Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Audi A4 B8 2.0 TDI sau 3.0 TDI (204 cp)

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1
MariusAdrian97

MariusAdrian97

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 07.02.2018
Salut! Vreau sa achizitionez un Audi A4 B8 (bugem maxim 17.000 euro, strict pentru achizitionare) insa nu sunt hotarat daca sa aleg 2.0 TDI sau 3.0 TDI (204 cp). As vrea sa aflu mai multe informatii despre aceste doua motorizari (probleme, fiabilitate, intretinere) si ce motorizare recomandati. Masina o sa fie folosita atat in oras cat si in afara localitatii (in jur de 300 km pe saptamana in afara localitatii, in mare parte pe A3).
*am auzit ca la 3.0 TDI multa lume nu recomanda cutia manuala. De ce ar fi asa? Voi ce cutie recomandati pe 3.0 TDI?

Edited by MariusAdrian97, 14 February 2018 - 21:43.


#2
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Din cate stiu eu nici nu exista cutie manuala la 3.0 TDI de la VAG . 2.0 este prea mic pentru o gloaba de A8. "Te face" Loganul . Consumul este cam la fel . Nu conteaza asa mult cilindreea cat greutatea mare la A8. Sau il motorizezi cinstit si consuma mult ..sau il submotorizezi si il tine turat din cutie ...tot acolo este consumul , cu mici variatii . Se justifica doar pentru taxe. La 2.0 sunt omenesti , la 3.0 sunt prohibitive .

Edited by JurasikMan, 14 February 2018 - 21:49.


#3
MariusAdrian97

MariusAdrian97

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 07.02.2018

 JurasikMan, on 14 februarie 2018 - 21:46, said:

Din cate stiu eu nici nu exista cutie manuala la 3.0 TDI de la VAG .
https://www.mobile.d.../256636707.html
exista pe acest model.

#4
andrei_221

andrei_221

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,765
  • Înscris: 22.12.2006
este vorba de A4 B8, nu de A8

2.7 este motorul care are cele mai putine probleme ( cel de 190 cai). vine cu o cutie CVT, care daca a fost intretinuta cu ulei inlocuit la fiecare 60.000 km, nu prezinta probleme deosebite.

#5
MariusAdrian97

MariusAdrian97

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 07.02.2018

 JurasikMan, on 14 februarie 2018 - 21:46, said:

Din cate stiu eu nici nu exista cutie manuala la 3.0 TDI de la VAG . 2.0 este prea mic pentru o gloaba de A8. "Te face" Loganul . Consumul este cam la fel . Nu conteaza asa mult cilindreea cat greutatea mare la A8. Sau il motorizezi cinstit si consuma mult ..sau il submotorizezi si il tine turat din cutie ...tot acolo este consumul , cu mici variatii . Se justifica doar pentru taxe. La 2.0 sunt omenesti , la 3.0 sunt prohibitive .
Audi A4 B8, nu Audi A8.

#6
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017
3.0 scoate doar 204 cai? Pare cam putin pt ca si 2.0 scoate cam tot pe acolo

 JurasikMan, on 14 februarie 2018 - 21:46, said:

Din cate stiu eu nici nu exista cutie manuala la 3.0 TDI de la VAG . 2.0 este prea mic pentru o gloaba de A8.
A4 nu A8.
taxele scad de anul asta

#7
MariusAdrian97

MariusAdrian97

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 07.02.2018

 unbrutus, on 14 februarie 2018 - 21:58, said:

3.0 scoate doar 204 cai? Pare cam putin pt ca si 2.0 scoate cam tot pe acolo

Este si varianta de 245 cp, dar imi ajung 204. Stiu ca pot cumpara un 2.0 TDI si sa-l softez, dar nu vreau asta.

#8
jmek4you

jmek4you

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,281
  • Înscris: 22.05.2011
Daca te tine buzunarul si pentru impozite si altele , de ce nu ? Diferenta la consum e nesemnificativa inafara orasului iar in 90%din cazuri  motoarele mari (v6 -> ) sunt muuult mai fiabile ca astea subdimensionate.

#9
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 andrei_221, on 14 februarie 2018 - 21:51, said:

este vorba de A4 B8, nu de A8

2.7 este motorul care are cele mai putine probleme ( cel de 190 cai). vine cu o cutie CVT, care daca a fost intretinuta cu ulei inlocuit la fiecare 60.000 km, nu prezinta probleme deosebite.

Da ala de 3.0tdi ce are ? Stiu ca e un motor fiabil, poate chiar mai bun ca 2.7.
Nu as lua versiunea de 204cp, as lua direct aia de +240cp daca tot iau 3.0tdi...

 MariusAdrian97, on 14 februarie 2018 - 21:40, said:

*am auzit ca la 3.0 TDI multa lume nu recomanda cutia manuala. De ce ar fi asa? Voi ce cutie recomandati pe 3.0 TDI?

Pai ambreiajul e mai solicitat la cuplul pe care il dezvolta si parca e ceva mai "tare" , iar cutia automata e destul e eficienta, insa eu tot manuala as lua. E ultimul motor mare cuplat cu o cutie manuala.

#10
riley

riley

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 411
  • Înscris: 01.11.2017
De 2.0 TDI sa fugi....multe probleme cauzate de subdimensionarea axului de antrenare a pompei de ulei

#11
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 MariusAdrian97, on 14 februarie 2018 - 22:02, said:

Este si varianta de 245 cp, dar imi ajung 204. Stiu ca pot cumpara un 2.0 TDI si sa-l softez, dar nu vreau asta.
chiar si nesoftat are vreo 180 de cai, pt 24 de cai nu merita diferenta mai ales pe un A4, nu e nici A6 macar

#12
MariusAdrian97

MariusAdrian97

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 07.02.2018

 unbrutus, on 14 februarie 2018 - 22:41, said:

chiar si nesoftat are vreo 180 de cai, pt 24 de cai nu merita diferenta mai ales pe un A4, nu e nici A6 macar
2.0 TDI nu are 180 cp. In plus, e diferenta de cuplu intre cele doua motoare. Dar nu e vorba doar de performantele motorului, e vorba si de fiabilitate si costuri.

#13
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
https://www.autovit....SEC-81;promoted

asta ? Posted Image

#14
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,490
  • Înscris: 13.11.2011
De ce vreti masini tot mai puternice pentru sosele din ce in ce mai aglomerate?

#15
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Nu am condus asa ceva dar eu cred ca motorul ala e cam mare pentru o masina de marimea lui A4. Dieselurile sunt grele si asta va apasa cam greu pe puntea fata, ceea ce va afecta manevralitatea si suspensiile mai ales ca Audi are obiceiul sa aseze motoarele cat mai in fata.
2.0 se misca bine mai ales cu chip. Daca vrei neaparat 3.0 atunci ia-l neaparat cu quattro, are cuplul prea mare pentru tractiune fata. Si daca il iei cu quattro atunci se cam impune si automata.

#16
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,130
  • Înscris: 13.11.2012
Cauta 2.0 de 177 cai. Daca nu te multumeste atunci ia 3.0 de 245. Nu prea merita cel de 204 cai. Daca tot platesti impozit macar stii pentru ce.
Pana una la urma nu e vorba doar de putere si cuplu in plus la 3.0 ci si de rafinament, fiind vorba de v6. Tu stii daca merita diferenta.

#17
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 Friskey, on 14 februarie 2018 - 23:02, said:

Daca vrei neaparat 3.0 atunci ia-l neaparat cu quattro, are cuplul prea mare pentru tractiune fata. Si daca il iei cu quattro atunci se cam impune si automata.

De ce ?
Si daca e A6 nu apasa tot la fel pe puntea fata motorul ?

#18
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 MariusAdrian97, on 14 februarie 2018 - 22:46, said:

2.0 TDI nu are 180 cp. In plus, e diferenta de cuplu intre cele doua motoare. Dar nu e vorba doar de performantele motorului, e vorba si de fiabilitate si costuri.
dar cat are, daca tot ai precizat cat nu are?
daca e diferenta de cai, evident e si de cuplu.
Costurile sint cu siguranta mult mai mari la 3.0 daca la asta te refereai.
Fiabilitatea... la ce te referi?

 the_same, on 14 februarie 2018 - 23:05, said:

Cauta 2.0 de 177 cai.
Ah, deci nu are 180, are 177... da, 3 cai inseamna mult...

 TruculMagic, on 14 februarie 2018 - 23:38, said:


De ce ?
Si daca e A6 nu apasa tot la fel pe puntea fata motorul ?
nu are sens 3.0 204 cai pe un A4.
2.0 177 cai este suficient pt o masina de astfel de gabarit si nu se simte diferenta de putere suficient ca sa justifice costurile mari ulterioare

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate