Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Pareri achizitie auto nou, hibrid, benzina...sau poate old diesel?
#37
Posted 23 February 2018 - 07:28
Buna recomandare si Vitara,insa nu acel motor aspirat,cred ca te referi la cel de 1.6l.Un motor lenes,mai ales 4x4.Consumul ala cred ca l-ai obtinut mergand foarte incet si constant pe Dn-uri,nu autostrada.Pentru Vitara,merita cel 1.4T,chiar daca poate consuma un pic mai mult,e mult mai potrivit si dinamic decat cel aspirat pentru Vitara sau S-Cross.Am mers cu amandoua,asta sa nu existe dubii ca-mi dau cu parerea aiurea.
|
#38
Posted 23 February 2018 - 08:53
Baxon, on 23 februarie 2018 - 00:05, said:
Fiind la munte o Vitara spirit allgrip (4x4) cu motor aspirat ar fi o optiune buna si nici nu cheltui atata , ramai cu bani buni . Eu am scos consum iarna Ro -It ( 1360 km ) cu bagaje , 2 persoane , 5,1L/100 km Consum pe 1300 de km 5.1 inseamna ca ai mers cu 80km/h? Ai facut 3 zile pe drum, plictisitor, doar ca sa faci economie zic eu. |
#39
Posted 23 February 2018 - 09:32
dantt, on 23 februarie 2018 - 07:28, said:
Buna recomandare si Vitara,insa nu acel motor aspirat,cred ca te referi la cel de 1.6l.Un motor lenes,mai ales 4x4.Consumul ala cred ca l-ai obtinut mergand foarte incet si constant pe Dn-uri,nu autostrada.Pentru Vitara,merita cel 1.4T,chiar daca poate consuma un pic mai mult,e mult mai potrivit si dinamic decat cel aspirat pentru Vitara sau S-Cross.Am mers cu amandoua,asta sa nu existe dubii ca-mi dau cu parerea aiurea. |
#40
Posted 23 February 2018 - 23:27
uhu10uhu, on 21 februarie 2018 - 11:32, said:
Avand in vedere ca mergi 90% extraurban nu vad rostul unui hibrid. Poate doar daca vrei sa-ti satisfaci curiozitatea. In afara orasului nu faci decat sa cari o greutate suplimentara cu tine in timp ce munca o face tot motorul pe benzina. Posibil sa scoti un consum mai mare decat majoritatea masinilor diesel. Hibridul isi face treaba daca mergi mult in oras si mai ales cuminte. Altfel nu reprezinta decat o complicatie inutila, ba chiar mai gurmanda decat un diesel. arsmundis, on 21 februarie 2018 - 11:21, said:
O primă întrebare ar fi care dintre ele au transmisie mai bună adică precisă lină etc. |
#41
Posted 23 February 2018 - 23:29
As adauga la ce ati spus voi mai sus ca hibridul va consuma mai mult in unele cazuri si decat motoarele pe benzina.Am avut pentru o perioada,nu-mi mai trebuie.
|
#43
Posted 23 February 2018 - 23:51
arsmundis, on 23 februarie 2018 - 09:32, said:
Nu ma dau in vant dupa SUV-uri voi lua un sedan/break și la ce am citit despre fiabilitatea Suzuki în România nu m-aș încumeta chiar dacă ar fi să aleg un SUV. Daca ai vrut sa zici de dealerul de la Timisoara ( caruia i-a fost retrasa licenta ) e altceva si aia nu are nici o legatura cu fiabilitatea marcii . dantt, on 23 februarie 2018 - 07:28, said:
Buna recomandare si Vitara,insa nu acel motor aspirat,cred ca te referi la cel de 1.6l.Un motor lenes,mai ales 4x4.Consumul ala cred ca l-ai obtinut mergand foarte incet si constant pe Dn-uri,nu autostrada.Pentru Vitara,merita cel 1.4T,chiar daca poate consuma un pic mai mult,e mult mai potrivit si dinamic decat cel aspirat pentru Vitara sau S-Cross.Am mers cu amandoua,asta sa nu existe dubii ca-mi dau cu parerea aiurea. P.S. Sa nu-mi zici ca nu poti urca un deal ca moare motorul ca atunci e clar ca nu ai luat permisul pe bune .... dantt, on 23 februarie 2018 - 07:28, said:
cred ca te referi la cel de 1.6l.Un motor lenes,mai ales 4x4. Edited by Baxon, 23 February 2018 - 23:49. |
#44
Posted 24 February 2018 - 00:02
Baxon,intamplarea face ca am condus modelul la care faci referire,asa ca imi dau cu parerea in cunostinta de cauza.Cu siguranta tu ce consum ai aratat acolo in fotografie era un consum de mers foarte calm,sa nu o spun altfel.Tu ai masina asta de te iriti asa?Nu-i problema,chiar daca te superi,tot lesinata imi pare,sincer.Altminteri,o masina buna.
|
#45
Posted 24 February 2018 - 01:21
Eu chiar conduc calm , nu ma agit ca multi de pe forum care fara 180-200 CP nu stiu sa conduca . Lesinata nu e daca mergi turat asa cum ii sade bine unui motor aspirat dar la fel de bine poti sa mergi si normal . Ala e consumul din ianuarie cand am fost la schi , culmea e ca mi-a venit si o amenda de pe A1 ca am depasit viteza legala pe un tronson ( 45 euro ) , am scapat ieftin . Masina plina ochi cu de toate ca eu asa merg , cu casa dupa mine . Dpmdv daca nu esti " artist suparat " la volan n-ai treaba nici cu una cu motor mai mic si cai mai putini .
Referitor la motorul turbo de 1,4 140 CP , ala chiar e lesinat ( am condus si Vitara S 2 luni sa vad daca merita diferenta si pe mine personal m-a dezamagit ) mai bine mergea 1,6 pe mod sport ! Edited by Baxon, 24 February 2018 - 01:22. |
#46
Posted 24 February 2018 - 09:11
mufasa, on 23 februarie 2018 - 23:27, said:
+1 Hibridul isi face treaba daca mergi mult in oras si mai ales cuminte. Altfel nu reprezinta decat o complicatie inutila, ba chiar mai gurmanda decat un diesel. La hibrid cutia automata e diferita si schimba mai prost decat la modelele nehibrid, nicidecum lin, simti totul. Nu sunt de acord ca cutia automata nu schimba lin, cel putin la Toyota Auris si C-HR nu simti nimic Edited by cata, 24 February 2018 - 09:13. |
|
#47
Posted 24 February 2018 - 10:30
cata, on 24 februarie 2018 - 09:11, said: E greu de spus care este linul fiecaruia, care este referinta.Eu am o singura experienta, am condus un Lexus LC 350h care la 100+ K eur banuiesc ca are cea mai buna cutie a grupului. Singurul lucru care nu mi-a placut, pentru ca simteam clar cum schimba, a fost cutia. Si nu o compar cu cutiile automate moderne performante de la marcile premium, ci cu cutia pe care o am pe LC V8 (masina de conceptie 2008, daca nu mai veche) pe care n-o prea simt. Mi s-a spus nu ca la hibride n-ar fi buna cutia, dar tehnic atata se poate fiind un mixt intre electric si benzina. Nu stiu sa dau detalii mai multe. |
#49
Posted 24 February 2018 - 13:19
Baxon, on 23 februarie 2018 - 23:51, said:
Ai vrut sa scrii altceva si ti-a iesit o prostie pe " tastatura " . Fiabilitatea Suzuki in Romania = te rog sa detaliezi si sa nu lasi o idee fara suport ! Daca ai vrut sa zici de dealerul de la Timisoara ( caruia i-a fost retrasa licenta ) e altceva si aia nu are nici o legatura cu fiabilitatea marcii . Chiar cu cel de 1,6 aspirat . E alta cutie fata de modelele precedente ( SX4 ) . Motor lesinat ? , intai condu una cateva mii de km si apoi scrie ceva despre model ca din presupuneri vad multi ca le stiu pe toate fara macar sa se fi urcat la volan daramite sa mai si conduca .. P.S. Sa nu-mi zici ca nu poti urca un deal ca moare motorul ca atunci e clar ca nu ai luat permisul pe bune .... Asta e din putul gandirii , care e dupa tine legatura intre 4x4 si motorul de 1,6 de-l face lenes , " mai ales " ? Daca ti-e frica sa calci acceleratia orice motor e " lenes " https://forum.softpe...ro/page__st__72 Opinia unuia care a fost in showroom. A fugit de Suzuki. dantt, on 23 februarie 2018 - 23:29, said:
As adauga la ce ati spus voi mai sus ca hibridul va consuma mai mult in unele cazuri si decat motoarele pe benzina.Am avut pentru o perioada,nu-mi mai trebuie. Oare? http://ecoprofit.ro/...-versus-diesel/ I-a iesit consumul pe aproape 600 km 5,1%. Edited by arsmundis, 24 February 2018 - 13:17. |
#50
Posted 24 February 2018 - 13:24
Ford4, on 22 februarie 2018 - 00:24, said: Lamureste-ma si pe mine ce rost are recomandarea asta cand omul spune ca merge in majoritate pe drumuri proaste pe care nu poate circula cu viteza si vrea si consum mic. Care din aceste conditii o indeplineste masina aceasta de 182 CP ? Are suspensii moi sau are consum de sub 6% pe drumuri cu multe rampe si viteze neuniforme, ca presupun ca la gropi mai reduci viteza ? |
#51
Posted 24 February 2018 - 13:26
Oare? http://ecoprofit.ro/...-versus-diesel/ I-a iesit consumul pe aproape 600 km 5,1%. Asta inseamna sa fi ZEN la volan.Ma intreb daca intotdeauna ii iese treaba asta.Reclama mascata dpmdv.A nu se intelege ca am ceva cu hibridele,insa nu cred ca au ajuns la maturitate. |
|
#52
Posted 24 February 2018 - 15:09
Eu cu Auris Hybrid nu am reusit sa scot sub 5%, cu mers 160km/h pe A1, tur-retur, am scos medie de 6,5%, iar interiorul este foarte galagios fata de CT-ul meu, care este un Auris mai upper class, dupa spusele fanilor Lexus.
Edited by connectorxp, 24 February 2018 - 15:09. |
#53
Posted 24 February 2018 - 17:58
connectorxp, on 24 februarie 2018 - 15:09, said:
Eu cu Auris Hybrid nu am reusit sa scot sub 5%, cu mers 160km/h pe A1, tur-retur, am scos medie de 6,5%, iar interiorul este foarte galagios fata de CT-ul meu, care este un Auris mai upper class, dupa spusele fanilor Lexus. |
#54
Posted 24 February 2018 - 19:57
Pt consum, spritmonitor este cel mai bun exemplu. Și eu dacă mă chinui scot la 3.0 tfsi consum de 6-7....dar nu înseamnă că în exploatare normala atât va consuma
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users