Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Pe 22 februarie 2018, judecatorii germani vor decide daca orasele din Germania au dreptul sa interzica masinile cu motoare diesel

* * * * * 3 votes
  • Please log in to reply
71 replies to this topic

#55
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
Si Honda are modelul Honda FCV Clarity care foloseste doar pila cu hidrogen pentru propulsie.

#56
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,365
  • Înscris: 10.09.2014
Probabil nu știți dar de vreun an s-a ajuns la o procedură simpla și mai eficientă de obținere a hidrogenului. Mare instalație nu e nevoie. Studiile s-au făcut în SUA la Berkeley printre altele. Alea cu "dom'le ce greu" sunt vrăjeli de Lobby. Ca de obicei. Banul dictează. Dacă era constiinta, se scotea de mult dieselurile pe automobilele mici și nu o lălăia VAG atâta cu tractoarele.

#57
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Domnul LeopardSurd, in urata ta fata de masinile electrice si adulatia fata de masinile pe hidrogen, afla ca ultimele tot masini electrice sunt: tot au o baterie considerabila.
Si asa cu ti s-a spus mai sus si poti vedea si in poza atasata, solutia full-electric e mult mai eleganta si eficienta.

Attached Files


Edited by inuendo0, 07 March 2018 - 07:28.


#58
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View Postinuendo0, on 07 martie 2018 - 07:25, said:

Domnul LeopardSurd, in urata ta fata de masinile electrice si adulatia fata de masinile pe hidrogen, afla ca ultimele tot masini electrice sunt: tot au o baterie considerabila.
Si asa cu ti s-a spus mai sus si poti vedea si in poza atasata, solutia full-electric e mult mai eleganta si eficienta.
Ar fi mai elegant si practic folosirea pilelor cu hidrogen pentru producerea energiei electrice necesara pentru propulsie.
Este clar ca in viitor, vehiculele vor folosi pentru deplasare, in loc de actualii carburanti, energie electrica.Sub ce forma va fi folosita aceasta energie electrica(pile cu hidrogen, acumulator electric, etc) acum doar ne putem da cu presupusul.Tehnologii care acum sunt imposibil de conceput si utilizat ar putea fi folosite pentru asigurarea energiei electrice necesara propulsiei.

Edited by max_01, 07 March 2018 - 09:47.


#59
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Momentan stii cam cat costa o pila din aia? Si cam ce metale rare contine? Sau cata autonomie asigura? Sau cate statii de hidrogen sunt in Europa?  Ca tot se plang unii ca bateriile sunt scumpe, au metale rare si autonomie mica si nu exista infrastructura.

#60
kreeper

kreeper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 381
  • Înscris: 17.10.2008
hidrogenul e de tranzitie...nu de viitor.

din cauza ca: Costuri mari, eficienta mica , transformi curent in gaz + lichefiere si apoi iar in curent, aproximativ 30% eff
Pila de hidrogen scumpa si se uzeaza repede, si trebuie inlocuita, e scumpa
Nu e capabila de a livra curent mare, in general toate masinile astea au si o baterie tampon din li-ion care asigura putere cand pila de hidrogen nu poate.
Pret Hidrogen nu cu mult mai ieftin decat GPL-ul.
Masina nu capata performante deosebite ca la cele full electric
Pericol de explozie, necesita mentenanta si verificari constante.

iar ca avantaje:
incarcare rapida, autonomie in jur de 500km
poluare mica

Edited by kreeper, 07 March 2018 - 12:21.


#61
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,477
  • Înscris: 17.09.2007

View PostLeopardSurd, on 06 martie 2018 - 12:33, said:

Probabil nu știți dar de vreun an s-a ajuns la o procedură simpla și mai eficientă de obținere a hidrogenului. Mare instalație nu e nevoie. Studiile s-au făcut în SUA la Berkeley printre altele. Alea cu "dom'le ce greu" sunt vrăjeli de Lobby. Ca de obicei. Banul dictează. Dacă era constiinta, se scotea de mult dieselurile pe automobilele mici și nu o lălăia VAG atâta cu tractoarele.
Un link ceva ai? Ca la asta nu da nici o concluzie cum ca s-a ajuns la asa ceva http://berc.berkeley...earch-part-1-2/

#62
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View Postinuendo0, on 07 martie 2018 - 10:04, said:

Momentan stii cam cat costa o pila din aia? Si cam ce metale rare contine? Sau cata autonomie asigura? Sau cate statii de hidrogen sunt in Europa?  Ca tot se plang unii ca bateriile sunt scumpe, au metale rare si autonomie mica si nu exista infrastructura.
Nu dar presupun ca foarte mult.Daca acea tehnologie era ieftina ar fi intrat in productia de masa.

#63
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Germania trebuie să facă tot ce poate ca să împiedice interzicerea motoarelor diesel, după cum a declarat noul ministru de Finanțe. Olaf Scholz a spus totodată că autoritățile locale trebuie să sporească investițiile în infrastructura pentru mașinile electrice.

#64
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,150
  • Înscris: 13.11.2017
Imi creste inima de bucurie cand vad ca si la altii ajung idioti in functii de conducere, precum e acel ministru de finante.

In alta ordine de idei, VW recunoaste indirect ca motoarele sale diesel nu respecta normele EURO 6 , oferindu-se sa le rascumpere proprietarilor care vor fi afectati de banari.
Masura se aplica pentru masinile cumparate incepand cu aprilie si are valabilitate 3 ani.

https://www.usatoday...city/468759002/

Eu zic ca in disperarea lor de a stopa migrarea clientilor dinspre diesel spre alte motorizari, VW nu face cu aceasta masura decat sa-i reasigure ca iau o decizie corecta neachizitionand aceste motorizari atat de daunatoare sanatatii cu toate asigurarile producatorilor ca acum sunt "clean". Dar ce incredere poti sa mai ai in unii care mint incontinuu, fiind prinsi si anul trecut cu softuri de trucare a emisiilor.

Edited by Ford4, 30 March 2018 - 16:06.


#65
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Tu nu intelegi.

#66
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,502
  • Înscris: 13.06.2004
De ce este un idiot acel ministru de finanţe?
Maşinile electrice ar fi utile, dacă în Germania nu s-ar încide centrale atomo-electrice. Că Germania nu e Norvegia sau Elveţia ca să producă multă electricitate în hidrocentrale.

#67
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018

View PostFord4, on 05 martie 2018 - 16:04, said:



Peugeot parca nu are hybride plug-in cum vrea el (50 km autonomie electrica le ai teoretic doar pe PHEV-uri)

Nu e vb  că aș vrea eu neaparat așa.
Ar fi o soluție pt lipsa de poluare in mers asigurată de motorul electric in oraș și de calităților dieselului in afară.
La distante extraurbane mai mari poate nici nu ai nevoie sa fie plug in.

#68
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Volkswagen va începe, din 1 mai, achiziţionarea şi înlocuirea automobilelor diesel noi sau aproape noi, din oraşele germane care interzic maşinilor diesel pentru a reduce poluarea, relatează BBC
În momentul de faţă, numai autovehiculele achiziţionate după luna aprilie vor fi eligibile în program. Singura menţiune venită din partea companiei este obligativitatea clienţilor de a cumpăra un alt autovehicul de la acelaşi dealer.

Edited by cata, 02 May 2018 - 08:40.


#69
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,502
  • Înscris: 13.06.2004
După aia ce face cu maşinile?

#70
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
O variantă ar fi rescrierea softului ca să corespundă normei Euro 10.
O altă variantă mai realistă ar fi revânzarea acelor autovehicule in țări mai normale la cap, ca mașini rulate.

Oricum, toată stima pentru măsura asta venită din partea VW.

Edited by ericmario, 02 May 2018 - 15:41.


#71
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View Postcata, on 02 mai 2018 - 08:39, said:

Volkswagen va începe, din 1 mai, achiziţionarea şi înlocuirea automobilelor diesel noi sau aproape noi, din oraşele germane care interzic maşinilor diesel pentru a reduce poluarea, relatează BBC
În momentul de faţă, numai autovehiculele achiziţionate după luna aprilie vor fi eligibile în program. Singura menţiune venită din partea companiei este obligativitatea clienţilor de a cumpăra un alt autovehicul de la acelaşi dealer.
Deja sunt orase germane care interzic, la modul oficial, dieselul?

#72
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008

View Postmax_01, on 03 mai 2018 - 18:46, said:

Deja sunt orase germane care interzic, la modul oficial, dieselul?
Material de azi, adica foarte proaspat.
În motivaţia de 30 de pagini publicată vineri, Tribunalul administrativ federal din Leipzig a precizat că nu ar trebui să existe perioade de graţie pentru introducerea interdicţiilor de circulaţie. "Astfel de restricţii nu merg dincolo de alte interdicţii care sunt justificate de legislaţia rutieră şi pe care automobiliştii trebuie să le accepte", apreciază Tribunalul administrativ federal.
Introducerea cu efect imediat a unor interdicţii de circulaţie cu privire la drumurile sau secţiuni de drum importante ar fi legitimă şi ar putea afecta toate modelele, exceptând cele care îndeplinesc standardele de emisii Euro-6, se arată în motivaţia tribunalului. Pentru zonele metropolitane mai mari, care cuprind mai multe drumuri şi străzi, tribunalul a recomandat o implementare treptată a interdicţiilor, începând cu automobilele diesel mai vechi care îndeplinesc standardele de emisii Euro-4.
Această decizie este ultima acţiune de reglementare care vine ca urmare a scandalului dieselgate care a izbucnit în 2015 când Volkswagen a recunoscut că a manipulat emisiile poluante ale automobilelor echipate cu motoare diesel.
Miercuri, autorităţile din Hamburg, al doilea cel mai populat oraş din Germania, au anunţat că au început să amplaseze marcaje rutiere prin care să pună în aplicare interdicţia de circulaţie a automobilelor diesel mai vechi iar autorităţile locale se aşteaptă ca restricţiile să intre în vigoare de la finele acestei luni.

https://www.agerpres...imediat--111685
Euro 5 va mai trai cativa ani dar tot ce este sub euro 5, nu cred ca va mai fi acceptat mai mult de un an de zile in Germania dar si alte tari din vestul Europei.

Edited by dennis_2005, 18 May 2018 - 22:14.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate