Noua Kia Ceed 2018
Last Updated: Dec 02 2020 11:11, Started by
lula_canci
, Feb 16 2018 15:17
·
0
#73
Posted 04 December 2018 - 14:26
MusafirulCreativ, on 04 decembrie 2018 - 11:59, said:
Cei 171 nm la 1300+ kg nu reprezinta cine stie ce cuplu la motorul de 1.0. La masina asta trebuie minim 200 nm sa se miste ok, deci obligatoriu motorul de 1.4 (240 nm) Conteaza si cand iti vin NM aia si cat te tin pe plaja de ture. Trecand de la 1.6TDI la 1.0 Ecoboost pot spune ca EB trage mai bine in utilizarea cotidiana pentru ca tine cuplul maxim pe plaja mai larga de turatie. |
#74
Posted 04 December 2018 - 14:38
Da, venind de la diesel se schimba lucrurile, probabil ca 1.0 poate părea fără forță, dar cei care vin de pe Ceed 1 1.4 aspirat benzina, care este de departe cea mai bine vândută variantă, vor simți ca fac un pas lateral dacă iau iar 1.4 aspirat. Mai mult confort, mai multe dotări, o viteza în plus și 9 CP în minus. Cine e mulțumit, super.
Eu pefer un pic mai mult cuplu, mai ales ca ai vreo 2500rpm delta de cuplu maxim, și cuplul scade apoi, dar se duce la puterea maxima la 6000rpm. Adică ai 4500rpm delta in care poți accelera constant. La Ceed 1 ai cam de la 3000, de fapt de la 3500 dacă vrei zvac, pana la 6200rpm. Mult mai mica plaja de accelerație, de aia cred ca în teorie motorul de 1.0 poate fi badass comparativ și dacă lag-ul nu e foarte pronunțat. Un motor care permite o plaja de 4500rpm de accelerație la cuplu maxim pe primele 2500rpm și oricum cuplu constant superior versiunii aspirate, e ceva ce îmi doresc. Mie îmi place când ma lansez în depășiri sa nu schimb viteza în timpul depasirii, iar cu ăsta sunt convins ca e posibil. Oricum, clar prima mea opțiune va fi o Kia ceed din nou, dar întâi sa manance actuala bani, ca momentan se mișcă f bine și am depășit faza în care sa vreau ceva nou doar de dragul noului. Apă, paie și bătaie, cam asta vreau, și actuala nu a dezamăgit. Credeam ca o dau după 5 ani, s-au făcut imediat 11 și tot nu îmi vine s-o dau |
#75
Posted 04 December 2018 - 14:46
MembruAnonim, on 04 decembrie 2018 - 14:38, said:
Da, venind de la diesel se schimba lucrurile, probabil ca 1.0 poate părea fără forță, dar cei care vin de pe Ceed 1 1.4 aspirat benzina, care este de departe cea mai bine vândută variantă, vor simți ca fac un pas lateral dacă iau iar 1.4 aspirat. Mai mult confort, mai multe dotări, o viteza în plus și 9 CP în minus. Cine e mulțumit, super. |
#77
Posted 04 December 2018 - 19:09
MembruAnonim, on 04 decembrie 2018 - 14:38, said:
Da, venind de la diesel se schimba lucrurile, probabil ca 1.0 poate părea fără forță, dar cei care vin de pe Ceed 1 1.4 aspirat benzina, care este de departe cea mai bine vândută variantă, vor simți ca fac un pas lateral dacă iau iar 1.4 aspirat. Mai mult confort, mai multe dotări, o viteza în plus și 9 CP în minus. Cine e mulțumit, super. Eu pefer un pic mai mult cuplu, mai ales ca ai vreo 2500rpm delta de cuplu maxim, și cuplul scade apoi, dar se duce la puterea maxima la 6000rpm. Adică ai 4500rpm delta in care poți accelera constant. La Ceed 1 ai cam de la 3000, de fapt de la 3500 dacă vrei zvac, pana la 6200rpm. Mult mai mica plaja de accelerație, de aia cred ca în teorie motorul de 1.0 poate fi badass comparativ și dacă lag-ul nu e foarte pronunțat. Un motor care permite o plaja de 4500rpm de accelerație la cuplu maxim pe primele 2500rpm și oricum cuplu constant superior versiunii aspirate, e ceva ce îmi doresc. Mie îmi place când ma lansez în depășiri sa nu schimb viteza în timpul depasirii, iar cu ăsta sunt convins ca e posibil. Oricum, clar prima mea opțiune va fi o Kia ceed din nou, dar întâi sa manance actuala bani, ca momentan se mișcă f bine și am depășit faza în care sa vreau ceva nou doar de dragul noului. Apă, paie și bătaie, cam asta vreau, și actuala nu a dezamăgit. Credeam ca o dau după 5 ani, s-au făcut imediat 11 și tot nu îmi vine s-o dau |
#78
Posted 08 December 2018 - 17:23
Cam cât de mărișoară poate fi? Cu asta, când merg legal, am la drum lung cam 5,7l/100km. Cam 6 media dacă merg legal+10. Dumnezeu cu mila dacă ma mănâncă talpa pe autostradă. De fapt acolo resimt cel mai mult lipsa treptei 6, ce sare de 110km/h începe sa halească.
Edited by MembruAnonim, 08 December 2018 - 17:25. |
#80
Posted 15 December 2018 - 03:43
Vad ca de la un model la altul cresc preturile.
Acest trend cretin il vad si la alte tipuri de produse, precum televizoare, calculatoare, telefoane si alte lucruri care costa din ce in ce mai mult. |
#83
Posted 15 December 2018 - 15:04
#84
Posted 15 December 2018 - 15:48
#85
Posted 15 December 2018 - 16:10
Mă refeream la clasa asta. Daca cineva vrea sa dea 30.000 euro pe ceed, e problema lui psihica...
|
#86
Posted 15 December 2018 - 17:25
Sunt foarte putini ce își cumpără mașinile full (adică toate opționalele) Majoritatea o sa ia varianta de baza+ceva optiuni
|
#87
Posted 15 December 2018 - 17:29
@newcarman
Bai si daca ar plati, din banii proprii și personali, 28k euro pe o compacta care e problema ta? De ce te-ar f..e grija pe tine? Mor mah de astia ca voi care'si dau cu părerea de'apulea. |
|
#88
Posted 15 December 2018 - 19:34
petman, on 15 decembrie 2018 - 17:29, said:
@newcarman Bai si daca ar plati, din banii proprii și personali, 28k euro pe o compacta care e problema ta? De ce te-ar f..e grija pe tine? Mor mah de astia ca voi care'si dau cu părerea de'apulea. |
#90
Posted 15 December 2018 - 20:17
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users