Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
VW Golf 6 1.4 TSI 122 CP. Păreri?
Last Updated: Sep 22 2023 20:05, Started by
AndreeaPAG
, Feb 19 2018 13:00
·
0
#55
Posted 20 February 2018 - 09:35
#57
Posted 20 February 2018 - 10:06
Apropo. Am tot cautat un golf 6 cu motorul asta, m-am lasat pagubas, nimic-nimic de incredere.
|
#58
Posted 20 February 2018 - 10:12
denky, on 20 februarie 2018 - 10:06, said:
Apropo. Am tot cautat un golf 6 cu motorul asta, m-am lasat pagubas, nimic-nimic de incredere. eu l-am gasit intr-un manual de golf 6 (in romana) dat jos de pe net. Edited by arg, 20 February 2018 - 10:20. |
#59
Posted 20 February 2018 - 10:38
#60
Posted 21 February 2018 - 11:09
arg, on 20 februarie 2018 - 10:12, said:
e cel de 1.6 fsi din lista de la golf 5 eu l-am gasit intr-un manual de golf 6 (in romana) dat jos de pe net. Edited by unic635, 21 February 2018 - 11:10. |
#61
Posted 21 February 2018 - 11:18
Pai asta zic si eu, mare atentie la caii aia morti.
Edited by arg, 21 February 2018 - 11:20. |
#62
Posted 21 February 2018 - 12:08
Zici pe naiba, tie iti place sa te auzi vorbind @arg.
Te-am intrebat de ce recomanzi benzina de 98, si habar n-ai, dar continui sa te bagi in seama cu aere de mare specialist. La golf 5 gti, diferenta era de pina in 20 de cai intre co 95 si co 100 (omv), masurat pe dyno! Pentru informarea ta, benzina cu co mai mare este mai "proasta", arde mai greu. Avantajul este ca arde mai controlat, iar calculatorul poate ajusta avansul mult mai precis. Dar ca sa faca asta, motorul trebuie sa aiba instalat un senzor de detonatie, care lipseste la motoarele vechi, de aia nu ajuta co mai mare. De fapt ajuta, face gaura in portofel dijaba. Asa ca te rog sa te abtii de la sfaturi tehnice, pentru ca nu ai cunostintele necesare. Stii tu, e o vorba, cica "unde nu stii, nu te bagi". Ar fi bine sa o aplici... |
#63
Posted 21 February 2018 - 12:43
Daca tot le stii pe toate, poti sa descrii ce se intampla intr-un motor cand e alimentat cu benzina cu co de 91, sau cu o benzina foarte vechie?
Tu te gandesti doar la motoare noi, eu ma refer strict la motoare cu ceva uzura. Daca ai fi citit vreun manual de VW ai fi vazut ca singurul avertisment e cel de a nu baga o benzina cu co mai mic de 95 (cu cateva expeptii in care merge si 91). P.s. ti-am raspuns mai in urma de am recomandat 98. dar se pare ca ai ramas "agatat" de o idee fixa. Edited by arg, 21 February 2018 - 12:47. |
#64
Posted 21 February 2018 - 12:50
In completare daca va aduceti aminte de "carpelile" din epoca penuriei de carburant cand se mergea cu gazolina sau benzina regular de 75 si facea autoaprindere, mai opreai masina doar cu frana de mana si bagata in viteza in a4a a 5a(daca aveai a 5a).
Revenind la ideea de baza 80 cp sunt putini indiferent ce"upgraduri faci", ami ales livrati d emotor aspirat, prin comparatie astra h 1.7 are 80 cp, am una in familie si mi se pare extrem de lenesa, chiar de are turbo si cuplu maxim la 2100 turatii. Pentru o masina de 1500 kg ca sa te misti binisor si sa nu ai morcov in depasiri minim 120-130 cp si cuplu de 200 nm. Apoi apar detaliile cu ce consum vei avea acest cuplu si aceasta putere, la ce turatii........Cum din pacate nu avem autostrazi si pe sosele nationale abia prinzi spatii de depasire, se aplica din plin expresia the more the best, dac amai ai si noroc d eun motor cat mai elastic adica sa traga pe o plaja cat mai mare de ture cu atat mai bine sa nu fii envoit sa schimbi treapta in depasire, bine aici avantaj cei cu dsg |
|
#65
Posted 21 February 2018 - 12:52
Ce se intimpla? Autoaprindere, aia se intimpla. Plus probabilitatea sa nu se faca arderea complet, si sa ajunga combustibil nears in catalizator, unde se va aprinde instantaneu datorita temperaturilor de acolo.
Daca vrei sa inveti mecanica, n-ai sa reusesti din manualele de bord. Uzura motorului n-are nimic de a face cu calitatea combustibilui recomandat de producator. Si vezi ca se scrie veche, nu vechie. P.S Daca nu te potolesti cu prostiile, o sa incep sa-ti dau report pentru ele. Oamenii asteapta respunsuri serioase, nu "schimba uleiul si filtrele sa vezi cum zboara dupa". Inteleg ca suferi de nebagare-n seama, dar o arie tehnica nu-i locul potrivit. Mergi pe SL. Edited by dan78rom, 21 February 2018 - 12:56. |
#66
Posted 21 February 2018 - 12:54
Ca sa contabalansezi autoaprinderea aia nu poti sa amesteci ce ai cu ceva de 98?
|
#67
Posted 21 February 2018 - 13:03
Si varianta asta naste ditamai pololghia, daca amestecul nu se omogenizeaza ? NU-s expert in chimie. Dar asta o faci odata, Nu cred ca la fiecare alimentare vei fi in postura asta. Baiu mare e ca nu se stie cat respecta astia cifra octanica sia tunci cand bagi 98 sa ai de fapt 95 si de aici parerea ca wow zboara. De aici si plannurile de service mai scurte la noi ca afara, calitate carburant, filtre oloiuri, drumuri, explaotare intr-un cuvant.
|
#68
Posted 22 February 2018 - 17:53
dan78rom, on 21 februarie 2018 - 12:08, said:
Zici pe naiba, tie iti place sa te auzi vorbind @arg. http://adevarul.ro/l...3a8d/index.html |
#70
Posted 22 February 2018 - 18:12
legatura fiind ca bezina de pe la noi e vai de mama ei.
filtrele si sitele alea ajuta acolo la cateva picaturi de apa de pe la condens dar nu si cand e turnata putina benzina in apa. unic635, on 21 februarie 2018 - 13:03, said:
..... Baiu mare e ca nu se stie cat respecta astia cifra octanica sia tunci cand bagi 98 sa ai de fapt 95 si de aici parerea ca wow zboara. ..... Edited by arg, 22 February 2018 - 18:13. |
#71
Posted 22 February 2018 - 18:17
Sita aia nu lasa apa sa treaca, punct. Se opreste motorul si aia e.
Nu se caleaza, si nici alte aberatii. Si e asa pentru ca si citeva picaturi de apa, daca ajung in cilindru, provoaca daune mari. Ti-am spus, apuca-te de studiat daca te pasioneaza domeniul, sau daca vrei sa intelegi. Deschide un topic separat si intreaba acolo multe si de toate, nu mai strica topicele altora dindu-ti cu parerea pe linga subiect. |
#72
Posted 10 May 2018 - 17:49
paco rabanne, on 20 februarie 2018 - 08:42, said:
Ba scoate 122cp din 95, de la omv sau petrom. Personal am incercat si 98, n-am remarcat vreo diferenta. Iti pot garanta ca 1.4 tsi e cu mult mai puternic ca 1.6, stiu ce vorbesc ca am avut Jetta 1.6 inainte. Daca vrei facem o liniuta ca am inteles ca ai 1.6(cu filtre schimbate si benzina cu cifra octanica mare), n-ai cum sa tii pasul de nici o culoare, chiar daca sunt doar 122cp pe o masina de o tona si jumatate. Se pregatesc oare sa il inlocuiasca? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users