Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Contract de comodat bunuri mobile
Last Updated: Feb 19 2018 16:14, Started by
mihai_costea
, Feb 16 2018 10:59
·
0
#1
Posted 16 February 2018 - 10:59
Buna ziua,
vin cu o intrebare la dumneavoastra. Stiu ca pentru a lucra pe niste utilaje la firma, care este tot a mea, cumparate pe persoana fizica, de catre mine, trebuie sa fac un contract de comodat pentru acele utilaje intre mine, ca persoana fizica si firma. Intrebarea mea este daca este necesar un contract pentru fiecare utilaj in parte, sau este posibil sa adaug mai multe in acelasi contract. Atasat contractului de comodat este obligatoriu sau nu sa atasez si contractul de vanzare cumparare prin care le-am achizitionat? Conteaza perioada pe care le inchiriez sau poate sa fie nedeterminata? Contractul pe care vreau sa-l folosesc este cel din atasament. Sper sa fie in regula. |
#2
Posted 16 February 2018 - 11:09
Cred ca ar trebui sa te ajute si notarul in aceasta problema. Vis a vis de durata eu stiu ca-i de 3 ani. Cei mai multi controlori de la Anaf nu-s foarte rigurosi la date, de fapt in putine randuri "intra asa de adanc". Ideea-i sa ai taxele principale achitate, atunci "pot sa treaca si ei cu vederea", de fapt daca ei vad ca ai cotizat catre stat sume, ca nu-i reaintentie controlul de fond devine de forma.
Io as incerca sa trec toate utilajele pe un contract, As atasa si contractul de vanzare-cumparare |
#3
Posted 16 February 2018 - 11:10
mihai_costea, on 16 februarie 2018 - 10:59, said:
Buna ziua, vin cu o intrebare la dumneavoastra. Stiu ca pentru a lucra pe niste utilaje la firma, care este tot a mea, cumparate pe persoana fizica, de catre mine, trebuie sa fac un contract de comodat pentru acele utilaje intre mine, ca persoana fizica si firma. Intrebarea mea este daca este necesar un contract pentru fiecare utilaj in parte, sau este posibil sa adaug mai multe in acelasi contract. Pot fi mai multe pe acelasi contract (lista anexa) si poate fi facut pe perioada determinata cu prelungire automata cu un nou termen egal cu cel initial. Ai grija ce cheltuieli poti deduce, discuta cu un contabil. Trebuie sa fie sctrict cheltuieli de activitate, dovedite cu documente. E important sa ai contractul de achizitie la dosar, precums si fisele tehnice cu consumurile specifice, in caz ca ii apua curiozitatea pe cei de la ANAF... Edited by rosix, 16 February 2018 - 11:12. |
#4
Posted 16 February 2018 - 11:11
Important: sa nu faci pe nebunu cu ei, sa fii deschis, unde ai gresit scuze...., se uita si la calitatea umana.
|
#5
Posted 16 February 2018 - 11:41
ioana1973, on 16 februarie 2018 - 11:11, said:
Important: sa nu faci pe nebunu cu ei, sa fii deschis, unde ai gresit scuze...., se uita si la calitatea umana. Avand in vedere ca firma este recent deschisa si inca nu am facut nici deschiderea, nu cunosc toate detaliile si toate actele de care am nevoie. Am auzit ca trebuie inchiriate, doar ca la inchiriere ar fii absurd sa imi platesc mie bani pentru inchiriere. Asa ca ar fi util un contract de comodat. Cei de la anaf se uita daca exista acel contract de comodat sau intra mai adanc sa vada si daca persoana de la care s-au inchiriat are dovada achizitiei si asa mai departe? Asta nu stiam. Eu as putea atasa si contractele de vanzare cumparare, dar fiind acolo mi-e sa nu se intre si in alte detalii si totusi sa-mi gaseasca ceva. Nu atat mie, cat vanzatorului de la care le-am luat. |
#6
Posted 16 February 2018 - 15:08
mihai_costea, on 16 februarie 2018 - 11:41, said:
Nu am de ce sa fac pe nebunul. Nu asta este intentia mea. Utilajele le am cumparate second hand, tot de la persoane fizice si vreau sa le folosesc in firma. Avand in vedere ca firma este recent deschisa si inca nu am facut nici deschiderea, nu cunosc toate detaliile si toate actele de care am nevoie. Am auzit ca trebuie inchiriate, doar ca la inchiriere ar fii absurd sa imi platesc mie bani pentru inchiriere. Asa ca ar fi util un contract de comodat. Cei de la anaf se uita daca exista acel contract de comodat sau intra mai adanc sa vada si daca persoana de la care s-au inchiriat are dovada achizitiei si asa mai departe? Asta nu stiam. Eu as putea atasa si contractele de vanzare cumparare, dar fiind acolo mi-e sa nu se intre si in alte detalii si totusi sa-mi gaseasca ceva. Nu atat mie, cat vanzatorului de la care le-am luat. |
#7
Posted 17 February 2018 - 20:49
ioana1973, on 16 februarie 2018 - 15:08, said:
De pe la 300000 ron pe an te-ai putea gandi la un control de fond. Vb de bani pe facturi/chitante, m-as concentra pe activitate, sa o faci cat mai profitabila, sa rezisti..... controalele mai incolo. II nebunie fff mare si la ANAF, personal putin... |
#8
Posted 19 February 2018 - 16:14
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users