In cat timp trebuie returnat un produs la Carrefour?
Last Updated: Feb 24 2018 14:49, Started by
fany23
, Feb 19 2018 20:34
·
0
#1
Posted 19 February 2018 - 20:34
Salut. Sambata seara am cumparat o pereche de pantaloni sport de la un hypermarket Carrefour. Am constatat acasa ca nu se potrivesc ca marime, dar abia maine pot ajunge sa-i si predau inapoi. Care este regula la Carrefour in privinta returului unui produs cumparat din magazinul fizic? Am bonul fiscal si etichetele pe produs sunt intacte.
|
#2
Posted 19 February 2018 - 20:40
Iti dau banii inapoi fara probleme.
Daca vrei sa iei alta marime vezi ca au cabine de proba. |
#3
Posted 19 February 2018 - 20:53
Daca nu sunt purtati iti dau alta marime sau banii inapoi fara probleme chiar daca au trecut cateva zile.
Cum spunea cel de mai sus, au in zona aia cu haine o cabina mai mult ca sigur. E adevarat, uneori sunt "camuflate" si daca nu stii ca au asa ceva nu iti atrag atentia. |
#5
Posted 19 February 2018 - 23:09
Trebuia sa stii EXACT ce marime porti daca nu se poate proba la magazin. Si ca sa fii sigur,sa spui la casa inainte ca sa platesti.
|
#6
Posted 20 February 2018 - 08:22
In 30 de zile de la achizitie, conditia e ca produsul sa nu fie deteriorat si sa ai bonul fiscal.
Desi, am cumparat o pereche de blugi de la H&M, si la prima spalare s-au decolorat. Am reusit sa-i returnez, cu toate ca trecusera cele 30 de zile. |
#7
Posted 20 February 2018 - 15:19
paco rabanne, on 20 februarie 2018 - 08:22, said:
In 30 de zile de la achizitie, conditia e ca produsul sa nu fie deteriorat si sa ai bonul fiscal. ON: te pot refuza direct, nu sunt obligati sa nimic. nici sa schimbe, nici sa-ti dea banii. ca unii sunt mai permisivi, asta e alta poveste. legal, nu au nici o obligatie fata de tine, daca tu esti mormoloc si nu probezi/verifici produsul pe loc, inainte de achizitie. chiar si in ce priveste defectele, nu le-ai vazut inainte sa dai banu', dup-aia trebuie sa demonstrezi ca asa era din fabrica. si n-ai sa poti, trust me. |
#8
Posted 20 February 2018 - 15:23
Prin lege nu e nimic cu privire la achizitii din magazine fizice, doar cele 14 zile la comenzi la distanta.
Politica de retur e ceva intern, a companiilor care respecta clientii. |
#9
Posted 23 February 2018 - 09:07
Nu au nici obligație, deci nu te duce cu tupeu! Mergi la magazin la relatii clienti, le vorbești frumos și je explici situația, iar dacă produsul este încă nou, fără urme de folosire, cu siguranță ți-l schimba sau îți returnează banii. Doar sunt oameni și ei....
PS. Am impresia ca au totuși un termen de 24 sau maxim 48 ore.. Dar nu visa la termene obligatorii de 7, 14 sau 30 zile... Alea se găsesc doar în legendele poporului neștiutor sau în politicile proprii ale unor magazine care vor sa pupe în fund orice client (aka emag, Flanco sau altele..) |
#10
Posted 23 February 2018 - 19:22
|
#11
Posted 24 February 2018 - 09:20
#12
Posted 24 February 2018 - 14:49
Depinde foarte mult si peste ce "sef/sefa" dai in magazin.
Eu am cumparat o data un produs expirat de la raft, si cand m-am dus la ghiseu sa le cer alt produs conform, sefa cu un tupeu fantastic spunea ca e vina mea, ce, eu nu am vazut ca e expirat cand l-am luat de la raft? Dupa ce a mai bombanit putin niste aberatii, mi-au adus alt produs, cum era si normal. Dupa aia am regretat ca nu am facut direct video sa il viralizez pe YT si plangere la ANPC. Asta din cauza atitudinii acelei individe. Daca dai peste un profesionist, isi cere scuze, si rezolva situatia cerandu-si scuze de multiple ori pentru eroare si deranj in timp ce rezolva situatia. Am intalnit si asa ceva, o sefa care chiar s-a straduit sa rezolve situatia in favoarea mea in cadrul unei situatii destul de complexe... din nefericire astfel de oameni profesionisti sunt pe cale de disparitie. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users