Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Garantie telefon
Last Updated: Feb 12 2018 14:42, Started by
Aedthicz
, Feb 07 2018 01:19
·
0
#1
Posted 07 February 2018 - 01:19
Salut. Daca mi-am fisurat, putin, spatele telefonului, garantia mai este valabila pentru restul pieselor? Adica, garantia se pierde doar pentru componenta in cauza(capacul) sau pentru intregul telefon? Am avut norocul de a-l mangaia putin de pamant, si spun "mangaia" deoarece l-am scapat de la 20cm inaltime, se pare ca sunt destul se sensibile. Am pe ecran efectul "burn-in", si bateria e cam obosita, de la 50 ma trezesc cu el inchis imediat. Garantia de 2 ani, ar mai fi valabila, insa daca acel capac spart influenteaza valabilitatea, nu ar avea rost sa mai platesc jumatate de telefon pentru a-l repara.
|
#3
Posted 07 February 2018 - 02:05
Aedthicz, on 07 februarie 2018 - 01:19, said:
Salut. Daca mi-am fisurat, putin, spatele telefonului, garantia mai este valabila pentru restul pieselor? Adica, garantia se pierde doar pentru componenta in cauza(capacul) sau pentru intregul telefon? Am avut norocul de a-l mangaia putin de pamant, si spun "mangaia" deoarece l-am scapat de la 20cm inaltime, se pare ca sunt destul se sensibile. Am pe ecran efectul "burn-in", si bateria e cam obosita, de la 50 ma trezesc cu el inchis imediat. Garantia de 2 ani, ar mai fi valabila, insa daca acel capac spart influenteaza valabilitatea, nu ar avea rost sa mai platesc jumatate de telefon pentru a-l repara. |
#5
Posted 07 February 2018 - 07:07
Chiar daca-i schimba capacul, cei din service vor observa ca nu e cel original. Noul spate nu are inscriptionate datele de identificare + adezivul este unul de <doi bani>.
|
#7
Posted 07 February 2018 - 08:57
Aedthicz, on 07 februarie 2018 - 01:19, said:
Salut. Daca mi-am fisurat, putin, spatele telefonului, garantia mai este valabila pentru restul pieselor? Adica, garantia se pierde doar pentru componenta in cauza(capacul) sau pentru intregul telefon? Am avut norocul de a-l mangaia putin de pamant, si spun "mangaia" deoarece l-am scapat de la 20cm inaltime, se pare ca sunt destul se sensibile. Am pe ecran efectul "burn-in", si bateria e cam obosita, de la 50 ma trezesc cu el inchis imediat. Garantia de 2 ani, ar mai fi valabila, insa daca acel capac spart influenteaza valabilitatea, nu ar avea rost sa mai platesc jumatate de telefon pentru a-l repara. In rest orice producator isi rezerva dreptul sa-ti anuleze garantia daca sunt urme de soc mecanic. Indiferent daca ai scapat telefonul de la 20cm sau 2m, sunt sanse ca placa de baza sau unele lipituri ale componentelor sa fisureze si sa duca la defectiuni de care nu e responsabil producatorul. |
#8
Posted 07 February 2018 - 09:08
Este un s6 edge+ Multumesc pentru raspunsuri! Da, daca ii schimb eu spatele, nu mai raman datele inscriptionate, spatele nou vine fara ele, si automat daca sunt urme de interventii neautorizate stiu ca nu mai e valabila gatantia.
|
#9
Posted 07 February 2018 - 10:29
Suna la service, spune-le ca este crapata capacul spate, din cauze necunoscute, dar tu SIGUR NU l-ai scapat pe jos
Spune-le de ce vrei sa apelezi la garantie. Vei primi unul din 2 raspunsuri, probabil: 1. trimiteti aparatul la noi, penru verificare (poti sa faci asta si fara telefon prealabil) 2. nu acopera garantia asa ceva. Simplu si direct la sursa. |
#10
Posted 07 February 2018 - 20:33
La 4 prieteni care si-au spart ecranele, le-am recomandat sa vorbeasca cu cei de la ESD. Si-au trimis aparatele la ESD, au platit cat le-au cerut, siii... garantia le-a ramas valabila! La toti 4
Edited by kaytar, 07 February 2018 - 20:33. |
|
#11
Posted 08 February 2018 - 11:48
Pai, cam da, asta e destul de clar.
Platesti reparatia si ai garantie in continuare. Dar nu cred ca asta e intrebarea initiatorului. Ci daca ii repara gratis ALTA defectiune, NU capacul spart din vina lui. |
#12
Posted 08 February 2018 - 22:20
Garantia in cazul celor de care scriam mai sus este valabila si pentru alte defectiuni, nu doar pentru ecranul inlocuit.
Edited by kaytar, 08 February 2018 - 22:28. |
#13
Posted 12 February 2018 - 14:42
mybrandnewmail59, on 08 februarie 2018 - 11:48, said:
Pai, cam da, asta e destul de clar. Platesti reparatia si ai garantie in continuare. Dar nu cred ca asta e intrebarea initiatorului. Ci daca ii repara gratis ALTA defectiune, NU capacul spart din vina lui. Mai mult ca sigur nu, pentru ca trebuie scos capacul (spart/fisurat in cazul de fata) pentru a ajunge la componenta defecta, si doar nu vor putea sa-i puna la loc capacul spart/fisurat, care va fi distrus in momentul desfacerii. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users