Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Auchan te încurcă cu prețurile?
#37
Posted 10 February 2018 - 16:42
don_dannielo, on 10 februarie 2018 - 15:16, said:
Deci nu te-ai bagat in fata ca colegul @petman. Ha? Te simti cu musca pe caciula? Ia mai citeste bai baiete ce am scris eu si nu ataca oamenii aiurea! Daca nu poti sa tii firul unei discutii zi, nu e cu rusine. Citeste postul de deasupra mea ca la ala am facut referire. Astept scuze! Edited by petman, 10 February 2018 - 16:54. |
#38
Posted 10 February 2018 - 17:49
Faza relatata de vecinul meu, petrecuta tot intrun supermarchet Auc-an: inainte de anul nou, ca tot omul, a facut mai multe cumparaturi, printre acestea numarandu-se si un anumit tip de suc, folosit frecvent de familia sa. Conform obiceiului, dupa ce a trecut de casa de marcaj, a aruncat bonul fiscal. Ajuns acasa, fiul sau a cerut sa bea o sticla de suc si cum acest suc se consuma la ,,greu " in casa respectiva, si cum toti membrii erau la curent cu gustul sucului, nu mica le-a fost mirarea ca aroma nu mai era aceeasi. Studiind ambalajul, au constatat ca sucul era expirat de 3 luni. Cum nu mai avea bonul fiscal, nu putea face dovada ca a cumparat sucul din acel supermarket. In aceste conditii, a revenit in magazin, a mers la raionul cu sucuri, unde a gasit din belsug sucuri din acelas lot expirat, a pus in cos cateva dintre ele, cu gandul de a merge la casa sa le plateasca, sa obtina dovada ca sunt achizitionate de acolo, dupa care sa anunte conducerea magazinului si protectia consumatorului. Revoltat fiind, a fost observat imediat de un supervizor al magazinului, care l-a abordat si la descusut in legatura cu motivul supararii. Clientul a prezentat cosul cu sucul expirat, i-a spus ca a mai cumparat in aceeasi zi alte sucuri din acelas lot, dar nu mai are bonul fiscal, l-a condus la raft unde se aflau restul de sucuri expirate si i-a adus la cunostinta ca intentioneaza sa sesizeze protectia consumatorului. Supervizorul l-a rugat pe vecin sa astepte cateva momente, l-a chemat pe seful de raion sa retraga stocul de marfa expirata, dupa care i-a restituit contravaloarea sucului cumparat prima data, desi nu mai avea bonul fiscal, iar drept recompensa pentru ,,intelegerea" de care a dat dovada si nu a mai sesizat OPC, vecinul a primit 2 sticle de whisky. Poveste confirmata si de alti vecini, aflati intimplator in supermarket la acel moment. Asa ca nu este nicio mirare ca suntem inselati la pret ori in legatura cu calitatea produselor.
|
#39
Posted 10 February 2018 - 17:55
petman, on 10 februarie 2018 - 16:42, said:
Ha? Te simti cu musca pe caciula? Ia mai citeste bai baiete ce am scris eu si nu ataca oamenii aiurea! Daca nu poti sa tii firul unei discutii zi, nu e cu rusine. Citeste postul de deasupra mea ca la ala am facut referire. Astept scuze! Sa recitim: dark, on 10 februarie 2018 - 13:31, said:
Și nu ai cum să faci asta, fiindcă este coadă după tine, oamenii vor fi nemulțumiți că trebuie să aștepte ca să primești tu diferența, poate nici nu ai tu dreptate etc. petman, on 10 februarie 2018 - 13:37, said:
Ha? Chiar esti pe bune? Atunci iti meriti soarta de a fi tepuit. Daca am dreptate (si asta o afirm dupa ce verific pretul la raft din nou) nu ma intereseaza ca e coada, ca oamenii is nemultumiti ca asteapta dupa mine. Trezirea, e dreptul meu! Deci te bagi in fata, altfel unde te intorci sa faci scandal dupa ce verifici pretul raft si sunt oameni dupa tine? Edited by don_dannielo, 10 February 2018 - 17:59. |
#40
Posted 10 February 2018 - 17:58
La relatii cu clientii pentru ca acea casiera nu are dreptul sa-ti dea diferenta înapoi.
Deci hai sa o lăsăm asa. Te-ai legat de mine pentru nimic și te mai dai si rotund. Eu zic sa nu mai ataci persoane. |
#41
Posted 11 February 2018 - 12:31
don_dannielo, on 10 februarie 2018 - 15:16, said:
Deci nu te-ai bagat in fata ca colegul @petman. La Cora am anuntat casiera. A zis sa iau bonul sa merg la relatii clienti unde s-a si rezolvat problema. Nu vad sensul blocarii unei case de marcat atata timp cat problema se poate rezolva pe cale amiabila fara blocarea casei si fara enervarea altor persoane aflate la rand. La Kaufland mi-au si dat o data 2 lei ca am stat mai mult de 5 minute la rand si nu erau toate casele deschise. Fara nici un comentariu. Mi-au cerut doar numele, serie-numar de buletin si am semnat pe un tabel. Oricum luasem ceva de valoare mai mica de 2 lei Parca guma de mestecat. Nu ceream aia 2 lei dar eram curios cum functioneaza sistemul. Am mai stat si dupa aceea in alte dati mai mult de 5 minute dar nu am mai cerut 2 lei. Edited by PoeOvidiu, 11 February 2018 - 12:35. |
#42
Posted 11 February 2018 - 16:03
Am cumparat niste napolitane knopfler sau cum se cheama, si la bucata erau mai ieftine decat la set.
La casierie a fist draguta tipa, si mi le-a incasat la pretul per bucata in loc de "bax" . Am intalnit si la mancarelea de pisici, unde punga cu 4 plicuri era mai scumpa decat 4 plicuri luate vrac. tigerheart, on 10 februarie 2018 - 12:18, said: Eu am patit la Kaufland o faza asemanatoare, un produs era X lei la raft(la promotie), l-am scanat si era cu 6lei mai mult(am facut apoi o poza cu pretul la raft), la casa era la fel cu 6lei mai scump. Am mers la biroul de informatii, le-am aratat poza, au chemat responsabilul de zona aia si mi-au dat 6lei inapoi. Ar trebui sa se poata face la fel la magazinele mari. Daca lumea accepta sa fie fraierita, atunci si magazinele vor simti ca pot sa prinda tupeu mai mare. Am luat de la auchan lego city cu pret la raft de 299 de lei. La casierie era vreo 400. I-am zis la casa de marcat, a zis sa platesc si merg la informatii sa rezolv sau las acolo marfa. La informatii au stornat produsul , mia-au dat banii inapoi, apoi mi l-au revandut la pretul pe care un angajat uitase sa-l ia de pe raft (promotia se incheiase cu o zi inainte). Oricum era sub pretul pietei cu mult. Dar atentie ca nu toate magazinele dintr-un lanț au aceleaso preturi. Sunt diferente intre doua auchanuri din acelasi oras, si nu mici! don_dannielo, on 10 februarie 2018 - 12:15, said: Ce suc e ala la 2 lei o sticla de jumatate? Mai scumpa e apa. Velaxa, on 10 februarie 2018 - 12:32, said: Dacă o să mai ajung la auchan o să încerc să dovedesc, dar am zis că poate să fie și vina mea, eu nefiind foarte atent. Ideea este că mi s-o întâmplat de 3 ori ceva asemănător și eram curios dacă se întâmplă des lucrul ăsta. Ca eu am platit pretul de raft, ca sa constatez acasa ca perechea de carnati benedek la 54 lei/kg, erau chiar in ultima zi de valabilitate. Atunci sa vezi ciuda! Pentru ca au mai stat in frigider cateva zile, si au mucegait. rosix, on 10 februarie 2018 - 12:54, said: Se mai intampla.. Eu in general cumpar pe baza de lista, uneori notez cat costa si verific intotdeauna bonul la final... Rareori am observat neconcordante intre pretul la raft si cel de la case pentru ca personalul de pe raion updateaza etichetele cu ultimul pret din baza de date, de asta au cititoarele alea dupa ei. Mai dregraba am observat tzepe pe la fructe si legume, unde ambalau la punga banane partial deteriorate si le puneau pretul de 7.99 lei /kil in timp ce alea normale, din cutie, din care puteai alege costau 4.99 lei /kil ca sa se tzepuiasca lumea sa creada ca a dat bani mai putin pe alea care sunt pe cale sa se strice. Am observat si la Carrefour o astfel de golanie, de asta ma uit intotdeauna la pretul pe kil. In rest, Auchan-ul sunt mai mult escroci si tzepari la capitolul calitate si conformitate a produselor decat la neconcordante de preturi. Mai jos scria pretul de vreo 2.15lei/kg parca. Am cantarit galeata- avea 250 de grame. Am zis ca nu ma pun sa indes portocale ca disperatii, de langa care nu stiau cum sa bage cat mai mult. Abia am incarcat 5kg de portocale in galeata. 15/2.15 =6.92kg de portocale teoretic ce trebuiau sa incapa in galeata. Dar mie imi trebuia galeata. rosix, on 10 februarie 2018 - 13:06, said: ai notat pe hartiuta pretul de la raft... astfel nu te poate prosti nimeni. Mie nu mi s-a intamplat dar vad deseori la casa oameni care cred ca au cumparat un chilipir si descopera pe bon diferente de preturi. Mai zilele trecute era un om, saracu, care cumparase doua camasi de copii din Auchan Pallady crezand ca sunt la acelasi pret dar nu erau.. pentru ca diferea modelul si cea cu model mai decent avea un pret ceva mai mare, nu cu mult dar totusi diferit.. si omul era nemultumit, ca crezuse ca sunt la acelasi pret... Cand mergi ss faci reclamatie referitor la pretul de la raft stii care e primul gest al celor de la informatii? Pune mana pe telefon, si trimite pe responsabilul de raion sa verifice preturile, si sa ia rapid eticheta "buclucasa". Eu aveam fotografie cu pretul si mi-au reprosat ca nu am voie sa pozez in magazinul lor fara acordul lor. Dar mi-au dat suta de lei inapoi. |
#43
Posted 11 February 2018 - 16:05
Stie cineva unde-i relatii clienti la mega image?
Nu tot casele? Edited by don_dannielo, 11 February 2018 - 16:05. |
#44
Posted 15 February 2018 - 12:02
Se mai intampla sa nu fie actualizate preturile la raft. Dar exagerezi cu pretul mai mare de 2-3 ori decat la raft.
Doar sa fi ramas eticheta veche cand avea reducere 70% (ca erau aproape de expirare sau lichidare de stoc), Am patit eu de cateva ori, desi era la oferta un produs, cu pret mare la raft si chiar si in pliant, la casa mi-a luat alt pret, am observat pe loc si i-am comunicat asta si a chemat sefa, apoi l-am platit intreg si m-a insotit sefa lor la birou sa imi ofere diferenta. Alta data nu am observat pe loc si am revenit in magazin si mi-au dat diferenta dupa ce au verificat. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users