Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

In cat timp trebuie returnat un produs la Carrefour?

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
fany23

fany23

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,530
  • Înscris: 06.03.2007
Salut. Sambata seara am cumparat o pereche de pantaloni sport de la un hypermarket Carrefour. Am constatat acasa ca nu se potrivesc ca marime, dar abia maine pot ajunge sa-i si predau inapoi. Care este regula la Carrefour in privinta returului unui produs cumparat din magazinul fizic? Am bonul fiscal si etichetele pe produs sunt intacte.

#2
Bibulus

Bibulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,866
  • Înscris: 05.08.2014
Iti dau banii inapoi fara probleme.
Daca vrei sa iei alta marime vezi ca au cabine de proba.

#3
romangx

romangx

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 962
  • Înscris: 14.02.2018
Daca nu sunt purtati iti dau alta marime sau banii inapoi fara probleme chiar daca au trecut cateva zile.
Cum spunea cel de mai sus, au in zona aia cu haine o cabina mai mult ca sigur. E adevarat, uneori sunt "camuflate" si daca nu stii ca au asa ceva nu iti atrag atentia.

#4
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Ma bufneste rasul.
Cum poti?

#5
DJPocaitul

DJPocaitul

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,778
  • Înscris: 17.09.2014
Trebuia sa stii EXACT ce marime porti daca nu se poate proba la magazin. Si ca sa fii sigur,sa spui la casa inainte ca sa platesti.

#6
paco rabanne

paco rabanne

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,150
  • Înscris: 29.09.2006
In 30 de zile de la achizitie, conditia e ca produsul sa nu fie deteriorat si sa ai bonul fiscal.

Desi, am cumparat o pereche de blugi de la H&M, si la prima spalare s-au decolorat. Am reusit sa-i returnez, cu toate ca trecusera cele 30 de zile.

#7
dygey

dygey

    Al dracu' Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,652
  • Înscris: 13.10.2009

View Postpaco rabanne, on 20 februarie 2018 - 08:22, said:

In 30 de zile de la achizitie, conditia e ca produsul sa nu fie deteriorat si sa ai bonul fiscal.
arata-mi legea, te rog. si nu ma lua cu "asa am facut io" sau "asa scrie pe un afis la ei in magazin". pune legea aici!!

ON: te pot refuza direct, nu sunt obligati sa nimic. nici sa schimbe, nici sa-ti dea banii. ca unii sunt mai permisivi, asta
e alta poveste. legal, nu au nici o obligatie fata de tine, daca tu esti mormoloc si nu probezi/verifici produsul pe loc,
inainte de achizitie. chiar si in ce priveste defectele, nu le-ai vazut inainte sa dai banu', dup-aia trebuie sa demonstrezi
ca asa era din fabrica. si n-ai sa poti, trust me.

#8
romangx

romangx

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 962
  • Înscris: 14.02.2018
Prin lege nu e nimic cu privire la achizitii din magazine fizice, doar cele 14 zile la comenzi la distanta.
Politica de retur e ceva intern, a companiilor care respecta clientii.

#9
derutatu667

derutatu667

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,608
  • Înscris: 27.11.2007
Nu au nici obligație, deci nu te duce cu tupeu! Mergi la magazin la relatii clienti, le vorbești frumos și je explici situația, iar dacă produsul este încă nou, fără urme de folosire, cu siguranță ți-l schimba sau îți returnează banii.  Doar sunt oameni și ei....


PS. Am impresia ca au totuși un termen de 24 sau maxim 48 ore.. Dar nu visa la termene obligatorii de 7, 14 sau 30 zile... Alea se găsesc doar în legendele poporului neștiutor sau în politicile proprii ale unor magazine care vor sa pupe în fund orice client (aka emag, Flanco sau altele..)

#10
SmurfK

SmurfK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,149
  • Înscris: 11.04.2015

View Postderutatu667, on 23 februarie 2018 - 09:07, said:

magazine care vor sa pupe în fund orice client (aka emag, Flanco sau altele..)

O spui de parcă ar fi ceva rău. Cam asta face diferența între magazine, până la urmă. Ăla care te "pupă în cur" mai mult te va avea de client și data viitoare.

#11
althea

althea

    Guru Member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 11,660
  • Înscris: 30.10.2009

View Postderutatu667, on 23 februarie 2018 - 09:07, said:

PS. Am impresia ca au totuși un termen de 24 sau maxim 48 ore..  
Nu este.

#12
romangx

romangx

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 962
  • Înscris: 14.02.2018
Depinde foarte mult si peste ce "sef/sefa" dai in magazin.
Eu am cumparat o data un produs expirat de la raft, si cand m-am dus la ghiseu sa le cer alt produs conform, sefa cu un tupeu fantastic spunea ca e vina mea, ce, eu nu am vazut ca e expirat cand l-am luat de la raft? Dupa ce a mai bombanit putin niste aberatii, mi-au adus alt produs, cum era si normal.
Dupa aia am regretat ca nu am facut direct video sa il viralizez pe YT si plangere la ANPC. Asta din cauza atitudinii acelei individe.

Daca dai peste un profesionist, isi cere scuze, si rezolva situatia cerandu-si scuze de multiple ori pentru eroare si deranj in timp ce rezolva situatia.
Am intalnit si asa ceva, o sefa care chiar s-a straduit sa rezolve situatia in favoarea mea in cadrul unei situatii destul de complexe... din nefericire astfel de oameni profesionisti sunt pe cale de disparitie.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate