Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...
 Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 

Noua Kia Ceed 2018

- - - - -
  • Please log in to reply
211 replies to this topic

#73
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003

View PostMusafirulCreativ, on 04 decembrie 2018 - 11:59, said:

Cei 171 nm la 1300+ kg nu reprezinta cine stie ce cuplu la motorul de 1.0. La masina asta trebuie minim 200 nm sa se miste ok, deci obligatoriu motorul de 1.4 (240 nm)

Conteaza si cand iti vin NM aia si cat te tin pe plaja de ture.
Trecand de la 1.6TDI la 1.0 Ecoboost pot spune ca EB trage mai bine in utilizarea cotidiana pentru ca tine cuplul maxim pe plaja mai larga de turatie.

#74
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Da, venind de la diesel se schimba lucrurile, probabil ca 1.0 poate părea fără forță, dar cei care vin de pe Ceed 1 1.4 aspirat benzina, care este de departe cea mai bine vândută variantă, vor simți ca fac un pas lateral dacă iau iar 1.4 aspirat. Mai mult confort, mai multe dotări, o viteza în plus și 9 CP în minus. Cine e mulțumit, super.

Eu pefer un pic mai mult cuplu, mai ales ca ai vreo 2500rpm delta de cuplu maxim, și cuplul scade apoi, dar se duce la puterea maxima la 6000rpm. Adică ai 4500rpm delta in care poți accelera constant. La Ceed 1 ai cam de la 3000, de fapt de la 3500 dacă vrei zvac, pana la 6200rpm. Mult mai mica plaja de accelerație, de aia cred ca în teorie motorul de 1.0 poate fi badass comparativ și dacă lag-ul nu e foarte pronunțat.

Un motor care permite o plaja de 4500rpm de accelerație la cuplu maxim pe primele 2500rpm și oricum cuplu constant superior versiunii aspirate, e ceva ce îmi doresc. Mie îmi place când ma lansez în depășiri sa nu schimb viteza în timpul depasirii, iar cu ăsta sunt convins ca e posibil.



Oricum, clar prima mea opțiune va fi o Kia ceed din nou, dar întâi sa manance actuala bani, ca momentan se mișcă f bine și am depășit faza în care sa vreau ceva nou doar de dragul noului.

Apă, paie și bătaie, cam asta vreau, și actuala nu a dezamăgit. Credeam ca o dau după 5 ani, s-au făcut imediat 11 și tot nu îmi vine s-o dau

#75
MusafirulCreativ

MusafirulCreativ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 904
  • Înscris: 07.03.2018

View PostMembruAnonim, on 04 decembrie 2018 - 14:38, said:

Da, venind de la diesel se schimba lucrurile, probabil ca 1.0 poate părea fără forță, dar cei care vin de pe Ceed 1 1.4 aspirat benzina, care este de departe cea mai bine vândută variantă, vor simți ca fac un pas lateral dacă iau iar 1.4 aspirat. Mai mult confort, mai multe dotări, o viteza în plus și 9 CP în minus. Cine e mulțumit, super.
Poti lua 1.4 turbo cu rabla si iesi in acelasi pret. 1.4 aspirat am impresia ca nici nu este disponibil cu rabla.

#76
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Nu, ca nu mai respecta codoiu

#77
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,112
  • Înscris: 04.08.2007

View PostMembruAnonim, on 04 decembrie 2018 - 14:38, said:

Da, venind de la diesel se schimba lucrurile, probabil ca 1.0 poate părea fără forță, dar cei care vin de pe Ceed 1 1.4 aspirat benzina, care este de departe cea mai bine vândută variantă, vor simți ca fac un pas lateral dacă iau iar 1.4 aspirat. Mai mult confort, mai multe dotări, o viteza în plus și 9 CP în minus. Cine e mulțumit, super.

Eu pefer un pic mai mult cuplu, mai ales ca ai vreo 2500rpm delta de cuplu maxim, și cuplul scade apoi, dar se duce la puterea maxima la 6000rpm. Adică ai 4500rpm delta in care poți accelera constant. La Ceed 1 ai cam de la 3000, de fapt de la 3500 dacă vrei zvac, pana la 6200rpm. Mult mai mica plaja de accelerație, de aia cred ca în teorie motorul de 1.0 poate fi badass comparativ și dacă lag-ul nu e foarte pronunțat.

Un motor care permite o plaja de 4500rpm de accelerație la cuplu maxim pe primele 2500rpm și oricum cuplu constant superior versiunii aspirate, e ceva ce îmi doresc. Mie îmi place când ma lansez în depășiri sa nu schimb viteza în timpul depasirii, iar cu ăsta sunt convins ca e posibil.



Oricum, clar prima mea opțiune va fi o Kia ceed din nou, dar întâi sa manance actuala bani, ca momentan se mișcă f bine și am depășit faza în care sa vreau ceva nou doar de dragul noului.

Apă, paie și bătaie, cam asta vreau, și actuala nu a dezamăgit. Credeam ca o dau după 5 ani, s-au făcut imediat 11 și tot nu îmi vine s-o dau
Actualul motor 1.4 aspirat e mai lenes decat cel de pe ceed1 (se simte ca si cum ar fi mai mult de 9cp diferenta) dar e mai economic. Daca mergi la consum cu amandoua, diferenta e marisoara.

#78
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Cam cât de mărișoară poate fi? Cu asta, când merg legal, am la drum lung cam 5,7l/100km. Cam 6 media dacă merg legal+10. Dumnezeu cu mila dacă ma mănâncă talpa pe autostradă. De fapt acolo resimt cel mai mult lipsa treptei 6, ce sare de 110km/h începe sa halească.

Edited by MembruAnonim, 08 December 2018 - 17:25.


#79
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,052
  • Înscris: 10.04.2006
Tot spune lumea că ceed ar fi ieftin.
Configurat un benzinar tgdi cu de toate și e 27.5k.

De ce nu ți-ai lua un Sportage sau clasa medie la banii ăștia?

#80
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Vad ca de la un model la altul cresc preturile.

Acest trend cretin il vad si la alte tipuri de produse, precum televizoare, calculatoare, telefoane si alte lucruri care costa din ce in ce mai mult.

#81
SilvaDark

SilvaDark

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 18.10.2008

View PostNenea Zap, on 15 decembrie 2018 - 00:31, said:

De ce nu ți-ai lua un Sportage sau clasa medie la banii ăștia?
Si Sportage-ul tot cu de toate, nu?
Nu de alta, dar sa comparam mere cu mere.

#82
newcarman

newcarman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 07.11.2018
Nu merita mai mult de 15.000 euro.

#83
Victor19R

Victor19R

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 04.03.2016

View Postnewcarman, on 15 decembrie 2018 - 14:22, said:

Nu merita mai mult de 15.000 euro.

Vorbesti in necunostinta de cauza.

#84
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,281
  • Înscris: 16.08.2016

View Postnewcarman, on 15 decembrie 2018 - 14:22, said:

Nu merita mai mult de 15.000 euro.
Găsești și la 15k euro cu motorul 1.4 Gsl sau 1.0tgdi. Verifica întâi lista cu dotările de baza și după îți poți da cu parerea

#85
newcarman

newcarman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 07.11.2018
Mă refeream la clasa asta. Daca cineva vrea sa dea 30.000 euro pe  ceed, e problema lui psihica...

#86
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,281
  • Înscris: 16.08.2016
Sunt foarte putini ce își cumpără mașinile full (adică toate opționalele) Majoritatea o sa ia varianta de baza+ceva optiuni

#87
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001
@newcarman
      Bai si daca ar plati, din banii proprii și personali, 28k euro pe o compacta care e problema ta? De ce te-ar f..e grija pe tine?
Mor mah de astia ca voi care'si dau cu părerea de'apulea.

#88
newcarman

newcarman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 07.11.2018

View Postpetman, on 15 decembrie 2018 - 17:29, said:

@newcarman
      Bai si daca ar plati, din banii proprii și personali, 28k euro pe o compacta care e problema ta? De ce te-ar f..e grija pe tine?
Mor mah de astia ca voi care'si dau cu părerea de'apulea.
Tu ai dat banii ăștia pe o mașină chinezeasca? Daca da,  nu te aștepta la felicitări!

#89
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001
Oare de ce ma complic cu toti prostii?

#90
newcarman

newcarman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 07.11.2018

View Postpetman, on 15 decembrie 2018 - 20:06, said:

Oare de ce ma complic cu toti prostii?
Pentru că nu ești prea... deștept???

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate