Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 

[Student] Pasi urmatori

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
banutraul

banutraul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 62
  • Înscris: 26.06.2017
Intrebare: Am fost la profil mate-info am luat 9.80 in bac la informatica , acum sunt student la Politehnica si de abia stiu 2 limbaje de programare la nivel cat de cat decent C si C++ , cand ma uit ce se cere pe piata muncii ma apuca groaza , ca sa te i-a cineva la o firma la interviu iti pune intrebari din 6,7 limbaje de programare mi-e mia luat 1 an sa invat C++ in liceu si la facultate am facut 2 semestre de C unul in primul an si unul in al doilea , mi se pare foarte complicat sa inveti un limbaj nou de la 0 . Cum ar trebui sa procedez ca sa am ceva sanse sa prind un post in programare avnd in vedere ca dupa ce invat cursurile pentru examene nu mai am nici un chef sa ma apuc de Python , Javascript , Visual B, Html , C# , limbaj de asamblare , PHP , CSS , sau  de unul din celelalte 1000 (exagerez)?

#2
OriginalCopy

OriginalCopy

    I'm harmful, fear me please! :))

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,268
  • Înscris: 10.08.2006

View Postbanutraul, on 19 februarie 2018 - 17:12, said:

Cum ar trebui sa procedez ca sa am ceva sanse sa prind un post in programare ...?