Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...
 Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi
 

Sfat achizitie 2200 euro,prima masina

- - - - -
  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#19
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 debusy, on 17 februarie 2018 - 14:30, said:

Si eu la început am avut golf 4 1.4 (echivalentul lui Fabia 1.2) ...
Echivalent in ce sens?

#20
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Eu zic sa zici mersi! dacă mașina aia (oricare ar fi ea) nu e un cazan la acest buget.
Lasă arogantele de submotorizari. Nu e loc de așa ceva când toți banii sunt 2200 de euro. Important e că mașina sa fie în mințile ei. Fie că e Golf, fie că e... Hyundai Accent.
On topic: Ford Fiesta 1.25 75 CP sau 1.3 60 CP de prin 2005-2006. Nu sunt multi cai, dar nici bugetul nu e unul așa mare. Cred că poți să găsești una ok pe la 130-140000 de km, in loc de un Golf 4 cu peste 200000 lejer sau un TDI cu peste... cine știe cât. Că de multe ori km din bord sunt ca sa fie ceva trecut acolo.

Pe de altă parte, nu te limita doar la masina asta. Mergi sa vezi cu cineva care se pricepe macar cat de cat. Pentru că șansele să dai peste un cazan la acest buget, sunt destul de mari.

#21
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Cauta o Fabia mai nouta , cu AXR ...sau o Octavia 1 de prin 2003-2004 , cu un ASV sau ALH . Sunt motoare trainice si foarte simple ( in special ALH-ul )  . Rezista multe sute de mii de km fara probleme majore daca au fost servisate corect.

#22
notrust

notrust

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,731
  • Înscris: 09.11.2016
Fabia 1 este o masina sensibila, si nu rezista la terfeleala de oras, fara sa ceara bani des, mai ales daca e veche.

#23
liviu121314

liviu121314

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 251
  • Înscris: 12.09.2017
Inainte ca Romania sa devina cimitirul de masini al europei un tanar cu permis trebuia sa conduca masina parintilor pina strangea bani sau daca avea un salar decent si disponibilitate sa cumpere un Logan in rate. Ma oripilez la gandul ca in acelasi fel cu acest tanar sunt mii si zeci de mii de indivizi care abia asteapta sa-si "traga" niste epave dizal cu dpf anulat sa pompeze si mai multa funingine in orasele patriei.

#24
Toni1999

Toni1999

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 17.02.2018

 liviu121314, on 17 februarie 2018 - 19:06, said:

Inainte ca Romania sa devina cimitirul de masini al europei un tanar cu permis trebuia sa conduca masina parintilor pina strangea bani sau daca avea un salar decent si disponibilitate sa cumpere un Logan in rate. Ma oripilez la gandul ca in acelasi fel cu acest tanar sunt mii si zeci de mii de indivizi care abia asteapta sa-si "traga" niste epave dizal cu dpf anulat sa pompeze si mai multa funingine in orasele patriei.

Domnule Liviu,si eu as fi mers cu masina parintilor daca nu era in cielo din 96 in care s-au bagat atatia bani incat imi luam doua masini,nu una.E o rabla pe care tatal meu se zgarceste sa o vanda si o va face cat de curand.Si cand vor cumpara alta masina pentru ei,el nu ma va lasa sa o conduc pentru ca e genul mai comunist si zice: Nu ti-o dau ca o lovesti!.
Asa ca cel mai benefic pentru mine e sa am propria mea masina ca banii dati la scoala de soferi sa nu fie degeaba.Daca m-ar fi lasat sa conduc masina familiei in momentul in care luau una,nu imi mai luam masina.

#25
Fantasy89

Fantasy89

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,039
  • Înscris: 03.07.2016
sfat:indiferent ce masina ai cumpara in acest buget,sa mai ai bani de bagat din start intre 1300-1800 ron in distributie, sa schimbi cureaua,uleiul,filtrele etc,nu mai vorbim de asigurare pe care nu o faci pe numele tau ca o sa platesti peste 1200 ron pe an,iar pe langa aceste cheltuieli,la o masina asa veche,trebuie sa mai ai ceva pentru eventualele reparatii,in functie de noroc.

#26
Toni1999

Toni1999

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 17.02.2018

 Fantasy89, on 17 februarie 2018 - 19:40, said:

sfat:indiferent ce masina ai cumpara in acest buget,sa mai ai bani de bagat din start intre 1300-1800 ron in distributie, sa schimbi cureaua,uleiul,filtrele etc,nu mai vorbim de asigurare pe care nu o faci pe numele tau ca o sa platesti peste 1200 ron pe an,iar pe langa aceste cheltuieli,la o masina asa veche,trebuie sa mai ai ceva pentru eventualele reparatii,in functie de noroc.
De asta sunt deja pregatit,de aceea am bugetul mai redus.Multumesc de sfat oricum.

#27
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
La bugetul tau recomand Polo si Corsa cu motor pe benzina.

Edited by Kroghy, 17 February 2018 - 19:53.


#28
adicted69

adicted69

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 603
  • Înscris: 19.03.2008
In bugetul initiatorului nu recomanda nimeni un reno Symbol sau o Dacia Logan diesel?
In bugetul lui se incadreaza la una din 2006-2008.

#29
Toni1999

Toni1999

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 17.02.2018

 adicted69, on 17 februarie 2018 - 21:10, said:

In bugetul initiatorului nu recomanda nimeni un reno Symbol sau o Dacia Logan diesel?
In bugetul lui se incadreaza la una din 2006-2008.
Eu am gasit Renault Megane din 2005-2006.Am si facut scoala pe una asemanatoare.E o masina buna.

#30
Magicwisewolf

Magicwisewolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,088
  • Înscris: 29.01.2016

 liviu121314, on 17 februarie 2018 - 19:06, said:

Inainte ca Romania sa devina cimitirul de masini al europei un tanar cu permis trebuia sa conduca masina parintilor pina strangea bani sau daca avea un salar decent si disponibilitate sa cumpere un Logan in rate. Ma oripilez la gandul ca in acelasi fel cu acest tanar sunt mii si zeci de mii de indivizi care abia asteapta sa-si "traga" niste epave dizal cu dpf anulat sa pompeze si mai multa funingine in orasele patriei.
Dle Liviu, oripileaza-te in continuare, dar, mai usor cu comunismele. Pe principiul asta ar trebui sa ia si telefon sau laptop de la parinti, ca e tanar si nu are voie sa aiba lucrul lui.
Ce sa spun... ca tu nu ai fi facut la fel. Si tu ai fi mers cu masina lu taticu pana la batranete. Eventual cu un grafic care cum sa o ia. Sau cu zile pare si impare. Bravo lui ca a strans/strange bani si isi ia o masina. La 2200 de eur nu iei o masina rea sau proasta daca stii cum si de unde sa alegi. Ce, vrei sa astepte pana la 40-45 de ani ca sa se bage la rate la un Logan chel, dar nou...?
Mai uita-te si pe afara sa vezi cum umbla si ceilalti prin Europa, sa vezi cum umbla cu masini de 15-20 de ani fara nicio problema. Si nu sunt putini. Zici ca toti stau prin Norvegia/Finlanda sau Suedia si isi permit numai electrice de 30000 de eur...
On topic - daca faci 15-20000 km pe an, sfatul meu este sa iti iei un benzinar, 1.6, de preferat, la care sa pui GPL. Si esti si euro 6 direct. GPL-ul are cele mai mici emisii, e ardere aproape completa si cred ca bate si euro 5, daca nu si euro 6... In banii astia, eu as merge pe un Opel Astra G, din 2003-2005, 4 usi, motor 1.6, 101 CP. Sunt masini f bune si fiabile, destul de ieftin de intretinut, piese ieftine, si o gramada de piese si componente pe la dezmembrari. Vorbesc in cunostinta de cauza. Investitia in GPL este de 2300-2500 de lei, pe care o amortizezi cam in 20000 de km. Dupa aia, esti pe plus. La o medie de consum de 10% pe gaz, rezulta cam 4-5% pe benzina. Iesi sub orice consum de motorina, fara batai de cap si costuri de te indoaie, cum e la motorul pe motorina. Plus ca, la kilometraj, o gasesti la jumate fata de cele pe motorina.

Edited by Magicwisewolf, 17 February 2018 - 22:11.


#31
Toni1999

Toni1999

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 17.02.2018

 Magicwisewolf, on 17 februarie 2018 - 22:08, said:

Dle Liviu, oripileaza-te in continuare, dar, mai usor cu comunismele. Pe principiul asta ar trebui sa ia si telefon sau laptop de la parinti, ca e tanar si nu are voie sa aiba lucrul lui.
Ce sa spun... ca tu nu ai fi facut la fel. Si tu ai fi mers cu masina lu taticu pana la batranete. Eventual cu un grafic care cum sa o ia. Sau cu zile pare si impare. Bravo lui ca a strans/strange bani si isi ia o masina. La 2200 de eur nu iei o masina rea sau proasta daca stii cum si de unde sa alegi. Ce, vrei sa astepte pana la 40-45 de ani ca sa se bage la rate la un Logan chel, dar nou...?
Mai uita-te si pe afara sa vezi cu umbla si ceilalti prin Europa, sa vezi cum umbla cu masini de 15-20 de ani fara nicio problema. Si nu sunt putini. Zici ca toti stau prin Norvegia/Finlanda sau Suedia si isi permit numai electrice de 30000 de eur...
On topic - daca faci 15-20000 km pe an, sfatul meu este sa iti iei un benzinar, 1.6, de preferat, la care sa pui GPL. Si esti si euro 6 direct. GPL-ul are cele mai mici emisii, e ardere aproape completa si cred ca bate si euro 5, daca nu si euro 6... In banii astia, eu as merge pe un Opel Astra G, din 2003-2005, 4 usi, motor 1.6, 101 CP. Sunt masini f bune si fiabile, destul de ieftin de intretinut, piese ieftine, si o gramada de piese si componente pe la dezmembrari. Vorbesc in cunostinta de cauza. Investitia in GPL este de 2300-2500 de lei, pe care o amortizezi cam in 20000 de km. Dupa aia, esti pe plus. La o medie de consum de 10% pe gaz, rezulta cam 4-5% pe benzina. Iesi sub orice consum de motorina, fara batai de cap si costuri de te indoaie, cum e la motorul pe motorina. Plus ca, la kilometraj, o gasesti la jumate fata de cele pe motorina.
Mi se pare una din cele mai bune recomandari.Multumesc!

#32
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Clio Simbol recomand și eu. Sincer. Dar pe benzina. Motorul de 1.4 are si ceva "vitamine" pentru că are undeva pe la 950 kg. Deci e destul de usoara mașina. El se încadrează la DCI-urile de acum 10 ani, daca vrea neapărat diesel, când erau probleme destul de mari la sistemul de injecție. Iar la acești bani cred că poate să găsească ceva cu mai puțini de 100000 de km, de prin 2008-2009, întreținut.Cativa ani nu "baga" mare lucru îl el.
Dar ar fi o singura mare problema: imaginea mașinii. Cam vad că se tine cont de ea. Una e sa te afișezi într-o compacta mai răsărită și alta e sa apari cu un Logan sau un Clio cu posterior urat.
Megane 2 arata bine, se conduce ușor, e confortabil, dar nu e chiar fiabil. Alături de 307 și Stilo, au fost unele dintre cele mai puțin fiabile mașini din vremurile lor. Dacă vrei fiabilitate de top la buget redus, uită-te la ceva de clasa mica pe la 130-140-150000 de km sau o japoneza.
Și da, Astra G e o mașina fiabila per total. Tatăl meu e la al treilea Opel. Primul a fost o Ascona din '84. Dacă era proasta, nu o lua pe a doua. Iar dacă a doua era proasta, nu o lua pe a treia. :)

Edited by LauCalin, 17 February 2018 - 22:32.


#33
Magicwisewolf

Magicwisewolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,088
  • Înscris: 29.01.2016

 Toni1999, on 17 februarie 2018 - 22:11, said:

Mi se pare una din cele mai bune recomandari.Multumesc!
Cu placere.
Am in acest moment un Astra G din 2003, luat anul trecut. Motorizare 1.6, 101 CP, 4 usi, exact ce ziceam mai sus. Sunt f multumit de ea si nu as schimba-o prea curand. La motorul asta, consumul este de 6.5-7% la drum si cam 8.5-9 mixt. Eu nu am pus gaz pe ea, ca fac sub 10000 pe an si nu renteaza. Cand o sa ies pe plus, s-ar putea s-o vand, asa ca nu am facut nimic. Dar am un prieten care a luat un Astra la fel, el face cam tot asa, 15-20000 pe an. A pus gaz si intr-un an sau maxim 1 an jumate si-a scos investitia. Si e f multumit de cum merge si trage pe gaz si de consum.
O alta varianta buna este Corsa C, cu motor de 1.4, de care am si avut inainte de Astra. Am fost foarte multumit timp de 5 ani, dar am dat-o pt ca s-a marit familia si aveam nevoie de spatiu in portbagaj. Altfel, o aveam si acum. Crede-ma, ambele sunt masini care tin cu casa daca ai grija de ele si faci schimburile la timp la tot ce trebuie. Despre alte marci nu pot sa iti spun decat din auzite. Ford este iar o varianta buna, sunt destul de fiabile, dar, mi se par o idee mai scumpe la piese si intretinere.

#34
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Mie Ford nu mi se pare la fel de fiabil ca Opel. Per total, ținând cont și de costurile de întreținere, cred că Opel rentează mai mult. Dar diferențele  nu cred că sunt  f mari. Bineînțeles ca e o părere subiectivă.

Edited by LauCalin, 17 February 2018 - 22:30.


#35
Toni1999

Toni1999

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 17.02.2018
De Ford focus 2005 ce parere aveti?Precizez ca pe langa cei 2200 de euro pt masina mai pot sa dau inca vreo 400 de euro pe eventuale reparatii la inceput astfel incat sa nu mai fie nevoie decat de schimbul consumabilelor.

#36
Magicwisewolf

Magicwisewolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,088
  • Înscris: 29.01.2016

 LauCalin, on 17 februarie 2018 - 22:30, said:

Mie Ford nu mi se pare la fel de fiabil ca Opel. Per total, ținând cont și de costurile de întreținere, cred că Opel rentează mai mult. Dar diferențele  nu cred că sunt  f mari. Bineînțeles ca e o părere subiectivă.
Nici mie, dar, e o varianta, in caz ca nu ii place Opel. La mine ar fi a doua, dupa Opel. VW ar fi a treia, dar, sunt masini alergate si f cautate, iar riscul de teapa e mai mare decat la celelalte 2 dinainte.

 Toni1999, on 17 februarie 2018 - 22:36, said:

De Ford Focus 2005 ce parere aveti?Precizez ca pe langa cei 2200 de euro pt masina mai pot sa dau inca vreo 400 de euro pe eventuale reparatii la inceput astfel incat sa nu mai fie nevoie decat de schimbul consumabilelor.
Daca te referi la varianta asta https://www.bestauto...d=1&pictureid=1 adica Mk2, e o alegere buna, dar, nu pot sa iti spun nimic de ea pt ca nu am detinut asa ceva. Daca vorbim de Mk1, nu mi se pare o afacere.
Daca te atrage mai mult decat Opel, poti merge pe aceasta varianta. Intra pe forum la Ford Focus si vezi acolo pareri/nemultumiri/probleme/costuri de intretinere, etc. Asa, ca design, mie imi place.

Edited by Magicwisewolf, 17 February 2018 - 22:47.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate