Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Audi A4 B8 2.0 TDI sau 3.0 TDI (204 cp)
Last Updated: Feb 17 2018 17:01, Started by
MariusAdrian97
, Feb 14 2018 21:40
·
0
#1
Posted 14 February 2018 - 21:40
Salut! Vreau sa achizitionez un Audi A4 B8 (bugem maxim 17.000 euro, strict pentru achizitionare) insa nu sunt hotarat daca sa aleg 2.0 TDI sau 3.0 TDI (204 cp). As vrea sa aflu mai multe informatii despre aceste doua motorizari (probleme, fiabilitate, intretinere) si ce motorizare recomandati. Masina o sa fie folosita atat in oras cat si in afara localitatii (in jur de 300 km pe saptamana in afara localitatii, in mare parte pe A3).
*am auzit ca la 3.0 TDI multa lume nu recomanda cutia manuala. De ce ar fi asa? Voi ce cutie recomandati pe 3.0 TDI? Edited by MariusAdrian97, 14 February 2018 - 21:43. |
#2
Posted 14 February 2018 - 21:46
Din cate stiu eu nici nu exista cutie manuala la 3.0 TDI de la VAG . 2.0 este prea mic pentru o gloaba de A8. "Te face" Loganul . Consumul este cam la fel . Nu conteaza asa mult cilindreea cat greutatea mare la A8. Sau il motorizezi cinstit si consuma mult ..sau il submotorizezi si il tine turat din cutie ...tot acolo este consumul , cu mici variatii . Se justifica doar pentru taxe. La 2.0 sunt omenesti , la 3.0 sunt prohibitive .
Edited by JurasikMan, 14 February 2018 - 21:49. |
#3
Posted 14 February 2018 - 21:48
JurasikMan, on 14 februarie 2018 - 21:46, said:
Din cate stiu eu nici nu exista cutie manuala la 3.0 TDI de la VAG . exista pe acest model. |
#4
Posted 14 February 2018 - 21:51
este vorba de A4 B8, nu de A8
2.7 este motorul care are cele mai putine probleme ( cel de 190 cai). vine cu o cutie CVT, care daca a fost intretinuta cu ulei inlocuit la fiecare 60.000 km, nu prezinta probleme deosebite. |
#5
Posted 14 February 2018 - 21:51
JurasikMan, on 14 februarie 2018 - 21:46, said:
Din cate stiu eu nici nu exista cutie manuala la 3.0 TDI de la VAG . 2.0 este prea mic pentru o gloaba de A8. "Te face" Loganul . Consumul este cam la fel . Nu conteaza asa mult cilindreea cat greutatea mare la A8. Sau il motorizezi cinstit si consuma mult ..sau il submotorizezi si il tine turat din cutie ...tot acolo este consumul , cu mici variatii . Se justifica doar pentru taxe. La 2.0 sunt omenesti , la 3.0 sunt prohibitive . |
#6
Posted 14 February 2018 - 21:58
#7
Posted 14 February 2018 - 22:02
#8
Posted 14 February 2018 - 22:03
Daca te tine buzunarul si pentru impozite si altele , de ce nu ? Diferenta la consum e nesemnificativa inafara orasului iar in 90%din cazuri motoarele mari (v6 -> ) sunt muuult mai fiabile ca astea subdimensionate.
|
#9
Posted 14 February 2018 - 22:08
andrei_221, on 14 februarie 2018 - 21:51, said:
este vorba de A4 B8, nu de A8 2.7 este motorul care are cele mai putine probleme ( cel de 190 cai). vine cu o cutie CVT, care daca a fost intretinuta cu ulei inlocuit la fiecare 60.000 km, nu prezinta probleme deosebite. Da ala de 3.0tdi ce are ? Stiu ca e un motor fiabil, poate chiar mai bun ca 2.7. Nu as lua versiunea de 204cp, as lua direct aia de +240cp daca tot iau 3.0tdi... MariusAdrian97, on 14 februarie 2018 - 21:40, said:
*am auzit ca la 3.0 TDI multa lume nu recomanda cutia manuala. De ce ar fi asa? Voi ce cutie recomandati pe 3.0 TDI? Pai ambreiajul e mai solicitat la cuplul pe care il dezvolta si parca e ceva mai "tare" , iar cutia automata e destul e eficienta, insa eu tot manuala as lua. E ultimul motor mare cuplat cu o cutie manuala. |
#10
Posted 14 February 2018 - 22:31
De 2.0 TDI sa fugi....multe probleme cauzate de subdimensionarea axului de antrenare a pompei de ulei
|
|
#11
Posted 14 February 2018 - 22:41
#12
Posted 14 February 2018 - 22:46
unbrutus, on 14 februarie 2018 - 22:41, said:
chiar si nesoftat are vreo 180 de cai, pt 24 de cai nu merita diferenta mai ales pe un A4, nu e nici A6 macar |
#14
Posted 14 February 2018 - 22:58
De ce vreti masini tot mai puternice pentru sosele din ce in ce mai aglomerate?
|
#15
Posted 14 February 2018 - 23:02
Nu am condus asa ceva dar eu cred ca motorul ala e cam mare pentru o masina de marimea lui A4. Dieselurile sunt grele si asta va apasa cam greu pe puntea fata, ceea ce va afecta manevralitatea si suspensiile mai ales ca Audi are obiceiul sa aseze motoarele cat mai in fata.
2.0 se misca bine mai ales cu chip. Daca vrei neaparat 3.0 atunci ia-l neaparat cu quattro, are cuplul prea mare pentru tractiune fata. Si daca il iei cu quattro atunci se cam impune si automata. |
|
#16
Posted 14 February 2018 - 23:05
Cauta 2.0 de 177 cai. Daca nu te multumeste atunci ia 3.0 de 245. Nu prea merita cel de 204 cai. Daca tot platesti impozit macar stii pentru ce.
Pana una la urma nu e vorba doar de putere si cuplu in plus la 3.0 ci si de rafinament, fiind vorba de v6. Tu stii daca merita diferenta. |
#17
Posted 14 February 2018 - 23:38
#18
Posted 15 February 2018 - 00:22
MariusAdrian97, on 14 februarie 2018 - 22:46, said:
2.0 TDI nu are 180 cp. In plus, e diferenta de cuplu intre cele doua motoare. Dar nu e vorba doar de performantele motorului, e vorba si de fiabilitate si costuri. daca e diferenta de cai, evident e si de cuplu. Costurile sint cu siguranta mult mai mari la 3.0 daca la asta te refereai. Fiabilitatea... la ce te referi? the_same, on 14 februarie 2018 - 23:05, said:
Cauta 2.0 de 177 cai. TruculMagic, on 14 februarie 2018 - 23:38, said: De ce ? Si daca e A6 nu apasa tot la fel pe puntea fata motorul ? 2.0 177 cai este suficient pt o masina de astfel de gabarit si nu se simte diferenta de putere suficient ca sa justifice costurile mari ulterioare |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users