Honda Civic 2018 1.5T MT Brilliant Sporty Blue Mettalic
Last Updated: May 30 2018 06:30, Started by
dantt
, Feb 21 2018 20:38
·
0
#37
Posted 26 February 2018 - 10:41
Alegerea unei masini este personala si fiecare isi stabileste criteriile care considera ca sunt importante pentru el. Piata ofera o varietate mare de masini si ai de unde alege in functie de bugetul alocat si de dorintele fiecaruia. Sfaturile de pe forumuri contin subiectivismul celor care emit parerea/recomandarea si de aceea se impune neaparat test-drive-ul inainte de cumparare. Cu Honda nu iei teapa cand cumperi o masina produsa de ei sau sub licenta lor.
|
#38
Posted 26 February 2018 - 10:51
Foarte adevarat postul tau si e universal valabil.Pana la urma fiecare isi alege,din diversitatea de optiuni de pe piata,modelul care i se potriveste nevoilor lui.Slava Cerului ca e aceasta diversitate.
|
#39
Posted 27 February 2018 - 20:19
Pe vremea asta “minunata” n-am mai miscat masina,neavand anvelope de iarna.Cred ca si daca aveam,tot n-o scoteam.Astazi au sosit doar jantele,se pare ca vin maine anvelopele si rezolv problema.Sunt tare curios cum o sa vina pe masina.O sa atasez si poze.
Attached Files |
#40
Posted 27 February 2018 - 22:08
Un clip foarte interesant apropo de punctele tari/slabe ale motoarelor cu injectie directa de benzina.Se pare ca,indiferent de marca,mai devreme sau mai taziu tot apar probleme.Mai ales la cele turbo.Il urmaresc pe tipul asta de ceva timp si-mi place omul.
https://m.youtube.co...h?v=xrLNDgrIw3U Edited by dantt, 27 February 2018 - 22:09. |
#41
Posted 27 February 2018 - 23:00
Dap, se stie de multa vreme de ele si se vorbeste in comunitatile auto despre asta. De asta ziceam eu pe topicul meu ca ma incapatanez sa caut ceva motor cu injectie duala.
Edited by closchkutza, 27 February 2018 - 23:01. |
#42
Posted 27 February 2018 - 23:16
dantt, on 22 februarie 2018 - 19:19, said:
Multumesc wolffy,da,nu stiu ce sa zic de aspect,incerc din rasputeri sa "il inghit" poate cu timpul o sa ma obisnuiesc.Oricum din punctul asta de vedere masina atrage privirile intr-un mod nedorit de mine,fiind o persoana mai discreta de fel.Si aici trebuie sa ma obisnuiesc si sper sa vad cat mai multe si pe la noi.Iti stiu povestea,tu ai avut un sedan cu CVT.Am spus-o si atunci,o spun si acum,ca om care a condus ambele tipuri de transmisii-daca ar fi fost sa aleg doar cu cutia CVT Civicul asta,ziceam pas fara discutii.E din alt film din punctul meu de vedere,din pacate nu unul bun.Ce tu acum e super,bravo. Nu stiu ce sa zic, mie imi place senzatia la condusul CVT-ului si schimbatul vitezelor din padelele de la volan. Chestii de gust intr-adevar. Oricum, senzatia la condusul mai sportiv e chiar fun, fun. |
#43
Posted 27 February 2018 - 23:33
closchkutza, on 27 februarie 2018 - 23:00, said:
Dap, se stie de multa vreme de ele si se vorbeste in comunitatile auto despre asta. De asta ziceam eu pe topicul meu ca ma incapatanez sa caut ceva motor cu injectie duala. |
#44
Posted 27 February 2018 - 23:41
Pai eu am gandit-o asa:
- singura complicatie este existenta unui sistem de injectie clasic, port, in plus; - piesa cea mai sensibila si scumpa o reprezinta sistemul de injectie directa, care e prezent la toate, mai nou; - sistemul de injectie port este rezistent si ieftin de reparat, in caz de dude; Deci complicarea prin folosirea sistemului dual nu poate fi mai putin fiabila decat sistemul de injectie directa, care e veriga slaba si de care oricum nu scapi. In practica insa, Toyota / Lexus folosesc sistemul asta de prin 2006-2007, fara probleme pe partea de injectie. Deci si-a cam dovedit fiabilitatea, nu e ceva experimental inca. Si scade si cantitatea de particule emise de motor pentru ca foloseste injectia directa doar atunci cand este eficienta ( ex: la pornire la rece este folosita injectia clasica, mai putin poluanta si mai prietenoasa cu motorul). Nu inteleg insa de ce nu este adoptata aceasta tehnologie (veche deja) si de alti producatori. Edited by closchkutza, 27 February 2018 - 23:46. |
#45
Posted 28 February 2018 - 00:46
#46
Posted 28 February 2018 - 09:05
Am inteles ca Type R este cu injectie duala de benzina.Si este implementata de Honda inca din 2012 pe nu stiu ce modele.In alta ordine de idei,ce parere aveti de chestia asta,chiar trebuie adaugata pentru protectia motorului?
https://www.mishimot...h-can-2016.html |
|
#47
Posted 28 February 2018 - 12:04
Sincer, nu vad ce ar putea sa strice si la orice masina este indicat sa ajunga cat mai putini vapori de benzina in admisie.
Motorul de pe Type R are doar injectie directa. MembruAnonim, on 28 februarie 2018 - 00:46, said:
Pe langa 1.8TSI si 2.0TSI de la VAG (cele 2013+) mai este vreun motor pe clasa compacta cu injectie duala? Singurul care imi vine in minte acum (pe langa motoare de capacitate cilindrica mare de la Toyota) este motorul de 2.0l de pe GT86 insa nu este montat pe masini mai..normale. Edited by closchkutza, 28 February 2018 - 12:04. |
#48
Posted 28 February 2018 - 13:53
Type R este cu injectie directa, nici vorba de duala.
|
#49
Posted 28 February 2018 - 15:45
Da,asa e,scuze de dezimformare.Rype R e doar cu injectie directa.In alta ordine de idei,am reusit sa iau legatura telefonic cu un baiat de la service Asko.Mi-a zis ca nici n-a auzit de oil catch can si nu recomanda astfel de modificari.
Edited by dantt, 28 February 2018 - 16:03. |
#50
Posted 28 February 2018 - 17:58
Personal nu m-as complica cu oil catch-can atata timp cat garantia iti poate fi afectata ca sa previi o problema care s-ar putea sa nu o ai.
Eu cred ca depunerile de carbon pe supape e o problema ce apare la 100-150.000km la motoarele astea mai noi cu injectie directa. Clipul respectiv e mai documentat cu cazuri din US unde sunt alte uleiuri, benzina si regim de mers. Prima revizie la Honda Civic m-a costat $55 si a insemnat schimb de ulei, filtru, rotit rotile si verificarea de rigoare. Ce e interesant e ca am bifat eu ca vreau ulei "sintetic" ca altfel era chiar mai ieftin de 55$. Nu stiu ce ulei mi-au putut pune de au taxat cu $55 ulei, filtru si manopera intr-un oras unde salariul mediu e de $4500/luna. ($5 uleiul + filtru si restul manopera?) Faci 20.000km/an si intentionezi sa pastrezi masina 10 ani? Eu nu as face nicio modificare ca riscgarantia de la producator, lasi pe urmatorul proprietar sa-si bata capul cu treaba asta peste vreo 5-6 ani (daca intr-adevar ar fi o problema) sau pui 2RON/saptamana in pusculita si peste 5-6 ani, daca vrei sa tot pastrezi masina, desfaci pe la motor si curati manual toate acele depuneri, admisie, evacuare, etc. Daca e o problema ce o sa se manifeste la scara larga, o sa apara si service-uri specializate pentru asa ceva. Multa lume cumpara TSI-uri cu 150.000km+ din Germania si sincer nu prea am vazut pe forum prin Romania sa se planga lumea de asa ceva (am urmarit vwforum). Lasa-i pe cei cu VW sa-si bata intai capul, sa creeze piata pentru curatat supape si apoi dupa ce tehnicienii capata experienta, te gandesti si tu. Edited by MembruAnonim, 28 February 2018 - 18:12. |
#51
Posted 28 February 2018 - 18:56
Da,bine spus wolffy,exact asta am sa fac,am sa o las in pace asa cum e.Intentionez sa tin masina chiar 10 ani daca se dovedeste a fi de incredere,pana la urma nu sunt genul care sa schimbe masinile ca s-a plictisit de cea din prezent.Nu vad nici eu o problema cu adevarat reala si cred ca astia de la Honda nu s-ar impusca aiurea in picior,dat fiind faptul ca acest motor e prezent pe mai multe modele ale lor,unele chiar avand rulaj de peste 100.000 mile,cum am vazut pe civix.com.Multumesc mult de comentariul tau cat se poate de pertinent.
|
|
#52
Posted 28 February 2018 - 19:28
Esti sigur ca vorbesti de motorul turbo de 1.5 litri? Nu a avut prea mult timp, in SUA e prezent din 2016, cred. Inca e "copil".
|
#53
Posted 28 February 2018 - 20:16
La cat l-au forjat aia de pe civicx.com, eu zic ca rezista bine.
Civic Hatch in US e vazut ca masina tipica de boy-racer. Majoritatea i-au pus Hondata flash. Pentru boy-raceri in US, Honda a facut o varianta de Civic Hatch (echiparea Sport) cu 1.5t manual, roti 235/40/R18 si vreo 6CP in plus la 21.600$ (~18.000Euro). Edited by MembruAnonim, 28 February 2018 - 20:20. |
#54
Posted 28 February 2018 - 20:20
Da,de asta vorbesc,de 1.5 turbo.Nu mai e asa copil,o sa caut threadul respectiv si dau link.Chestia e ca nu-l gasesc momentan.
Wollfy- si eu zic ca rezista bine motorul la exemplarele alea de acolo.Vad ca oamenii sunt innebuniti dupa tuning. Edited by dantt, 28 February 2018 - 20:22. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users