#53
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
La cat l-au forjat aia de pe civicx.com, eu zic ca rezista bine.

Civic Hatch in US e vazut ca masina tipica de boy-racer. Majoritatea i-au pus Hondata flash.

Pentru boy-raceri in US, Honda a facut o varianta de Civic Hatch (echiparea Sport) cu 1.5t manual, roti 235/40/R18 si vreo 6CP in plus la 21.600$ (~18.000Euro).

Edited by MembruAnonim, 28 February 2018 - 20:20.


#54
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Da,de asta vorbesc,de 1.5 turbo.Nu mai e asa copil,o sa caut threadul respectiv si dau link.Chestia e ca nu-l gasesc momentan.
Wollfy- si eu zic ca rezista bine motorul la exemplarele alea de acolo.Vad ca oamenii sunt innebuniti dupa tuning.

Edited by dantt, 28 February 2018 - 20:22.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate