Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Intrebare sticker GPL
Last Updated: Sep 26 2018 11:37, Started by
Alfredmarius
, Feb 07 2018 11:27
·
0
#19
Posted 07 February 2018 - 15:02
De fapt toate parcarile subterane au detectoare de gaze....
Edited by bumpocbum, 07 February 2018 - 15:03. |
#20
Posted 07 February 2018 - 15:23
#21
Posted 07 February 2018 - 20:34
liviu121314, on 07 februarie 2018 - 11:38, said:
Si bine face, este ilegala prezenta autovehiculelor cu GPL in parcarile subterane, in caz ca face bum este pusa in pericol rezistenta cladirii respective. In caz de defectiune, si benzina se poate scurge din rezervor si poate lua foc. Eu sunt chiar curios de ce GPL-ul este tratat in mod diferit fata de benzina. Amandoua sunt la fel de explozive. P.S. NU am masina pe GPL. |
#22
Posted 07 February 2018 - 20:38
Pt ca majoritatea cu intalatii GPL is facute dea-mboulea ...
|
#23
Posted 07 February 2018 - 20:47
adisz, on 07 februarie 2018 - 11:58, said:
Ce conteaza ca legea interzice accesul?Important este faptul ca este destul de solida butelia. Fuck the law. Nu legea interzice, ci normativele de securitate la incendii a parcarilor subterane, acolo unde nu se respecta conditiile impuse pentru vehiculele cu GPL. Pentru ca exista si parcari subterane care permit, conform legii, accesul vehiculelor cu GPL. Art. 48-51 din normativul de mai jos. Normativ_sec_inc_parcaje_subterane_dec_2009.pdf 233.76K 36 downloads |
#24
Posted 07 February 2018 - 21:28
In fapt normativul nu interzice accesul, ci pretinde anumiti senzori, instalatii de ventilatie si alte d'astea, ca sa previna riscul de explozie.
Dar cum "antreprenorul" neaos e si zgircit, e mai ieftin sa puna semnul de interzis si sa nu-si ocupe neuronul cu probleme d'astea. De la articolul 48 la 55 se precizeaza clar conditiile necesare. |
#25
Posted 08 February 2018 - 10:01
Hunor,nu am intrebat degeaba,citisem si eu normativul ala.E o discutie usor pe langa,ma refer la responsabilitatea administratorului parcarii(ca isi pune sau nu semne de acces/interzis) si ca isi construieste parcarea astfel incat sa indeplineasca conditiile de siguranta pentru acces masini cu GPL.
Eu intreb : legal,unde e precizat(cod rutier)ca daca nu exista vreun semn de acces interzis a masinilor in parcare subterana ,nu ai voie sa intrii?Sau ca poti fi sanctionat?Cu ce amenda?Cu cate puncte? Pana acum am auzit doar "se stie"... Poate ma lamureste si pe mine cineva. Baxon, on 07 februarie 2018 - 20:38, said:
Pt ca majoritatea cu intalatii GPL is facute dea-mboulea ... Edited by AdrianHH, 08 February 2018 - 10:00. |
#26
Posted 08 February 2018 - 10:02
dan78rom, on 07 februarie 2018 - 13:14, said:
Aham, si care era stilul ne-romanesc, @Aldulescu? Sau sintem obligati sa facem reclama gratuita unei firme careia i-am platit serviciile prestate? Faptul ca fac reclama la altii si desi ei nu pierd nimic, au impresia ca sunt cumva inselati si se profita de ei. |
#27
Posted 08 February 2018 - 10:18
Nu e vorba de inselat, e vorba strict de reclama. De ce sa-ti fac reclama pe masina mea? Ti-am platit serviciile, am terminat colaborarea. Lipim ce trebuie conform legii, dar reclama este la latitudinea mea daca o vreau sau nu pe masina mea.
|
#28
Posted 08 February 2018 - 10:34
Curios e ca romanii nu au nicio problema sa se afiseze cu toale sau accesorii de firma, pe care scrie mare numele firmelor, e o mandrie pentru multi asta, desi practic le fac reclama, dar se oftica cand e vorba sa pastreze un abtibild GPL.
Pun pariu insa ca daca instalatia GPL ar fi fost fabricata de Ferrari, Lamborghini sau alta firma de fitze, ar fi pastrat abtibildul sa vada toti cat de smecheri sunt ei, ba unii ar fi pus abtibild din ala pe masina lor, chiar daca nu ar avea GPL la fel cum pun unii capace de BMW la Dacie de pilda. |
|
#29
Posted 08 February 2018 - 10:56
Corect, deci este la latitudinea lor sa aleaga daca cumpara/poarta tricourile alea.
La fel cum unii isi lipesc insemnele echipei preferate, sau alte chestii. In povestea cu reclama, corect ar fi sa intrebi clientul daca e de acord sa-ti pui reclama pe masina lui. Cum ar fi ca service-ul la care repari masina sa-si puna si el un abtibild, aia de la vulcanizare si ei, eventual si aia de la spalatorie. Daca nu vezi nici o problema in rationamentul tau, problema nu-i la noi. |
#30
Posted 08 February 2018 - 11:25
AdrianHH, on 08 februarie 2018 - 10:01, said:
Hunor,nu am intrebat degeaba,citisem si eu normativul ala.E o discutie usor pe langa,ma refer la responsabilitatea administratorului parcarii(ca isi pune sau nu semne de acces/interzis) si ca isi construieste parcarea astfel incat sa indeplineasca conditiile de siguranta pentru acces masini cu GPL. Eu intreb : legal,unde e precizat(cod rutier)ca daca nu exista vreun semn de acces interzis a masinilor in parcare subterana ,nu ai voie sa intrii?Sau ca poti fi sanctionat?Cu ce amenda?Cu cate puncte? Accesul sau interdictia sunt pe motive de norme de aparare la incendii. Si eventuala amenda, nu ar fi una rutiera ( ca nu exista baza legala), ci amenda data de pompieri. Deci, nu cred ca e vorba de puncte. Totusi, cred ca pana la amenda, semnul acela de la intrarea in parcare cu "interzis GPL" e mai mult pentru a justifica masurile celor de la paza parcarii, in cazul in care totusi se intra... Si da, acolo unde NU este semnul acela de "interzis GPL", ai voie sa intri. Asta inseamna ca parcarea o fo' construita sa permita accesul vehiculelor cu GPL. Edited by Hunor_66, 08 February 2018 - 11:25. |
#31
Posted 08 February 2018 - 11:44
dan78rom, on 08 februarie 2018 - 10:56, said:
In povestea cu reclama, corect ar fi sa intrebi clientul daca e de acord sa-ti pui reclama pe masina lui. Cum ar fi ca service-ul la care repari masina sa-si puna si el un abtibild, aia de la vulcanizare si ei, eventual si aia de la spalatorie. Idem si pt stikere cu "bebe la bord" cu logo-urile unor firme de produse pt copii.La o adica,daca e sa o iei asa,parca macar vezi la cineva cu GPL ca a fost la firma X ,nu la un garaj de cartier(am vazut si asa ceva de am ramas crucit). Mie mi le-au dat in dosarul de acte,nici nu le vazusem initial,ma apucasem ca caut pe net de unde sa imi cumpar.Le-am lipit singur pe ale lor apoi si nu m-am stresat ca scrie numele firmei pe baza stickerului.Oricum e un scris mic,nederanjant. Iar pt initiator,daca te stresezi,scoate-le de tot si ia-ti altele din "comert" nebranduite. |
#32
Posted 22 August 2018 - 19:34
Salutare tuturor!
Maine am programare la RAR și trebuie sa-mi lipesc stickerele cu GPL (fără reclama ). Va rog frumos sa-mi spuneți unde se lipesc? Dr jos fata și stg sus spate? interior sau exterior? Vreau articolul în care scrie unde se lipesc, dacă se poate. Am tot cautat pe net și nu găsesc. Mulțumesc anticipat. Edited by dennz, 22 August 2018 - 19:40. |
#33
Posted 22 August 2018 - 19:43
RNTR-6 din 08.09.2003
Quote 2.5. Instalațiile de alimentare cu GPL, montate pe autovehicule, trebuie înregistrate în cartea de identitate a autovehiculului (CIV). Autovehiculele trebuie să fie marcate cu etichete autoadezive cu inscripția "GPL", confecționate din material rezistent la factorii de mediu, aplicate în funcție de categoria autovehiculului, astfel: Modificări (1) a) la autoturisme (categoria M1), pe interiorul parbrizului și al lunetei, în partea dreaptă, jos; .... Edited by ro_explorer, 22 August 2018 - 19:44. |
|
#34
Posted 22 August 2018 - 20:00
Eu le am puse pe dreapta (fata jos, spate sus). La RAR n-a chitait nimeni, nici la ITP.
|
#35
Posted 22 August 2018 - 20:00
#36
Posted 22 August 2018 - 20:05
Hunor_66, on 07 februarie 2018 - 20:34, said: In caz de incendiu, si benzina face bum. In caz de defectiune, si benzina se poate scurge din rezervor si poate lua foc. Eu sunt chiar curios de ce GPL-ul este tratat in mod diferit fata de benzina. Amandoua sunt la fel de explozive. P.S. NU am masina pe GPL. Stiu ca răspunsul vine cam târziu: Butelia este sub presiune. Asta e motivul principal. Teoretic, ar trebui sa reziste la aproape 25 atmosfere, iar daca se depaseste, sa evacueze prin supapa pana la scăderea sub presiunea maxim admisa. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users