Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 

Pareri achizitie auto nou, hibrid, benzina...sau poate old diesel?

- - - - -
  • Please log in to reply
77 replies to this topic

#37
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Buna recomandare si Vitara,insa nu acel motor aspirat,cred ca te referi la cel de 1.6l.Un motor lenes,mai ales 4x4.Consumul ala cred ca l-ai obtinut mergand foarte incet si constant pe Dn-uri,nu autostrada.Pentru Vitara,merita cel 1.4T,chiar daca poate consuma un pic mai mult,e mult mai potrivit si dinamic decat cel aspirat pentru Vitara sau S-Cross.Am mers cu amandoua,asta sa nu existe dubii ca-mi dau cu parerea aiurea.

#38
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

View PostBaxon, on 23 februarie 2018 - 00:05, said:

Fiind la munte o Vitara spirit allgrip (4x4) cu motor aspirat ar fi o optiune buna si nici nu cheltui atata , ramai cu bani buni . Eu am scos consum iarna Ro -It ( 1360 km ) cu bagaje , 2 persoane , 5,1L/100 km

  Consum pe 1300 de km 5.1 inseamna ca ai mers cu 80km/h?  Ai facut 3 zile pe drum, plictisitor, doar ca sa faci economie zic eu.


#39
arsmundis

arsmundis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,448
  • Înscris: 14.02.2018

View Postdantt, on 23 februarie 2018 - 07:28, said:

Buna recomandare si Vitara,insa nu acel motor aspirat,cred ca te referi la cel de 1.6l.Un motor lenes,mai ales 4x4.Consumul ala cred ca l-ai obtinut mergand foarte incet si constant pe Dn-uri,nu autostrada.Pentru Vitara,merita cel 1.4T,chiar daca poate consuma un pic mai mult,e mult mai potrivit si dinamic decat cel aspirat pentru Vitara sau S-Cross.Am mers cu amandoua,asta sa nu existe dubii ca-mi dau cu parerea aiurea.
Nu ma dau in vant dupa SUV-uri voi lua un sedan/break și la ce am citit despre fiabilitatea Suzuki în România nu m-aș încumeta chiar dacă ar fi să aleg un SUV.

#40
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Postuhu10uhu, on 21 februarie 2018 - 11:32, said:

Avand in vedere ca mergi 90% extraurban nu vad rostul unui hibrid. Poate doar daca vrei sa-ti satisfaci curiozitatea. In afara orasului nu faci decat sa cari o greutate suplimentara cu tine in timp ce munca o face tot motorul pe benzina. Posibil sa scoti un consum mai mare decat majoritatea masinilor diesel.
+1
Hibridul isi face treaba daca mergi mult in oras si mai ales cuminte. Altfel nu reprezinta decat o complicatie inutila, ba chiar mai gurmanda decat un diesel.

View Postarsmundis, on 21 februarie 2018 - 11:21, said:

O primă întrebare ar fi care dintre ele au transmisie mai bună adică precisă lină etc.
La hibrid cutia automata e diferita si schimba mai prost decat la modelele nehibrid, nicidecum lin, simti totul.

#41
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
As adauga la ce ati spus voi mai sus ca hibridul va consuma mai mult in unele cazuri si decat motoarele pe benzina.Am avut pentru o perioada,nu-mi mai trebuie.

#42
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Cu putin efort si tichet rabla as incerca Mazda 6.

#43
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View Postarsmundis, on 23 februarie 2018 - 09:32, said:

Nu ma dau in vant dupa SUV-uri voi lua un sedan/break și la ce am citit despre fiabilitatea Suzuki în România nu m-aș încumeta chiar dacă ar fi să aleg un SUV.
Ai vrut sa scrii altceva si ti-a iesit o prostie pe " tastatura " . Fiabilitatea Suzuki in Romania = te rog sa detaliezi si sa nu lasi o idee fara suport !
Daca ai vrut sa zici de dealerul de la Timisoara ( caruia i-a fost retrasa licenta ) e altceva si aia nu are nici o legatura cu fiabilitatea marcii  .

View Postdantt, on 23 februarie 2018 - 07:28, said:

Buna recomandare si Vitara,insa nu acel motor aspirat,cred ca te referi la cel de 1.6l.Un motor lenes,mai ales 4x4.Consumul ala cred ca l-ai obtinut mergand foarte incet si constant pe Dn-uri,nu autostrada.Pentru Vitara,merita cel 1.4T,chiar daca poate consuma un pic mai mult,e mult mai potrivit si dinamic decat cel aspirat pentru Vitara sau S-Cross.Am mers cu amandoua,asta sa nu existe dubii ca-mi dau cu parerea aiurea.
Chiar cu cel de 1,6 aspirat . E alta cutie fata de modelele precedente ( SX4 ) . Motor lesinat ? Posted Image  , intai condu una cateva mii de km si apoi scrie ceva despre model ca din presupuneri vad multi ca le stiu pe toate fara macar sa se fi urcat la volan daramite sa mai si conduca ..
P.S. Sa nu-mi zici ca nu poti urca un deal ca moare motorul ca atunci e clar ca nu ai luat permisul pe bune ....

View Postdantt, on 23 februarie 2018 - 07:28, said:

cred ca te referi la cel de 1.6l.Un motor lenes,mai ales 4x4.
Asta e din putul gandirii , care e dupa tine legatura intre 4x4 si motorul de 1,6 de-l face lenes , " mai ales " ? Daca ti-e frica sa calci acceleratia orice motor e " lenes "

Edited by Baxon, 23 February 2018 - 23:49.


#44
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Baxon,intamplarea face ca am condus modelul la care faci referire,asa ca imi dau cu parerea in cunostinta de cauza.Cu siguranta tu ce consum ai aratat acolo in fotografie era un consum de mers foarte calm,sa nu o spun altfel.Tu ai masina asta de te iriti asa?Nu-i problema,chiar daca te superi,tot lesinata imi pare,sincer.Altminteri,o masina buna.

#45
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Eu chiar conduc calm , nu ma agit ca multi de pe forum care fara 180-200 CP nu stiu sa conduca . Lesinata nu e daca mergi turat asa cum ii sade bine unui motor aspirat dar la fel de bine poti sa mergi si normal . Ala e consumul din ianuarie cand am fost la schi , culmea e ca mi-a venit si o amenda de pe A1 ca am depasit viteza legala pe un tronson ( 45 euro ) , am scapat ieftin . Masina plina ochi cu de toate ca eu asa merg , cu casa dupa mine . Dpmdv daca nu esti " artist suparat " la volan n-ai treaba nici cu una cu motor mai mic si cai mai putini .
Referitor la motorul turbo de 1,4 140 CP , ala chiar e lesinat ( am condus si Vitara S 2 luni sa vad daca merita diferenta si pe mine personal m-a dezamagit  ) mai bine mergea 1,6 pe mod sport !

Edited by Baxon, 24 February 2018 - 01:22.


#46
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View Postmufasa, on 23 februarie 2018 - 23:27, said:

+1
Hibridul isi face treaba daca mergi mult in oras si mai ales cuminte. Altfel nu reprezinta decat o complicatie inutila, ba chiar mai gurmanda decat un diesel.


La hibrid cutia automata e diferita si schimba mai prost decat la modelele nehibrid, nicidecum lin, simti totul.
De acord cu mersul in oras sau pe langa orase, viteze de maxim 80-100 km/h
Nu sunt de acord ca cutia automata nu schimba lin, cel putin la Toyota Auris si C-HR nu simti nimic

Edited by cata, 24 February 2018 - 09:13.


#47
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Postcata, on 24 februarie 2018 - 09:11, said:

Nu sunt de acord ca cutia automata nu schimba lin, cel putin la Toyota Auris si C-HR nu simti nimic
E greu de spus care este linul fiecaruia, care este referinta.
Eu am o singura experienta, am condus un Lexus LC 350h care la 100+ K eur banuiesc ca are cea mai buna cutie a grupului. Singurul lucru care nu mi-a placut, pentru ca simteam clar cum schimba, a fost cutia. Si nu o compar cu cutiile automate moderne performante de la marcile premium, ci cu cutia pe care o am pe LC V8 (masina de conceptie 2008, daca nu mai veche) pe care n-o prea simt.
Mi s-a spus nu ca la hibride n-ar fi buna cutia, dar tehnic atata se poate fiind un mixt intre electric si benzina. Nu stiu sa dau detalii mai multe.

#48
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Cel mai probabil era o cutie CVT.In general asta pun cei din grupul Toyota.La alte hibride nu-i o regula,pot fi si cutii cu dublu ambreiaj cum e la Hyundai/Kia ,BMW etc

Edited by dantt, 24 February 2018 - 10:37.


#49
arsmundis

arsmundis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,448
  • Înscris: 14.02.2018

View PostBaxon, on 23 februarie 2018 - 23:51, said:

Ai vrut sa scrii altceva si ti-a iesit o prostie pe " tastatura " . Fiabilitatea Suzuki in Romania = te rog sa detaliezi si sa nu lasi o idee fara suport !
Daca ai vrut sa zici de dealerul de la Timisoara ( caruia i-a fost retrasa licenta ) e altceva si aia nu are nici o legatura cu fiabilitatea marcii  .


Chiar cu cel de 1,6 aspirat . E alta cutie fata de modelele precedente ( SX4 ) . Motor lesinat ? Posted Image  , intai condu una cateva mii de km si apoi scrie ceva despre model ca din presupuneri vad multi ca le stiu pe toate fara macar sa se fi urcat la volan daramite sa mai si conduca ..
P.S. Sa nu-mi zici ca nu poti urca un deal ca moare motorul ca atunci e clar ca nu ai luat permisul pe bune ....


Asta e din putul gandirii , care e dupa tine legatura intre 4x4 si motorul de 1,6 de-l face lenes , " mai ales " ? Daca ti-e frica sa calci acceleratia orice motor e " lenes "

https://forum.softpe...ro/page__st__72
Opinia unuia care a fost in showroom. A fugit de Suzuki.

View Postdantt, on 23 februarie 2018 - 23:29, said:

As adauga la ce ati spus voi mai sus ca hibridul va consuma mai mult in unele cazuri si decat motoarele pe benzina.Am avut pentru o perioada,nu-mi mai trebuie.

Oare?
http://ecoprofit.ro/...-versus-diesel/
I-a iesit consumul pe aproape 600 km 5,1%.

Edited by arsmundis, 24 February 2018 - 13:17.


#50
Nineshadow

Nineshadow

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 14.09.2017

View PostFord4, on 22 februarie 2018 - 00:24, said:



Lamureste-ma si pe mine ce rost are recomandarea asta cand omul spune ca merge in majoritate pe drumuri proaste pe care nu poate circula cu viteza si vrea si consum mic. Care din aceste conditii o indeplineste masina aceasta de 182 CP ? Are suspensii moi sau are consum de sub 6% pe drumuri cu multe rampe si viteze neuniforme, ca presupun ca la gropi mai reduci viteza ?
E doar o opțiune de luat in calcul, o opțiune mai "interesanta" daca vrei să îi zici așa. O varianta sigură ar fi Skoda Octavia. Cred că bugetul permite un 1.4 tsi cu dsg daca inițiatorul vrea neapărat benzina; daca nu, 1.6 sau 2.0 tdi rămân motoare diesel bune, economice.

#51
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008



Oare?
http://ecoprofit.ro/...-versus-diesel/
I-a iesit consumul pe aproape 600 km 5,1%.

Asta inseamna sa fi ZEN la volan.Ma intreb daca intotdeauna ii iese treaba asta.Reclama mascata dpmdv.A nu se intelege ca am ceva cu hibridele,insa nu cred ca au ajuns la maturitate.

#52
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,898
  • Înscris: 14.11.2004
Eu cu Auris Hybrid nu am reusit sa scot sub 5%, cu mers 160km/h pe A1, tur-retur, am scos medie de 6,5%, iar interiorul este foarte galagios fata de CT-ul meu, care este un Auris mai upper class, dupa spusele fanilor Lexus.

Edited by connectorxp, 24 February 2018 - 15:09.


#53
arsmundis

arsmundis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,448
  • Înscris: 14.02.2018

View Postconnectorxp, on 24 februarie 2018 - 15:09, said:

Eu cu Auris Hybrid nu am reusit sa scot sub 5%, cu mers 160km/h pe A1, tur-retur, am scos medie de 6,5%, iar interiorul este foarte galagios fata de CT-ul meu, care este un Auris mai upper class, dupa spusele fanilor Lexus.
Intr-adevar la 160 nu ai cum sa scoti 5%, nici cu diesel nu scoti 5% la viteza aia, eu vorbesc de viteze de pana la 130.

#54
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
Pt consum, spritmonitor este cel mai bun exemplu. Și eu dacă mă chinui scot la 3.0 tfsi consum de 6-7....dar nu înseamnă că în exploatare normala atât va consuma

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate