Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou
 La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...
 Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40
 

Chinezii de la Geely ar putea deveni cel mai mare acționar al Daimler

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#1
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
Grupul auto chinez Zhejiang Geely Holding intenţionează să devină acţionar majoritar al Daimler și a achiziționat o participație importantă din acțiunile companiei germane.

Geely solicitase preluarea unei participaţii de 3-5% dacă Daimler va emite acţiuni noi cu discount. Grupul german a refuzat oferta, dar a informat Geely, care deţine şi producătorul auto suedez Volvo, că poate cumpăra acţiuni de pe piaţă.

În noiembrie, Reuters anunţa că Daimler a respins oferta Geely de a prelua o participaţie de până la 5% printr-un plasament de acţiuni actualizat, din cauza împotrivirii îndelungate la diluarea participaţiilor existente. Conform preţului acţiunilor Daimler, o participaţie de 5% ar fi evaluată la 4,5 miliarde de dolari.
Mercedes-Benz, parte a grupului Daimler AG, şi-a păstrat în 2017 titlul de cel mai mare constructor auto mondial de automobile de lux, graţie unui nou record de vânzări pentru al şaptelea an la rând, anunță compania.''
https://www.auto-bil...ler-137137.html

Sper sa nu se ajunga la asa ceva.Ar fi o mare greseala ca un colos auto asa cum este Daimler sa ajunga in posesia statului chinez care in timp va dori sa acapereze tot ce inseamna productie industriala.
Chinezii actioneaza inteligent.Peste tot in lume, ei nu te invadeaza, militar, cu armate numeroase ci iti cumpara resursele, centrele de proiectare, liniile de productie si te transforma intrun client total dependent de produsele lor.Intrun simplu consumator.Ceea ce este un mare pericol.Sper ca statul german dar si actionarii principali ai Daimler sa nu puna pe prim plan, doar  banul si sa permita asemenea achizitii.
In acest moment, chinezii doresc sa isi investeasca capitalul monetar, urias, pe care il detin, cumparand tot ce se poate cumpara in lumea asta, si este rentabil din punct de vedere economic.Care ar putea produce bani si aduce avantaje economice, politice si sociale pentru China.

Edited by max_01, 08 February 2018 - 15:32.


#2
cammyxxx

cammyxxx

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 554
  • Înscris: 04.01.2017
Da. Mai bine dai resursele gratis la americani sau sa iti iei bombe in cap daca refuzi, dacat sa le vinzi la chinezi si sa traiesti fara griji.

#3
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003

View Postmax_01, on 08 februarie 2018 - 15:29, said:

Deci zicu tu ca daca ai 5% dintr-o chestie inseamna ca posezi chestia? Posted Image

Pe pagina asta te-ai uitat sau vorbim aiurea...
https://www.daimler....lder-structure/

#4
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View Postbladhaund, on 08 februarie 2018 - 16:28, said:

Deci zicu tu ca daca ai 5% dintr-o chestie inseamna ca posezi chestia? Posted Image

Pe pagina asta te-ai uitat sau vorbim aiurea...
https://www.daimler....lder-structure/
Se incepe cu 5% si se termina cu pachetul majoritar.Chinezii sunt adeptii pasilor marunti dar desi.

View Postcammyxxx, on 08 februarie 2018 - 15:46, said:

Da. Mai bine dai resursele gratis la americani sau sa iti iei bombe in cap daca refuzi, dacat sa le vinzi la chinezi si sa traiesti fara griji.
Arabia Saudita nu si-a dat gratis resursele naturale la americani.Sauditii incaseaza circa 70% redeventa din totalul valorii petrolului exploatat de firmele americane.La noi statul incaseaze o redeventa sub 10% din partea companiilor care exploateaza resursele naturale ale Romaniei.Totul tine de modul cum politicienii isi administreaza tara.Sauditii sunt mult mai eficienti si corecti fata de cei romani.

#5
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,022
  • Înscris: 07.11.2006

View Postmax_01, on 08 februarie 2018 - 15:29, said:

Chinezii actioneaza inteligent.Peste tot in lume, ei nu te invadeaza, militar, cu armate numeroase ci iti cumpara resursele, centrele de proiectare, liniile de productie si te transforma intrun client total dependent de produsele lor.Intrun simplu consumator.Ceea ce este un mare pericol.

Exact cum a facut UE.dupa ce si-au dat seama ca cele doua razboaie mondiale nu au dus la atingerea telurilor.
N-ai ce face,cine poate oase roade.
Mie imi pare extrem de rau ca Romania si-al ei popor inca n-a depasit stadiul de bagator de seama si datator din gura.

Si inca ceva important:religiile chineze nu prea agreaza razboiul,calea armelor.De aia sunt mai pacifisti de felul lor.Ne place nu ne place,da' poporul chinez isi foloseste capul intai si apoi muschii.
Rezultatele se vad,fiind prezenti masiv in absolut toata lumea.Economia mondiala deja se bazeaza pe chinezii aia micuti si sirguinciosi.Crted ca si pe curul lui Trump scrie made in RPK.

#6
danaciu

danaciu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,489
  • Înscris: 01.05.2006
Si care-i problema?
Volvo e un exemplu pozitiv si toata lumea-i multumita inclusiv suedezii.
Cand te urci intr-o masina iti pui intrebari existentiale despre cine e proprietarul fabricii care a produs masina?

#7
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003

View Postmax_01, on 08 februarie 2018 - 16:49, said:

Se incepe cu 5% si se termina cu pachetul majoritar.Chinezii sunt adeptii pasilor marunti dar desi.
Ai vazut in globul tau de cristal. In timp ce nu stiai cum sa mai promovezi niste articole.

Ia vezi, ca musu au 6.8%, sariiiiiiti, ne distrug arabii civilizatia si ne iau masinile de lux.

#8
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,821
  • Înscris: 13.07.2011
cel mai mare investor in Daimler este statul Kuweit cu undeva la 6,8%, 3,1% detine grupul Renault-Nissan. Restul este impartit intre diferite alte companii si privati.

#9
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postmax_01, on 08 februarie 2018 - 16:49, said:

Se incepe cu 5% si se termina cu pachetul majoritar.Chinezii sunt adeptii pasilor marunti dar desi.
Deocamdata nici macar alea 5% nu le-au cumparat, dar tu esti liber sa visezi cai verzi pe pereti cat vrei.

#10
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Pana nu devin, cred ca mai bine ne-am opri aici.

#11
freddy2017

freddy2017

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,462
  • Înscris: 16.07.2017

View Postbusiness11, on 08 februarie 2018 - 17:38, said:

cel mai mare investor in Daimler este statul Kuweit cu undeva la 6,8%, 3,1% detine grupul Renault-Nissan. Restul este impartit intre diferite alte companii si privati.
Pachetul majoritar de 51% din actiuni cine il detine?Sau nu exista un asemenea actionar?

View Postdanaciu, on 08 februarie 2018 - 17:18, said:

Si care-i problema?
Volvo e un exemplu pozitiv si toata lumea-i multumita inclusiv suedezii.
Cand te urci intr-o masina iti pui intrebari existentiale despre cine e proprietarul fabricii care a produs masina?
Suedezii sunt multumiti ca inca nu si-au pierdut locurile de munca si o sursa de venit pentru bugetele locale acolo unde se fabrica acest vehicul, subansamblele pentru el sau locuiesc si isi cheltuie banii angajatii de la Volvo si cei care produc componente pentru Volvo.
Raportul pret calitate nu este punctul forte al marcii auto Volvo aflata in spatele competitorilor premium din Germania.

Edited by freddy2017, 09 February 2018 - 11:00.


#12
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,821
  • Înscris: 13.07.2011

View Postfreddy2017, on 09 februarie 2018 - 11:00, said:

Pachetul majoritar de 51% din actiuni cine il detine?Sau nu exista un asemenea actionar?

Nu este necesar sa deti 51% ca sa poti lua deciziile intr-o companie. Daca 98 de persoane detin 1% din compania, si eu detin 2% eu sunt cel care are cel mai puternic drept la adunarea generala.
In cazul de fata 70,6% din actionari sunt diferite companii. Nu stiu exact cat detine fiecare dar cu siguranta exista cineva din interior care detine peste 10-20% din actiuni care este actionarul majoritar. Dupa care avem 19,5% actionari independeti cu % minim. Statul Kuwait cu 6,8% fiind un actionar mare si grupul Renault-Nissan cu 3,1%

#13
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postmax_01, on 08 februarie 2018 - 16:49, said:

Se incepe cu 5% si se termina cu pachetul majoritar.Chinezii sunt adeptii pasilor marunti dar desi.
nu, ai inteles tu gresit sau articolul are titlul gresit.
Nu actionar majoritar, doar cel mai mare actionar. 5% tot mai nimic e.
de la 5 pana la 51 mai e mult

View Postdanaciu, on 08 februarie 2018 - 17:18, said:

Si care-i problema?
Volvo e un exemplu pozitiv si toata lumea-i multumita inclusiv suedezii.
Cand te urci intr-o masina iti pui intrebari existentiale despre cine e proprietarul fabricii care a produs masina?
da, cel putin inainte sa o cumperi

#14
chflorin

chflorin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,993
  • Înscris: 11.01.2011
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/JKK6ia6qQ7w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#15
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
Sambata, 24 februarie, a devenit cunoscut faptul ca seful producatorului auto chinez Geely a achizitionat aproape 10% din actiunile Daimler, devenind cel mai mare actionar unic din concern. Potrivit agentiei de stiri Bloomberg, in ultimele saptamani miliardarul chinez Li Shufu a cumparat actiuni de pe piata ale Daimler, in valoare de  aproape 7,5 miliarde de euro. In noua sa calitate, el viziteaza duminica si luni sediul companiei din Stuttgart. Marți, sunt planificate discutii in Cancelaria de la Berlin.
https://economie.hot...e-electrice.htm

Deci cu cele 10% din actiunile detinute la Daimler, Geely a devenit cel mai mare actionar la firma auto germana.Cu siguranta, ca la momentul potrivit, chinezii vor cumpara si alte actiuni la Daimler.

Edited by max_01, 25 February 2018 - 20:01.


#16
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,279
  • Înscris: 16.08.2016
Unde e torque și Kroghy sa vadă asta? 😂

#17
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018
Și care e fericirea ? Că se extind chinezii și chinezăriile ?
S a dus dracului calitatea și când s au produs la chinezi diverse chestii direct sub controlul firmei mamă,dar când fac ei ce i taie capul...
Râdeți de parcă pe voi nu v ar afecta porcăriile astea...

#18
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,155
  • Înscris: 13.11.2017
Fericirea este ca ii vor orienta spre electrice si vom scapa de masinile poluante. Totusi eu as fi preferat ca sa fi fost cumparat VW fiindca ei produc masini de volum si atunci s-ar fi resimtit cu adevarat scaderea poluarii

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate