Mutarea volanului de pe dreapta pe stanga: cum se face, cat costa si daca este legal
#73
Posted 08 February 2018 - 19:24
Cea mai smpla modificare de pe dreapta pe stinga , la frina si ambreaj prin bare ca la masinile de scoala de sofer
volanu pe sub bord cu lant si doua pinioane, problema e bordu cu partea electrica.... |
#74
Posted 08 February 2018 - 20:07
Spike250, on 08 februarie 2018 - 19:17, said: Postul initial? Eu l-am citit. adi_87, on 08 februarie 2018 - 19:24, said: Cea mai smpla modificare de pe dreapta pe stinga , la frina si ambreaj prin bare ca la masinile de scoala de sofer volanu pe sub bord cu lant si doua pinioane, problema e bordu cu partea electrica.... Edited by arg, 08 February 2018 - 20:08. |
#75
Posted 08 February 2018 - 20:32
Inspectori rar verifica daca e sigura modificarea si iti elibereaza un certificat de omologare dar cred ca costa...
|
#76
Posted 09 February 2018 - 10:25
arg, on 08 februarie 2018 - 15:50, said:
nu p.s. eu nu as permite inmatricularea celor cu volanul pe dreapta (exceptie facand cele de colectie). Sint mii de romani in uk care isi conduc masinile din Ro si merg bine mersi si invers, care isi aduc masini din uk, si merg bine mersi sau e doar teama de necunoscut pt ca tu personal nu ai condus vreodata masini cu volanul pe partea cealalta? Personal am condus si pot spune ca nu prezinta dificultati zyppster, on 08 februarie 2018 - 15:54, said:
pe mijloc se poate? mai apar doua locuri libere pe laterale, ai cushion. pascali_daniel, on 08 februarie 2018 - 15:55, said:
Cat sa te duca capul sa cumperi si sa modifici asa ceva daca vrei sa circuli cu ea in Romania? Nici macar, cum scria arg n-as permite inmatricularea lor. Ori tipul asta de masina, ori masina fara directie si frane, ori soferul chior sunt acelasi lucru adica "pericol in trafic" Baxon, on 08 februarie 2018 - 15:58, said:
Iesi si mai ieftin sa circuli cu ea cu volan pe dreapta . Schimbi doar farurile ( si stopurile daca stopul de ceata e integrat ) si gata . Am vazut o gramada cu masini cu volan pe dreapta inmatriculate in Ro . Daca esti sofer , poti conduce oricum ar fi masina , daca esti gaina .. nu ! P.S. In Uk circula o gramada de masini cu volanul pe stanga ! sonnydellmarco, on 08 februarie 2018 - 16:42, said:
Riscul pe care il reprezinta masinile astea, nu se poate masura! |
#77
Posted 09 February 2018 - 16:55
arg, on 08 februarie 2018 - 17:10, said:
Baxon a avut una cu volanul pe dreapta si i-a facut vant, de ce oare? pentru ca-ti creaza o senzatie de nesiguranta. la fiecare viraj, depasire simti ca ceva nu e in regula... |
#78
Posted 09 February 2018 - 16:58
Quote
... inteleg ca nu ai condus asa ceva Edited by arg, 09 February 2018 - 16:58. |
#79
Posted 09 February 2018 - 17:19
#80
Posted 09 February 2018 - 17:35
eu am vazut cum se asigura "dreptacii" la depasiri si-mi e suficient.... si culmea ca ei nu-si dau seaca cat intra pe contrasens.
sa mai pomenesc de faruri cu xenoane sau leduri nereglate pentru circulat pe partea dreapta? Edited by arg, 09 February 2018 - 17:36. |
#81
Posted 09 February 2018 - 17:36
Nu ai vazut bine ca la cat de incepator esti cred ca erai atent la ce faci tu ... f usor sa dai din tastatura fara sa fi si experimentat , nu ?
Ti-am zis ca am condus in Ro o masina cu volan pe dreapta aproape un an si nu am avut probleme si nici altii nu m-au injurat . Edited by Baxon, 09 February 2018 - 17:37. |
#82
Posted 09 February 2018 - 17:40
asa-i ca ai uitat ca am camera pe masina? si ca ma uit la fazele "delicate"...
"si nici altii nu m-au injurat" vrei sa zici ca nu au venit dupa tine sa-ti explice ce si cum... Edited by arg, 09 February 2018 - 17:48. |
|
#83
Posted 09 February 2018 - 20:42
#85
Posted 10 February 2018 - 17:58
gumball3000, on 08 februarie 2018 - 15:51, said: La ce copy/paste integral ai dat, cred ca nici nu mai era nevoie de link cu sursa Ma asteptam sa vad o masina inainte , in timpul conversiei si dupa. Dar e clar ca nu-i pentru oricine. Doar cate scule ai nevoie. Cat despre duma cu preturile cu manopera.. ce bărbi si besini. Un schimb de ulei e 50 de lei manopera. Cine iti lucreaza saptamani la masina, desface jumate din ea, pe 500 de euro? Si iti mai da si factura sa te duci la RAR? Nici un service autorizat nu s-ar atinge de o masina pentru o asemenea marlanie de operatiune. Pacat ca nu se fac masinile ca avioanele.. cu post de comanda dubla. O electrica va fi cu siguranta mai lesne de convertit. Bombalurina, on 08 februarie 2018 - 16:04, said:
Poti dar este incomod. Cat trebuie ala sa iasa in stanga ca sa se asigure la o depasire? dan1980_25, on 08 februarie 2018 - 16:19, said: la cum arata da, e un inconvenient estetic. Dar e mai bine asa decat sa iesi pe contrasens juma' de masina, in depasiri. tehnics, on 08 februarie 2018 - 16:25, said: Cel mai simplu Peter Blood, on 08 februarie 2018 - 16:36, said: Eu nu aș interzice înmatricularea lor, dimpotrivă. În schimb, aș mări de 4-5 ori asigurarea obligatorie. În acest moment eu nu-s de acord să plătesc aceeași sumă cu unu' cu un risc asigurat mult mai mare. exceswater, on 08 februarie 2018 - 16:58, said: Părerea mea: În UK volan pe dreapta. La noi volan pe stânga. Că și așa e destui proști. Vrei să muți volanul, ok. Dar undeva autorizat. Nu în spatele blocului cu 3 fire și o doză de bere. Nu sunt de acord cu lucrări la un autovehicul făcute de diverși Dorei. E moda asta la noi să pună toți mucea tot felul de becuri, faruri, daylights și alte improvizații de cocalari. Vrei ceva la service nu acasă că nu e Tohanu lu' tactu e mașină și ne pui și pe alții în pericol. Nu cârpeli că nu e bine. |
#86
Posted 10 February 2018 - 23:03
#87
Posted 20 February 2018 - 10:27
Offf, sunteti cativa care ... pur si simplu nu va puteti abtine! Nu puteti tine in voi! Trebuie neaparat sa sariti la gatul altuia, nu puteti dormi bine noaptea!
Considerati acesta ca fiind avertismentul! Urmatoarea iesire in decor se lasa cu pauza! Acum, revenind la subiect, consider oglinda aia periscopica o gaselnita de avarie, pentru ca nu poti compara informatia trecuta prin doua oglinzi cu cea de la ochi. Chestiune de fizica elementara. Dupa aia: in conditiile circulatiei pe partea dreapta a drumului, vizibilitatea de pe scaunul din dreapta este mult diferita fata de cea de pe scaunul normal al soferului (stanga in cazul enuntat). Oglinda de mai sus ajuta, dar am vazut asa de putine masini care aveau asa ceva, incat solutia ramane la categoria "exista". In plus - vedeti ce am scris mai sus. Si DA, este incomod, obositor si ineficient sa conduci constant pe partea ailalta a drumului. Chiar daca ti-ai format reflexele "de dreapta", nu e suficient. Si DA, in Europa sunt masini care circula "invers", insa mult mai putine decat la noi. In Anglia iarasi am vazut putine masini cu volan pe stanga, si toate cu numere de EU, nu de Anglia. Problema insa vine de la particularitatile traficului din RO. Poti circula destul de decent pe autostrazi si infrastructura in boii ei prin Europa cu volanul pe ce parte vrei tu. Insa in RO, unde densitatea autostrazilor e cam ca parul pe genunchiul broastei, iar calitatea infrastructurii deja frizeaza ridicolul, unde oricand ti se poate ivi in fata un animal, o caruta, un biciclist beat, un tractor chior, un bolovan - orice forma vie sau moarta de peisaj la care te poti gandi, deja riscul chiar este mare. Dar sa transformi o masina de pe o parte pe alta in Ro mi se pare, cu foarte putine exceptii, un risc incalculabil mai mare decat cele de mai sus. Un proiect in care se umbla MASIV la directie, frane, electrica, in Romania, facut - repet, cu mici exceptii - romaneste? PS: ca sa limitam comentariile neplacute: da, am condus si de-aia, si de-aia, si acolo, si aici. PPS: din pacate toate accidentele in care au fost implicate "englezoaice" pe care le-am vazut personal pe drumurile noastre erau grave / cu morti. Statistic nu-mi da bine. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users