Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Merita o Dacia noua 1.0 cheala?

- - - - -
  • Please log in to reply
212 replies to this topic

#19
medelin992

medelin992

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,487
  • Înscris: 16.06.2010
Eu zic ca nu.
7000 E pentru un motor lesinat, fara AC si o caroserie ce rugineste pana la iesirea din garantie, e cam mult, chiar daca e noua.
Fara sistem audio?
WTF, cine cumpara asa ceva?

Despre SH, si eu am cautat la fel de mult ca tine, doar ca aveam buget jumate cat al tau. Numai de cazane am dat si eu.
Cele mai ok masini le-am vazut la cunoscuti, de acolo mi-am si luat, si sunt foarte multumit.

#20
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,576
  • Înscris: 08.03.2017
Varianta "cheala" vine chiar cheala, adica totul rudimentar , fara fire trase la audio.
In 2008 cand am luat masina tot asa gandeam si eu ca le fac singur si pun un ac pe ea dupa care rad de cei care au dat 2K eu in plus pe ele. Am vorbit cu cei ce cunosc problema adaosurilor ulterioare si cam da cu virgula, la ac trebuie dat jos si inlocuit cal 40% din anexele motorului , tevile care vin de prim montaj nu se pot monta ca in fabrica, e o peteceala care va functiona cat va functiona dar niciodata la parametrii optimi . Fara ac mai nou nu mai poti conduce numai intr-o permanenta stare de mahmureala , in oras e dezastru, la drum lung trebuie sa-ti pui cuie sa nu adormi .
Altele : motorul 0,9 tce desi cu turbina e mai fiabil fata de 1,2 mpi - de la oameni care conduc zilnic cu spatele mai mult decat parcurg eu intr-un an cu fata , asta cu masina mica.
Motorasul de 1,0 mpi ...nu stiu ce sa spun , 1,2 mpi am condus si am vrut sa ma dau jos la deal ca am crezut ca stationam.

Edited by ldpe, 14 February 2018 - 11:40.


#21
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
Daca prinzi rabla nu te lipesti de ceva de clasa mica cu AC, un Kia Rio ceva

#22
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
La buget apropiat as lua Fabia sincer. Asta daca nu te deranjeaza ca e mai micuta la interior putin fata de Sandero/logan.
http://oferteskoda.ro/skoda-fabia/
Cu rabla 2018 cred ca e pretul asta, dar macar vine si cu AC.

#23
uzzy17

uzzy17

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,172
  • Înscris: 29.08.2006
se dezabureste aproape la fel fara ac. eu am deconectat de tot ac pe dezaburire ca pornea automata si n-am observat nici o diferenta.

#24
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,840
  • Înscris: 26.02.2010

View PostdreaQ, on 14 februarie 2018 - 11:33, said:

Hai pe bune? Dar cum se dezaburesc, cu ce functie? Laveta, ziar, carpe, otrepe? Daca pornesti AC in 30 de secunde e dezaburit, fara poate nici in 10 minute. Cum scoti umezeala cu ceresit stop umiditatii?


in loc de AC, eu folosesc cu succes un filtru de polen cu Carbon activ.
Din pacate si cei de la Opel vand masini fara AC, mi se pare criminal in ziua de azi.

#25
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
@dimripper: Parerea mea e ca daca nu ai bani de RCA si d-astea, mai bine nu-ti lua masina. Adica practic nu ai bani de masina noua, fie ea si cheala. Si inteleg frustrarea cu masinile SH, dar accepta realitatea asa cum e. E o greseala sa dai ultimii bani pe o masina care n-are un amarat de AC.

Si desi pare ciudat, AC-ul ajuta semnificativ la dezaburire iarna. Daca nu crezi si le stii tu mai bine si te mai si contrazici cu cei care-ti spun ca e util, ia-ti caruta + cal, ca acolo n-ai nici geamuri deci dispare si dilema cu AC-ul sau culoarea vopselii.

#26
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,383
  • Înscris: 24.09.2017
poti sa astepti sa inceapa programul rabla si in ultimii 2 ani, a fost Dacia plus,logan,sandero si mcv.parca era 6300 + tichetu pe care mai dai 15 mil sau ceva de genu.eu Logan dasta am.
si e defapt un ambiance cu aer conditionat si faruri de ceata+boxe si etc, poti si bancheta rabatabila dar mai dai 100 de euro parca.300 pt culoare metalizata.

eu asa am luat si sunt fericit.am avut un Ford inainte si am condus Volkswagen si Opel si BMW si bla bla.fordu era mai frumos si mai ok.tin minte ca erau unii care imi ziceau:pai dai tu confortul din ford pe logan.replica geniala a unui coleg a fost:"pai ce ba, dormi in masina?" .

motorul e puturos intradevar si nu o sa faci prea multe depasiri, dar la ce drumuri avem noi....

iar cu rugina,eu zic ca 15 ani te tine.desi ma indoiesc ca vrei tu sa o tii 15 ani.pe a mea au zgariat-o cu cheia de vreo 1 an si ceva si tot nu a aparut rugina unde au zgariat-o.eu am alb.

Edited by bobitad, 14 February 2018 - 11:50.


#27
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
7000 euro este mult pentru o masina cheala , chiar si noua . Negociaza! Du-te la dealer si cere dotari in banii aia . AC neaparat ( vreodata o sa o vinzi si fara AC se da la pret de carucior de butelie ) . Nu te lasa pacalit ca este noua , se poate negocia cateodata chiar destul de mult. Du-te undeva la sfarsit de luna . Negocierea se face intotdeuna cu banii in buzunar. Plata pe loc cu cash face orice vanzator de masini mai maleabil .

#28
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,696
  • Înscris: 23.04.2007

View Postmedelin992, on 14 februarie 2018 - 11:35, said:

Fara sistem audio?
WTF, cine cumpara asa ceva?
Poate ca e mai bine sa vina "fara sistem audio" , doar cu pregatire (fire trase) si-si pune fiecare ce-i place.

#29
alliNdanuTz

alliNdanuTz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,804
  • Înscris: 12.06.2010

View PostJurasikMan, on 14 februarie 2018 - 11:44, said:

7000 euro este mult pentru o masina cheala , chiar si noua . Negociaza! Du-te la dealer si cere dotari in banii aia . AC neaparat ( vreodata o sa o vinzi si fara AC se da la pret de carucior de butelie ) . Nu te lasa pacalit ca este noua , se poate negocia cateodata chiar destul de mult. Du-te undeva la sfarsit de luna . Negocierea se face intotdeuna cu banii in buzunar. Plata pe loc cu cash face orice vanzator de masini mai maleabil .
Dealer-ul isi incaseaza banii in totalitate fie ca platesti cash, fie credit, fie leasing. Tu ramai dator la banca, nu lui.

#30
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,840
  • Înscris: 26.02.2010
Dacia nu face reduceri, am incercat in 2013, cu plata cash, au zis ca pentru ei e acelasi lucru: bani cash/credit/leasing.

#31
dimripper

dimripper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 663
  • Înscris: 12.04.2007

View Postadipelcz, on 14 februarie 2018 - 11:41, said:

@dimripper: Parerea mea e ca daca nu ai bani de RCA si d-astea, mai bine nu-ti lua masina. Adica practic nu ai bani de masina noua, fie ea si cheala. Si inteleg frustrarea cu masinile SH, dar accepta realitatea asa cum e. E o greseala sa dai ultimii bani pe o masina care n-are un amarat de AC.

Si desi pare ciudat, AC-ul ajuta semnificativ la dezaburire iarna. Daca nu crezi si le stii tu mai bine si te mai si contrazici cu cei care-ti spun ca e util, ia-ti caruta + cal, ca acolo n-ai nici geamuri deci dispare si dilema cu AC-ul sau culoarea vopselii.

Mai citeste tu, ca nu sunt singurul care s-a contrazis cu ala care a aruncat piatra ca nu dezaburesti geamurile daca nu ai AC. Daca tu ai inteles ca nu am bani de RCA, poate nu ai prins ce trebuie din acest topic.

#32
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Referitor la AC, eu aş recomanda climatronic chiar. Simpla împrăştiere a unui curent de aer ar putea genera probleme de vizibilitate (dezaburirea insuficientă a geamurilor laterale) şi de sănătate (pasageri sensibili la curent).
Uite, vremea care este acum afară: ploaie şi frig, umezeală multă. Mulţi pasageri în maşină înseamnă aburirea rapidă a geamurilor. Dacă la parbriz şi lunetă multe maşini se descurcă, la geamurile laterale nu toate au dezaburirea eficientă.

#33
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
Sfarsit de trimestru, parca au target trimestrial

#34
dimripper

dimripper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 663
  • Înscris: 12.04.2007

View PostJurasikMan, on 14 februarie 2018 - 11:44, said:

7000 euro este mult pentru o masina cheala , chiar si noua . Negociaza! Du-te la dealer si cere dotari in banii aia . AC neaparat ( vreodata o sa o vinzi si fara AC se da la pret de carucior de butelie ) . Nu te lasa pacalit ca este noua , se poate negocia cateodata chiar destul de mult. Du-te undeva la sfarsit de luna . Negocierea se face intotdeuna cu banii in buzunar. Plata pe loc cu cash face orice vanzator de masini mai maleabil .

Spre deosebire de (toate?) celelalte marci, Dacia nu face astfel de configurari. Si n-a facut niciodata. Ca asta a fost prima intrebare si am mai incercat si cu niste ani in urma.
Sper ca faza cu "bani in buzunar" e doar o figura de stil. Nu platesc cash mai mult de 300 eur.

#35
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,262
  • Înscris: 06.07.2007
motorul ala....daca vrei sa depasesti ceva cu el va trebui sa vezi mult in fata. Din scurt nu vei putea neam.
Dar daca pe tine te avantajeaza, go for it. Consumul va fi in afara  ca la un 1.6. In schimb vei avea consum mic in oras.
Dar la AC eu nu as renunta nici mort. O sa vezi ce bine va fi cand trebuie sa lasi masina in 40 de grade, vreo 3 ore, si apoi sa pleci la drum lung. Iti va veni sa-ti dai singur cu genunchiul in coa-e

Edited by dan1980_25, 14 February 2018 - 11:55.


#36
dimripper

dimripper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 663
  • Înscris: 12.04.2007

View PostPSC, on 14 februarie 2018 - 11:47, said:

Referitor la AC, eu aş recomanda climatronic chiar. Simpla împrăştiere a unui curent de aer ar putea genera probleme de vizibilitate (dezaburirea insuficientă a geamurilor laterale) şi de sănătate (pasageri sensibili la curent).
Uite, vremea care este acum afară: ploaie şi frig, umezeală multă. Mulţi pasageri în maşină înseamnă aburirea rapidă a geamurilor. Dacă la parbriz şi lunetă multe maşini se descurcă, la geamurile laterale nu toate au dezaburirea eficientă.

Deja o dam in diverse si vad ca bancurile nu sunt departe de realitate. Ma uit la ceas, curand apar aia care sustin ca fara tehnologie de Benz n-am facut nimic. Toti aia fara climatronic cum or fi supravietuit atatia ani, bre? De unde multi pasageri? Suntem 2 si atat. Si ai numarat cumva zilele cu ploaie in ultimii 10 ani? Mai da-o-n pisici de exagerare...

Edited by dimripper, 14 February 2018 - 11:54.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate