Sfat achizitie 3500-4000 eur. Vw,audi,ford,bmw
Last Updated: Mar 05 2018 10:29, Started by
Cet1
, Feb 20 2018 23:00
·
0
#1
Posted 20 February 2018 - 23:00
Salutare. In urmatoarea perioada o sa achizitionez o masina intre 3500 si 4000 euro.
Dupa indelungate cercetari, am scazut lista la cateva modele. Clar ca in momentul achzitionarii voi merge cu un cunoscator insa pana atunci si parerea voastra conteaza. Ce parere aveti si care credeti ca ar fi in raport calitate/pret, cea mai potrivita? In mare parte m-ar interesa un echilibru intre consum-putere in sensul ca imi doresc un consum rezonabil gen 7-8% oras. Mentionez ca locuiesc intr-un orasel destul de mic unde aglomeratie gasesti doar la orele de varf. In rest mai stai la unul din cele 3 semafoare... 😂. Preferabil ar fi diesel dar sunt deschis la sfaturi. *prefer peste 100cp (nu mai vreau sa stau la fundul camioanelor pana prind drum drept sau vale) Lista ar fi (in ordinea preferintelor, descrescator): 1. Audi a4 b6 1.9 131cp 6 trepte/automata 2. Ford focus mk2 1.6 tdci (parca???) 3. VW Passat b5 1.9 4.Vw golf 5 1.9 4. BMW e46 2.0 Spuneti-mi si despre pro/contra motor de ex probleme sau costul pieselor. Daca se poate, orice sfat este binevenit insa vorbele gen âcu banii astia mai faci pretentiiâ sau âvrei si consum mic si putereâ sunt fumate de mult asadar nu mai irositi acele cateva secunde ca sa imi raspundeti. Pretuti timpul! Va multumesc! Edited by Cet1, 20 February 2018 - 23:28. |
#3
Posted 20 February 2018 - 23:19
A4 B6 1.9tdi 131cp quattro daca se poate + dotari cat de multe
Sau daca vrei ceva euro 4, treci pe cel de 116cp bke, care iarasi e foarte ok. |
#4
Posted 20 February 2018 - 23:23
La Quattro m-am gandit si eu insa nu sunt sigur dpdv al consumului. Sunt diferente mari? merita o masina cu 270-280000 km?
|
#5
Posted 20 February 2018 - 23:31
Quattro o sa consume cu 1% mai mult, depinde unde stai, daca stai in zona de munte , iarna merita pe deplin + ca la revanzare o sa o vinzi mai usor. Merita si daca are 280.000km , cu , conditia: "sa fie intretinuta, sa ai un istoric, sa o verifici amanuntit cu un mecanic, pui si testerul pe ea, etc". Si sa nu fi suferit accidente grave, acuma ca mai are niste zgarieturi sau mici lovituri , nu te astepta la o masina de peste 13 ani sa fie ca noua, important e sa fie buna mecanic si macar un 7/10 estetic.
|
#6
Posted 20 February 2018 - 23:35
#7
Posted 20 February 2018 - 23:37
Ti-ai irosit fara rost acele cateva secunde si ai pacatuit ca mi le-ai irosit si pe ale mele...
|
#8
Posted 20 February 2018 - 23:38
#9
Posted 20 February 2018 - 23:39
TruculMagic, on 20 februarie 2018 - 23:31, said:
Quattro o sa consume cu 1% mai mult, depinde unde stai, daca stai in zona de munte , iarna merita pe deplin + ca la revanzare o sa o vinzi mai usor. Merita si daca are 280.000km , cu , conditia: "sa fie intretinuta, sa ai un istoric, sa o verifici amanuntit cu un mecanic, pui si testerul pe ea, etc". Si sa nu fi suferit accidente grave, acuma ca mai are niste zgarieturi sau mici lovituri , nu te astepta la o masina de peste 13 ani sa fie ca noua, important e sa fie buna mecanic si macar un 7/10 estetic. Sunt coduri de motor care au probleme? Gen ca la Passat b6 Multumesc! |
#10
Posted 20 February 2018 - 23:40
Depinde de masina si de noroc probabil. Eu am luat un w210 cu 306.000 km si daca as putea da timpul inapoi tot asa as face. Depinde cat esti dispus sa cheltui dupa achizitie. Daca te sperie gandul ca intr-o zi va trebui sa-i schimbi turbina (probabil) sau pompa de injectie, sau injectoare, catalizator sau mai stiu eu ce. Deja e clar ca va trebui facuta o revizie la suspensii, directie, clima si mai departe cum ti-e norocul.
Oricum e loterie si la altele mult mai noi cand sunt luate sh. La alea e mai grav ca si suma pusa in joc e mai mare. Cu buget de 5000 cauta una sa aiba caroseria cat mai sanatoasa, rugina cat mai putina, motorul sa fie viu si cutia. Dai vreo 3000 pe masina si de 1500-2000 o faci noua. Cu cat dai mai mult pe o masina veche cu atat riscul sa iei teapa e mai mare. Multi din asta traiesc. O iau cu 1500, o fac sa arate bine, eventual reparata un pic cu piese chinezesti de primul pret, kilometrii dati inapoi si la vanzare cu 6000. |
|
#11
Posted 20 February 2018 - 23:41
#12
Posted 20 February 2018 - 23:52
k0r3k7, on 20 februarie 2018 - 23:38, said:
Atentie ca pe langa consum, quattro are brate si pe spate. Si aia normala nu are ? ) Cet1, on 20 februarie 2018 - 23:39, said: La 1.9tdi b6 nu exista asa ceva ) Passat b6 e un rahat impachetat frumos, mult sub vechiul b5.5 cand vine vorba de calitate si fiabilitate. Dar totul depinde de cat de atent esti cand o verifici... poate iei una cu 250.000km si nu mai bagi nici un ban in ea, sau poate iei una cu 120.000 pe bord si toata ziua iti pica, cate ceva. Acuma sa schimbi niste piese care nu costa tare mult (bujie, placute, termostat daca se strica, etc) , nu cred ca ar fi o problema. vinciun, on 20 februarie 2018 - 23:40, said:
Depinde de masina si de noroc probabil. Eu am luat un w210 cu 306.000 km si daca as putea da timpul inapoi tot asa as face. Depinde cat esti dispus sa cheltui dupa achizitie. Daca te sperie gandul ca intr-o zi va trebui sa-i schimbi turbina (probabil) sau pompa de injectie, sau injectoare, catalizator sau mai stiu eu ce. Deja e clar ca va trebui facuta o revizie la suspensii, directie, clima si mai departe cum ti-e norocul. Oricum e loterie si la altele mult mai noi cand sunt luate sh. La alea e mai grav ca si suma pusa in joc e mai mare. Cu buget de 5000 cauta una sa aiba caroseria cat mai sanatoasa, rugina cat mai putina, motorul sa fie viu si cutia. Dai vreo 3000 pe masina si de 1500-2000 o faci noua. Cu cat dai mai mult pe o masina veche cu atat riscul sa iei teapa e mai mare. Multi din asta traiesc. O iau cu 1500, o fac sa arate bine, eventual reparata un pic cu piese chinezesti de primul pret, kilometrii dati inapoi si la vanzare cu 6000. Am vazut w210 cu 700.000km La alea mai noi e mai grav, deoarece si piesele sunt mai scumpe la ele (ca o comparatie intre a4 b6 si a4 b8). Nici sa dea 2500-3000e pe un a4 b6 nu as recomanda, alea sunt niste cazaturi, unul intretinut pleaca de pe la 3500-4000 in sus. Sau stiu un maniac de pe clubaudi care nu l-ar da nici cu 8000e , e 1.9tdi quattro (n-am mai vazut masina asa intretinuta). + ca o verifica si pe un elevator, vezi acolo daca mai are brate originale sau ceva chinezarii... Edited by TruculMagic, 20 February 2018 - 23:48. |
#13
Posted 21 February 2018 - 00:10
A4 b6 sunt deacord, dar pe un Passat b5 nu as da mai mult.
Nu zic ca nu or fi si exceptii dar eu nu am vazut pe cineva sa ia masina de 13-15 ani si sa nu aiba nevoie de reparatii. Astfel, decat un passat b6 la 5.500 de euro mai bine un passat b5 cu 3000 si adus la conditie. Eu am stat la ganduri intre w210 si w211. Daca alegeam varianta a doua ieseam muuult mai scump ca sa am masina in toate mintile ei. Acum e corect ca aia altfel arata. |
#14
Posted 21 February 2018 - 00:21
Sunt sanse sa gasesc in banii astia, in tara, un a4 quattro, in mintile lui?
|
#15
Posted 21 February 2018 - 00:28
Nu prea ! Daca gasesti un Focus in mintile lui sa faci matanii la biserica ( nenumarate ) la banii astia .
|
|
#16
Posted 21 February 2018 - 01:11
Cet1, on 21 februarie 2018 - 00:21, said:
Sunt sanse sa gasesc in banii astia, in tara, un a4 quattro, in mintile lui? Quattro sunt cam rare la noi la vanzare, insa merge si fara. Nu stii numai dupa ce le vezi. In poze toate sunt frumoase, in realitate poate o sa ai surprize mari la peste 70% dintre ele. |
#17
Posted 21 February 2018 - 08:43
k0r3k7, on 20 februarie 2018 - 23:14, said:
Golf 5 in stare ok nu stiu daca gasesti la banii aia si sa fie si diesel. Personal as alege A4 B6 sau Passat. Acum depinde dotari si in ce stare sunt.. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users