Cum "convigi" providerii de telefonie mobila sa ofere semnal in zona?
#1
Posted 11 February 2018 - 13:41
De ceva timp ma confrunt cu o problema a semnalului in zona in care locuiesc.
Asa cum spune si titlul, cum ai putea "convinge" (obliga) ca un anumit provider de telefonie mobila sa rezolve problema semnalului ? De aproximativ 1 an de zile am tot sesizat o anumita companie de telefonie mobila sa rezolve problema si nici pana in ziua de azi nu au rezolvat problema, avand un raspuns prin care te face sa le umplii frigiderul ... Ceva solutii in acest caz ? (in afara de reziliere contract ....) |
#2
Posted 11 February 2018 - 13:45
E o utopie să crezi că poți convinge vreun provider să îți ofere acoperire sau semnal excelent. Ei au calculele lor și se pun pe treabă numai când sunt siguri că vor obține profit în urma investițiilor.
|
#3
Posted 11 February 2018 - 13:45
Solutia realista e sa schimbi providerul, in satul meu Vodafone de abia are 2 liniute pe 3g, pe Orange am 4g semnal full.
Edited by SpeedDemon, 11 February 2018 - 13:45. |
#4
Posted 11 February 2018 - 13:47
sunt companii private, nu ai cum sa-i obligi.
solutia e lista cu semnaturi a persoanelor care doresc semnal in respectiva zona. daca asta nu-i convinge nu prea iti raman variante. o solutie alternativa ar fi Serviciul Apel WiFi, daca ai internet ok in locatie. |
#5
Posted 11 February 2018 - 13:49
Exact, soluția e să îți iei câteva SIM-uri prepay de la alți provideri și să te pui pe testat (indoor /outdoor). Mai e o soluție care să nu te bage la cheltuieli. Dacă ai prieteni în zonă în alte rețele îi inviți la o berică și le soliciți să îți împrumute câteva minute telefoanele/SIM-urile ca să vezi cum e semnalul în alte rețele în locația ta.
|
#6
Posted 11 February 2018 - 13:52
androholic, on 11 februarie 2018 - 13:45, said:
E o utopie să crezi că poți convinge vreun provider să îți ofere acoperire sau semnal excelent. Ei au calculele lor și se pun pe treabă numai când sunt siguri că vor obține profit în urma investițiilor. Deci anul trecut prin luna februarie (daca nu ma insel, februarie 2017), un nenea de la o companie de telefonie mobila (nu ii dau nume companiei), a venit din poarta in poarta cu oferte la abonamente de telefonie mobila. Bun multi "destepti" printre care si eu, am cazul in "plasa" lor si am semnat contracte de abonamente la telefonia mobila. Dupa ce sa realizat portarea numerelor (eu am 4 abonamente de tel mobila) am constatat ca in cladiri (in casa, semnal ZERO, din "joi in pasti" mai prind o liniuta), in exterior semnalul este bun spre excelent DAR NU perfect pe 3G (adica semnalul este full, voce merge bine, dar internetul merge de parca as avea internet pe sarma: la testele de viteza am obtinut 1 Mbps download si 2,3 Mbps la upload). Am tot facut sesizari in acest sens, dar am ramas cu promisiunile ca vor rezolva problema, pe 27 februarie se face 1 an de zile de cand am semnat contractul de tel mobila si NU sa rezolvat nimic... Edited by Ghiordi, 11 February 2018 - 13:53. |
#7
Posted 11 February 2018 - 13:52
Trebuie sa faci periodic sesizare. Nu ii obligi, dar conteaza.
|
#8
Posted 11 February 2018 - 13:55
Fane, on 11 februarie 2018 - 13:47, said:
sunt companii private, nu ai cum sa-i obligi. solutia e lista cu semnaturi a persoanelor care doresc semnal in respectiva zona. daca asta nu-i convinge nu prea iti raman variante. o solutie alternativa ar fi Serviciul Apel WiFi, daca ai internet ok in locatie. Aldulescu, on 11 februarie 2018 - 13:48, said:
Faci lobby. Multumesc anticipat! f300, on 11 februarie 2018 - 13:52, said:
Trebuie sa faci periodic sesizare. Nu ii obligi, dar conteaza. |
#9
Posted 11 February 2018 - 13:59
#11
Posted 11 February 2018 - 14:01
Ghiordi, on 11 februarie 2018 - 13:55, said:
Dezvolta afirmatia, Multumesc anticipat! |
#12
Posted 11 February 2018 - 14:01
Ghiordi, on 11 februarie 2018 - 13:55, said:
Telefonul meu nu suporta apel wifi , internetul fix e super ok am impresia ca poti cere rezilierea contractului pe motiv ca ei nu-ti pot furniza serviciul unde locuiesti. |
#13
Posted 11 February 2018 - 14:03
Ghiordi, on 11 februarie 2018 - 13:52, said:
Pai aici intervine alt detaliu. Deci anul trecut prin luna februarie (daca nu ma insel, februarie 2017), un nenea de la o companie de telefonie mobila (nu ii dau nume companiei), a venit din poarta in poarta cu oferte la abonamente de telefonie mobila. Bun multi "destepti" printre care si eu, am cazul in "plasa" lor si am semnat contracte de abonamente la telefonia mobila. Dupa ce sa realizat portarea numerelor (eu am 4 abonamente de tel mobila) am constatat ca in cladiri (in casa, semnal ZERO, din "joi in pasti" mai prind o liniuta), in exterior semnalul este bun spre excelent DAR NU perfect pe 3G (adica semnalul este full, voce merge bine, dar internetul merge de parca as avea internet pe sarma: la testele de viteza am obtinut 1 Mbps download si 2,3 Mbps la upload). Am tot facut sesizari in acest sens, dar am ramas cu promisiunile ca vor rezolva problema, pe 27 februarie se face 1 an de zile de cand am semnat contractul de tel mobila si NU sa rezolvat nimic... |
#14
Posted 11 February 2018 - 14:03
Ghiordi, on 11 februarie 2018 - 13:52, said:
Pai aici intervine alt detaliu. Deci anul trecut prin luna februarie (daca nu ma insel, februarie 2017), un nenea de la o companie de telefonie mobila (nu ii dau nume companiei), a venit din poarta in poarta cu oferte la abonamente de telefonie mobila. Bun multi "destepti" printre care si eu, am cazul in "plasa" lor si am semnat contracte de abonamente la telefonia mobila. Dupa ce sa realizat portarea numerelor (eu am 4 abonamente de tel mobila) am constatat ca in cladiri (in casa, semnal ZERO, din "joi in pasti" mai prind o liniuta), in exterior semnalul este bun spre excelent DAR NU perfect pe 3G (adica semnalul este full, voce merge bine, dar internetul merge de parca as avea internet pe sarma: la testele de viteza am obtinut 1 Mbps download si 2,3 Mbps la upload). Am tot facut sesizari in acest sens, dar am ramas cu promisiunile ca vor rezolva problema, pe 27 februarie se face 1 an de zile de cand am semnat contractul de tel mobila si NU sa rezolvat nimic... Edited by _R_A_D_U, 11 February 2018 - 14:04. |
#15
Posted 11 February 2018 - 14:04
Ghiordi, on 11 februarie 2018 - 13:41, said:
Asa cum spune si titlul, cum ai putea "convinge" (obliga) ca un anumit provider de telefonie mobila sa rezolve problema semnalului ? |
|
#16
Posted 11 February 2018 - 14:04
dorin_2k, on 11 februarie 2018 - 13:59, said:
A fost vreodata OK? Daca DA, schimba telefonul. FreemanG1, on 11 februarie 2018 - 14:00, said:
Ghiordi dar ce smartphon ai? Aldulescu, on 11 februarie 2018 - 14:01, said:
Adica incerci sa ii convingi ca e in interesul lor sa ofere semnalul in zona, te duci, ii vizitezi, le oferi eventual niscaiva atentii ca sa se puna pe treaba, etc. Termenul vine de la presedintele Ulysses S. Grant, care statea la un hotel si iesea seara in lobby-ul lui sa fumeze un trabuc si sa bea un whiskey, si toti cei care voiau ceva de la el, veneau si ii faceau cinste cu bautura(era un betiv notoriu) si il rugau sa faca una sau alta - de unde si termenul "a face lobby". Fane, on 11 februarie 2018 - 14:01, said:
daca e vorba de orange. am impresia ca poti cere rezilierea contractului pe motiv ca ei nu-ti pot furniza serviciul unde locuiesti. |
#17
Posted 11 February 2018 - 14:07
#18
Posted 11 February 2018 - 14:11
androholic, on 11 februarie 2018 - 14:03, said:
Abonamentul îl închei numai după ce testezi rețeaua de-a fir a păr acasă la tine, în împrejurimi dar și în zonele în care te miști zilnic și ai tangență cu ele. Practic te-au păcălit, e ca și cum ai fi semnat un cec în alb unor indivizi a căror meserie e să te trombonească. Greșeala e a ta. Eu până mi-am făcut abonamentul mobil am testat de jde ori semnalul, acoperirea și toți parametrii tehnici, ba chiar am urcat și până sus pe deal la releu să mă conving cu ochii mei ce e acolo. _R_A_D_U, on 11 februarie 2018 - 14:03, said:
In mod sigur acei "nene" sunt de la gigi... Daca nu ai luat telefon "cadou" poti oricind sa reziliezi contractul cu ei. Oricum stiu ca stii asta deoarece vaz ca ai postat si aici> https://forum.softpe...xe/page__st__72 Bine ca m-ai dat de gol _Smiley_, on 11 februarie 2018 - 14:04, said:
ceri furnizorului o solutie personalizata cu un cost atat de mare incat sa fie mai rentabil pentru el sa-si imbunatateasca infrastructura din zona ta decat sa te piarda. dorin_2k, on 11 februarie 2018 - 14:07, said:
Si atunci de ce ai afirmat ca Asta e e semnalul. Nu ai ce face. Astepti finalul contractului si te portezi inapoi. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users