Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...
 Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi
 

[prepay Orange] Nu pot fi apelat din reteaua Telekom

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
chrisiac

chrisiac

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 58
  • Înscris: 23.12.2017
Buna ziua,

Am un numar de tel proaspat portat in reteaua orange. Nu pot fi apelat de pe numere din Telekom.

Nu am blocat niciun numar in setarile telefonului.

Inainte de portare a functionat.

Idei?

Multumesc.

#2
AlexStefan10

AlexStefan10

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 211
  • Înscris: 04.10.2015
Cat de proaspat este portat? Nu s-a finalizat portarea. Mai asteapta nitel.

Sau daca s-a portat de mai mult timp (peste 7-8 zile) fa o sesizare la Oranj.

#3
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,546
  • Înscris: 07.02.2003

 chrisiac, on 06 februarie 2018 - 17:11, said:

Buna ziua,
Am un numar de tel proaspat portat in reteaua orange. Nu pot fi apelat de pe numere din Telekom.
Pana nu se fac toate setarile nu stie sa ruteze, e normal... dureaza cateodata si 48 ore sa fie full functional.

Edited by andreic, 06 February 2018 - 17:16.


#4
SethNY

SethNY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,888
  • Înscris: 31.01.2006
Suna la Orange la call center, nu e normal !

#5
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

 chrisiac, on 06 februarie 2018 - 17:11, said:

Buna ziua,

Am un numar de tel proaspat portat in reteaua orange. Nu pot fi apelat de pe numere din Telekom.

Nu am blocat niciun numar in setarile telefonului.

Inainte de portare a functionat.

Idei?

Multumesc.

Salut,
Te rugam sa ne trimiti numarul tau de telefon in mesaj privat, pentru a verifica si noi ce se intampla. De asemenea, avem nevoie de 2 exemple de apeluri din ultimele 24 de ore de forma: numar apelant, numar apelat, data si ora apelului, pentru a le trimite mesajul tau colegilor din Tehnic.
O zi buna,
Orange helper

#6
chrisiac

chrisiac

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 58
  • Înscris: 23.12.2017

 andreic, on 06 februarie 2018 - 17:15, said:

Pana nu se fac toate setarile nu stie sa ruteze, e normal... dureaza cateodata si 48 ore sa fie full functional.

asta in conditiile in care dimineata am primit SMS de la Orange ca portarea a fost finalizata.

#7
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,546
  • Înscris: 07.02.2003
Pai tu primesti acolo ok-ul sa stai linistit, sistemul mai lucreaza, mai face liste, registri de portare etc, e normal :)

#8
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,920
  • Înscris: 18.12.2007
@initiator, cumva te-ai portat chiar din telekom? De obicei problemele astea apar cand reteaua donoare nu isi actualizeaza RN-ul (numarul de rutare), adica dpdv telekomului tu inca esti in reteaua initiala, asa ca trimite apelurile acolo si acolo nu existi :)
Da-i helperului numarul tau ca sa iti inregistreze o sesizare.

#9
chrisiac

chrisiac

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 58
  • Înscris: 23.12.2017
Hi,

Multumesc de raspunsuri. Am deschis sesizare la Orange dupa multe telefoane in care mi s-a spus ca problema va fi "most likely" rezolvata in
-- cateva ore,
-- ziua urmatoare,
-- ca portarea nu este inca finalizata,
-- "sa verific setarile din telefonul meu",
-- "sa restartez telefonul"

si alte explicatii de acest fel.

In cele din urma mi s-a mentionat ca se stie de aceasta problema si "se incearca rezolvarea ei".

Mi s-a spus ca in 3-5 zile lucratoare voi primi un "update" (nu necesar rezolutie) privind statusul sesizarii.

Ulterior ca vina nu le apartine de fapt lor. Este vina unui alt operator.

Problema persista...

@Alex: Nu m-am portat din Telekom

Edited by chrisiac, 10 February 2018 - 22:37.


#10
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011
Daca problema mai treneaza, deschide sesizare si la ANCOM - probabil sunt multi useri impactati de problema si le faci si lor un bine.

#11
chrisiac

chrisiac

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 58
  • Înscris: 23.12.2017
am mai dat un telefon la suport tehnic Orange.

Mi s-a spus de aceasta data ca inca se lucreaza la aceasta problema.

Am intrebat daca se poate estima cand se va rezolva speta.

Raspuns: termenul maxim este de 30 de zile..

.
No comment.

Un pic de research on this matter:

-- https://forum.softpe...tare-in-orange/

Mai sunt si alte exemple

Edited by chrisiac, 11 February 2018 - 15:56.


#12
romangx

romangx

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 962
  • Înscris: 14.02.2018
Cel mai probabil problema apare la routare, la propagare a informatiilor noi in retele.
Exact ca atunci cand muti un site de la un server la altul, se intampla sa se propage mai rapid in unele retele si sa afiseze siteul de pe noul server in timp ce in alte retele siteul incearca sa se afiseze de pe vechiul server.
Dar e inacceptabil si de necrezut ca dureaza 1 saptamana pana se propaga, deci e posibil sa fie altceva la mijloc.

#13
chrisiac

chrisiac

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 58
  • Înscris: 23.12.2017
S-a rezolvat acum cateva zile..
Se poate inchide thread-ul.

Multumesc.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate