Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 

VW Golf 6 1.4 TSI 122 CP. Păreri?

- - - - -
  • Please log in to reply
80 replies to this topic

#19
AndreeaPAG

AndreeaPAG

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 19.02.2018

 unic635, on 19 februarie 2018 - 13:33, said:

Daca nu circuli mult in urban merge si diesel, in bugetul asta gasesti de exemplu focus 1.6 tdci care e motorul de la psa 115 cp si foarte economic consum sub 5 , sprinten si tinuta de drum foarte buna, un motor peste 1.6 tdi 105 cp cum ai gasi pe golf, 1.4 tsi e motor turbo benzina, va trage mult mai bine ca vechiul 1.4 aspirat de 80 cp, dar tsi-urile astea pana in 1.8 nu au renume prea bun, din auzite legat de fiabilitate, mai poti scotoci info, consum extrem de bun gasesti pe golf 6 la 2.0 diesel 110 cp, nu te speria ca-s cai putini ca are cuplu cat cuprinde(cuplu tradus mai ciobaneste un fel de demaraj). mai studiaza si oferta altor producatori, alege varainata cea mai noua si bine intretinuta, iar cu tapiseria de piele.....iarna e cam nsol daca n-ai inzalzire in scaune, vara te cam incinge. Nu te grabi studiaza bine piata, si incearca pe cat psobil sa cauti un vanzator privat, gem omu a luat-o de noua a purtat-o 4-5 ani istoric service etc. Cele aduse de afara pot fi mai bine intretinute, dar si cu km "aranjati", sau un autoparc , gasesti masini ok care au fost in flote de companii in leasing operational(pot fi masini ale persoanelor cu functie executiva, masinile alea mereu au casco si intretinere a la carte). NU te grabi , nu te lasa influentat, ca trecand de pe 1.4 80cp si un Logan 1.5 dci ti se va parea avion. Megan Citroen C4 vin bine echipate si cu pret sub golf 6, folcloru zice ca-s mai scumpe la intretinere, mai stricacioase, ca au greierasi......personal nu cred, apoi si VW doar e "masina poporului" doar incultii au impresia ca e brand premium.
M-am uitat și la alte mașini și am studiat, dar aș vrea totuși să rămân la Golf. Îmi place foarte mult mașina, cu toate că toată lumea are VW. Nu mă prea interesează chestia asta. Mie trebuie să îmi placă. Cu motorizarea nu prea sunt sigură ce și cum. Oricum mai sap vreo 2 săptămâni până să iau o decizie.
E adevărat că și pe dincolo se fac șmecherii. La fel mă gândeam și eu: să caut una care a avut un singur proprietar și are istoric. E bună și cealaltă variantă spusă de tine. Să sperăm că am noroc.

 paco rabanne, on 19 februarie 2018 - 13:54, said:

Cati ani ai?
21

#20
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,945
  • Înscris: 17.01.2012
la km o cam zbârcești... dacă o iei din 2010 - 8 ani vechime cu 30-50000 km/an ajungi cam la cel puțin 240000... (că golful e mașină de alergat, nu glumă!) (nu te grăbi să zici că există și excepții...)
dacă e potrivit bugetul? ia o foaie de hârtie, pune pe ea tot ce-ți place de pe net și vezi dacă cifra ta e acolo...
fă tot posibilul si ia-ți cutie automată... (la o adică lasă pielea aia, că-i de fițe - nu de alta...)
faci bine că te gândești la benzină... viitoarele reglementări  arată rău de tot pt diesel...
oprește 100 de lei să o verifici in service... inainte de cumpărare!

Edited by gushpi, 19 February 2018 - 14:05.


#21
AndreeaPAG

AndreeaPAG

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 19.02.2018

 cevaflood, on 19 februarie 2018 - 13:14, said:

La fiecare 100.000 km trebuie sa schimbi lantul de distributie pt ca sant ca si alea de bicicleta in rest nu am nimic de obiectat
Mersi de răspuns! Nu ar fi o problemă asta.

#22
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,945
  • Înscris: 17.01.2012

 AndreeaPAG, on 19 februarie 2018 - 14:00, said:

...dar aș vrea totuși să rămân la Golf. Îmi place foarte mult mașina, cu toate că toată lumea are VW....

oops! ai grijă cum vorbești... Golf e tot vw...

#23
unic635

unic635

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,529
  • Înscris: 09.07.2013
@Bursul "In principiu VW zice ca motoarele lor mananca pana la 1 L/1000 km", 1 l e cam mult, 10 l la un schimb de 10000 km(nu mai zic de normle noi lonj life care recomanda la 20-30000), 10L la 10000 km , cam 350 lei adica un plin jumate de carburant......zic ca e exagerat, 1l la 10000 km da, ar fi in parametrii. Nu mai zic de locul in care merge acel ulei ....catalizator sau egr  si unul infundat duce la un soi intreg de bucurii. Tsi-urile din pacate cel putin 1.2 -ul e candidat la cel mai stricacios motor, de fapt VAG  la benzine nu a excelat, in afara de clasicul 1.6 aspirat sau 1.8T . La benzine fata de diesel ai avantajul . cel putin la masini second de km mai putini, dar conteaza extremd emult unde-s facuti acei km, 200k km pe autostrada nu  au uzura a 50k strict urban.

#24
paco rabanne

paco rabanne

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,145
  • Înscris: 29.09.2006

 gushpi, on 19 februarie 2018 - 14:04, said:


oops! ai grijă cum vorbești... Golf e tot VW...

Pare ca dumitale esti cel care nu intelege.

#25
AndreeaPAG

AndreeaPAG

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 19.02.2018

 gushpi, on 19 februarie 2018 - 14:02, said:

la km o cam zbârcești... dacă o iei din 2010 - 8 ani vechime cu 30-50000 km/an ajungi cam la cel puțin 240000... (că golful e mașină de alergat, nu glumă!) (nu te grăbi să zici că există și excepții...)
dacă e potrivit bugetul? ia o foaie de hârtie, pune pe ea tot ce-ți place de pe net și vezi dacă cifra ta e acolo...
fă tot posibilul si ia-ți cutie automată... (la o adică lasă pielea aia, că-i de fițe - nu de alta...)
faci bine că te gândești la benzină... viitoarele reglementări  arată rău de tot pt diesel...
oprește 100 de lei să o verifici in service... inainte cumpărare!
Nu vreau să mă grăbesc să zic că există și excepții, dar pot să spun că nu toată lumea face 30.000-50.000 km pe an. Nu cred că toată lumea care își ia Golf își spune: mașina asta e de alergat, voi face 50.000 km cu ea. Eu, personal, îmi iau Golf fiindcă îmi place și atât. Oricum...e doar părerea mea.
Cu siguranță voi merge la o reprezentanță pentru a o verifica, la prima mașină nu am făcut așa...my bad. Dar am avut norocul să nu am probleme cu ea. I-am schimbat distribuția după ce am luat-o și în rest plăcuțe, schimbul de ulei etc.

 gushpi, on 19 februarie 2018 - 14:04, said:


oops! ai grijă cum vorbești... Golf e tot VW...
Știu că e tot VW Posted Image . Sau nu mă prind eu la ce te referi? Posted Image

 unic635, on 19 februarie 2018 - 14:05, said:

La benzine fata de diesel ai avantajul . cel putin la masini second de km mai putini, dar conteaza extremd emult unde-s facuti acei km, 200k km pe autostrada nu  au uzura a 50k strict urban.
Ai dreptate cu km. Tu ce motorizare ai recomanda?
Am citit și eu despre 1.2 TSI că ar avea ceva probleme. Despre 1.4 TSI am auzit păreri destul de bune.

#26
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,945
  • Înscris: 17.01.2012

 paco rabanne, on 19 februarie 2018 - 14:06, said:


Pare ca dumitale esti cel care nu intelege.
mea culpa!
dar e bine că toată lumea are VW - vei găsi piese de schimb la tarife normale!!!

#27
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004
De ce Golf si nu altceva? De ce TSI si nu altceva?

Motorul are ceva bube care pot aparea mai devreme sau mai tarziu.

#28
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,945
  • Înscris: 17.01.2012
păi dacă tu ai făcut 25000 fără să respiri, cât crezi că face un neamț? (că doar n-o vei lua de la f-un rumân care a alergat-o pe coclauri neaoșe!!!)
io fac intre 35000 și 40000/an (70 km/zi la serv, incă fo 20 la cumpăraturi, apoi in weekend alți f-o sută, două drumuri de bansko, unu de albena etc)

ce vreau să zic e să nu ai aspirații prea mari in privința km reali ai mașinii...

Edited by gushpi, 19 February 2018 - 14:25.


#29
AndreeaPAG

AndreeaPAG

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 19.02.2018

 connectorxp, on 19 februarie 2018 - 14:18, said:

De ce Golf si nu altceva? De ce TSI si nu altceva?

Motorul are ceva bube care pot aparea mai devreme sau mai tarziu.
Cam ce altceva?

 gushpi, on 19 februarie 2018 - 14:21, said:

păi dacă tu ai făcut 25000 fără să respiri, cât crezi că face un neamț? (că doar n-o vei lua de la f-un rumân care a alergat-o pe coclauri neaoșe!!!)
io fac intre 35000 și 40000/an (70 km/zi la serv, incă fo 20 la cumpăraturi, apoi in weekend alți f-o sută, două drumuri de bansko, unu de albena etc)

ce vrea să zic e să nu ai aspirații prea mari in privința km reali ai mașinii...
În fine, trecem peste partea cu km. Nu am pretenția la 100.000, dar nici 250.000. Dacă ar fi așa, mai bine mă mai "screm" puțin și iau una nouă.

#30
paco rabanne

paco rabanne

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,145
  • Înscris: 29.09.2006
Focus, Corsa, Megan, Logan,Sandero.

JK.

Edited by paco rabanne, 19 February 2018 - 14:28.


#31
AndreeaPAG

AndreeaPAG

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 19.02.2018

 paco rabanne, on 19 februarie 2018 - 14:25, said:

Focus, Corsa, Megan, Logan. Posted Image

JK.
Focus ar intra în discuție, restul nu prea Posted Image

#32
paco rabanne

paco rabanne

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,145
  • Înscris: 29.09.2006
Uh..poate un A3 din 2011. Motor 2.0 si 143cp.

Attached Files



#33
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,917
  • Înscris: 25.04.2006
Eu ti-as sugera sa iei masina 2011 sau 2012 chiar daca poate scazi la 1.2 si 105 cai. Pe ultima iteratie a kitului de distributie au rezolvat inclusiv problema lantului de care spune lumea, in rest chestia asta ca are toata lumea mi se pare cea mai mare aberatie mai ales cand iei masina SH. Vad ca esti din HD, iti dai seama ce ar fi sa iei ceva "exotic" hai sa spunem un Volvo XC30 sau orice altceva de asta rar. Ce faci te duci pana la Timisoara sa iti puna un tester pe masina cand iti pica un senzor de parcare sau altceva minor, ca sunt sigur ca pe la Hunedoara nu gasesti asa ceva.

#34
AndreeaPAG

AndreeaPAG

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 19.02.2018

 filipxxx, on 19 februarie 2018 - 14:44, said:

Eu ti-as sugera sa iei masina 2011 sau 2012 chiar daca poate scazi la 1.2 si 105 cai. Pe ultima iteratie a kitului de distributie au rezolvat inclusiv problema lantului de care spune lumea, in rest chestia asta ca are toata lumea mi se pare cea mai mare aberatie mai ales cand iei masina SH. Vad ca esti din HD, iti dai seama ce ar fi sa iei ceva "exotic" hai sa spunem un Volvo XC30 sau orice altceva de asta rar. Ce faci te duci pana la Timisoara sa iti puna un tester pe masina cand iti pica un senzor de parcare sau altceva minor, ca sunt sigur ca pe la Hunedoara nu gasesti asa ceva.
Mai bine aș mai adăuga ceva la preț dacă ar fi, chiar sub 1.4 nu vreau să scad. Mă gândeam și la un Focus, pe care l-aș lua mai nou.

 paco rabanne, on 19 februarie 2018 - 14:40, said:

Uh..poate un A3 din 2011. Motor 2.0 si 143cp.
Făinucă și asta.

#35
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,128
  • Înscris: 19.09.2005
@ AndreeaPAG
invata sa scoti mai multa putere din motorul pe care il ai.
citeste-i turatiile, punei un ulei si filtre bune (ulei, combustibil, aer), o benziza de 98 (mol sau omv) si o sa vezi o mica revolutie.

Edited by arg, 19 February 2018 - 15:03.


#36
AndreeaPAG

AndreeaPAG

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 19.02.2018

 arg, on 19 februarie 2018 - 15:02, said:

@ AndreeaPAG
invata sa scoti mai multa putere din motorul pe care il ai.
Hmm...Posted Image

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate