Vodafone se eschiveaza cand vine vorba de "taxa de justa despagubire"
Last Updated: Feb 07 2018 11:37, Started by
anarchy78_ro
, Feb 06 2018 20:49
·
0
#1
Posted 06 February 2018 - 20:49
Situatie : am trimis un e-mail catre Vodafone in care ceream concret sa mi se spuna suma pe care o am de platit in cazul in care vreau sa reziliez (portez) un numar de la ei.
Raspunsul primit din partea lor a fost unul scurt : "Buna ziua, In primul rand, doresc sa imi exprim regretul pentru faptul ca nu am reusit sa va oferim un raspuns intr-un interval mai scurt de timp si tin sa va multumesc pentru atentia acordata serviciilor si produselor Vodafone Romania. Pentru numarul 0722.102.xxx,asociat abonamentului dumneavoastra,formula de calcul o gasiti in TCG Persoane fizice / consumatori la capitolul 10 punctul 3. https://www.vodafone...v277824.pdf?v=4 In cazul in care aveti si alte nelamuriri sau intrebari legate de situatia curenta sau de orice alta situatie, va recomandam cu incredere sa luati din nou legatura cu noi prin intermediul canalelor disponibile(email sau apel telefonic la numarul *222 ori 0372 02 2222). Va stam oricand la dispozitie! Exxxx Dxxxxxxx Consultant Relatii cu Clientii Vodafone Romania www.vodafone.ro Aveti intotdeauna la indemana informatii despre serviciile Vodafone pe www.vodafone.ro/asistenta In plus, puteti accesa cele mai frecvente intrebari pe care le primim din partea clientilor nostri pe www.vodafone.ro/intrebari Hilar. |
#4
Posted 06 February 2018 - 21:22
Si unde e problema ?!
Sa te ajute vodafone sa pleci de la ei ? Sa-si taie singuri craca de sub picioare ? Sa isi taie singuri macaroana ? Sa isi opreasca singuri o sursa de venit ?! La banca sau oriunde in alta parte iti citeste cineva, acolo, pe loc, contractul cind il semnezi ? La exchange iti citeste cineva comisioanele ? Ori citesti singur contractul, capitolul 10 punctul 3. Ori email sau apel telefonic la numarul *222 ori 0372 02 2222 Uite, ti-au dat chiar mura-n gura. |
#5
Posted 06 February 2018 - 21:31
#8
Posted 06 February 2018 - 23:10
Eu am ajutat un prieten să porteze și a plătit doar ultimele două facturi, fără taxa de justă despăgubire.
Ai luat telefon sau ceva la prelungire? |
#9
Posted 07 February 2018 - 08:36
Da,am achizitionat telefon in momentul in care am facut abonamentul.
De precizat ca telefonul l-am luat in rate,cu plata pe factura. Oricum mai am 6 luni de contract deci suma nu ar trebui sa fie prea mare avnd in vedere ca am platit telefonul partial prin ratele aferente. |
#10
Posted 07 February 2018 - 11:37
Vei plăti așa:
- justa despăgubire (aș vrea să știu cine a inventat denumirea asta...) cf. art. 10.3 și 10.4 plus - ratele rămase din prețul telefonului - cf. art. 10.5 plus - diferența dintre prețul telefonului și prețul la liber al acestuia - cf. art. 10.5 Mai bine aștepți să expire contractul. Sau vorbești cu un avocat și vezi dacă onorariul aceluia e mai mic decît totalul de mai sus... |
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users