Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips
 Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone
 Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...
 Identificare font

problema ping in jocuri online

Problema calculator

Samsung Galaxy A35
 

Cresterea limitei de viteza pe autostrada

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
203 replies to this topic

#73
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,144
  • Înscris: 19.09.2005
ideea ca 50km/h pe o straduta ingusta cu curbe si fara prea multa vizibilatate se simte mult mai naspa decat 120km/h pe autostrada cu benzi late si cu trafic lejer.

e vorba de zonele de siguranta, distante de franare etc.

Edited by arg, 08 February 2018 - 15:28.


#74
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,833
  • Înscris: 26.02.2010
Arg, fiind începător e normal sa simți diferențe la început în diferite. Când o sa mai capeți experienta în condus, o sa vezi ca nu te mai sperii de viteza și alte obstacole.

#75
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,144
  • Înscris: 19.09.2005
eu zic una si tu intelegi alta...
unde am scris ca ma "sperii"?
am zis doar ca viteza simte altfel in functie de drum.
ulte alt exemplu, cum se simte 100: aici si aici
si hai sa exageram, 180km/h sau si mai mult... cum se simt in locatiile alea,

Edited by arg, 08 February 2018 - 23:43.


#76
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,833
  • Înscris: 26.02.2010
fie cum zici.........

#77
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,367
  • Înscris: 10.09.2014
In Germania se discută de limitarea vitezei pe zonele fără limită. Cauza principală nu e siguranța ci consumul de carburant și implicit poluarea. Când conduci cu 150 poluezi mai mult decât cu 100 kmh. E și asta un punct de vedere.

#78
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View PostBarboso, on 07 februarie 2018 - 12:48, said:

Ar fi frumos sa fie fara limite de viteza pe autostrazi, peste tot, dar nu vom vedea asa ceva.

Mai bine ca nu vom vedea ! O sa se mute stirile de la ora 5 la ora 1 ca sa termine de prezentat toate accidentele auto din ziua respectiva ...

#79
Materium

Materium

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,148
  • Înscris: 23.02.2005

View PostRedDev, on 07 februarie 2018 - 16:37, said:

Nu prea Ăźnțeleg ce e cu grăbeala asta. Este avion super-ieftin de la București la Cluj, la Iași, Timișoara. Cu mașina aș merge doar de relaxare.

Eu încă ma rog sa fie si Kogălniceanu aeroport macar cât e Timișoara. Mai ușor ajung la Istanbul decât la Arad!

#80
M4V3RiCk_

M4V3RiCk_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,672
  • Înscris: 01.08.2007

View Postarg, on 07 februarie 2018 - 13:17, said:

in california limita e 65mph (105km/h) dar toata lumea merge cu 80mph si la ei nu exista separare de viteze pe benzi, toata lumea merge cu aceasi viteza.


In UK, nu se ia nimeni de tine daca mergi cu 80 Mph pe autostrada, desi limita e 70.

Practic la 80 Mph, politia "se face ca nu vede". Au fost discutii ample la ei pe chestia asta

Sunt curios daca la noi a fost oprit cineva ca avea pana 150 de Km/h in bord.
Practic cam 142 de Km/h "reali"


Cele mai stresante mi se par limitele de viteza din satele aflate in mijlocul campului pe un drum European:

-50 de KM/h e de-a dreptul penibil.

Un 70 ar fii OK.

Edited by M4V3RiCk_, 22 June 2018 - 14:57.


#81
RedDev

RedDev

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,935
  • Înscris: 29.10.2014
Dupa ce te plimbi prin lume vei intelege ca orice limita de viteza e derizorie.

In Romania se merge peste limita de viteza ca n-avem autostrazi. In Franta se merge peste 130 km/h pe autostrazi ca au bani de motorina si politia nu e. In Portugalia unde viteza e limitata la 120 km/h se merge cu... 150/160 km/h ca nimeni nu are 4 ore sa traverseze tara de la sud la nord. Si astia sunt baietii buni. Sa vezi ce misto e cand zboara unul pe langa tine, tu mergand cu 160 km/h.

Per ansamblu, fie limita de viteza si infrastructura cum o fi, oamenii se vor căca în ea și vor merge cum vom ei că unii sunt mai cocoși decât plebea.

Așa că limita de viteză pe orice fel de drum va rămâne pentru totdeauna și peste tot pentru proști, șoferi de duminică, sperioși, încurcă-lumea, nu „șoferi” adevărați.

Singurul avantaj cu o autostrada e ca ai minim o banda sa depașești, dar atitudinea de rahat a oamenilor rămâne: mă cac în lege (înțelegere între mai multe persoane = eu sunt superior, știu mai bine, nu mă cobor la nivelul „vostru”, etc.).

Edited by RedDev, 01 July 2018 - 20:01.


#82
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009

View PostRedDev, on 01 iulie 2018 - 19:53, said:

Dupa ce te plimbi prin lume ...
... intelegi ca nu viteza absoluta este problema ci viteza relativa fata de media traficului.

In tarile nordice, chiar daca pe segmentul de autostrada este limita de 100Km/h si toti merg acolo cu 120 nu zice nimeni nimic. Nici daca tu mai smecher mergi cu 125-130 depasind regulamentar pe cea mai din stanga banda libera (presupunand ca este una) nu zice nimeni nimic. Cum incepi sa dai flash-uri, claxoane, sa faci slalom printre masini sau alte comportamente de condus agresiv, imediat apare o masina cu luminite albastre in spatele tau ... pac 350 eur (echivalent) plus permis suspendat daca e mai grav.
Unde e zona cu pietoni insa nu se discuta, iti iei amenda incepand de la 5 Km/h peste limita.

In UK (din ce imi spun colegii de acolo, care conduc des intre zona Cambridge si Bracknell) se face si calculul vitezei medii intre anumite puncte pe autostrada .... iti iese un timp prea scurt intre camere, inseamna ca ai mers cu viteza mai mare, pac amenda (sa confirme niste "britanici" daca e cazul).

Asa ca, sa lasam prostelile cu limite de viteza aberante. Limita de viteza e pusa (teoretic) cu un scop foarte bine definit, nu asa, aiurea.

#83
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,490
  • Înscris: 30.10.2003

View PostRedDev, on 01 iulie 2018 - 19:53, said:

Per ansamblu, fie limita de viteza si infrastructura cum o fi, oamenii se vor căca în ea și vor merge cum vom ei că unii sunt mai cocoși decât plebea.
Daca nu ar fi politia sa mai domoleasca spiritele, atunci ar creste accidentele.
De obicei cand incep sa apara tot mai multe incidente se iau masuri.

#84
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,144
  • Înscris: 19.09.2005
da, masurile din Romania: cate o panda de cateva ore ici-colo si gata am rezolvat problema..... frectie la piciul de lemn.

#85
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,490
  • Înscris: 30.10.2003
Si la nemti iti tranteste un radar mobil, ca poti sa treci de 10 ori prin fata lui si nu-l observi. E o cutie pusa pe marginea drumului. Ultima luna s-a intamplat de 2 ori sa prind astfel de radare, pe drumuri unde in ultimii 6 ani n-a fost deloc.  Il pun o saptamana si apoi il iau.
La austrieci te ia pe la spate, ca din fata e camuflata cutia.

#86
Platon

Platon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,692
  • Înscris: 22.10.2002

View PostLeopardSurd, on 09 februarie 2018 - 19:38, said:

In Germania se discută de limitarea vitezei pe zonele fără limită. Cauza principală nu e siguranța ci consumul de carburant și implicit poluarea. Când conduci cu 150 poluezi mai mult decât cu 100 kmh. E și asta un punct de vedere.

Pai este normal si logic, cand dau talpa la 160 trage benzina mai ceva decat sorbul, cu poluarea nu pot sa ma pronunt, dar la consum au dreptate

#87
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,490
  • Înscris: 30.10.2003
S-au desteptat un pic austriecii. Au o portiune intre Viena si Linz unde in timpul zilei limita e de 140 km/h.
Vad ca polonezii au si ei limita de 140 km/h.

Not bad!

Am gasit si un artiocl:

Austria on Wednesday raised the speed limit to 140km/h from 130 km/h on two stretches of one of the country's main motorways.
The higher speed limit, introduced by Transport Minister Norbert Hofer of the far-right Freedom Party (FPOe), is widely seen as an attempt to woo motorists.
By increasing their speed on the 60km of affected motorway, drivers reportedly stand to save two minutes travelling from the capital Vienna and the western city of Salzburg.
The trial will run for a year.

Opposition parties, green activists and others have criticised the move, citing an increased danger of accidents and higher environmental pollution.
Hofer has said motorways and cars have improved, so it's time to test if the speed limit can be raised.
He tweeted last week when announcing the change: "We are building motorways, not 'slow roads'".
In neighbouring Germany, known for its no-speed-limit motorways, the average speed comes down to around 120km/h around cities and road works.

Deci portiunea e de numai 60 km/h

Edited by Bursul, 18 September 2018 - 12:40.


#88
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,490
  • Înscris: 30.10.2003
Dupa 8000 km facuti in ultima luna trebuie sa zic ca avem nevoie de limite mai mari ale vitezei pe autostrazi. Iar in Romania e posibil, in combinatie cu radare fixe pe tronsoanele unde pot exista pericole. Oricum nu se respecta deloc limita de viteza.

#89
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,966
  • Înscris: 06.04.2007
130 e decent, poti merge linistit.pe bord 135-145 ca nu te opreste nimeni, mi se pare o viteza ok de deplasare.

Daca limita se face la 140, ai sa vezi mai multi raceri, la majoritatea masinilor clasa medie, 150-160 e deja.la partea de sus/limita de sus la siguranta, si asta vezi cand ai de facut la viteza mare ceba manevra mai rapida, frana, evitare obstacolo, etc.
Ca asa toate merg ok cu 140-150, si clasa mica, dar cand sa executi ceva manevra, chiar si o frana, vezi imediat limitele, ca esti spre limita sigurantei.
Asa ca las-o asa la 130 ca e f ok

#90
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View PostBursul, on 26 august 2019 - 12:37, said:

Dupa 8000 km facuti in ultima luna trebuie sa zic ca avem nevoie de limite mai mari ale vitezei pe autostrazi. Iar in Romania e posibil, in combinatie cu radare fixe pe tronsoanele unde pot exista pericole. Oricum nu se respecta deloc limita de viteza.
Nu au cum sa mareasca limita de viteza, s-ar termina mai repede calatoria/autostrada. Chiar, ce autostrazi merita asa ceva?

Edited by cata, 26 August 2019 - 13:11.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate