Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Chinezii de la Geely ar putea deveni cel mai mare acționar al Daimler
Last Updated: Dec 20 2019 10:10, Started by
max_01
, Feb 08 2018 15:29
·
0
#1
Posted 08 February 2018 - 15:29
Grupul auto chinez Zhejiang Geely Holding intenţionează să devină acţionar majoritar al Daimler și a achiziționat o participație importantă din acțiunile companiei germane.
Geely solicitase preluarea unei participaţii de 3-5% dacă Daimler va emite acţiuni noi cu discount. Grupul german a refuzat oferta, dar a informat Geely, care deţine şi producătorul auto suedez Volvo, că poate cumpăra acţiuni de pe piaţă. În noiembrie, Reuters anunţa că Daimler a respins oferta Geely de a prelua o participaţie de până la 5% printr-un plasament de acţiuni actualizat, din cauza împotrivirii îndelungate la diluarea participaţiilor existente. Conform preţului acţiunilor Daimler, o participaţie de 5% ar fi evaluată la 4,5 miliarde de dolari. Mercedes-Benz, parte a grupului Daimler AG, şi-a păstrat în 2017 titlul de cel mai mare constructor auto mondial de automobile de lux, graţie unui nou record de vânzări pentru al şaptelea an la rând, anunță compania.'' https://www.auto-bil...ler-137137.html Sper sa nu se ajunga la asa ceva.Ar fi o mare greseala ca un colos auto asa cum este Daimler sa ajunga in posesia statului chinez care in timp va dori sa acapereze tot ce inseamna productie industriala. Chinezii actioneaza inteligent.Peste tot in lume, ei nu te invadeaza, militar, cu armate numeroase ci iti cumpara resursele, centrele de proiectare, liniile de productie si te transforma intrun client total dependent de produsele lor.Intrun simplu consumator.Ceea ce este un mare pericol.Sper ca statul german dar si actionarii principali ai Daimler sa nu puna pe prim plan, doar banul si sa permita asemenea achizitii. In acest moment, chinezii doresc sa isi investeasca capitalul monetar, urias, pe care il detin, cumparand tot ce se poate cumpara in lumea asta, si este rentabil din punct de vedere economic.Care ar putea produce bani si aduce avantaje economice, politice si sociale pentru China. Edited by max_01, 08 February 2018 - 15:32. |
#2
Posted 08 February 2018 - 15:46
Da. Mai bine dai resursele gratis la americani sau sa iti iei bombe in cap daca refuzi, dacat sa le vinzi la chinezi si sa traiesti fara griji.
|
#3
Posted 08 February 2018 - 16:28
max_01, on 08 februarie 2018 - 15:29, said: Deci zicu tu ca daca ai 5% dintr-o chestie inseamna ca posezi chestia? Pe pagina asta te-ai uitat sau vorbim aiurea... https://www.daimler....lder-structure/ |
#4
Posted 08 February 2018 - 16:49
bladhaund, on 08 februarie 2018 - 16:28, said:
Deci zicu tu ca daca ai 5% dintr-o chestie inseamna ca posezi chestia? Pe pagina asta te-ai uitat sau vorbim aiurea... https://www.daimler....lder-structure/ cammyxxx, on 08 februarie 2018 - 15:46, said:
Da. Mai bine dai resursele gratis la americani sau sa iti iei bombe in cap daca refuzi, dacat sa le vinzi la chinezi si sa traiesti fara griji. |
#5
Posted 08 February 2018 - 16:56
max_01, on 08 februarie 2018 - 15:29, said:
Chinezii actioneaza inteligent.Peste tot in lume, ei nu te invadeaza, militar, cu armate numeroase ci iti cumpara resursele, centrele de proiectare, liniile de productie si te transforma intrun client total dependent de produsele lor.Intrun simplu consumator.Ceea ce este un mare pericol. Exact cum a facut UE.dupa ce si-au dat seama ca cele doua razboaie mondiale nu au dus la atingerea telurilor. N-ai ce face,cine poate oase roade. Mie imi pare extrem de rau ca Romania si-al ei popor inca n-a depasit stadiul de bagator de seama si datator din gura. Si inca ceva important:religiile chineze nu prea agreaza razboiul,calea armelor.De aia sunt mai pacifisti de felul lor.Ne place nu ne place,da' poporul chinez isi foloseste capul intai si apoi muschii. Rezultatele se vad,fiind prezenti masiv in absolut toata lumea.Economia mondiala deja se bazeaza pe chinezii aia micuti si sirguinciosi.Crted ca si pe curul lui Trump scrie made in RPK. |
#6
Posted 08 February 2018 - 17:18
Si care-i problema?
Volvo e un exemplu pozitiv si toata lumea-i multumita inclusiv suedezii. Cand te urci intr-o masina iti pui intrebari existentiale despre cine e proprietarul fabricii care a produs masina? |
#7
Posted 08 February 2018 - 17:20
max_01, on 08 februarie 2018 - 16:49, said: Se incepe cu 5% si se termina cu pachetul majoritar.Chinezii sunt adeptii pasilor marunti dar desi. Ia vezi, ca musu au 6.8%, sariiiiiiti, ne distrug arabii civilizatia si ne iau masinile de lux. |
#8
Posted 08 February 2018 - 17:38
cel mai mare investor in Daimler este statul Kuweit cu undeva la 6,8%, 3,1% detine grupul Renault-Nissan. Restul este impartit intre diferite alte companii si privati.
|
#9
Posted 08 February 2018 - 17:44
#11
Posted 09 February 2018 - 11:00
business11, on 08 februarie 2018 - 17:38, said:
cel mai mare investor in Daimler este statul Kuweit cu undeva la 6,8%, 3,1% detine grupul Renault-Nissan. Restul este impartit intre diferite alte companii si privati. danaciu, on 08 februarie 2018 - 17:18, said:
Si care-i problema? Volvo e un exemplu pozitiv si toata lumea-i multumita inclusiv suedezii. Cand te urci intr-o masina iti pui intrebari existentiale despre cine e proprietarul fabricii care a produs masina? Raportul pret calitate nu este punctul forte al marcii auto Volvo aflata in spatele competitorilor premium din Germania. Edited by freddy2017, 09 February 2018 - 11:00. |
#12
Posted 09 February 2018 - 11:12
freddy2017, on 09 februarie 2018 - 11:00, said:
Pachetul majoritar de 51% din actiuni cine il detine?Sau nu exista un asemenea actionar? Nu este necesar sa deti 51% ca sa poti lua deciziile intr-o companie. Daca 98 de persoane detin 1% din compania, si eu detin 2% eu sunt cel care are cel mai puternic drept la adunarea generala. In cazul de fata 70,6% din actionari sunt diferite companii. Nu stiu exact cat detine fiecare dar cu siguranta exista cineva din interior care detine peste 10-20% din actiuni care este actionarul majoritar. Dupa care avem 19,5% actionari independeti cu % minim. Statul Kuwait cu 6,8% fiind un actionar mare si grupul Renault-Nissan cu 3,1% |
#13
Posted 10 February 2018 - 00:40
max_01, on 08 februarie 2018 - 16:49, said:
Se incepe cu 5% si se termina cu pachetul majoritar.Chinezii sunt adeptii pasilor marunti dar desi. Nu actionar majoritar, doar cel mai mare actionar. 5% tot mai nimic e. de la 5 pana la 51 mai e mult danaciu, on 08 februarie 2018 - 17:18, said:
Si care-i problema? Volvo e un exemplu pozitiv si toata lumea-i multumita inclusiv suedezii. Cand te urci intr-o masina iti pui intrebari existentiale despre cine e proprietarul fabricii care a produs masina? |
#14
Posted 24 February 2018 - 16:24
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/JKK6ia6qQ7w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#15
Posted 25 February 2018 - 19:59
Sambata, 24 februarie, a devenit cunoscut faptul ca seful producatorului auto chinez Geely a achizitionat aproape 10% din actiunile Daimler, devenind cel mai mare actionar unic din concern. Potrivit agentiei de stiri Bloomberg, in ultimele saptamani miliardarul chinez Li Shufu a cumparat actiuni de pe piata ale Daimler, in valoare de aproape 7,5 miliarde de euro. In noua sa calitate, el viziteaza duminica si luni sediul companiei din Stuttgart. Marți, sunt planificate discutii in Cancelaria de la Berlin.
https://economie.hot...e-electrice.htm Deci cu cele 10% din actiunile detinute la Daimler, Geely a devenit cel mai mare actionar la firma auto germana.Cu siguranta, ca la momentul potrivit, chinezii vor cumpara si alte actiuni la Daimler. Edited by max_01, 25 February 2018 - 20:01. |
|
#17
Posted 25 February 2018 - 21:20
Și care e fericirea ? Că se extind chinezii și chinezăriile ?
S a dus dracului calitatea și când s au produs la chinezi diverse chestii direct sub controlul firmei mamă,dar când fac ei ce i taie capul... Râdeți de parcă pe voi nu v ar afecta porcăriile astea... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users