Pe 22 februarie 2018, judecatorii germani vor decide daca orasele din Germania au dreptul sa interzica masinile cu motoare diesel
Last Updated: May 18 2018 22:11, Started by
freddy2017
, Feb 20 2018 10:57
·
0
#56
Posted 06 March 2018 - 12:33
Probabil nu știți dar de vreun an s-a ajuns la o procedură simpla și mai eficientă de obținere a hidrogenului. Mare instalație nu e nevoie. Studiile s-au făcut în SUA la Berkeley printre altele. Alea cu "dom'le ce greu" sunt vrăjeli de Lobby. Ca de obicei. Banul dictează. Dacă era constiinta, se scotea de mult dieselurile pe automobilele mici și nu o lălăia VAG atâta cu tractoarele.
|
#57
Posted 07 March 2018 - 07:25
Domnul LeopardSurd, in urata ta fata de masinile electrice si adulatia fata de masinile pe hidrogen, afla ca ultimele tot masini electrice sunt: tot au o baterie considerabila.
Si asa cu ti s-a spus mai sus si poti vedea si in poza atasata, solutia full-electric e mult mai eleganta si eficienta. Attached FilesEdited by inuendo0, 07 March 2018 - 07:28. |
#58
Posted 07 March 2018 - 09:44
inuendo0, on 07 martie 2018 - 07:25, said:
Domnul LeopardSurd, in urata ta fata de masinile electrice si adulatia fata de masinile pe hidrogen, afla ca ultimele tot masini electrice sunt: tot au o baterie considerabila. Si asa cu ti s-a spus mai sus si poti vedea si in poza atasata, solutia full-electric e mult mai eleganta si eficienta. Este clar ca in viitor, vehiculele vor folosi pentru deplasare, in loc de actualii carburanti, energie electrica.Sub ce forma va fi folosita aceasta energie electrica(pile cu hidrogen, acumulator electric, etc) acum doar ne putem da cu presupusul.Tehnologii care acum sunt imposibil de conceput si utilizat ar putea fi folosite pentru asigurarea energiei electrice necesara propulsiei. Edited by max_01, 07 March 2018 - 09:47. |
#59
Posted 07 March 2018 - 10:04
Momentan stii cam cat costa o pila din aia? Si cam ce metale rare contine? Sau cata autonomie asigura? Sau cate statii de hidrogen sunt in Europa? Ca tot se plang unii ca bateriile sunt scumpe, au metale rare si autonomie mica si nu exista infrastructura.
|
#60
Posted 07 March 2018 - 12:21
hidrogenul e de tranzitie...nu de viitor.
din cauza ca: Costuri mari, eficienta mica , transformi curent in gaz + lichefiere si apoi iar in curent, aproximativ 30% eff Pila de hidrogen scumpa si se uzeaza repede, si trebuie inlocuita, e scumpa Nu e capabila de a livra curent mare, in general toate masinile astea au si o baterie tampon din li-ion care asigura putere cand pila de hidrogen nu poate. Pret Hidrogen nu cu mult mai ieftin decat GPL-ul. Masina nu capata performante deosebite ca la cele full electric Pericol de explozie, necesita mentenanta si verificari constante. iar ca avantaje: incarcare rapida, autonomie in jur de 500km poluare mica Edited by kreeper, 07 March 2018 - 12:21. |
#61
Posted 07 March 2018 - 12:47
LeopardSurd, on 06 martie 2018 - 12:33, said:
Probabil nu știți dar de vreun an s-a ajuns la o procedură simpla și mai eficientă de obținere a hidrogenului. Mare instalație nu e nevoie. Studiile s-au făcut în SUA la Berkeley printre altele. Alea cu "dom'le ce greu" sunt vrăjeli de Lobby. Ca de obicei. Banul dictează. Dacă era constiinta, se scotea de mult dieselurile pe automobilele mici și nu o lălăia VAG atâta cu tractoarele. |
#62
Posted 07 March 2018 - 12:48
inuendo0, on 07 martie 2018 - 10:04, said:
Momentan stii cam cat costa o pila din aia? Si cam ce metale rare contine? Sau cata autonomie asigura? Sau cate statii de hidrogen sunt in Europa? Ca tot se plang unii ca bateriile sunt scumpe, au metale rare si autonomie mica si nu exista infrastructura. |
#63
Posted 30 March 2018 - 10:57
#64
Posted 30 March 2018 - 16:04
Imi creste inima de bucurie cand vad ca si la altii ajung idioti in functii de conducere, precum e acel ministru de finante.
In alta ordine de idei, VW recunoaste indirect ca motoarele sale diesel nu respecta normele EURO 6 , oferindu-se sa le rascumpere proprietarilor care vor fi afectati de banari. Masura se aplica pentru masinile cumparate incepand cu aprilie si are valabilitate 3 ani. https://www.usatoday...city/468759002/ Eu zic ca in disperarea lor de a stopa migrarea clientilor dinspre diesel spre alte motorizari, VW nu face cu aceasta masura decat sa-i reasigure ca iau o decizie corecta neachizitionand aceste motorizari atat de daunatoare sanatatii cu toate asigurarile producatorilor ca acum sunt "clean". Dar ce incredere poti sa mai ai in unii care mint incontinuu, fiind prinsi si anul trecut cu softuri de trucare a emisiilor. Edited by Ford4, 30 March 2018 - 16:06. |
|
#66
Posted 30 March 2018 - 22:53
De ce este un idiot acel ministru de finanţe?
Maşinile electrice ar fi utile, dacă în Germania nu s-ar încide centrale atomo-electrice. Că Germania nu e Norvegia sau Elveţia ca să producă multă electricitate în hidrocentrale. |
#67
Posted 07 April 2018 - 11:59
Ford4, on 05 martie 2018 - 16:04, said: Peugeot parca nu are hybride plug-in cum vrea el (50 km autonomie electrica le ai teoretic doar pe PHEV-uri) Nu e vb că aș vrea eu neaparat așa. Ar fi o soluție pt lipsa de poluare in mers asigurată de motorul electric in oraș și de calităților dieselului in afară. La distante extraurbane mai mari poate nici nu ai nevoie sa fie plug in. |
#68
Posted 02 May 2018 - 08:39
Volkswagen va începe, din 1 mai, achiziţionarea şi înlocuirea automobilelor diesel noi sau aproape noi, din oraşele germane care interzic maşinilor diesel pentru a reduce poluarea, relatează BBC
În momentul de faţă, numai autovehiculele achiziţionate după luna aprilie vor fi eligibile în program. Singura menţiune venită din partea companiei este obligativitatea clienţilor de a cumpăra un alt autovehicul de la acelaşi dealer. Edited by cata, 02 May 2018 - 08:40. |
#70
Posted 02 May 2018 - 15:38
O variantă ar fi rescrierea softului ca să corespundă normei Euro 10.
O altă variantă mai realistă ar fi revânzarea acelor autovehicule in țări mai normale la cap, ca mașini rulate. Oricum, toată stima pentru măsura asta venită din partea VW. Edited by ericmario, 02 May 2018 - 15:41. |
#71
Posted 03 May 2018 - 18:46
cata, on 02 mai 2018 - 08:39, said:
Volkswagen va începe, din 1 mai, achiziţionarea şi înlocuirea automobilelor diesel noi sau aproape noi, din oraşele germane care interzic maşinilor diesel pentru a reduce poluarea, relatează BBC În momentul de faţă, numai autovehiculele achiziţionate după luna aprilie vor fi eligibile în program. Singura menţiune venită din partea companiei este obligativitatea clienţilor de a cumpăra un alt autovehicul de la acelaşi dealer. |
#72
Posted 18 May 2018 - 22:11
max_01, on 03 mai 2018 - 18:46, said:
Deja sunt orase germane care interzic, la modul oficial, dieselul? În motivaţia de 30 de pagini publicată vineri, Tribunalul administrativ federal din Leipzig a precizat că nu ar trebui să existe perioade de graţie pentru introducerea interdicţiilor de circulaţie. "Astfel de restricţii nu merg dincolo de alte interdicţii care sunt justificate de legislaţia rutieră şi pe care automobiliştii trebuie să le accepte", apreciază Tribunalul administrativ federal. Introducerea cu efect imediat a unor interdicţii de circulaţie cu privire la drumurile sau secţiuni de drum importante ar fi legitimă şi ar putea afecta toate modelele, exceptând cele care îndeplinesc standardele de emisii Euro-6, se arată în motivaţia tribunalului. Pentru zonele metropolitane mai mari, care cuprind mai multe drumuri şi străzi, tribunalul a recomandat o implementare treptată a interdicţiilor, începând cu automobilele diesel mai vechi care îndeplinesc standardele de emisii Euro-4. Această decizie este ultima acţiune de reglementare care vine ca urmare a scandalului dieselgate care a izbucnit în 2015 când Volkswagen a recunoscut că a manipulat emisiile poluante ale automobilelor echipate cu motoare diesel. Miercuri, autorităţile din Hamburg, al doilea cel mai populat oraş din Germania, au anunţat că au început să amplaseze marcaje rutiere prin care să pună în aplicare interdicţia de circulaţie a automobilelor diesel mai vechi iar autorităţile locale se aşteaptă ca restricţiile să intre în vigoare de la finele acestei luni. https://www.agerpres...imediat--111685 Euro 5 va mai trai cativa ani dar tot ce este sub euro 5, nu cred ca va mai fi acceptat mai mult de un an de zile in Germania dar si alte tari din vestul Europei. Edited by dennis_2005, 18 May 2018 - 22:14. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users