Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...
 Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 

Alegere mașină clasă mică, 100 km zilnic.

- - - - -
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#19
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
In seara asta vorbeam cu un vecin de ale sale Peugeot 308 si Volvo V70, amandoua motorizate de clasicul 1.6 HDi de la PSA.

Motor de nota 10 cu conditia sa vada service la timp si sa nu uiti sa-i adaugi "ureea".

Edited by connectorxp, 16 February 2018 - 23:19.


#20
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

View Posthepea, on 16 februarie 2018 - 20:24, said:

Omu a scris mai sus 11.000. Vad ca se incadreaza

Daca lasa vanzatorul peugeot-ului mai mult de 1000.

View Postconnectorxp, on 16 februarie 2018 - 23:19, said:

In seara asta vorbeam cu un vecin de ale sale Peugeot 308 si Volvo V70, amandoua motorizate de clasicul 1.6 HDi de la PSA.

Motor de nota 10 cu conditia sa vada service la timp si sa nu uiti sa-i adaugi "ureea".

Confirm, am avut 307 cu motorul ala, cu toate astea cele mai bune consumuri le-am scos tot cu 2.0 de 140 cp pe Jetta.

#21
stephanatsea

stephanatsea

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,469
  • Înscris: 04.05.2006
Din câte știu si 1.5 de la Ford este un PSA.


#22
black1990

black1990

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,290
  • Înscris: 09.04.2008
eu as zice sa tii cont de faptul ca pana la urma este un fier si ceva se poate defecta la ea. Cred ca important este sa gasesti usor alternative si totodata ieftin, asa ca as merge pe ceva european decat pe ceva japonez.

Edited by black1990, 17 February 2018 - 10:09.


#23
stephanatsea

stephanatsea

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,469
  • Înscris: 04.05.2006

View PostLauCalin, on 16 februarie 2018 - 21:19, said:

Eu îți recomand o mașina gândită in primul rand sa fie cat mai fiabila, deci o japoneza de genul lui Swift sau Yaris. Ar mai fi Mitsubishi SpaceStar. Dar sigur nu e pe gustul tau. Defapt nu e pe gustul nimănui. :D Dar in ciuda aspectului și imaginii, este o mașina care ține "cu casa", solida, fiabila, la un preț f bun.
Ah, bineînțeles că vorbesc de mașini noi. Vei avea ceva rulaj și km multi se vor aduna destul de ușor.
Space star nu mai este diesel.sper sa nu mă înșel.


#24
partyman

partyman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,026
  • Înscris: 17.10.2004
O mașină fiabilă nu însemnă doar consum. Un hibrid ce consuma 5.2 l, e mai de luat în seamă decât un diesel, așa pentru viitor și pentru problemele ce apar la cel din urmă. Una e să consume la fel dar să ai probleme, față de a sta liniștit. Un Yaris hibrid e o alegere bună.

#25
stephanatsea

stephanatsea

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,469
  • Înscris: 04.05.2006
Eu am alt punct de vedere.
Nu vreau sa cheltuiesc mai mult de 200 euro pe lună pe mașină.  Aici intră asigurarea, impozitul,  combustibilul si un 20 de euro pentru  consumabile.
Am cumpărat un Ford Fiesta 1.4d de 68 de cai la 100000 km si am făcut 60.000 in 2 ani cu circa 170 euro pe lună. Consum intre 3.9 si 4.5 la sută. Asta e maxim 5 euro pe zi. Cu un Yaris m-ar costa  minim 7 euro pe zi. Calculul asta nu este la hibridă ci la benzină simplu, care are are 68 de cai si acelasi pret cu un Ibiza de ex 1.4d de 105 cai. Hibrida este deja mai scumpă cu 4000 la aceeași km rulați (până în 20.000).
Cam asta este calculul meu.
Accept critici.



#26
partyman

partyman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,026
  • Înscris: 17.10.2004

View Poststephanatsea, on 16 martie 2018 - 21:45, said:

Eu am alt punct de vedere.
Nu vreau sa cheltuiesc mai mult de 200 euro pe lună pe mașină.  Aici intră asigurarea, impozitul,  combustibilul si un 20 de euro pentru  consumabile.
Am cumpărat un Ford Fiesta 1.4d de 68 de cai la 100000 km si am făcut 60.000 in 2 ani cu circa 170 euro pe lună. Consum intre 3.9 si 4.5 la sută. Asta e maxim 5 euro pe zi. Cu un Yaris m-ar costa  minim 7 euro pe zi. Calculul asta nu este la hibridă ci la benzină simplu, care are are 68 de cai si acelasi pret cu un Ibiza de ex 1.4d de 105 cai. Hibrida este deja mai scumpă cu 4000 la aceeași km rulați (până în 20.000).
Cam asta este calculul meu.
Accept critici.
Corect, dar trebuie să vorbești și de întreținere. Dacă la tine aspectul ăsta nu contează, nu am ce comenta. Tendința e oricum spre excluderea dieselului. Dar tu știi mai bine.

#27
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Yaris hibrid are avantaje precum intretinere simpla, asigurare mica si piesele ceva mai ieftine decat la restul modelelor Toyota, mai ales ca este facuta in Europa.

Motorul din Yaris este clasicul 1NZ-FXE care s-a dovedit a fi fiabil, in noua sa iteratie are accesorii antrenate electric, renuntand complet la curea, distributia este pe lant, injectia este indirecta si uleiul tipic folosit este 5W30.

Singurele dezavantaje la Yaris sunt plasticele dubioase de la interior si faptul ca daca o freci pe drumuri foarte scurte iarna vei avea un consum mai mare decat cel dat de producator, dar la drum intins sau distante mari vei avea o eficienta termica foarte buna.

Yaris 2018 vine in standard cu Toyota SafetySense si Bluetooth. SafetySense este o suita de senzori si camere care ajuta soferul sa mentina masina in banda, sa reduca efectul unui impact si actioneaza automat farurile si stergatoarele. Echiparile Luna si Sol aduc functii noi precum cititor semne si asistent faza lunga.

Edited by connectorxp, 16 March 2018 - 23:08.


#28
stephanatsea

stephanatsea

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,469
  • Înscris: 04.05.2006

View Postpartyman, on 16 martie 2018 - 22:19, said:


Corect, dar trebuie să vorbești și de Ăźntreținere. Dacă la tine aspectul ăsta nu contează, nu am ce comenta. Tendința e oricum spre excluderea dieselului. Dar tu știi mai bine.
Partyman, nu spun ca stiu mai bine.
Am argumentat punctul meu de vedere. Este strict financiar.
Ce întreținere la o mașina până în 150000 de km?
Eu nu am schimbat mai nimic pana in limita aia.
Diesel-urile sunt pe ducă. Așa este. Dar încă se fabrică iar cele  Euro 6 vor fi cel puțin 5 ani acceptate prin Europa. Cam atât cât vreau să țin mașina.
Connectorxp, lucrez pe o mașină cu toate dotările astea noi. Singurele apreciate de mine sunt tempomatul activ si city safety. Pe restul nu le vad foarte utile. Pentru mine cel puțin.

Edited by stephanatsea, 16 March 2018 - 23:45.


#29
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Depinde, avertizorul de unghi mort si asistentul de mentinere al benzii isi au rostul cand esti obosit dupa o zi lunga si stresanta la locul de munca.

#30
stephanatsea

stephanatsea

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,469
  • Înscris: 04.05.2006
Am toate acestea pe una dintre mașini. Foarte bune la drum lung.
Pe drumuri scurte însă nu prea le folosesc.


#31
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018
La 100 km zilnic,cel puțin 2000 lunar, diesel e alegerea.
Din ce ai scris acolo fiesta de 1.5, restul sunt prea mici.
Diesel e pe ducă... Mai e mult până departe.
Când vei incarca mașina în 5 minute și te va tine 500 km autonomie va fi totul full electric.

#32
stephanatsea

stephanatsea

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,469
  • Înscris: 04.05.2006
Diesel-ul mi-a iesit si mie cel mai convenabil.
Necunoscute imi sunt diferențele între motoarele respective.
1.4 de la VW, 1.3 de la Fiat/Opel, noul 1.5 de la Ford/Peugeot, 1.5 de la Renault.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate