Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Vodafone cartela Prepay - Roaming SEE 2018 -Teapa!?
Last Updated: Feb 15 2018 15:44, Started by
mfmig200
, Feb 11 2018 13:15
·
0
#1
Posted 11 February 2018 - 13:15
Bun sa incepem asa - am avut de 10 ani cred daca nu chiar mai bine cartela Vodafone prepay pe care am folosit-o si in Roaming in toata aceasta perioada, asta pana in anul 2018 cand ajuns in Germania nu tu SMS nu tu nimic constat cu stupoare ca nu merge si ca nici nu am vreo posibilitate sa activez roaming functional la ea.
Mi se pare aberant ca in 2018 dupa reglementarile europene cu privire la taxarea la acelasi nivel a convorbirilor in SEE Vodafone-ul sa isi bata joc de clientii sai romani in halul acesta. Intreb pentru ca nu stiu exact cum este legislatia dar totusi dca ei au acceptul ANCOM sa faca chestii din astea, din cate am citit problma s-a extins si la cartelele prepay Orange mai nou.... Pareri? Mie unul imi vine sa ma mut la RDS care stiu ca sunt departe de a avea acoperire buna dar la 2 euro un abonament nu poti sa ai pretentii pe cand la Vodafone stateam pana acum din motivul ca nu aveam probleme cu serviciile lor chiar daca dadeam n ban in plus.... Edited by marius_fenchea, 11 February 2018 - 13:16. |
#2
Posted 11 February 2018 - 13:31
Legislatia noastra si cea europeana le permite sa faca chestiile astea.
|
#3
Posted 11 February 2018 - 13:40
fara ca sa iti trimita niciun SMS prin care sa te indrume spre activarea Roamingului?
Adica cu mai multi bani si cu servitii mai proaste ca si RDS care macar stii din start ca te taxeaza in SEE dar ai acces la roaming? E chiar de rasul curcilor..... din ANCOM: "a) să te notifice cu cel puțin 30 de zile înainte de modificarea contractului; "să îți acorde dreptul de denunțare unilateral a contractului, fără plata unor despăgubiri, în cazul în care nu ești de acord cu modificările contractuale propuse." si totusi daca ai prepay si nu ai contract cum se aplica? Edited by marius_fenchea, 11 February 2018 - 13:48. |
#4
Posted 11 February 2018 - 13:41
Clientii probabil au sarit in sus de bucurie cind au auzit ca nu mai au voie operatorii sa le ia bani in plus pentru roaming. Acum se prefac surprinsi ca nu se inghesuie sa le mai ofere serviciile.
|
#5
Posted 11 February 2018 - 13:44
cum sa nu ,daca esti asa imprastiat si in viata e bai mare
vodafone a impus unele restrictii de prin vara anul trecut tu te trezesti in 2018 feb.ca ce si cum ai intrat pe site sau la *100# roaming inainte sa pleci sa vezi ce si cum? |
#6
Posted 11 February 2018 - 13:50
#7
Posted 11 February 2018 - 13:57
Deci in octombrie si noiembrie 2017 am fost in delegatie in aceleasi tari, nicio problema cu roaming-ul normal ca sunt surprins! Si da Roaming-ul apare ca fiind activ pe MyVodafone aplicatia lor....deci?
dorin_2k, on 11 februarie 2018 - 13:50, said:
Ia mai incearca. Poti sa activezi si roaming. Insa trebuie sa platesti. Voiai gratis? Singura informatie pe care am gasit-o azi - mult pre tarziu pe site-ul Vodafone era ca trebuie sa imi activez o extraoptiune de 1Euro pentru acces la roaming faza este ca odata cu ea imi anulau extraoptiunea activata in tara deci tot naspa ca imi luau nise euro nejustificat, in mod normal dupa ce le-am trimis email trebuia ca sa primesc un raspuns prin care sa se clarifice situatia si ceea ce este cel mai optim sa fac.....nu asta inseamna customer care?! Eu cred ca o sa se chinuie Vodafone sa ramana fara o parte din clienti altfel nu inteleg aceasta durere in dos din partea lor, cica cont prepay gold.....mare vrjeala, nu stiu cumeste la altii Orange Telekom dar stiu ca la DIGI cea mai praf retea in viziunea unor cu cartela prepay colegul meu a avut acces la roaming, evident i-a consumat ceva in pus fata de cei 2 Euro dar este nesemnificativ. Pana acum tineam Vodafone nu pentru cel ami mic pret dar aveam incredere in serviciile lor, acum nu prea imi mai vine sa stau in reteaua rosie.... Conform ANCOM: "Atunci când te afli în roaming internațional, furnizorul tău are obligația să îți transmită informații personalizate privind tarifele,în valori care includ TVA, aplicabile serviciului de roaming în statul vizitat. Ai dreptul să primești aceste informații personalizate indiferent de planul tarifar pe care l-ai achiziționat și de statul în care călătorești. Atunci când te afli în roaming în UE/SEE, furnizorul tău are obligația să îți transmită, dacă este cazul, informații personalizate privind politica de utilizare rezonabilă a serviciului de roaming în UE/SEE, precum și despre suprataxele care ți se aplică în cazul în care ai depăși limitele ei. În plus, furnizorul tău are obligația să îți pună la dispoziție un număr cu acces gratuit în roaming în UE/SEE la care ai putea obține informații mai detaliate privind tarifele aplicabile serviciului de roaming în statul vizitat. Atunci când te afli în roaming în UE/SEE, furnizorul tău are obligația să te informeze cu privire la acest număr cu acces gratuit. Furnizorul tău are obligația să îți transmită informările menționate mai sus pe ecranul dispozitivului mobil (telefon, tabletă, laptop etc.) prin intermediul, după caz, a unui SMS, e-mail sau a unei ferestre pop-up. Dacă ai ales cumva să nu mai primești informările menționate mai sus, să știi că ai dreptul să revii asupra acestei decizii, în orice moment și în mod gratuit, caz în care furnizorul tău are obligația să reia transmiterea mesajelor de informare." Edited by marius_fenchea, 11 February 2018 - 14:04. |
#8
Posted 11 February 2018 - 14:00
S-a bulit treaba pentru ca ii obliga comisia europeana sa introduca clauzele alea de folosire abuziva. Deci daca operatorul vede ca folosesti preponderent sau exclusiv cartela in roaming, este obligat sa te rupa la tarifare, ca sa nu se ajunga la migrarea consumatorilor spre retelele cu cele mai mici tarife din europa.
Oricata furie si frustrare ar fi la mijoloc, operatorii romani nu au de ales, trebuie sa instaureze reglementarile cu ciomagul ca sa nu dea de bucluc cu comisia europeana. |
#9
Posted 11 February 2018 - 14:01
Pe site
Quote Serviciul de roaming în SEE este compatibil doar cu anumite Oferte, conform portofoliului comercial Vodafone. TU trebuie sa te informezi. |
#10
Posted 11 February 2018 - 14:06
citeste din citatul ANCOM de mai sus....ei trebuia sa imi trimita pop-up sau SMS deci nu chiar s-au scos.....si oricum nu erau minutele lor destinate exclusiv roaming
Edited by marius_fenchea, 11 February 2018 - 14:08. |
|
#12
Posted 11 February 2018 - 14:11
ei bine tocamai ma felicit ca nu am contract ca o sa pot sa aleg unde ma mut daca este nevoie.....oricum obligatia ramane valabila de a instinta utilizatorul
|
#13
Posted 11 February 2018 - 14:11
eu inteleg ca esti nemultumit de varzafone, dar unde este teapa ? ca a mers si nu mai merge ? asta nu e teapa. acesta este spiritul cartelelor. sa fie scump si sa atraga clientii prin oferte. oferte care au unele chestii scrise cu litere mici si altele care expira, ca nimic nu-i pe viata. sanse mari ca ai primit un SMS de informare, dar cine sa-l citeasca.
