Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?

Acoperire gol extrior intre termo...

Intreprindere individuala fara ac...
 Marci Biciclete - recomandari

Lipsa Tensiune pe o Faza, bransam...

Recomandare bicicleta copil 5 ani.

Recomandare kit automat acces usa
 [email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur

Baghetele ornamentale intre foile...

O recomandare pentru o camera ful...
 Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?

Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni
 

Vodafone cartela Prepay - Roaming SEE 2018 -Teapa!?

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#37
me_iauras

me_iauras

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,369
  • Înscris: 08.01.2009

View Postmarius_fenchea, on 12 februarie 2018 - 18:03, said:

Draga @me_iauras - tu ai o necoplanariatate cu logica - sa iti schitez ca poate asa pricepi:
  • Ai o optiune care intre timp s-a transformat in optiune nationala deci fara acces in Roaming.
  • ai ajuns in strainatate nu ti se pare normal sa primesti un SMS de informare de la operator care sa iti spuna: vrei sa folosesti Roaming-ul ai dreptul sa il activezi cu X Euro si cu urmatoarele costuri pe minut, SMS, MG trafic de net etc., extraoptiunea nationala ti se va suspenda pana la reintrarea in reteaua Vodafone?
  • acum esti consumator informat complet si ai dreptul, retine ai dreptul de a cheltui cei X euro sa o activezi si inca Y euro atunci cand folosesti Roamingul - totul it's up to you!
  • Cum se intampla la Vodafone acum in Februarie 2017 - ai optiune "nationala" - ai folosit 10 zile din ea sau 1 nu conteaza, ti-o dezactiveaza ca sa iti activezi Roamingul pe care tu trebuie sa sapi ca sa stii ce si cum trebuie facut cand totul se rezolva cu un SMS apoi ajungi in Romania si mai cheltuiesti dupa ce ai aterizat in Bucuresti inca 5-7 euro sa iti activezi optiunea pe care ai platit-o inainte de a fi plecat din tara si care in mod normal este valabila 28 de zile si garantata de furnizorul de servicii Vodafone - daca tu vezi ca situatia asta este normala e treaba ta, eu nu o vad ca fiind fireasca.

Deci daca esti membru al echipei Vodafone felicitari, tocmai m-ai facut ca sa depun totusi sesizare la ANPC pe tema asta.....bravo! Ai reusit!

"Nu este o situatie placuta dar daca vrei acces permanent la roaming ori folosesti extraoptiunea de 10 E ori treci pe abonament."

Ba se mai poate intampla si altceva sa va pierdeti clientii ca din lacomie vor migra spre retele mai prietenoase cu cei carora le sunt clienti exemplu RDS - toata lumea stie ca e varza dar daca folosesti mult roaming abonamentul de 2-3 euro este perfect in comparatie cu extraoptiunea de 10 euro.....grija mare, majoritatea clientilor care calatoresc de-obicei sunt stabiliti in mediul urban unde RDS-ul nu are probleme cu semnalul ceea ce in niciun caz nu este valabil la tara dar asta este alta poveste....

Sunt probleme cu logica , dar nu la mine .
Flexibilitatea pe care o aduce cartela este de ambele parti indiferent ca ne convine sau nu ; din pacate spre deosebire de abonament la care ai o bucata de hartie care obliga operatorul sa mentina anumite servicii pentru o perioada minima de timp , la cartela nu avem acest lux . Este alegerea fiecaruia sa aleaga resurse mai multe la bani mai putini cu riscul ca aceste resurse sa fie pe o perioada mult mai scurta (daca operatorul ar fi schimbat regulile in timpul jocului , adica in timpul perioadei de mai putin de o luna de la ultima activare a extraoptiunii atunci clar sunt de reclamat la ANPC)
E o diferenta intre notiunea ca operatorul e obligat sa iti dea acele SMS-uri sa iti spuna ca nu ai acces la Roaming , ceea ce tipai tu cand ai deschis thread-ul , si faptul ca ar fi fost o miscare mai buna din punct de vedere comercial pentru ei sa promoveze niste extraoptiuni cu acces la roaming si in acelasi timp sa informeze clientul de lipsa accesului din acel moment cu extraoptiunea lui activa ; cu asta sunt de acord, dar din pacate nu asta reclamai tu ci faptul ca sunt obligati dom'le sa o faca . Conditia de "consumator informat complet" se intampla doar la proprie initiativa ; daca stiai ca urmeaza sa pleci era normal sa vezi care e situatia nu sa astepti mura in gura .
Vad ca mi-am pierdut timpul degeaba dandu-ti acel link cu reglementarea in domeniu ; aparent nu intelegi ca legislatia in vigoare nu le lasa alta solutie . Chiar daca ar "ingheta" extraoptiunea activa pt. ca pe perioada iesirii din tara sa ai activa o extraoptiune cu acces roaming tot ar incalca legislatia . S-ar considera ca percep taxe speciale pentru acces la roaming  si ar pierde ceva mai multi bani decat cei cativa clienti nemultumiti din amenzile pe care le-ar primi.
In ceea ce priveste clientii "pierduti de mine" nu pot spune decat :)))))))))))))))))))) ; nici daca as fi angajat Vdf nu m-ar pasa de nici un fel . Nu e ca si cum as fi actionar Vdf Ro astfel incat sa aiba un impact direct negativ financiar asupra mea scaderea profitului. Si din nou daca te-ai informa un pic ai stii ca datorita noilor reglementari DIGI Mobil este exceptata de obligativitatea de a oferi servicii gratuite in roaming tocmai pentru ca tarifele practicate nu ar reprezenta un model sustenabil in acele conditii.
Esti cat se poate de liber sa te portezi in orice retea doresti , dar tare mi-e ca momentul in care vei tipa ca te-au furat si aceia nu e chiar asa indepartat; pari genul de consumator care "semneaza ca primarul"

#38
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

View Postme_iauras, on 12 februarie 2018 - 21:57, said:

spre deosebire de abonament la care ai o bucata de hartie care obliga operatorul sa mentina anumite servicii pentru o perioada minima de timp , la cartela nu avem acest lux .
Hai, nu zau? Ia mai gandeste-te. Da' bine, nu asa.

#39
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,846
  • Înscris: 25.01.2007
unde ai vazut ca e obligat operatorul sa-ti mentina optiunea luna de luna cu aceleasi beneficii?

#40
gump4

gump4

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,787
  • Înscris: 10.01.2017

View Postslai, on 12 februarie 2018 - 22:44, said:

unde ai vazut ca e obligat operatorul sa-ti mentina optiunea luna de luna cu aceleasi beneficii?
Corect.

Inainte sa folosesti o cartela de la orice operator, este obligatoriu sa citim si sa fim de acord  cu termenii si conditiile de utilizare.In momentul in care activam o cartela , de la orice operator, inseamna ca am fost de acord cu aceste conditii.
Ca fapt divers, am cerut o cartela Vodafone cu credit si pe ambalaj apar urmatoarele:
"Inainte de deschiderea acestui pachet te rugam sa consulti in magazin sau pe www.vodafone.ro termenii de utilizare pentru serviciul preplatit Vodafone si oferta de servicii preplatite in vigoare.Prin deschiderea pachetului se considera ca esti de acord cu oferta de servicii Vodafone.Pentru consultarea termenilor de utilizare a serviciilor preplatite in vigoare, solicita in magazin brosura, acceseaza www.vodafone.ro sau apeleaza *222."

Termeni şi condiţii de utilizare a Cartelei Vodafone - versiune valabilă începând cu data 05 decembrie 2017
....
10.
Modificarea condiţiilor, taxelor şi tarifelor Vodafone îşi rezervă dreptul de a modifica unilateral Termenii şi Condiţiile, inclusiv taxele şi tarifele pentru orice serviciu sau ofertă , în situaţii care depind de tendintele pieţei, dezvoltări tehnologice, schimbări ale parteneriatelor cu terţii sau de situaţii cu potential risc financiar ori alte situații similare care  conduc la un dezechilibru economic între  părți.  Astfel  de  modificări  se  vor  realiza  cu  informarea  Clientului înainte de operarea modificării, conform legislației specifice comunica țiilor electronice.

Notificarea se va face prin orice mijloace rezonabile (de ex.: SMS, pagina web, etc).
Dacă nu eşti de acord cu tariful sau cu noile condiţiile modificate, poţi renunţa la serviciul în cauză fără nicio obligaţie pentru tine sau Vodafone. În cazul folosirii Cartelei SIM Vodafone de către o altă persoană, aceasta acceptă prezenta ofertă.


Vodafone, deasemenea, își rezervă dreptul să aducă modificări taxelor, tarifelor aplicabile unor servicii care nu sunt incluse în oferta aplicabilă Clientului (ex. Tarifele pentru serviciile de Roaming nereglementare,  pentru  serviciile internaționale neincluse în ofertă , etc), informarea privind modificarea acestora fiind realizat ăprin intermediul site-ului Vodafone sau prin SMS. În aceste situații, Clientul nu are drept de despăgubire sau încetare a serviciului preplătit Vodafone fără costuri.*

In cazul in care , in orice contract(indiferent ca este operator de telefonie sau nu) sau intelegere intre parti exista o clauza care se constata( de catre judecator) a fi abuziva, in contradictie cu legislatia in vigoare, aceasta clauza este nula.

Legat de titlul topicului, din punctul meu de vedere , nu este nici o "teapa".Exista posibilitatea de a-mi lua "Teapa" doar daca achizitionez niste servicii fara sa ma informez in prealabil si de conditiile de folosire a acestora.

*sursa:Vodafone.ro

Edited by gump4, 13 February 2018 - 10:12.


#41
razvan_u

razvan_u

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,380
  • Înscris: 12.04.2008
Este chiar asa greu de inteles ca “legea roamingului” desi la prima vedere pare facuta de UE in folosul utilizatorilor a fost “nascuta” in birourile marilor operatori europeni?


#42
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,846
  • Înscris: 25.01.2007
Asta de unde ai scos-o? Ca pana la urma, chiar daca dai 10 euro pe optiune cu roaming, fata de situatia de dinainte, cand plateai la minut si mega, iesi mult, mult mai convenabil.

#43
razvan_u

razvan_u

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,380
  • Înscris: 12.04.2008
De la mine. :)
Cred in conspiratii.

#44
mfmig200

mfmig200

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,630
  • Înscris: 07.07.2008

View Postme_iauras, on 12 februarie 2018 - 21:57, said:


Sunt probleme cu logica , dar nu la mine .
Flexibilitatea pe care o aduce cartela este de ambele parti indiferent ca ne convine sau nu ; din pacate spre deosebire de abonament la care ai o bucata de hartie care obliga operatorul sa mentina anumite servicii pentru o perioada minima de timp , la cartela nu avem acest lux . Este alegerea fiecaruia sa aleaga resurse mai multe la bani mai putini cu riscul ca aceste resurse sa fie pe o perioada mult mai scurta (daca operatorul ar fi schimbat regulile in timpul jocului , adica in timpul perioadei de mai putin de o luna de la ultima activare a extraoptiunii atunci clar sunt de reclamat la ANPC)
E o diferenta intre notiunea ca operatorul e obligat sa iti dea acele SMS-uri sa iti spuna ca nu ai acces la Roaming , ceea ce tipai tu cand ai deschis thread-ul , si faptul ca ar fi fost o miscare mai buna din punct de vedere comercial pentru ei sa promoveze niste extraoptiuni cu acces la roaming si in acelasi timp sa informeze clientul de lipsa accesului din acel moment cu extraoptiunea lui activa ; cu asta sunt de acord, dar din pacate nu asta reclamai tu ci faptul ca sunt obligati dom'le sa o faca . Conditia de "consumator informat complet" se intampla doar la proprie initiativa ; daca stiai ca urmeaza sa pleci era normal sa vezi care e situatia nu sa astepti mura in gura .
Vad ca mi-am pierdut timpul degeaba dandu-ti acel link cu reglementarea in domeniu ; aparent nu intelegi ca legislatia in vigoare nu le lasa alta solutie . Chiar daca ar "ingheta" extraoptiunea activa pt. ca pe perioada iesirii din tara sa ai activa o extraoptiune cu acces roaming tot ar incalca legislatia . S-ar considera ca percep taxe speciale pentru acces la roaming  si ar pierde ceva mai multi bani decat cei cativa clienti nemultumiti din amenzile pe care le-ar primi.
In ceea ce priveste clientii "pierduti de mine" nu pot spune decat Posted Image))))))))))))))))))) ; nici daca as fi angajat Vdf nu m-ar pasa de nici un fel . Nu e ca si cum as fi actionar Vdf Ro astfel incat sa aiba un impact direct negativ financiar asupra mea scaderea profitului. Si din nou daca te-ai informa un pic ai stii ca datorita noilor reglementari DIGI Mobil este exceptata de obligativitatea de a oferi servicii gratuite in roaming tocmai pentru ca tarifele practicate nu ar reprezenta un model sustenabil in acele conditii.
Esti cat se poate de liber sa te portezi in orice retea doresti , dar tare mi-e ca momentul in care vei tipa ca te-au furat si aceia nu e chiar asa indepartat; pari genul de consumator care "semneaza ca primarul"

Na imi pare rau daca te-am jignit, sau am fost prea dur in afirmatii, pentru asta imi cer scuze dar eu propun sa asteptam sa vedem ce spune ANPC-ul de faptul acesta, am pus reclamatia si astept sa vad ce o sa se intample....pana una alta cred ca cele afirmate de mine sunt principii de drept al consumatorului, daca altcineva crede altceva e treaba lui dar legislatia o sa imi dea dreptate sau nu....

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate