Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Retur colet China?
Last Updated: Feb 18 2018 18:20, Started by
pepsi80
, Feb 18 2018 17:06
·
0
#1
Posted 18 February 2018 - 17:06
Stie cineva cum e procedura de retur la eBay? Am ales Not As Described iar vanzatorul a acceptat, mi-a dat eticheta de transport cu numar de urmarire.
Bun, dar pe mine ma costa $20 sa trimit coletul in China. Nu aveam nicio optiune sa refuz sau sa-i raspund... doar sa bifez ca trimis. Problema e ca doar dupa ce ajungea coletul imi dadea banii inapoi, deci dupa 1-2 luni. E posibil sa plateasca el transportul sau cum? Eu stiu ca daca merg la posta cu coletul va trebui sa platesc. A trecut cineva prin pasii astia? |
#2
Posted 18 February 2018 - 17:20
deschizi caz ca nu corespunde descrierii si el plateste transportul, daca nu escaladezi la ebay problema
|
#3
Posted 18 February 2018 - 17:23
xcit, on 18 februarie 2018 - 17:20, said:
deschizi caz ca nu corespunde descrierii si el plateste transportul, daca nu escaladezi la ebay problema Ori nu m-am exprimat eu bine, ori nu ai citit cu atentie ce am scris. Am deschis caz, dupa ce a acceptat si mi-a dat eticheta se presupunea ca eu sa trimit coletul. Asta intreb, cum sa il trimit? Ca eu iau coletul si ma duc la posta, pai tanti de la posta ma pune sa platesc. |
#5
Posted 18 February 2018 - 17:35
xcit, on 18 februarie 2018 - 17:25, said:
am citit, dar despre ce suma discutam? Pe mine ma intereseaza cum se procedeaza. Chiar nu are relevanta suma. Intreb sa stiu si pe viitor. Am mai citit si prin alte locuri ca vanzatorul ar fi platit transportul deja, daca mi-a dat eticheta si asta nu inteleg, cum a platit? Eu asa cred, ca daca ma duc la posta cu coletul pai nu mi-l ia fara sa platesc. Gresesc? |
#6
Posted 18 February 2018 - 17:37
Esti sigur ca este vorba despre ebay si nu despre aliexpress?
Pune un print cu ce iti apare in ebay, cenzureaza datele tale. |
#7
Posted 18 February 2018 - 17:39
eu cand am avut neplaceri i-am cerut sa plateasca transportul, daca suma era prea mica si nu merita el facea refund automat, de aia am intrebat de suma ca sa stii daca merita sau nu. Daca ai 300$ platesti transportul si gata, daca ai 5$ nu platesti nimic si o treci la pierderi. Data viitoare inainte sa deschizi un incident iei in calcul toate variantele, preferabil sa fi deschis ca nu ai [rimit, dar daca nu avem detaliile nu stim ce sa te invatam
|
#8
Posted 18 February 2018 - 17:48
xcit, on 18 februarie 2018 - 17:39, said:
eu cand am avut neplaceri i-am cerut sa plateasca transportul, daca suma era prea mica si nu merita el facea refund automat, de aia am intrebat de suma ca sa stii daca merita sau nu. Daca ai 300$ platesti transportul si gata, daca ai 5$ nu platesti nimic si o treci la pierderi. Data viitoare inainte sa deschizi un incident iei in calcul toate variantele, preferabil sa fi deschis ca nu ai [rimit, dar daca nu avem detaliile nu stim ce sa te invatam M-am gandit la varianta cu 'n-am primit' dar asta insemna sa mai astept 1 luna sa treaca perioada aia estimativa de livrare. + ca aveam tracking no. si apoi facea dovada ca mi-a ajuns la posta si ma complicam. Am zis ca nu are rost sa mint si sa vorbesc cu el direct. E o suma foarte mica. $6. Dar m-a deranjat foarte mult atitudinea lui si faptul ca i-am trimis mesaj cu dovezile si m-a ignorat total. Tocmai de aia am si ales sa ii trimit mesaj si sa nu deschid caz direct, fiind suma mica, nu am crezut ca va refuza sa faca refund. |
#9
Posted 18 February 2018 - 17:53
pepsi80, on 18 februarie 2018 - 17:06, said: mi-a dat eticheta de transport cu numar de urmarire. Etichetele astea sunt direct platite de catre vanzator. Tu te duci la posta, depui coletul, functionarul scaneaza codul de pe eticheta de retur si tu nu platesti nimic. Si nu te numeai roman daca nu ti-ar fi trecut prin cap sa declari coletul ca fiind neprimit daca nu era un tracking number la mijloc. |
#10
Posted 18 February 2018 - 17:58
izometric, on 18 februarie 2018 - 17:53, said: Etichetele astea sunt direct platite de catre vanzator. Tu te duci la posta, depui coletul, functionarul scaneaza codul de pe eticheta de retur si tu nu platesti nimic. Si nu te numeai roman daca nu ti-ar fi trecut prin cap sa declari coletul ca fiind neprimit daca nu era un tracking number la mijloc. Asta vroiam sa stiu. Nu stiam daca pot fi platite de chinez si eu sa nu platesc nimic. N-am mai trecut prin asta niciodata. Legat de 'declararea coletului ca fiind neprimit', m-am gandit doar pentru faptul ca nu am primit ce trebuie si era mult mai simplu pentru mine. |
|
#11
Posted 18 February 2018 - 18:01
izometric, la ce cacaturi trimit chinezii in loc de ce arata in poze, afirmatia ta e cel putin tendentioasa. Adica cum nu esti roman, daca esti roman adevarat trebuie sa isi bata joc de tine orice cacat care mananca orez si isi permite sa iti trimita altceva in loc de ce are in poze?
pepsi, daca ai avut tracking nr la o suma de 6$ atunci e vanzator serios, vezi ca la ei a fost anul nou, posibil sa nu lucreze, mai asteapta si tu un pic Edited by xcit, 18 February 2018 - 18:01. |
#12
Posted 18 February 2018 - 18:20
Era tracking ca a venit prin posta belgiana iar ultimul status a fost ca a ajuns la posta si urmeaza a-mi fi livrat in urmatoarele zile.
Problema e ca, eu cand am vazut pe eBay ca nu am alta optiune, am deschis caz si pe PayPal iar cel de pe eBay se inchisese automat. Cineva spusese ca am facut o mare greseala. Acum ramane sa vad ce rezolv cu PayPal. Inca ceva, pe eticheta scria FROM: ... HK / TO: ... China. Nu are nicio importanta ce scrie la From? Pana la urma eu il trimit din Ro. Sau nu stiu eu cum functioneaza lucrurile? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users