Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Chinezii de la Geely ar putea deveni cel mai mare acționar al Daimler

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#19
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018
E o prostie ce ai scris fodr4.
Spre electrice se vor orienta oamenii din proprie inițiativă când acestea vor fi opțiunea mai buna.
Nu cred că asta e soluția. Să produci mașini clasice proaste pt a ți redirecționa clienții spre electrice.
E stupid...

#20
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008
Chinezii de la Geely vor sa obţina acces la tehnologia dezvoltata de Daimler pentru bateriile masinilor electrice si sa infiinteze o societate mixta in Wuhan (China) pentru a produce vehicule electrice.
Gelly a fost infiintata in anul 1986 si a produs pana la mijlocul anilor 1990, frigidere, apoi motociclete, microbuze si autoturisme, copiind marci auto asiatice.

#21
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View Postdennis_2005, on 27 februarie 2018 - 21:57, said:

Gelly a fost infiintata in anul 1986 si a produs pana la mijlocul anilor 1990, frigidere, apoi motociclete, microbuze si autoturisme, copiind marci auto asiatice.
Un exemplu de reusita, cand este vointa.

#22
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
Un articol interesant despre achizitia celor 10% din actiunile Daimler de chinezii de la Geely.
,,Modalitatea prin care chinezii de la Geely au devenit cei mai mari acţionari ai grupului german Daimler ridică multe semne de întrebare. Cumpărarea participaţiei de 9 miliarde de dolari a fost făcută pe repede înainte. Şi, posibil, printr-un instrument financiar care le-a permis chinezilor să nu ţină cont de regulile jocului. Să fenteze legislaţia. Iar analiştii se întreabă dacă nu cumva Geely este de fapt o interfaţă a statului chinez.

Geely a cheltuit, numai în ultimele 3 luni, mai mult de 10 miliarde de dolari în achiziţii şi fuziuni în străinătate. Experţii consultaţi de Financial Times notează că o posibilă explicaţie pentru acest lucru ar fi faptul că, de fapt, în spatele constructorului auto s-ar putea afla chiar statul chinez. Declaraţiile şefului Geely nu au făcut decât să adâncească misterul, să arunce o şi mai mare umbră de îndoială. El spunea că, graţie acestei investiţii la Daimler, industria auto din China va avea de câştigat şi că, de fapt, asta s-a urmărit de la început: servirea intereselor naţionale strategice. Până la urmă, China vrea să domine, prin întreprinderile de stat, diverse industrii, iar companiile private cooptate în acest joc sunt deseori interesate să-şi asume riscuri.
De-a lungul timpului, s-a dovedit că unele achiziţii făcute de Geely au avut o componentă politică. În 2014, după ce Volvo fusese deja cumpărată de chinezi, compania suedeză a organizat un tur pe care preşedintele chinez Xi Jinping l-a făcut în Belgia.
Unii analişti susţin, însă, că investiţia făcută de chinezi poate propulsa, într-o oarecare măsură, şi afacerile Daimler.
Pe de o parte, constructorul auto german poate avea un aliat de nădejde în China, o piaţă extrem de importantă. Însă e o întrebare importantă- care este costul? Achiziţia în forţă făcută de Geely obligă Daimler să vină la masa negocierilor. Şi noul acţionar poate să ceară cooperare tehnologică. Adică divulgarea de ceea ce reprezintă acum secrete comerciale şi inovaţii. Ţinta este bine aleasă. Există şi o vorbă veche- dacă vrei să vezi ce dotări standard vor avea maişinile peste zece ani, urcă astăzi într-un Mercedes. Şi de o cooperare astfel smulsă cine va beneficia de fapt- un producător mic sau statul chinez?''
https://www.digi24.r...mercedes-886603
Datorita actiunilor detinute la Daimler, firmele auto chinezesti vor avea acces la tehnologia de ultima ora dezvoltata de firma germana.Pe termen lung cel mai castigate vor fi firmele auto chinezesti in spatele carora se afla ca proprietar, statul chinez.

#23
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Chinezii de la Geely se gândesc la o alianță între Volvo și Daimler: nemții nu vor însă ca tehnologia lor să ajungă pe mâna rivalilor

#24
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View Postcata, on 08 martie 2018 - 13:43, said:

Chinezii de la Geely se gândesc la o alianță între Volvo și Daimler: nemții nu vor însă ca tehnologia lor să ajungă pe mâna rivalilor
Foarte bine gandesc chinezii de la Geely.Vor sa foloseasca tehnologia Mercedes la Volvo dar si la toate marcile auto chinezesti.
Cand chinezul este actionarul principal, are si un cuvant foarte greu de spus in administrarea firmei.Daca nemtii nu vor ca tehnologia lor sa ajunga la toate firmele auto chinezesti care cu siguranta apartin statului chinez, atunci ar trebui sa detina ei pachetul majoritar la Daimler pentru a-si putea impune punctul de vedere.In actualul contest, chinezii isi vor impune punctul de vedere in admnistrarea Daimler.La Daimler va fi cum vor chinezii.Occidentalii se gandesc doar la profit, pe termen scurt si mediu in timp ce chinezii gandesc pe termen lung.Avantajul acum este de partea chinezilor care profita de lacomia si inconstienta economica a occidentalilor si acapareaza la greu tehnologie, centre de proiectare si productia occidentala ceea ce va permite firmelor chinezesti ca la un moment dat sa fie numarul 1 la nivel mondial, pe proiectare si productie tehnologica, inclusiv in domeniul auto.

Edited by max_01, 08 March 2018 - 14:12.


#25
razvan_u

razvan_u

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,380
  • Înscris: 12.04.2008
Nu degeaba se zice rabdare de chinez batran. :)

Sunt foarte curios cum o sa arate industria auto peste 10 ani.


#26
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Grupul chinez BAIC a cumpărat 5% din acțiunile Daimler, nemții spunând că investiția este “binevenită”. Tranzacția vine după ce, anul trecut, miliardarul Li Shufu (președintele Geely) a cumpărat 9.69% din Daimler pentru aproximativ 9 miliarde de dolari.

Edited by cata, 23 July 2019 - 11:50.


#27
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008
Anul viitor, chinezii sau arabii vor mai cumpara un pachet de actiuni la Daimler.Si tot asa pana ce pachetul majoritar va fi detinut de asiatici.

#28
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Pai și asa folosesc preponderent subansamble chinezești. Ce sa se mai ascundă după pom cu quality made in Germany, acum o sa scrie direct sursa "German quality made by Chinese people" sau o alta chestie de marketing cu proudly designed in Germany.

#29
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Germania monitorizează cu atenție evoluția de la Daimler, după ce o a doua companie chineză a decis să-și majoreze participația deținută la producătorul german de mașini de lux, a declarat, joi, un oficial al Ministerului Economiei de la Berlin, transmite Reuters.
Deși firmele chineze ar putea ajunge la o deținere combinată de 20%, insuficientă pentru a ajunge o minoritate de blocaj, ele ar putea avea un impact major la adunările acționarilor, în funcție de modul în care votează ceilalți, a explicat oficialul. Acesta a adăugat: "Prin urmare, Ministerul Economiei monitorizează cu atenție evoluții de la Daimler".

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate