Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
VW Golf 6 1.4 TSI 122 CP. Păreri?
Last Updated: Sep 22 2023 20:05, Started by
AndreeaPAG
, Feb 19 2018 13:00
·
0
#19
Posted 19 February 2018 - 14:00
unic635, on 19 februarie 2018 - 13:33, said:
Daca nu circuli mult in urban merge si diesel, in bugetul asta gasesti de exemplu focus 1.6 tdci care e motorul de la psa 115 cp si foarte economic consum sub 5 , sprinten si tinuta de drum foarte buna, un motor peste 1.6 tdi 105 cp cum ai gasi pe golf, 1.4 tsi e motor turbo benzina, va trage mult mai bine ca vechiul 1.4 aspirat de 80 cp, dar tsi-urile astea pana in 1.8 nu au renume prea bun, din auzite legat de fiabilitate, mai poti scotoci info, consum extrem de bun gasesti pe golf 6 la 2.0 diesel 110 cp, nu te speria ca-s cai putini ca are cuplu cat cuprinde(cuplu tradus mai ciobaneste un fel de demaraj). mai studiaza si oferta altor producatori, alege varainata cea mai noua si bine intretinuta, iar cu tapiseria de piele.....iarna e cam nsol daca n-ai inzalzire in scaune, vara te cam incinge. Nu te grabi studiaza bine piata, si incearca pe cat psobil sa cauti un vanzator privat, gem omu a luat-o de noua a purtat-o 4-5 ani istoric service etc. Cele aduse de afara pot fi mai bine intretinute, dar si cu km "aranjati", sau un autoparc , gasesti masini ok care au fost in flote de companii in leasing operational(pot fi masini ale persoanelor cu functie executiva, masinile alea mereu au casco si intretinere a la carte). NU te grabi , nu te lasa influentat, ca trecand de pe 1.4 80cp si un Logan 1.5 dci ti se va parea avion. Megan Citroen C4 vin bine echipate si cu pret sub golf 6, folcloru zice ca-s mai scumpe la intretinere, mai stricacioase, ca au greierasi......personal nu cred, apoi si VW doar e "masina poporului" doar incultii au impresia ca e brand premium. E adevărat că și pe dincolo se fac șmecherii. La fel mă gândeam și eu: să caut una care a avut un singur proprietar și are istoric. E bună și cealaltă variantă spusă de tine. Să sperăm că am noroc. paco rabanne, on 19 februarie 2018 - 13:54, said:
Cati ani ai? |
#20
Posted 19 February 2018 - 14:02
la km o cam zbârcești... dacă o iei din 2010 - 8 ani vechime cu 30-50000 km/an ajungi cam la cel puțin 240000... (că golful e mașină de alergat, nu glumă!) (nu te grăbi să zici că există și excepții...)
dacă e potrivit bugetul? ia o foaie de hârtie, pune pe ea tot ce-ți place de pe net și vezi dacă cifra ta e acolo... fă tot posibilul si ia-ți cutie automată... (la o adică lasă pielea aia, că-i de fițe - nu de alta...) faci bine că te gândești la benzină... viitoarele reglementări arată rău de tot pt diesel... oprește 100 de lei să o verifici in service... inainte de cumpărare! Edited by gushpi, 19 February 2018 - 14:05. |
#21
Posted 19 February 2018 - 14:03
#23
Posted 19 February 2018 - 14:05
@Bursul "In principiu VW zice ca motoarele lor mananca pana la 1 L/1000 km", 1 l e cam mult, 10 l la un schimb de 10000 km(nu mai zic de normle noi lonj life care recomanda la 20-30000), 10L la 10000 km , cam 350 lei adica un plin jumate de carburant......zic ca e exagerat, 1l la 10000 km da, ar fi in parametrii. Nu mai zic de locul in care merge acel ulei ....catalizator sau egr si unul infundat duce la un soi intreg de bucurii. Tsi-urile din pacate cel putin 1.2 -ul e candidat la cel mai stricacios motor, de fapt VAG la benzine nu a excelat, in afara de clasicul 1.6 aspirat sau 1.8T . La benzine fata de diesel ai avantajul . cel putin la masini second de km mai putini, dar conteaza extremd emult unde-s facuti acei km, 200k km pe autostrada nu au uzura a 50k strict urban.
|
#24
Posted 19 February 2018 - 14:06
#25
Posted 19 February 2018 - 14:15
gushpi, on 19 februarie 2018 - 14:02, said:
la km o cam zbârcești... dacă o iei din 2010 - 8 ani vechime cu 30-50000 km/an ajungi cam la cel puțin 240000... (că golful e mașină de alergat, nu glumă!) (nu te grăbi să zici că există și excepții...) dacă e potrivit bugetul? ia o foaie de hârtie, pune pe ea tot ce-ți place de pe net și vezi dacă cifra ta e acolo... fă tot posibilul si ia-ți cutie automată... (la o adică lasă pielea aia, că-i de fițe - nu de alta...) faci bine că te gândești la benzină... viitoarele reglementări arată rău de tot pt diesel... oprește 100 de lei să o verifici in service... inainte cumpărare! Cu siguranță voi merge la o reprezentanță pentru a o verifica, la prima mașină nu am făcut așa...my bad. Dar am avut norocul să nu am probleme cu ea. I-am schimbat distribuția după ce am luat-o și în rest plăcuțe, schimbul de ulei etc. gushpi, on 19 februarie 2018 - 14:04, said:
Știu că e tot VW . Sau nu mă prind eu la ce te referi? unic635, on 19 februarie 2018 - 14:05, said:
La benzine fata de diesel ai avantajul . cel putin la masini second de km mai putini, dar conteaza extremd emult unde-s facuti acei km, 200k km pe autostrada nu au uzura a 50k strict urban. Am citit și eu despre 1.2 TSI că ar avea ceva probleme. Despre 1.4 TSI am auzit păreri destul de bune. |
#27
Posted 19 February 2018 - 14:18
De ce Golf si nu altceva? De ce TSI si nu altceva?
Motorul are ceva bube care pot aparea mai devreme sau mai tarziu. |
#28
Posted 19 February 2018 - 14:21
păi dacă tu ai făcut 25000 fără să respiri, cât crezi că face un neamț? (că doar n-o vei lua de la f-un rumân care a alergat-o pe coclauri neaoșe!!!)
io fac intre 35000 și 40000/an (70 km/zi la serv, incă fo 20 la cumpăraturi, apoi in weekend alți f-o sută, două drumuri de bansko, unu de albena etc) ce vreau să zic e să nu ai aspirații prea mari in privința km reali ai mașinii... Edited by gushpi, 19 February 2018 - 14:25. |
|
#29
Posted 19 February 2018 - 14:24
connectorxp, on 19 februarie 2018 - 14:18, said:
De ce Golf si nu altceva? De ce TSI si nu altceva? Motorul are ceva bube care pot aparea mai devreme sau mai tarziu. gushpi, on 19 februarie 2018 - 14:21, said:
păi dacă tu ai făcut 25000 fără să respiri, cât crezi că face un neamț? (că doar n-o vei lua de la f-un rumân care a alergat-o pe coclauri neaoșe!!!) io fac intre 35000 și 40000/an (70 km/zi la serv, incă fo 20 la cumpăraturi, apoi in weekend alți f-o sută, două drumuri de bansko, unu de albena etc) ce vrea să zic e să nu ai aspirații prea mari in privința km reali ai mașinii... |
#30
Posted 19 February 2018 - 14:25
Focus, Corsa, Megan,
JK. Edited by paco rabanne, 19 February 2018 - 14:28. |
#31
Posted 19 February 2018 - 14:28
#32
Posted 19 February 2018 - 14:40
Uh..poate un A3 din 2011. Motor 2.0 si 143cp.
Attached Files |
#33
Posted 19 February 2018 - 14:44
Eu ti-as sugera sa iei masina 2011 sau 2012 chiar daca poate scazi la 1.2 si 105 cai. Pe ultima iteratie a kitului de distributie au rezolvat inclusiv problema lantului de care spune lumea, in rest chestia asta ca are toata lumea mi se pare cea mai mare aberatie mai ales cand iei masina SH. Vad ca esti din HD, iti dai seama ce ar fi sa iei ceva "exotic" hai sa spunem un Volvo XC30 sau orice altceva de asta rar. Ce faci te duci pana la Timisoara sa iti puna un tester pe masina cand iti pica un senzor de parcare sau altceva minor, ca sunt sigur ca pe la Hunedoara nu gasesti asa ceva.
|
|
#34
Posted 19 February 2018 - 14:55
filipxxx, on 19 februarie 2018 - 14:44, said:
Eu ti-as sugera sa iei masina 2011 sau 2012 chiar daca poate scazi la 1.2 si 105 cai. Pe ultima iteratie a kitului de distributie au rezolvat inclusiv problema lantului de care spune lumea, in rest chestia asta ca are toata lumea mi se pare cea mai mare aberatie mai ales cand iei masina SH. Vad ca esti din HD, iti dai seama ce ar fi sa iei ceva "exotic" hai sa spunem un Volvo XC30 sau orice altceva de asta rar. Ce faci te duci pana la Timisoara sa iti puna un tester pe masina cand iti pica un senzor de parcare sau altceva minor, ca sunt sigur ca pe la Hunedoara nu gasesti asa ceva. paco rabanne, on 19 februarie 2018 - 14:40, said:
Uh..poate un A3 din 2011. Motor 2.0 si 143cp. |
#35
Posted 19 February 2018 - 15:02
@ AndreeaPAG
invata sa scoti mai multa putere din motorul pe care il ai. citeste-i turatiile, punei un ulei si filtre bune (ulei, combustibil, aer), o benziza de 98 (mol sau omv) si o sa vezi o mica revolutie. Edited by arg, 19 February 2018 - 15:03. |
#36
Posted 19 February 2018 - 15:03
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users