Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Greva dascalilor

* - - - - 1 votes
  • This topic is locked This topic is locked
51 replies to this topic

#37
mariusr1976

mariusr1976

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,425
  • Înscris: 26.04.2016

View Postanknic, on 21 februarie 2018 - 21:32, said:


NU sunt profesor. doar am copil la scoala Posted Image

da' vezi ca tu ai cateva greseli gramaticale...cam impardonabile...
Si ,probleme? Ai ceva la subiect de zis ,daca nu lasa-mi gramatica in pace.

#38
Soulstream

Soulstream

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,023
  • Înscris: 03.02.2014
A mai fost o greva de cateva saptamani prin 2005 sau 2006 (eram clasa a 10-a atunci) si nu s-a schimbat mare lucru.

#39
A10Warthog

A10Warthog

    Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 902
  • Înscris: 12.11.2017

View Postmariusr1976, on 21 februarie 2018 - 21:29, said:

Mda,in care scoli ?
Asta e din gluma saptamani . Cred ca traim in lumi pararele dar in fine daca zici ,de ce nu.

* săptămânii

Eh, când treci prin școală în calitate de spectator mi se pare normal să nu fi observat că există profesori care fac din puțin ceva valoros, relevant și actual. Numărul alarmant de analfabeți funționali apăruți din '76 până azi nu anulează profesionalismul cu care unele cadre didactice își fac treaba.

#40
Patefon

Patefon

    Out

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,641
  • Înscris: 26.03.2008