Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Autostrada A1 Nodul rutier de la Arad
Last Updated: Feb 20 2018 14:02, Started by
test_driver
, Feb 13 2018 13:40
·
0
#19
Posted 13 February 2018 - 14:35
test_driver, on 13 februarie 2018 - 13:40, said:
Am si eu o intrebare, pentru cei mai destepti ca mine, De ce nodul rutier de la arad, adica asta, arata in acest fel, ..... Asa ca am nevoie de ajutor sa inteleg, cum e posibil asa ceva? Poate ar fi fost benefic sa ne prezinti propria ta creatie,ca sa putem judeca obiectiv. Tu cum vezi acel nod,cum l-ai fi realizat? |
#20
Posted 13 February 2018 - 14:37
#21
Posted 13 February 2018 - 14:46
pasilla, on 13 februarie 2018 - 14:26, said:
Mie mi se pare foarte logic. Faci dreapta ca sa mergi inainte si mergi inainte daca vrei sa iesi. Numai la romani e valabila treaba asta si se aplica si in politica din pacate. adisz, on 13 februarie 2018 - 14:35, said: Poate ar fi fost benefic sa ne prezinti propria ta creatie,ca sa putem judeca obiectiv. Tu cum vezi acel nod,cum l-ai fi realizat? Bucla simpla, nene... ce-i prostia aia acolo? A2 cum e legata de centura Bucurestiului? https://www.google.r...m/data=!3m1!1e3 |
#22
Posted 13 February 2018 - 14:52
Bucla aia simplă de pe A2 e de fapt mult mai complicată decât mărțișorul de la Arad.
|
#23
Posted 13 February 2018 - 15:06
MembruAnonim, on 13 februarie 2018 - 14:52, said:
Bucla aia simplă de pe A2 e de fapt mult mai complicată decât mărțișorul de la Arad. E complicata pentru ca are si niste iesiri in balarii, in porumb.. altfel e cat se poate de logica. Mi-am amintit ca mai e un drum in care faci dreapta ca s-o tii inainte, pe drumul national spre Bucuresti, si ajungi in balarii, in oras, daca tii drumul drept (la intrarea in Rm Valcea cum vii dinspre Valea Oltului)... Am gresit cel putin odata acolo si m-am trezit in oras... Plus ca, in Rm Valcea, din cauza Oltului, nu poti s-o dregi pe oriunde sa revii in drumul national. https://www.google.r...m/data=!3m1!1e3 Edited by rosix, 13 February 2018 - 15:16. |
#24
Posted 13 February 2018 - 15:29
Aia de la Arad e intersecție de autostrăzi, care diferă de intersecția unei autostrăzi cu un drum normal.
Principala caracteristică este că nu părăsești autostrada, deci orice bretea pe care circuli trebuie să rămînă autostradă, nu poate fi o simplă ieșire, ca la intersecțiile cu drumuri normale. Circulația trebuie să fie fluentă (că la români nu e, e altă discuție, după cum se vede, nu prea sîntem obișnuiți cu circulația pe autostrăzi). La fel e nodul A2 - A4 (deși mult mai prost executat, mult prea scurtă preselecția dinspre București spre Constanța, ar fi trebuit măcar un km de 4 benzi - 2 per fiecare direcție). La fel probabil vor fi nodurile A3 - A10 și A1 - A10. Nu la fel e nodul A6 - A1, care e greșit din acest punct de vedere. Uite o ieșire normală de autostradă https://de.wikipedia..._anschluss1.jpg Și uite exemple de noduri de autostrăzi (cu 3 ramuri, că în România încă nu avem cu 4 ramuri): https://de.wikipedia...Autobahndreieck Edited by abancor, 13 February 2018 - 15:30. |
#25
Posted 13 February 2018 - 15:31
pasilla, on 13 februarie 2018 - 14:26, said: Mie mi se pare foarte logic. Faci dreapta ca sa mergi inainte si mergi inainte daca vrei sa iesi. Si mie mi se pare logic, ca e semnalizat din timp, si in plus aveam si navigatia pusa. Dar intrebarea mea era de ce asa si nu intr-un mod simplu care ar fi ocupat si mai putin teren (deci era mai ieftin), si era si mult mai logic, faci dreapta si iesi, asa cum e normal, sau mergi inainte si ajungi .... inainte, la Nadlac, asa cum este logic in cel mai simplu mod logic posibil. Adica iesea si mai ieftin si mai logic. Logic poate sa fie si o intortocheala de strazi, cu indicatoare puse unde trebuie, dar de ce sa complicam lucrurile si sa le scumpim cand o poti face ieftin si bun. Daca se intalneau 5 autostrazi, atunci intelegeam, dar asa..... adisz, on 13 februarie 2018 - 14:35, said: Poate ar fi fost benefic sa ne prezinti propria ta creatie,ca sa putem judeca obiectiv. Tu cum vezi acel nod,cum l-ai fi realizat? Pai ma gandeam ca e la mintea cocosului, asa cum ar trebui sa vada oricine o legatura intre 2 autostrazi in X sau in T, aia imi pare a fi in T. Un exemplu bun era cativa km mai la vest adica aici, eu am mai specificat ca mi-am dat seama ca nu ma duce capul, asa ca de ce sa imi bat capul sa fac un desen, cand il pot lua gata facut de la vecinii Unguri, sau pot derula pe Maps pana la vecinii Nemti, si acolo gasesc toate increngaturile posibile in cel mai logic mod posibil. Dar neeh, noi romanii suntem mai smecheri. |
#27
Posted 13 February 2018 - 15:52
test_driver, on 13 februarie 2018 - 15:31, said:
Pai ma gandeam ca e la mintea cocosului, asa cum ar trebui sa vada oricine o legatura intre 2 autostrazi in X sau in T, aia imi pare a fi in T. Un exemplu bun era cativa km mai la vest adica aici, eu am mai specificat ca mi-am dat seama ca nu ma duce capul, asa ca de ce sa imi bat capul sa fac un desen, cand il pot lua gata facut de la vecinii Unguri, sau pot derula pe Maps pana la vecinii Nemti, si acolo gasesc toate increngaturile posibile in cel mai logic mod posibil. Dar neeh, noi romanii suntem mai smecheri. Uita,asta cum ti se pare: https://www.google.r...=!3m1!1e3?hl=ro E autostrada de la Salonic spre Atena: https://www.google.r...=!3m1!1e3?hl=ro Mai bine zis o intersectie de autostrazi. |
#28
Posted 13 February 2018 - 15:57
|
#29
Posted 13 February 2018 - 16:02
Mă uit și de 10 ori, e același lucru, e un nod tip „trompetă”.
Dacă vrei, numărăm împreună bretelele, să vezi că are fix aceeași configurație. La noi e nițel mai larg. |
#30
Posted 13 February 2018 - 16:04
Eu zic sa-i dam totusi un pic de credit la proiectantul ala, ... dati-o naibii de treaba, chiar asa nasol am ajuns?
ajungem sa-l suspectam ca a luat spaga sa faca bucla mai larga ? sau mai complicata (fara sa stim ce cerinte, sarcini sunt acolo) Edited by jakota, 13 February 2018 - 16:06. |
#31
Posted 13 February 2018 - 16:06
#32
Posted 13 February 2018 - 16:09
#33
Posted 13 February 2018 - 16:24
Eu as fi vrut sa vina cel care a deschis topicul cu ideea lui. Au mai cerut doi pana la mine dar vad ca nu ii baga in seama. Un desen din pix daca nu merge pe calculator. Sau o poza de pe net ceva...
Probabil nici el nu stie cum ar trebui sa fie dar asa se pare ca nu e bine. |
|
#35
Posted 13 February 2018 - 16:43
Largimea buclei creste viteza de deplasare a vehicolului.
Uite colea exemple de toate felurile : https://www.google.r...biw=996&bih=642 https://www.google.r...iw=1082&bih=743 Cine e interesat se poate juca in GTA V care a modelat la detaliu toata infrastructura rutiera a LA-ului. |
#36
Posted 13 February 2018 - 16:48
Vedeti aici comparatii intre diferite intersectii/noduri rutiere.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/yITr127KZtQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Si fluxul de autovehichule. De la 191 pana la 1.099 vehicule / minut. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users