[prepay Orange] Nu pot fi apelat din reteaua Telekom
Last Updated: Feb 17 2018 21:57, Started by
chrisiac
, Feb 06 2018 17:11
·
0
#1
Posted 06 February 2018 - 17:11
Buna ziua,
Am un numar de tel proaspat portat in reteaua orange. Nu pot fi apelat de pe numere din Telekom. Nu am blocat niciun numar in setarile telefonului. Inainte de portare a functionat. Idei? Multumesc. |
#2
Posted 06 February 2018 - 17:15
Cat de proaspat este portat? Nu s-a finalizat portarea. Mai asteapta nitel.
Sau daca s-a portat de mai mult timp (peste 7-8 zile) fa o sesizare la Oranj. |
#3
Posted 06 February 2018 - 17:15
chrisiac, on 06 februarie 2018 - 17:11, said:
Buna ziua, Am un numar de tel proaspat portat in reteaua orange. Nu pot fi apelat de pe numere din Telekom. Edited by andreic, 06 February 2018 - 17:16. |
#5
Posted 06 February 2018 - 17:33
chrisiac, on 06 februarie 2018 - 17:11, said:
Buna ziua, Am un numar de tel proaspat portat in reteaua orange. Nu pot fi apelat de pe numere din Telekom. Nu am blocat niciun numar in setarile telefonului. Inainte de portare a functionat. Idei? Multumesc. Salut, Te rugam sa ne trimiti numarul tau de telefon in mesaj privat, pentru a verifica si noi ce se intampla. De asemenea, avem nevoie de 2 exemple de apeluri din ultimele 24 de ore de forma: numar apelant, numar apelat, data si ora apelului, pentru a le trimite mesajul tau colegilor din Tehnic. O zi buna, Orange helper |
#6
Posted 06 February 2018 - 20:19
#7
Posted 06 February 2018 - 21:59
Pai tu primesti acolo ok-ul sa stai linistit, sistemul mai lucreaza, mai face liste, registri de portare etc, e normal
|
#8
Posted 07 February 2018 - 08:42
@initiator, cumva te-ai portat chiar din telekom? De obicei problemele astea apar cand reteaua donoare nu isi actualizeaza RN-ul (numarul de rutare), adica dpdv telekomului tu inca esti in reteaua initiala, asa ca trimite apelurile acolo si acolo nu existi
Da-i helperului numarul tau ca sa iti inregistreze o sesizare. |
#9
Posted 10 February 2018 - 22:35
Hi,
Multumesc de raspunsuri. Am deschis sesizare la Orange dupa multe telefoane in care mi s-a spus ca problema va fi "most likely" rezolvata in -- cateva ore, -- ziua urmatoare, -- ca portarea nu este inca finalizata, -- "sa verific setarile din telefonul meu", -- "sa restartez telefonul" si alte explicatii de acest fel. In cele din urma mi s-a mentionat ca se stie de aceasta problema si "se incearca rezolvarea ei". Mi s-a spus ca in 3-5 zile lucratoare voi primi un "update" (nu necesar rezolutie) privind statusul sesizarii. Ulterior ca vina nu le apartine de fapt lor. Este vina unui alt operator. Problema persista... @Alex: Nu m-am portat din Telekom Edited by chrisiac, 10 February 2018 - 22:37. |
#10
Posted 11 February 2018 - 03:38
Daca problema mai treneaza, deschide sesizare si la ANCOM - probabil sunt multi useri impactati de problema si le faci si lor un bine.
|
|
#11
Posted 11 February 2018 - 15:54
am mai dat un telefon la suport tehnic Orange.
Mi s-a spus de aceasta data ca inca se lucreaza la aceasta problema. Am intrebat daca se poate estima cand se va rezolva speta. Raspuns: termenul maxim este de 30 de zile.. . No comment. Un pic de research on this matter: -- https://forum.softpe...tare-in-orange/ Mai sunt si alte exemple Edited by chrisiac, 11 February 2018 - 15:56. |
#12
Posted 14 February 2018 - 23:20
Cel mai probabil problema apare la routare, la propagare a informatiilor noi in retele.
Exact ca atunci cand muti un site de la un server la altul, se intampla sa se propage mai rapid in unele retele si sa afiseze siteul de pe noul server in timp ce in alte retele siteul incearca sa se afiseze de pe vechiul server. Dar e inacceptabil si de necrezut ca dureaza 1 saptamana pana se propaga, deci e posibil sa fie altceva la mijloc. |
#13
Posted 17 February 2018 - 21:57
S-a rezolvat acum cateva zile..
Se poate inchide thread-ul. Multumesc. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users