Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Noua Kia Ceed 2018
Last Updated: Dec 02 2020 11:11, Started by
lula_canci
, Feb 16 2018 15:17
·
0
#55
Posted 30 July 2018 - 20:16
La nr de înmatriculare se rezolva cu banda dublu adeziva între plăcută și tabla, e o problema și la alte modele de la diferite mărci
|
#56
Posted 30 July 2018 - 21:13
Este indicat ca inainte de a pune banda adeziva intre cele doua sa se aplice autocolant pe ambele. Pe masina si pe placuta si abia apoi banda dubluadeziva.
|
#57
Posted 02 August 2018 - 13:29
Chiar si la nivelul 2 de dotare sa fie AC manual si nu clima?
|
#59
Posted 01 October 2018 - 14:44
Am fost azi la test drive cu 1.4 T-GDI 7 DCT.
Plusuri: - Foarte confortabila, motorul trage fain si cutia schimba EXEMPLAR. Fara smucituri, totul e smooth. - Spatiu interior - so/so, porkbagaj mare, in fata se sta ok, in spate e asa si asa. Nu e la nivel de Astra K si Octavia, dar e ok. Astept sa vad Wagon-ul cum se comporta. - Interiorul arata a interior de masina normala, fara artificii. Toate sunt acolo unde trebuie sa fie, ergonomia e excelenta si plasticele sunt foarte calitative. Minusuri: - Plastic glossy la interior pe portiuni din usa si consola, deja zgariat pe alocuri pe usa, totul PLIN de amprente. - Stop&Go a scos un zgomot ciudat cand a pornit motorul - Configuratorul e cretin, nu poti comanda geamuri electrice cu impuls fara sa comanzi plasticul glossy SI interior partial de piele. Jeez!! |
#60
Posted 01 October 2018 - 15:25
danX, on 01 octombrie 2018 - 14:44, said:
- Configuratorul e cretin, nu poti comanda geamuri electrice cu impuls fara sa comanzi plasticul glossy SI interior partial de piele. Jeez!! |
#61
Posted 04 October 2018 - 22:18
Eu am condus la Craiova la un test drive Kia Ceed 1.4T benzina. Motorul este fain de tot, foar ca am fost dezamagit de directia destul de sensibila, iar pedala de frana nu opune rezistenta la franare. Este prima masina la care m-am urcat unde nu am simtit cat de mult am apasata pedala de frana.
|
#62
Posted 05 October 2018 - 10:20
Asta este tendinta la toate masinile. Directia, frana, super usoare, super asistate. Te obisnuiesti. Dupa aia o sa ti se para aiurea la masinile la care merge greu.
|
#63
Posted 05 October 2018 - 21:53
Da, se vede ca directia este super asistata, doar ca daca opresti sistemele de asistenta senzatia directiei de la volan a fost acceasi pe care am avut-o intr-un Renaul Symbol 2011. Imi pare rau ca nu am scos la test drive modelul Sportage sa vad daca este aceeasi senzatie. De asemenea, pasagerul din spate a avut o remarca la senzatia simtita in spate cand nu erau sistemele de asistenta active.
Oricum, per total masina chiar arata super bine si pare bine inchegata(a fost un test drive de maxim 10 km cu ea pe centura Craiovei) si motorul de 1.4 T este divin. Din pacate pe mine directia nu m-a convins deloc(am condus o varianta de 18k-19k euro) |
#64
Posted 05 October 2018 - 22:19
Cum anume ai scos asistența? Și ce remarcă anume a avut pasagerul din spate cu privire la cât de greu se învârte volanul?
|
|
#65
Posted 22 October 2018 - 20:15
Astazi, dupa o excursie la Vaslui la Rodav, am vazut un nou venit cum tragea cu ochiul din showroom la noi: Kia Ceed SW. Pret de pornire 15000 euro, model aflat la pret de lista cu optionale de 16500 la reducere la 14900. Dimensiunile nu sunt departe de Octavia, 14mm la ingusta, 66mm mai scurta si 20mm la scunda. Dar, portbagajul pare efectiv urias, 625 litri, pe cand la Octavia Combi e de 612 litri. E chiar impresionant. Mai utile ar fi niste dimensiuni, lungime latime la portbagaj, dar la 2000 euro mai putin, mi se pare super afacere.
|
#66
Posted 01 December 2018 - 11:33
https://www.turatii....-kia-ceed-2018/
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/e9LWwI6Wu2s?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Un video destul de lung, dar destul de informativ. Oricum, mașina e lăudată. Sunt tare curios de motorul de 1.0t benzină,dar vad ca toți sunt interesați doar de motorul de vârf, adică 1.4t benzină sau cel inferior, 1.4 aspirat Edited by MembruAnonim, 01 December 2018 - 11:33. |
#67
Posted 03 December 2018 - 17:14
Tare bine arata masina. Cu cutie manuala si fara scaune de piele o poti scoate la un pret destul de bun, chiar si cu motorul de 1.4 turbo. Cel de 1.0 mi se pare prea slab ca si cuplu, iar de cele aspirate nici nu mai are rost sa vorbim. Masina e relativ grea, la 1.3 tone.
Sunt curios si de alte impresii de la colegii care au apucat s-o conduca. Edited by MusafirulCreativ, 03 December 2018 - 17:15. |
#68
Posted 03 December 2018 - 17:33
Sunt foarte putine masini sub 1200-1300kg.
In general, de la clasa compacta in sus, inclusiv, depasesc 1200-1300kg cu plinurile facute (gol in ordine de mers). |
#69
Posted 04 December 2018 - 11:07
Pentru toți cei care vin de pe Kia Ceed 1, nu merită să mergi la 1,4 aspirat. Pierzi 10 CP și câștigi treapta a 6-a. De aia eu as vrea un plus de putere mai ales de cuplu. Bine, dacă nu ai bani, aia e...
Cuplu 1.0 este net peste 1.4 aspirat, și pleacă de jos, unde 1.4 e leșinat rău. Pentru oraș diferența pare a fi sesizabilă. Dar pana nu fac un testdrive nu am cum sa ma lămuresc. |
|
#70
Posted 04 December 2018 - 11:59
Cei 171 nm la 1300+ kg nu reprezinta cine stie ce cuplu la motorul de 1.0. La masina asta trebuie minim 200 nm sa se miste ok, deci obligatoriu motorul de 1.4 (240 nm). Zic asta pentru cei care folosesc masina preponderent la drum lung, dealuri, depasiri, masina incarcata / bagaje, etc. Prin oras + iesiri scurte banuiesc ca e ok si motorul mai mic, probabil si mai economic. Sunt curios si de diferenta de fiabilitate (daca exista) intre cele doua motoare.
|
#71
Posted 04 December 2018 - 13:11
Nu-i adevărat. Proceed-ul meu are 1308kg cântărit. Cu plin și șofer se duce la 1400+kg. Și e foarte ok dacă o ții în turațiile care trebuie, adică 2-3000rpm la consum și 3500+ la depășiri. Are doar 138 NM cuplu. Care cuplu îl are la 5500rpm, crescând liniar, deci nu are constant acel cuplu.
Daca eu ma descurc excelent cu ce am, ma îndoiesc ca un cuplu de 172nM pe care îi are de la 1500rpm pana la 4000rpm nu e net superior celui aspirat de 1.4 ca performanță. Ca fiabilitate nu ma îndoiesc că ăsta aspirat e nemuritor comparat cu 1.0, dar eu in 10,5 ani am 145000 km. Ei dau garanție de 150000km,deci sa speram ca ține vreo 200.000, ceea ce e zid, depășește durata de viață a mașinii (în proprietatea mea) Singura mea necunoscută rămâne testdrive-ul. A auzit ca ar exista un mic lag, ca na, turbina, lucru care la aspirat nu prea e, dar dacă pleci în turația greșită la aspirat (1500rpm de lene deseori) , ai o bășină de motor Edited by MembruAnonim, 04 December 2018 - 13:15. |
#72
Posted 04 December 2018 - 14:08
Eu vin de la diesel oricum, sunt obisnuit cu turbo si cu plaja mai ingusta de cuplu/turatii decat un benzinar aspirat In cazul de fata, motorul de 1.4 ar fi ceea ce-mi trebuie, cel putin pe hartie. Sunt curios cum se conduce. Daca trece "testul", poate va fi urmatoarea mea masina, undeva pe anul viitor.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users