Edited by strongsss, 11 February 2018 - 14:12. |
#14
Posted 11 February 2018 - 14:12
izometric, on 11 februarie 2018 - 14:00, said:
S-a bulit treaba pentru ca ii obliga comisia europeana sa introduca clauzele alea de folosire abuziva. Deci daca operatorul vede ca folosesti preponderent sau exclusiv cartela in roaming, este obligat sa te rupa la tarifare, ca sa nu se ajunga la migrarea consumatorilor spre retelele cu cele mai mici tarife din europa. Oricata furie si frustrare ar fi la mijoloc, operatorii romani nu au de ales, trebuie sa instaureze reglementarile cu ciomagul ca sa nu dea de bucluc cu comisia europeana. E fix invers. Operatorii au opțiunea să introducă clauze de folosire abuzivă prin care pot să taxeze extra clienții. UE instituie un preț maximal, care va scădea în timp, pentru operatorii care doresc să introducă clauze de folosire abuzivă. https://ec.europa.eu...answers-roaming |
#15
Posted 11 February 2018 - 14:16
|
#16
Posted 11 February 2018 - 14:28
intre 15-20 Ianuarie am Fost in Germania si tariile nordice, cartela Vodafone cu extraoptiune de 8 EURO cu roaming. N-am avut probleme. Ba chiar in Danemarca mi-a expirat extraoptiunea si am incarcat printr-un cod reincarcabil cumparat din ro, dupa activare nu mai mergea netul. Am sunat la callcenter, in 30 secunde cineva mi-a raspuns si m-a indrumat cum sa refac setariile APN, mi-a resetat SIM-ul remote, iar dupa restart mi-a functionat. In Austria intr-un tren, mi-a inghetat touch-ul la telefon si nu mai mergea bine, am dat restart si s-a blocat la introducerea PIN, a cerut cod puk..in prima gara, am cautat un wifi, am scos simul, m-am conectat la wifi si am reusit sa ma loghez in aplicatia Android My vodafone de unde am luat codul PUK.
|
#17
Posted 11 February 2018 - 14:36
dorin_2k, on 11 februarie 2018 - 14:08, said:
Ai vreun contract? La prepay NU ai contract. Bineinteles ca si prepay-ul are un contract de furnizare servicii, ca nu te deranjezi sa-l citesti tu si ca lumea spune "contract" la post-paid e alta poveste. marius_fenchea, on 11 februarie 2018 - 13:57, said:
Conform ANCOM: "Atunci când te afli în roaming internațional, furnizorul tău are obligația să îți transmită informații personalizate privind tarifele,în valori care includ TVA, aplicabile serviciului de roaming în statul vizitat. Ai dreptul să primești aceste informații personalizate indiferent de planul tarifar pe care l-ai achiziționat și de statul în care călătorești. Atunci când te afli în roaming în UE/SEE, furnizorul tău are obligația să îți transmită, dacă este cazul, informații personalizate privind politica de utilizare rezonabilă a serviciului de roaming în UE/SEE, precum și despre suprataxele care ți se aplică în cazul în care ai depăși limitele ei. [...] Tu nu ai roaming. Ca ai avut vreodata in trecut e nerelevant. |
#18
Posted 11 February 2018 - 14:38
f300, on 11 februarie 2018 - 13:41, said:
Clientii probabil au sarit in sus de bucurie cind au auzit ca nu mai au voie operatorii sa le ia bani in plus pentru roaming. Acum se prefac surprinsi ca nu se inghesuie sa le mai ofere serviciile. Clientii probabil n-au citit decat titlul legii sau mai rau in unele cazuri au vazut stirea la rtv sau antena3. Acum se simt "socati" |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users