Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rename SQL column

Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?
 Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 

Autostrada A1 Nodul rutier de la Arad

- - - - -
  • Please log in to reply
53 replies to this topic

#1
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,666
  • Înscris: 30.01.2006
Am si eu o intrebare, pentru cei mai destepti ca mine, De ce nodul rutier de la arad, adica asta, arata in acest fel, care a fost logica proiectantului? Nu a evitat constructia niciunui pod, dar a incetinit tot traficul pe A1 in portiunea respectiva. Putea sa lase sensurile paralele si apoi sa faca iesiri in stilul clasic acceptat oriunde in lumea asta civilizata pentru o iesire de genul? Eu am ramas stupefiat de cata prostie se gaseste in nodul ala rutier, apoi am stat si m-am gandit ca poate sunt eu foarte prost si autoritatile foarte destepte si nu pot observa eu acest avantaj al desenului respectiv. Asa ca am nevoie de ajutor sa inteleg, cum e posibil asa ceva?

Nu stiu daca merita un topic, dar... cine stie. Oricum, am vazut multe tampenii facute de autoritati, dar asta mi s-a parut ca le-a intrecut pe toate.

#2
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,836
  • Înscris: 06.01.2008
Poate nu inteleg eu bine marcajele, dar acolo nu se intalnesc doua autostrazi, mai exact A1 si A11? In cazul autostrazilor se aplica alte norme decat cele pentru drumurile nationale sau locale.
In locul respectiv asta a fost solutia optima pentru intersectarea celor 2 autostrazi, astfel incat ambele sensuri de pe ambele autostrazi sa poata trece de pe una pe alta.

Cu ce anume te deranjeaza pe tine?

Edited by Hider141, 13 February 2018 - 13:47.


#3
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,069
  • Înscris: 01.12.2001

 test_driver, on 13 februarie 2018 - 13:40, said:

apoi am stat si m-am gandit ca poate sunt eu foarte prost si autoritatile foarte destepte si nu pot observa eu acest avantaj al desenului respectiv. Asa ca am nevoie de ajutor sa inteleg, cum e posibil asa ceva?
Ai perfecta dreptate. (intr-o privinta doar).

#4
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 test_driver, on 13 februarie 2018 - 13:40, said:

Am si eu o intrebare, pentru cei mai destepti ca mine, De ce nodul rutier de la arad, adica asta, arata in acest fel, care a fost logica proiectantului?

Nu are nicio logica.  Probabil a fost proiectata asa sa coste mai mult in favoarea unor smecheri... Nicaieri in lume n-o sa vezi asa ceva, ca iese lumea in strada.
Numai in Romania, populatia doarme pe ea...

 Hider141, on 13 februarie 2018 - 13:46, said:

Poate nu inteleg eu bine marcajele, dar acolo nu se intalnesc doua autostrazi, mai exact A1 si A11?

A11 e o centura ocolitoare cu doua benzi pe sens.. nu e autostrada - chiar nu se justifica sa faci un astfel de martisor acolo...

Tara asta e o rusine !!!

Edited by rosix, 13 February 2018 - 13:57.


#5
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,648
  • Înscris: 23.04.2007

 test_driver, on 13 februarie 2018 - 13:40, said:

Eu am ramas stupefiat
Eu sint curios cum o sa ramii dupa ce iesi de pe A3 la Gilau si mergi spre ClujPosted Image

#6
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,298
  • Înscris: 07.02.2003

 test_driver, on 13 februarie 2018 - 13:40, said:

Am si eu o intrebare, pentru cei mai destepti ca mine, De ce nodul rutier de la arad, adica asta, arata in acest fel, care a fost logica proiectantului? Nu a evitat constructia niciunui pod, dar a incetinit tot traficul pe A1 in portiunea respectiva.
Din contra, traficul e la fel, separatie din timp, curbe largi... cum e si la Constanta. Patrunderea dinspre centura este favorizata, asta s-a dorit, trafic fara cedeaza trecerea.

Edited by andreic, 13 February 2018 - 13:59.


#7
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 adrian_r5, on 13 februarie 2018 - 13:56, said:

Eu sint curios cum o sa ramii dupa ce iesi de pe A3 la Gilau si mergi spre ClujPosted Image

O mare funda, care va ocupa sute de hectare, o sa vezi....

In Romania anului 2018, guvernantii nostri, in loc sa faca autostrazi de sute de km, fac tot felul de inflorituri la iesirile de pe autostrada - ca sa ti se para ca esti la americani nu in Romania.

Mai era undeva un sens giratoriu suspendat, ca in California, construit in mijlocul campului (la Ploiesti parca) nu mai stiu unde, construit la fel.. total, total inutil... cand existau solutii mai simple si mai ieftine.

LE:   Hai ca l-am gasit - la Paulesti (Prahova).... ia utiati-va ce a rezultat aici in plin camp, la intersectia unor drumuri pe care nu circula nici drku...  De ce nu era suficient un simplu pod?

https://www.google.r...m/data=!3m1!1e3

Edited by rosix, 13 February 2018 - 14:04.


#8
alx42

alx42

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,802
  • Înscris: 26.06.2014
probabil ca sa poata aia care vin dinspre aeroport/centru sa o ia spre zona industriala.
oricum legaturile trebuiau facute undeva, si le-au facut acolo din cine stie ce motive, costuri etc.

#9
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,128
  • Înscris: 19.09.2005
vedem peste 10ani de folosire intesa, daca a fost sau nu bine proiectat.

#10
epuru

epuru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,125
  • Înscris: 27.03.2007

 rosix, on 13 februarie 2018 - 13:53, said:

A11 e o centura ocolitoare cu doua benzi pe sens.. nu e autostrada - chiar nu se justifica sa faci un astfel de martisor acolo...

A11 nu este o simpla centura ocolitoare, ci este o viitoare autostrada in toata regula (A11 Arad-Oradea), iar acela este un nod intre doua autostrazi. Momentan A11 este doar un mic "ciot", dar candva va fi o autostrada. Ramane de vazut cand.

Edited by epuru, 13 February 2018 - 14:10.


#11
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,069
  • Înscris: 01.12.2001
E un nod rutier de mare viteza.
Asa ca si asta
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/_DNL-eiBNEY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#12
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,648
  • Înscris: 23.04.2007

 rosix, on 13 februarie 2018 - 13:59, said:

la Paulesti (Prahova).... ia utiati-va ce a rezultat aici in plin camp, la intersectia unor drumuri pe care nu circula nici drku...  

https://www.google.r...m/data=!3m1!1e3
N-as zice ca "nu circula nici drku" ... pe street view e inca poza din 2012 si pare destul de circulat.

#13
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 epuru, on 13 februarie 2018 - 14:04, said:

A11 nu este o simpla centura ocolitoare, ci este viitoarea autostrada A11 Arad-Oradea. Momentan este doar un "ciot", dar candva va fi o autostrada. Ramane de vazut cand.

De asta au facut funda aia penibila acolo?  Ma rog.. poate nu inteleg eu rostul... Adica, daca ii faceai intrare laterala ca la oamenii normal la cap, nu puteai sa intri cu doua benzi sau ce?

[ https://www.mercurynews.com/wp-content/uploads/2016/08/20140609__interchange1.jpg?w=645 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Mie o intrare penibila mi se pare si A3 in DN1 la Ploiesti .

https://www.google.r...m/data=!3m1!1e3

Sa fim seriosi, cine pune botul la asa ceva?  Pai de asta am facut autostrada, ca sa o legam perpendicular intr-un drum national ingust si aglomerat ???

Edited by rosix, 13 February 2018 - 14:21.


#14
ccf_cristi

ccf_cristi

    Asa si?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,492
  • Înscris: 13.10.2010

 rosix, on 13 februarie 2018 - 13:59, said:

LE:   Hai ca l-am gasit - la Paulesti (Prahova).... ia utiati-va ce a rezultat aici in plin camp, la intersectia unor drumuri pe care nu circula nici drku...  De ce nu era suficient un simplu pod?
Era distractie maxima de la 6 jumatate si pana pe la ora 20 in intersectia aia. Nu zic ca acel sens giratoriu e cea mai buna solutie dar acum nu mai sunt cozi care se intind pe kilometri...de fapt nu am mai vazut.
Un sens giratoriu clasic nu stiu cat de bun era pentru ca, uneori, aici se formeaza coada la iesirea din Ploiesti si pe ambele sensuri DN1b.


On: La constructia unui drum se iau in calcul mai multe lucruri. Unul din ele fiind viitoarea dezvoltare in acea zona.

#15
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

 test_driver, on 13 februarie 2018 - 13:40, said:

De ce nodul rutier de la arad, adica asta, arata in acest fel, care a fost logica proiectantului?
Mie mi se pare foarte logic. Faci dreapta ca sa mergi inainte si mergi inainte daca vrei sa iesi. :)

#16
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,258
  • Înscris: 02.02.2006

 rosix, on 13 februarie 2018 - 13:53, said:

Nu are nicio logica.  Probabil a fost proiectata asa sa coste mai mult in favoarea unor smecheri... Nicaieri in lume n-o sa vezi asa ceva, ca iese lumea in strada.
Ar fi bine să apară comentarii de-astea doar din partea celor care chiar au mers câtuși de puțin pe autostrăzile din afară. Să vadă acolo noduri rutiere.

Ce văd eu în prima poză e un nod chiar banal, pentru intersectarea a două autostrăzi fără a scădea nicăieri viteza sub 80 km/h (conform indicatoarelor rutiere de pe street view). Dacă și ăsta e trafic lent, să mă ierte cel de sus. Să vă luați de mână cu ăia cărora nu le ajung 130km/h pe autostrăzi și se visează pe nave spațiale.

 pasilla, on 13 februarie 2018 - 14:26, said:

Mie mi se pare foarte logic. Faci dreapta ca sa mergi inainte si mergi inainte daca vrei sa iesi. Posted Image
Dacă caști ochii la indicatoare (care pe autostrăzi parcă sunt începând cu 5km înainte de orice nod rutier), și nu la feisbuc, nu ai cum să greșești, indiferent încotro te îndrepți.

Edited by alexcrist, 13 February 2018 - 14:29.


#17
ccf_cristi

ccf_cristi

    Asa si?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,492
  • Înscris: 13.10.2010

 rosix, on 13 februarie 2018 - 14:10, said:

Mie o intrare penibila mi se pare si A3 in DN1 la Ploiesti .

https://www.google.r...m/data=!3m1!1e3

Sa fim seriosi, cine pune botul la asa ceva?  Pai de asta am facut autostrada, ca sa o legam perpendicular intr-un drum national ingust si aglomerat ???
Se termina asa pentru ca trebui sa continue spre Brasov. Nu stiu cum o sa faca acest lucru pentru ca nu am cautat dar nu se opreste acolo.

#18
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,279
  • Înscris: 30.10.2003

 pasilla, on 13 februarie 2018 - 14:26, said:

Mie mi se pare foarte logic. Faci dreapta ca sa mergi inainte si mergi inainte daca vrei sa iesi. Posted Image
Stii ca de 2 ori am luat-o inainte. Posted Image adica am iesit pe centura. Eu vroiam sa merg inainte. Puii mei, nici eu nu mai stiu ce vroiam sa fac.
Interesant cum numai acolo mi s-a intamplat sa o iau aiurea.

Edited by Bursul, 13 February 2018 - 14:35.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate