Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Asigurare Telefon Marsh

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
bogdanels

bogdanels

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 24.09.2013
Buna seara,

Am un telefon Galaxy S7 Edge, cumparat de la vodafone, cu asigurare premium de la Marsh iar astazi i-am spart ecranul.
Intrebarea mea este daca cineva de aici, care are/a avut un telefon asemanator, a apelat la asigurare si ce telefon i s-a oferit. Multumesc.

#2
mybrandnewmail59

mybrandnewmail59

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 841
  • Înscris: 21.01.2018
https://forum.softpe...vodafone-marsh/

#3
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
In conditiile generale scrie ca:
Asigurătorul nu răspunde pentru:
k. Furtul sau Deteriorarea Echipamentului produsă de Dumneavoastră (sau de orice altă persoană care
utilizează Echipamentul Dvs. cu permisiunea Dvs.) printr-o acţiune intenţionată sau din neglijenţă.

Eu cred ca nu vei primi nici un telefon la schimb.

#4
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Pai si atunci de ce l-a asigurat ? De fraier ? Posted Image

#5
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

View PostTruculMagic, on 13 februarie 2018 - 21:48, said:

Pai si atunci de ce l-a asigurat ? De fraier ? Posted Image
Regulamentul forumului ne interzice (art 2 lit  b ), sa ii spunem de ce.:)

Edited by pasilla, 13 February 2018 - 21:56.


#6
mircea_kevin

mircea_kevin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,465
  • Înscris: 30.09.2012
Asta numai în est se poate întâmpla, asigurările astea la electronice sunt un fel de garanții, adică garanție prelungită după expirarea celei oferite de producător!  Astfel de lucruri, numai în est se pot întâmpla!

#7
I_am_RunninG

I_am_RunninG

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 794
  • Înscris: 08.02.2018
Si cat ai platit pe asigurare? :)

#8
bogdanels

bogdanels

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 24.09.2013
Multumesc de raspuns. Chestia asta mi se pare aiurea. Daca nu l sparg intentionat sau din neglijenta cum mai pot sa il sparg ? :)) am mai schimbat un telefon pe asigurare acum 2 ani si la fel am zis ca l.am spart si mi.au dat altul imediat, nu au comentat nimic.
Pentru 9 euro/luna asa si trebuia

#9
bogdanels

bogdanels

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 24.09.2013
O sa ma uit acasa pe contract sa vad ce si cum. Pana atunci nu sun la ei sa il declar. Credeam ca  a mai foloaut cineva recent asigurarea si eram curios ce a primit sau ce i s.a spus

#10
I_am_RunninG

I_am_RunninG

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 794
  • Înscris: 08.02.2018
Eu nu inteleg de ce ai face asigurare la un telefon. Telefonul e un consumabil. Se strica, altul.

#11
bogdanels

bogdanels

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 24.09.2013
Am citit contractul de pe site-ul vodafone si am ajuns la concluzia ca orice s-ar intampla cu telefonul este vina mea (furt, spargere, apa). Chiar daca ei promoveaza faptul ca : "Vrei să n-ai grija unei cheltuieli suplimentare pentru reparații sau chiar pentru un nou dispozitiv, în caz de avarie sau furt".  Acum sunt cu atat mai interesat daca cineva a apelat recent la acest serviciu.

Am facut asigurare in cazul in care il scap si se sparge sau il lovesc de ceva etc. sa am o garantie ca mi se va repara. Am asigurare la telefon de cand a aparut Galaxy S2 si de atunci am folosit-o cam de vreo 3 ori fara nicio problema, oferindu-mi fie alt telefon nou fie altul reconditionat.

#12
georgeee96

georgeee96

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 631
  • Înscris: 26.01.2010
In mod normal, dupa ce vorbesti cu asiguratorul acesta este trimis in service cu prioritate pt constatare. In functie de aceasta telefonul este reparat sau inlocuit.

#13
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,577
  • Înscris: 26.06.2010

View PostI_am_RunninG, on 14 februarie 2018 - 11:53, said:

Eu nu inteleg de ce ai face asigurare la un telefon. Telefonul e un consumabil. Se strica, altul.

cumperi un iPhone X ,il scapi pe jos , se sparge , 2500 lei inlocuit ecranul. , daca ai asigurare ar trebui sa se includa si reparatia in caz de accidente.

#14
brasoveanul

brasoveanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,128
  • Înscris: 16.10.2006
Initial, am crezut ca este vorba despre "Asigurari telefon, maaarshh", ar fi avut sens avand in vedere cum pun problemele asiguratorii. :)

#15
bogdandante

bogdandante

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 15.06.2017
Nu stiu la voi, eu am o asigurare facuta in martie 2018, am schimbat o data telefonul in 2018 si inca o data anul asta luna trecuta. Totul a decurs perfect, cu taxa de franciza pusa pe factura vodafone. Pana acum am schimbat peste 10 telefoane pe asigurare in 7-8 ani de cand folosesc asigurare si nu am avut nici o data probleme in afara modelelor oferite la schimb daca modelul tau de telefon nu se mai fabrica( dar asta pentru ca pana anul asta eu am folosit preponderent BB.

#16
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,292
  • Înscris: 12.08.2006
Mai exista firma asta?
La cate tepe a dat trebuia desfiintata demult.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate